welk merk luiers

19-07-2009 19:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot op heden koop ik vaak pamper luiers als die in de aanbieding bij de makro zijn, en dan 9 pakken tegelijk. Maar nu vroeg ik me af of er nu veel verschil in de verschillende merken zijn en hoe de ervaringen zijn.

Alvast bedankt
voor je vriend?

anders zou ik niet weten wat tie op pijler relaties moet...
Tena of zo?
Ecocare van de Etos zijn fijne luiers met een goede pasvorm.
ja ja dank je wel. had het al door en meteen gevraagt of het verplaatst kon worden.
Pampers vind ik echt het beste werken. En Huggies gebruik ik alleen als alle andere merken uitverkocht zijn....
C1000-luiers bevallen uitstekend, ooit geprobeerd nav een advies van de consumentenbond. Goedkoop ook.
quote:Skytje schreef op 19 juli 2009 @ 20:00:

voor je vriend?

Voor overdag heb ik vaak de luiers van AH of kruitvat, maar net wat in de aanbieding is. Geen huggies, daar krijgt de kleine uitslag van. Voor de nacht gebruik ik altijd pampers. Mijn zoon plast zo ontzettend veel in de nacht dat pampers de enige zijn die hem droog houden tot de ochtend.
quote:Skytje schreef op 19 juli 2009 @ 20:00:

voor je vriend?

Geen Huggies (vallen klein) en pampers (plasluiers voelen klam aan de buitenkant).

Wel Etosluiers of AH eigen merk, volgens mij komen ze uit dezelfde fabriek. Goede pasvorm en blijven goed droog.

Om doorlekken 's nachts tegen te gaan gebruiken we inlegluiers.
Geen pampers, die vind ik stinken en lekker door. Ik gebruikte altijd kruidvat voor mijn dochter (die nu zindelijk is) en ga die voor de komende baby ook weer gebruiken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Voor allebei mijn kids heb ik die van het kruidvat gebruikt. Niet om de prijs, maar omdat ik die het fijnst vond...
Geen pampers, lekken door en snel rode billetjes.

Ik koop meestal van de Aldi. Veel in een pak en betaalbaar. Kom ik niet bij de Aldi dan neem ik Kruidvat.
Dubbel
Kruidvat of Bumblies.
Hier ook altijd Aldi luiers. Ik vind ze niet onderdoen voor de A-merken en zijn aanzienlijk goedkoper.
The time is now
Pampers.

Eerlijk gezegd ook nog nooit een ander merk gebruikt omdat ik hier erg tevreden mee ben. Dochter heeft ook nooit uitslag op haar billen en is 'smorgens (ook met een hele volle luier) niet doorgelekt.

Juist omdat ik er zo tevreden mee ben, heb ik ook nooit de behoefte gevoeld om wat anders uit te proberen. Ze zijn ook vaak in de aanbieding en dan betaal je ook niet veel meer dan een goedkope luier.
Ja, dat vind ik echt.
pampers.

Kruidvatluiers vind ik zo 'breed' tussen de beentjes zitten.

Huggies ook ok, maar minder 'rekbaar' dan pampers.
Etos Nature Care eco-luiers (ook verkrijgbaar bij AH XL). Passen goed, lekken tot op heden nog niet door, nooit rode billetjes gehad en zijn ook nog eens milieu vriendelijker dan al die 100 % plastic zooi. Oh ja en er zit niet zo'n weeïg poeder luchtje aan.

Ik zie het maar zo dat ipv het wereld natuur fonds te steunen met een jaarlijkse gift ik nu wat meer uitgeef aan 70% biologisch afbreekbare luiers (doekjes 100% trouwens). Met die miljoenen (!) kilo's aan luiers die er op de wereld dagelijks in ons afval terechtkomen, heb ik dat er graag voor over.
Wat ook nog meespeelt is dat ik de Nature Care luiers lekker 'rustig' vind - al die Disney plaatjes vind ik zo'n onzin. Die dingen zijn om in te piesen en poepen, niet als speelgoed bedoeld. 'Welke luier wil je vandaag aan? Poeh of die andere?' Geen discussie hier straks, heerlijk!
Hier pampers of huggies. Kruidvat kregen ze uitslag, zo ook bij de aldi en lidl luiers. Etos vind ik zo'n prop tussen de beentjes.
quote:Madelief1974 schreef op 19 juli 2009 @ 21:17:

Wat ook nog meespeelt is dat ik de Nature Care luiers lekker 'rustig' vind - al die Disney plaatjes vind ik zo'n onzin. Die dingen zijn om in te piesen en poepen, niet als speelgoed bedoeld. 'Welke luier wil je vandaag aan? Poeh of die andere?' Geen discussie hier straks, heerlijk!

Ik moet hier om lachen. Discussie om luiers?

Mag hopen dat je ze, tegen de tijd dat ze het zo goed beseffen wat op die luier staat zindelijk hebt
Ja, dat vind ik echt.
Heb nog geen ervaring, maar in de Ouders van Nu stond een tijd terug een test met luiers en ouders vonden die van C1000 de beste. Zijn een stuk goedkoper dan Pampers ook.
quote:Madelief1974 schreef op 19 juli 2009 @ 21:13:

Etos Nature Care eco-luiers (ook verkrijgbaar bij AH XL). Passen goed, lekken tot op heden nog niet door, nooit rode billetjes gehad en zijn ook nog eens milieu vriendelijker dan al die 100 % plastic zooi. Oh ja en er zit niet zo'n weeïg poeder luchtje aan.

Ik zie het maar zo dat ipv het wereld natuur fonds te steunen met een jaarlijkse gift ik nu wat meer uitgeef aan 70% biologisch afbreekbare luiers (doekjes 100% trouwens). Met die miljoenen (!) kilo's aan luiers die er op de wereld dagelijks in ons afval terechtkomen, heb ik dat er graag voor over.Die gebruikte ik ook. Enige waar zo'n niet op doorlekte en die geen chemisch luchtje hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven