welk merk luiers

19-07-2009 19:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot op heden koop ik vaak pamper luiers als die in de aanbieding bij de makro zijn, en dan 9 pakken tegelijk. Maar nu vroeg ik me af of er nu veel verschil in de verschillende merken zijn en hoe de ervaringen zijn.

Alvast bedankt
quote:Yamuna schreef op 20 juli 2009 @ 22:41:

[...]

ja dat is yammini

wasbare luiers zijn altijd wat groter dan wegwerp luiers

maar zo een dikke kont vind ik wel schattig staan

Mijn mini heeft een dikke kont van zichzelf

(3 x raden op wie ze lijkt )
Yamuna, wat een poppie is jou dochter!!

Ik zweer bij Lidl luiers. Bij allebei de kinderen gebruikt, zowel dag als nacht en lekken nooit door.

Pampers krijgt mijn zoon acuut uitslag van, en bij doorkomende tanden en kiezen lagen zijn billen binnen no-time tot bloedens toe open.

Dochter kon ze wel hebben,maar vond ik ze te duur.

Omdat de lidl luiers geen mini-maat heeft zeg maar gebruikte ik daarvoor kruidvat of Etos

AH luiers gaan ook prima. Alleen vind ik dat zo'n prop tussen de benen. Bumblies zijn ook wel oke.
Van alles geprobeerd en nu zweer ik bij Pampers. De rest vind ik te breed en/of te stug. Grote nadeel van Pampers is, inderdaad ik ruik het ook, de urinelucht, maar ach het went. En ik ruik het alleen als ik ga verschonen, dus niet door de kleding heen ofzo. Dat scheelt weer.

En gewoon goed op de aanbiedingen letten, dan zijn ze niet heel veel duurder dan de rest. Vooral die Makro-actie van dit moment!
quote:crini schreef op 20 juli 2009 @ 22:10:

www.watkostenluiers.nl

Maar wat kosten C1000-luiers dan als ze niet in de aanbieding zijn en hoeveel zitten er dan in een pak?Ik heb geen idee eerlijk gezegd. 9 euro nog wat ofzo? En hoeveel er in een pak zitten verschilt per maat.
Ik gebruik altijd Aldi luiers.

Voor zoonlief nu mt 5 (72 in een pak voor 9,99).

Heb wel eens bumblies gebruikt, maar wat een drama vond ik dat zeg.

In het begin pampers omdat Aldi pas vanaf mt. 3 gaat. Maar pampers stinken ook vind ik.

Nu ga ik bij de volgende eerst eens kruidvat-luiers proberen. Lees hier ook wel goede 'recensies'... :-)
Op de site van de C1000 zie ik dat er 62 stuks zitten in een pak Maxi Luiers (nr 4).

Voor mij is trouwens ook de bereikbaarheid van de winkel een punt wat meeweegt. Kruidvat vind ik namelijk ook goed qua prijs kwaliteit verhouding, maar onze Kruidvat kun je niet met de auto bereiken. Dan moet je dus gaan lopen met een paar pakken pampers in je kinderwagen. Heb het weleens gedaan, maar het is geen hobby van me.
wij gebruiken c1000, in maat 4 zitten 76 luiers en die kosten 11 euro.

pampers vind ik echt veel te duur ook als ze in de aanbieding zijn.

kruitvat ook een tijdje gebruikt, zijn wat stug.

die van super de boer zit zo'n enorm prop in, bij de ah is dat ook een beetje zo.
Hier de naturecare luiers van de Etos. Milieuvriendelijk maar heel makkelijk.

En het stinkt niet zo naar synthetisch spul als de luier volzit en ze lekker minder snel door.

Als ze 3 halen, 2 betalen zijn gooi ik de kasten hier flink vol.

@yamuna: wat een geweldige foto! Leuk zijn ze, die bamboe luiers. En ik vond mezelf al zo milieuvriendelijk met mijn naturecare luiers.
Hier ook pampers. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit iets aan geroken (behalve natuurlijk als de luier vol zit ).

Kruidvat vind ik niet goed zitten. Huggies hebben ze op het kdv, maar die zitten ook minder goed en dochter lekt sneller door. Dochter lekt sowieso nogal snel door (poep) en de ervaring is dat pampers dat nog het beste opvangt.

En duur? Ik geloof dat ik nog nooit de normale prijs voor een pak pampers heb betaald. Elke week is er wel ergens een 3 halen, 2 betalen actie voor pampers.
Hmm... nu een paar dagen de luiers van de Aldi geprobeerd.

Vind ze toch behoorlijk stinken en volgens mij kan zoonlief er niet zo goed tegen.

Ondanks dat we hem regelmatig verschonen, heeft hij vaak een volle plasluier. Sinds we deze gebruiken heeft hij een paar keer een behoorlijke huilbui gehad wat we niet van hem gewend zijn/

Als ik hem dan een etosluier omdoe is het over.

Misschien toeval?
Frankly my dear, I don"t give a damn
als ik goed heb gerekend, kun je met c1000 luiers gebruikt in plaats van pampers in 3 jaar ongeveer 129 euro besparen (dan zijn de pampers in de aanbieding) kan ik wel wat leuks voor doen:)

en ik vind de kwaliteit hezelfde
Ik heb altijd pampers gebruikt voor onze dochter.

Ik kocht ze altijd in de aanbieding 3 halen 2 betalen.

Of 3 pakker voor 22 euro op zijn duurst. Normale prijs 10 euro stuk.

En al eens met aanbiedingen bij de Ah gekocht 3 voor 18 euro.

En dan op zijn ergst 20 pak in de kast gehad.

Daar kan geen aanbieding tegen op.

Ik krijg altijd mail waar de luiers in de aanbieding zijn, daar kun je voor aanmelden dan krijg je elke week een mail van haar.
Anastacia, dat is handig dat je daar mail van krijgt. Wat is het adres om je aan te melden?

Ik gebruik meestal pampers of luiers vn de kruidvat. Laatst waren de huggy's in de aanbieding bij Deen. Ik had daar goede verhalen over gehoord dus gelijk 4 pakken gekocht, maar wat een drama!!! ze lekker door, zijn stug, ik koop ze nooit meer.

Jammer dat we geen C1000 in de buurt hebben, ik lees goede recenties erover.

Mijn dochter heeft trouwens nooit rode billetjes in pampers en ik vind ze ook niet stinken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven