welk merk luiers
zondag 19 juli 2009 om 21:57
maandag 20 juli 2009 om 00:34

maandag 20 juli 2009 om 00:40
Grappig, ik zweer bij pampers. Zeker een hele nacht lang. Ik denk dat het tegenwoordig niet zo gek veel meer uitmaakt overdag. Alle luiers zijn nu wel goed denk ik en ik neem aan dat men regelmatig de luier verwisseld. Pampers vind ik comfortabeler zitten voor mijn kleintje en hij heeft zo goed als nooit rode billen.
maandag 20 juli 2009 om 08:02
Dank jullie wel voor alle reacties. Grappig dat iedereen zulke andere ervaringen heeft. Zag in de winkel idd dat de aldi luiers de helft kosten van de pampers het probereb waard. C1000 scoort hiet ook goed maar ik heb geen C1000 in de buurt dus helaas. Lijkt er idd op dat het merk voor overdag niet echt meer uitmaakt.
maandag 20 juli 2009 om 13:33
Wat hebben jullie goede neuzen!! Ik ruik niets verkeerd aan de Pampers luiers.
Wij gebruiken overdag die van de Aldi en 's nachts Pampers.
Die van Kruidvat zijn prima maar idd wat aan de brede kant tussen de benen. Etos en AH (idd zelfde fabriek) zijn net van karton.
En of er nu wel of geen schreeuwerige plaatjes opstaan; daar hebben mijn kinderen geen weet van en meestal hebben mijn kinderen kleding over de luier aan of bij mooi weer in de tuin lopen ze in hun blote kont.
Wij gebruiken overdag die van de Aldi en 's nachts Pampers.
Die van Kruidvat zijn prima maar idd wat aan de brede kant tussen de benen. Etos en AH (idd zelfde fabriek) zijn net van karton.
En of er nu wel of geen schreeuwerige plaatjes opstaan; daar hebben mijn kinderen geen weet van en meestal hebben mijn kinderen kleding over de luier aan of bij mooi weer in de tuin lopen ze in hun blote kont.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 20 juli 2009 om 21:29
Ik gebruikte bij 1e kindje altijd kruidvat, tot iemand me wees op de babyzegels van Etos, die rijg je bij babyproducten bij elke ¤5,00 en op de luiers eigen merk van Etos zelf zitten uitknipzegeltjes. Met 15 zegels heb je ¤2,50 korting of een baby-actieproduct naar keuze t.w.v. ¤5,00 cadeau.
'Vroeger' kreeg je met 30 zegels gratis luiers, dat is helaas niet meer. Maar met 4 kids (waarvan nu nog 2 luierdragend) heb je die korting wel snel.
De etosluiers bevallen me prima, zijn ook goedkoop en voor 's nachts gebruik ik gewoon (zonodig) 1 maat groter.
'Vroeger' kreeg je met 30 zegels gratis luiers, dat is helaas niet meer. Maar met 4 kids (waarvan nu nog 2 luierdragend) heb je die korting wel snel.
De etosluiers bevallen me prima, zijn ook goedkoop en voor 's nachts gebruik ik gewoon (zonodig) 1 maat groter.
Whatever, I do what I want
maandag 20 juli 2009 om 22:00
maandag 20 juli 2009 om 22:10
www.watkostenluiers.nl
Maar wat kosten C1000-luiers dan als ze niet in de aanbieding zijn en hoeveel zitten er dan in een pak?
Maar wat kosten C1000-luiers dan als ze niet in de aanbieding zijn en hoeveel zitten er dan in een pak?
Whatever, I do what I want
maandag 20 juli 2009 om 22:10
maandag 20 juli 2009 om 22:12
maandag 20 juli 2009 om 22:32
Ik gebruik meestal Pampers, tenzij ze niet in de aanbieding zijn, dan neem ik Kruidvat luiers. Ik vind overigens wel dat ze zo dik zijn en breed in het kruis. Heel vaak denk ik dat de luier vol is maar dan blijkt het toch niet zo te zijn omdat de luier van zichzelf al zo dik is.
Die Aldi luiers heb ik nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen als de Pampers voorraad op is. (heb vandaag weer 3 megadozen gehaald bij de Makro)
Die Aldi luiers heb ik nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen als de Pampers voorraad op is. (heb vandaag weer 3 megadozen gehaald bij de Makro)
maandag 20 juli 2009 om 22:41