welk merk luiers

19-07-2009 19:59 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot op heden koop ik vaak pamper luiers als die in de aanbieding bij de makro zijn, en dan 9 pakken tegelijk. Maar nu vroeg ik me af of er nu veel verschil in de verschillende merken zijn en hoe de ervaringen zijn.

Alvast bedankt
Etos-huismerk.

Pampers vond ik enorm naar urine stinken.

Mijn moeder gebruikt voor onze zoon als hij daar is die van de Trekpleister. Ook best goed.
Frankly my dear, I don"t give a damn
@mamasaar ja, je hebt ouders die àlles overleggen/bediscussieren met hun kids. Tragisch, maar echt zelf naast gestaan bij zo eentje. Dacht het dus niet hier in huis! Rekening houden met is prima, maar tot op zekere hoogte (btw soms ook met vriend, anders schiet het niet op met huishouden )
Bij ons slaat alles wel goed aan, alleen die van het Kruidvat vind ik zelf nogal dik en ze stinken, als dat papier nat wordt (wat nogal eens gebeurt bij luiers...). Aldi vind ik ook goed, en pampers ook. Misschien Aldi nog wel beter.
Ik gebruikte eerst kruidvat luiers maar was een keer vergeten te halen en was toen bij de c-1000 en had weinig zin om terug te gaan,en heb dus een pak c-1000 luiers meegenomen en vind deze veel fijner.

Pampers stinken en uitslag.

Etos en DA lekken door en zijn heel dik.

Verder niks geprobeerd.
Grappig, ik zweer bij pampers. Zeker een hele nacht lang. Ik denk dat het tegenwoordig niet zo gek veel meer uitmaakt overdag. Alle luiers zijn nu wel goed denk ik en ik neem aan dat men regelmatig de luier verwisseld. Pampers vind ik comfortabeler zitten voor mijn kleintje en hij heeft zo goed als nooit rode billen.
Dank jullie wel voor alle reacties. Grappig dat iedereen zulke andere ervaringen heeft. Zag in de winkel idd dat de aldi luiers de helft kosten van de pampers het probereb waard. C1000 scoort hiet ook goed maar ik heb geen C1000 in de buurt dus helaas. Lijkt er idd op dat het merk voor overdag niet echt meer uitmaakt.
Wat hebben jullie goede neuzen!! Ik ruik niets verkeerd aan de Pampers luiers.

Wij gebruiken overdag die van de Aldi en 's nachts Pampers.

Die van Kruidvat zijn prima maar idd wat aan de brede kant tussen de benen. Etos en AH (idd zelfde fabriek) zijn net van karton.

En of er nu wel of geen schreeuwerige plaatjes opstaan; daar hebben mijn kinderen geen weet van en meestal hebben mijn kinderen kleding over de luier aan of bij mooi weer in de tuin lopen ze in hun blote kont.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Vandaag die van de Aldi gekocht.

Goedkoop vond ik ze overigens niet. Ruim 11 euro voor 80 stuks.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hier ook Kruidvat luiers. Die van de Etos vond ik vreselijk stug en pampers ontzettned stinken. Ook lekte hij veel sneller door met Pampers.
Ik gebruikte bij 1e kindje altijd kruidvat, tot iemand me wees op de babyzegels van Etos, die rijg je bij babyproducten bij elke ¤5,00 en op de luiers eigen merk van Etos zelf zitten uitknipzegeltjes. Met 15 zegels heb je ¤2,50 korting of een baby-actieproduct naar keuze t.w.v. ¤5,00 cadeau.

'Vroeger' kreeg je met 30 zegels gratis luiers, dat is helaas niet meer. Maar met 4 kids (waarvan nu nog 2 luierdragend) heb je die korting wel snel.

De etosluiers bevallen me prima, zijn ook goedkoop en voor 's nachts gebruik ik gewoon (zonodig) 1 maat groter.
Whatever, I do what I want
Ik zweer bij pampers, de active fit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Bamboozle bamboe luier ... en yammini vind ze dolletjes
quote:calvijn1 schreef op 20 juli 2009 @ 21:10:

Vandaag die van de Aldi gekocht.

Goedkoop vond ik ze overigens niet. Ruim 11 euro voor 80 stuks.Dat is 13 ct per stuk. Veel goedloper worden ze niet hoor, volgens mij. Pampers kosten 25 ct. p/st., meeste huismerken rond de 15 ct.
C1000

Ik dacht altijd dat het aan mij lag dat ik Pampers zo vind stinken, maar hier lees ik dat ik niet de enige ben. Ze ruiken zo chemisch.
Die van de C1000 zijn trouwens deze week met 25% korting.
www.watkostenluiers.nl

Maar wat kosten C1000-luiers dan als ze niet in de aanbieding zijn en hoeveel zitten er dan in een pak?
http://www.degoedkoopstel ... lijking.php?sort=&prod=24
Hier gebruiken we altijn de luiers van het Kruitvat. Alleen in het begin gebruikten we Pampers 's nachts omdat onze jongens doorlekte. Pampers vonden we echt stinken en daarom zijn we 's nachts een maat groter gaan gebruiken van de Kruitvat luiers.
Yamuna, is dat jouw eigen dochtertje? Zó schattig!
[quote]calvijn1 schreef op 19 juli 2009 @ 21:53:

Pampers vond ik enorm naar urine stinken.

Hier ruiken ze vaak naar poep.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik gebruik meestal Pampers, tenzij ze niet in de aanbieding zijn, dan neem ik Kruidvat luiers. Ik vind overigens wel dat ze zo dik zijn en breed in het kruis. Heel vaak denk ik dat de luier vol is maar dan blijkt het toch niet zo te zijn omdat de luier van zichzelf al zo dik is.

Die Aldi luiers heb ik nog nooit geprobeerd, toch maar eens doen als de Pampers voorraad op is. (heb vandaag weer 3 megadozen gehaald bij de Makro)
Yamuna, wat een leuke foto, is dat Yammini? Ik moet wel zeggen dat ik de luier erg groot vind, of lijkt dat maar zo?
quote:Morrie schreef op 20 juli 2009 @ 22:02:

Die van de C1000 zijn trouwens deze week met 25% korting.Wow, goed dat ik het lees! De 15 pakken van de vorige aanbieding zijn na een klein half jaar op...
quote:Apricot schreef op 20 juli 2009 @ 22:19:

Yamuna, is dat jouw eigen dochtertje? Zó schattig!* glimt van trots*
quote:layla1969 schreef op 20 juli 2009 @ 22:33:

Yamuna, wat een leuke foto, is dat Yammini? Ik moet wel zeggen dat ik de luier erg groot vind, of lijkt dat maar zo?

ja dat is yammini

wasbare luiers zijn altijd wat groter dan wegwerp luiers

maar zo een dikke kont vind ik wel schattig staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven