Welk vakantiepark van roompot in Zeeland?

29-10-2019 15:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke is het leukst voor kinderen om heen te gaan?

-Bruinisse
-Kamperland
-Domburg

Alvast bedankt!
Ligt eraan hoe oud de kinderen zijn. Die tweede is niet zo leuk voor kinderen boven de 12 volgens de reviews maar wel voor hele kleine kinderen

De reviews van Bruinisse zijn niet denderend (vieze huisjes e.d.)
https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... vince.html

en Domburg zou gezien de reviews echt helemaal afvallen bij me
https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... ml#REVIEWS

"Onbevoordeeld zijn wij als relatief jong gezin (met een kind van 3,5 jaar oud) voor het eerst naar een Roompot park gegaan: Hof Domburg. Gezien de prachtige ligging t.o.v. de duinen, het strand en het centrum, hebben wij geboekt. De recensies van anderen teruglezend, is de mooie ligging dan ook het enige paradepaardje waar de ‘moderators’ en het ‘management’ van Hof Domburg dan ook het liefst mee dwepen.

Daar is dan ook alles mee gezegd.

De bungalow waar wij verbleven was ronduit vies en dan bedoelen wij SMERIG. De vloer was vies, plakkerig, alsof je op een laag stof/zand liep. De muren waren vies en alle kamers / alles stoffig. De kopjes, servies en bestek in de keukenkasten bleven plakken, als je iets oppakte. De handgrepen van de keuken, de deurknoppen, de deuren: álles plakte. Alles is verouderd, vooral het sanitair. De tegels waren vies en de voegen van de tegels beschimmeld en geel. Er hing een vies ‘Roompot’ douchegordijn dat armetierig rond het kleine douchebakje was gedrapeerd, waar ongetwijfeld vele vieze lijven tegenaan hebben geplakt. Er waren haren van vorige gebruikers aan de muur en in de douchebak geplakt. En er hing een vies chronisch schoonmaakmiddelen lucht, die overal in gaat zitten.

Ik lees in eerdere recensies dat sommigen bij aankomst ‘de handen uit de mouwen hebben gestoken’: Dat is toch van de zotte! Ik ga niet op vakantie om bij aankomst alle viezigheid van vorige bewoners weg te poetsen!

Ik vind dit echt schandalig. Helemaal in combinatie met de prijs die Hof Domburg voor het verblijf vraagt.

Ons zoontje hebben we dagelijks onder de douche in zwembad De Parel (gelukkig om de hoek) gewassen, want de badkamer vonden wij te smerig. Ons zoontje heeft zijn behoeften op het zelf meegenomen potje gedaan, want de WC was te smerig. Wij volwassenen kunnen tenminste nog boven de pot ‘hangen’ en zoveel mogelijk niks aanraken. Een klein kind niet.

Wij zijn geen moeilijke gasten en nemen recensies online vaak met een korreltje zout. Maar wat wij híer hebben aangetroffen, daar stonden wij echt van te kijken: Wat een ouwe meuk en smerigheid! Hoe durf je dit zo te verhuren en op te leveren. Dat dit park een ‘Zoover award’
of nominatie heeft gehad, is onbegrijpelijk en misleidend. Daar moet echt iets achter zitten.

Wij hebben tijdens ons verblijf ter plekke geïnformeerd bij de inwoners van Domburg over dit park. Dat het vies is, is kennelijk algemeen bekend bij de inwoners (betrouwbare bronnen) en ook hebben wij vernomen van inwoners dat Hof Domburg niet lang geleden enkele maanden gesloten is geweest vanwege (non-)hygiënische redenen. Als we dit hadden geweten, dan hadden wij hier nooit geboekt."

Ik zou dus voor de eerste gaan al ik zou moeten kiezen. Maar niet vrijwillig. Alhoewel ook daar veel reviews van vieze huisjes zijn. En dat het erg gedateerd is.

https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... ml#REVIEWS

Maar roompot staat daar om bekend. Lees je dus goed in
Geen een.
Geen enkele.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wij zijn altijd met veel plezier naar De Banjaard in Kamperland geweest. Kinderen vinden het vooral heerlijk dat het (privé)strand zo dichtbij is! Elke dag een paar keer naar het strand. Ook leuke plaatsjes dichtbij (Veere, strand bij Vrouwenpolder).

Bruinisse (Aquadelta) is voor echt jonge kinderen wel geschikt, maar vanaf een jaar of 6 is het zwembad eigenlijk niet leuk meer. Op het park zelf is ook minder te doen voor kinderen. Zou ik niet zo snel kiezen.

Met Hof van Domburg geen ervaring!
Wij waren in de herfstvakantie in kamperland en spraken mensen die op de banjaard zaten. Zij waren vooral ontevreden over de dienstverlening. We was een storing oid waardoor er geen gas was (geen warm water, niet kunnen koken) maar daar werd niet snel een oplossing voor gezocht, want buiten kantoortijden.
Ik woon zelf in Zeeland en heb best wat ervaring in het toerisme dus ik kan je denk ik wel op weg helpen :) ,
Roompot raad ik je niet aan.
Er zijn genoeg andere opties om je vakantie door te brengen.

Hoe oud zijn je kinderen ? Wat zoek je precies ?

Mag ook via PB
Ik kom al jaren in Domburg en ben al zeker 17 keer op Hof van Domburg geweest. Eerst met de kleine kinderen en nu met de grotere kinderen nog steeds. Voordeel vind ik dat je alles lopend kan doen, (het leuke) centrum en strand alles is goed te belopen (met kinderwagen of bolderkar). Toen de kinderen nog over de grond kropen dweilden we zelf altijd de vloer als we aankwamen. Dat water was altijd zwart.... Ik vraag me alleen af of dat in andere parken echt zoveel anders zal zijn.... Verder hadden wij altijd een vaatwasser in de bungalow en was het servies/bestek altijd schoon. Het zwembad is superleuk voor kleine en grotere kinderen en de kidsclub is ook een aanrader. Ik hou van Domburg, tis mijn tweede thuis.

Veel plezier, waar je ook heen gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven