Welke buggy?
vrijdag 2 mei 2008 om 09:24
Hoi allemaal, daar ben ik weer met een vraag.
Wij zijn op zoek naar een gebruikersvriendelijke en handige buggy voor onze kleine man. Dit is wat gemakkelijker mee te nemen dan de grote kinderwagen nl. Helemaal nu hij in zijn autostoeltje zit.
Ik heb me al een beetje georrienteerd en de Maclaren Quest lijkt me super. Ik heb hiermee gereden bij de Prenatal en die rijdt iig heel erg goed. Verder heb ik de Koelstra Simba gezien en ik zag dat deze heel makkelijk en compact op te vouwen is.
Het lijkt mij iig handig dat de de buggy 8 wielen heeft (4X2) die kunnen zwenken en vastgezet kunnen worden, dat de buggy meerdere standen heeft en dat de kniesteun vastgezet kan worden.
Dus wie heeft welke buggy (mag natuurlijk ook reageren als je een ander merkt hebt, graag zelfs) en wat zijn de voor- en nadelen? Ik hoor het graag.
Heb laatst een topic geopend over de autostoel en naar aanleiding van de reacties hebben we de Romer King gekocht. En die bevalt super dus ik ga op jullie oordeel af hoor.
Alvast bedankt en groetjes Puppie.
Wij zijn op zoek naar een gebruikersvriendelijke en handige buggy voor onze kleine man. Dit is wat gemakkelijker mee te nemen dan de grote kinderwagen nl. Helemaal nu hij in zijn autostoeltje zit.
Ik heb me al een beetje georrienteerd en de Maclaren Quest lijkt me super. Ik heb hiermee gereden bij de Prenatal en die rijdt iig heel erg goed. Verder heb ik de Koelstra Simba gezien en ik zag dat deze heel makkelijk en compact op te vouwen is.
Het lijkt mij iig handig dat de de buggy 8 wielen heeft (4X2) die kunnen zwenken en vastgezet kunnen worden, dat de buggy meerdere standen heeft en dat de kniesteun vastgezet kan worden.
Dus wie heeft welke buggy (mag natuurlijk ook reageren als je een ander merkt hebt, graag zelfs) en wat zijn de voor- en nadelen? Ik hoor het graag.
Heb laatst een topic geopend over de autostoel en naar aanleiding van de reacties hebben we de Romer King gekocht. En die bevalt super dus ik ga op jullie oordeel af hoor.
Alvast bedankt en groetjes Puppie.
zaterdag 3 mei 2008 om 20:27
Puppie, zal ik het je nog even moeilijk maken? Ik heb vorige week de Koelstra Simba gekocht en hij bevalt me heel goed. Inderdaad lekker makkelijk in te klappen, superlichtgewicht. Zelfs vriendlief, zeker niet de kleinste, loopt er makkelijk achter zonder met zijn voeten steeds tegen de wielen aan te trappen. Wij wilden hem ook voor erbij en het is een geweldig ding. Kindjelief heeft er heerlijk in liggen slapen, lekker in de voetenzak gesnuggled. De zonnekap is groot en de rugsteun kan bijna helemaal plat. Hij sliep zelfs door toen we over een markt met kinderkopjes hobbelden. Hij is nu bijna 6 maanden, maar wel een heel stevig ventje.
zaterdag 3 mei 2008 om 23:36
Puppie78, balen zeg! Zal dan inderdaad wel een aanbieding geweest zijn, maar ik vind het nogal wat geld schelen dan. Hoop dat je ergens anders wel kunt slagen!
Jouw zoon is trouwens bijna net zo oud als die van mij, hij is nu net 9 maanden. Zit in de buggy sinds hij 6 maanden is en slaapt er ook in, gaat prima.
De voetenzak wordt nu met dat mooie weer trouwens wel wat overbodig, want die is al snel veel te warm.
Jouw zoon is trouwens bijna net zo oud als die van mij, hij is nu net 9 maanden. Zit in de buggy sinds hij 6 maanden is en slaapt er ook in, gaat prima.
De voetenzak wordt nu met dat mooie weer trouwens wel wat overbodig, want die is al snel veel te warm.
Het is zoals het is
zondag 4 mei 2008 om 14:05
maandag 5 mei 2008 om 12:06
Mutsy Spider Bright Blue
http://www.baby-dump.nl/i...groep_id=66&merk=66&m=189
iemand ervaring met deze buggy?? Is die ook smal? En rijdt die lekker?
http://www.baby-dump.nl/i...groep_id=66&merk=66&m=189
iemand ervaring met deze buggy?? Is die ook smal? En rijdt die lekker?
zondag 18 juli 2010 om 10:54
Maclaren techno xt.
Maar deze hebben we in USA gekocht.
(heen met de babybjorn, terug met de maclaren. ivm invoerrechten enz)
Wij vinden hem echt super, omdat hij nog platter kan de de Quest.
En vooral ook omdat je niet z'n schuim handvat heb, maar lederen. Je handvatten verstelbaar zijn in 3 hoogtes.
Ook zit er er verkleinertje voor het hoofd bij, voetmuff en is de regen/zonnekap wat luxer. We hebben daar er ook nog een inleger en voetenzak bij gekocht.
Maar deze hebben we in USA gekocht.
(heen met de babybjorn, terug met de maclaren. ivm invoerrechten enz)
Wij vinden hem echt super, omdat hij nog platter kan de de Quest.
En vooral ook omdat je niet z'n schuim handvat heb, maar lederen. Je handvatten verstelbaar zijn in 3 hoogtes.
Ook zit er er verkleinertje voor het hoofd bij, voetmuff en is de regen/zonnekap wat luxer. We hebben daar er ook nog een inleger en voetenzak bij gekocht.
dinsdag 20 juli 2010 om 10:18
Ik ben nog een leek op het gebied van kinderwagens en buggy's ...maar aangezien ik nu voor het eerst zwanger ben, moet ik er toch aan geloven. Ben al in (dure) babywinkels geweest en daar zag ik dat de prijs van kinderwagens zo tussen de 400 en 800 euro ligt . Zo veel ga ik er dus echt niet voor betalen.
Nu kreeg ik vorige week per e-mail een aanbieding van een kinderwagen (combi met zo'n reiswieg en een zitje zodat het kindje naar voren kijkt; dat heet toch een buggy??) van het merk Safety 1st voor maar 200 euro. Gloednieuw en op de foto ziet hij er net zo robuust en stoer uit als die dure merken. Heeft iemand ervaring met Safety 1st en zo ja, is dit een betrouwbaar merk?
Nu kreeg ik vorige week per e-mail een aanbieding van een kinderwagen (combi met zo'n reiswieg en een zitje zodat het kindje naar voren kijkt; dat heet toch een buggy??) van het merk Safety 1st voor maar 200 euro. Gloednieuw en op de foto ziet hij er net zo robuust en stoer uit als die dure merken. Heeft iemand ervaring met Safety 1st en zo ja, is dit een betrouwbaar merk?
dinsdag 20 juli 2010 om 10:46
Koelstra simba is super.
Model 2010 en 2009 lijken erg op elkaar, Verschil is dat bij de 2010 de zonnekap langer is, zodat je nooit een parasol nodig hebt.
@ ORCHID: alle waar naar z'n geld denk ik altijd maar. Heb zelf nog nooit van het merk gehoord. Misschien kun je op marktplaats kijken voor een goed merk?
Model 2010 en 2009 lijken erg op elkaar, Verschil is dat bij de 2010 de zonnekap langer is, zodat je nooit een parasol nodig hebt.
@ ORCHID: alle waar naar z'n geld denk ik altijd maar. Heb zelf nog nooit van het merk gehoord. Misschien kun je op marktplaats kijken voor een goed merk?