Welke fietstas icm kinderzitje?

19-01-2009 20:36 11 berichten
Welke fietstas is nu handig icm een kinderzitje?

Nu wissel ik steeds het fietsstoeltje met de fietstassen, zeer irritant.

Ik ben dus op zoek naar een praktische fietstas die tegelijktijd met het fietszitje gebruikt kan worden.

Mijn fietszitje:

Alle reacties Link kopieren
Is dit wat?:

http://www.beslist.nl/spo...36_liter__lime-groen.html
The time is now
Misschien heb je hier wat aan:

Fietszitje, tassen, buggydrager, hoe???

Of hieraan:

http://www.fietsenkraam.nl/index.php?id=11&cat_id=204
Maar heb jij die zelf in gebruik Banba? Ik had al eea gegoogled, maar wil graag praktijkervaring horen zeg maar
Ik heb een fietszitje van Bobike. Dat zit niet op de bagagedrager maar met een beugel aan de zadelpen. (is volgens mij oorspronkelijk voor mountain bike ofzo).

Mijn bagagedrager is verlengd en ik heb mega fietstassen. Dat gaat gowed. Die verlengingis nodig voor de voetenbeugels. Ik had eerst echt zo'n stoeltje maar nu op diezelfde beugel een zitje voor grote kinderen dat je ook kunt plat klappen.

Zal zo eens kijken voor plaatjes.

En daar hoort dan nog een beugel bij.

Niet goedkoop wel praktisch, ik heb geen rijbewijs en kan nu met kind achterop ook nog veel boodschappen doen.
Een beugel aan de zadelpen is zoon echt te zwaar voor, bovendien past-ie niet meer in de stoeltjes die daar bij horen
Deze is dus wel geschikt voor grotere kinderen?

Om nu een heel nieuw stoeltje te kopen vind ik ook zo wat, deze heb ik nl. net een paar maanden.
Ik heb hem wel Ivy, maar nog niet in gebruik gehad. Ik zal het je na de zomer vertellen .
The time is now
Aha, jij bent zo'n luxe fietser

Tegen die tijd hoop ik toch echt wel een handige fietstas te hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven