Welke (kinder)shampoo?

26-02-2012 19:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een fijne zachte shampoo voor ijn dochtertje van bijna 3.

Van haar huidige shampoo worden haar puntjes zo droog, en die zijn pas nog geknipt, dus daar kan het niet aan liggen.

Het hoeft niet sterk te geuren en ook voor een leuke/mooie fles ben ik niet gevoelig:-)
Voor mijn dochter gebruik ik Decubal milde shampoo. Die gebruik ik zelf ook ivm enorme jeuk op mijn hoofd.

Mijn dochter had vanaf haar geboorte babyshampoo, maar de bleef maar schilferen op haar hoofdje. Dat in combi met vrij lang (voor een baby dan he), donker haar stoorde mij (klinkt wel erg naar zeg) en toen heb ik 1x mijn shampoo gebruikt en de schilfers waren ineens weg. Haar haren zijn ook nog prachtig en het prikt ook niet in haar ogen (als het al in haar ogen komt, wij hebben een bescherm-ding bij Prenatal gekocht).
Dochters haar wordt maar 1x per week gewassen en ik uiterste nood (erwtensoep is er niet uit te poetsen). Dochter heeft eczeem op haar rug en knieholtes en van badderen wordt het erger.
Voor dochter van 7 nog steeds Zwitsal. Die 2 in 1 anti klit.

Daarna cremespoeling. Ze heeft haar tot op de billen.

We wassen het om de dag. Ons eigen haar iedere dag (ik heb ook lang haar tot op de billen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven