Welke kindertablet raden jullie aan?

23-04-2020 20:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn dochter van 6 wil ik een kindertablet kopen. Met welke hebben jullie goede ervaringen of juist niet?

Ze wil er vooral YouTube op kijken en een aantal spelletjes spelen.
Een gewone. Echt. Die kindertablets zijn troep. Koop een ( 2ehands) samsung.

Goede rand eromheen en beveiliging erop.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 23-04-2020 20:22
32.96% gewijzigd
Geen kindertablet gewoon een normale tablet.
Geen kindertablet, gewoon iPad of Samsung, met zo'n kinderhoes.
Hier hebben ze gewone tablets.....al jaren. Nooit de kinderversie gehad.
Zoiets:

https://www.mobilesupplies.nl/media/cat ... ze-1_2.jpg
Hier ook een normale tabblet. Mijn man heeft er een kidsstand opgezet en nu kan kind alleen maar op de apps en websites die wij daar aan hebben toegevoegd.
Een gewone!
Een gewone , veel beter dan die kindertablets. Echt zonde van de centen
Carpe diem
Geen kindertablet!

Een lenovotablet is een hele goede.

Let wel even op de plaatsing van plek voor de koptelefoon en lader. Hier al twee tablets stuk gehad omdat ze bij het laadpunt stuk gaan. Die zit bij sommige tablets onderin en als ze ermee op schoot zitten dan leunt de tablet op de lader, niet handig.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Luci_Morgenster schreef:
23-04-2020 20:21
Een gewone. Echt. Die kindertablets zijn troep. Koop een ( 2ehands) samsung.

Goede rand eromheen en beveiliging erop.
Dit.
Wat iedereen zegt... koop een gewone. Geen kinderding, daar heb je niks aan
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zoals iedereen zegt een gewone tablet.

De kinderen gebruiken hier mijn oude iPad en onlangs een tweede tablet gekocht van het merk Lenovo en ben daar ook echt van onder de indruk gezien de prijs.
Lenovo is ook prima merk inderdaad.

Wij hebben 2 samsungtabletten van 7 jaar oud en we hebben ze laatst leeggemaakt want werden heel traag maar doen ze het weer prima voor youtube en wat spellen en apps voor de kinderen.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 23-04-2020 21:00
72.66% gewijzigd
Wij hebben een refurbished ipad mini met zo’n bumperhoes en een veiligheidsglas erop. Heel tevreden mee.
Oke bedankt allen! Ik ben overtuigd. Het wordt geen kindertablet. Ik ga me verdiepen in lenovo. Klinkt goed!
Wij hebben ook een lenovo, heel tevreden mee! Voornamelijk voor disneyplus, spelletjes, kidsyoutube, Netflix op kidsprofiel, enz.
We hadden 1 van de eerste ipad mini en daarvan was het systeem niet meer compatibel met disneyplus, netflix, enz. We wilden ook niet teveel aan uitgeven omdat het risico groter is dat hij een keer valt oid. De lenovo via ibood gekocht voor 120,- helemaal prima!
Wij raden ouders altijd aan om de tablet tijdens het laden neer te leggen en er niet mee bezig te zijn.
Als het laadpunt stuk is, valt dit namelijk niet onder de garantie.
Lenovo! Nog een ewdelihje prijs voor zo'n ding.
Squala spelen en wat spelletjes kan dan prima.

Geen kindertablet omdat er te weinig functies op zitten en gaan minder lang mee
Mijn ervaring met kindertablets is echt slecht. De kwaliteit is bagger. Ik zou gaat voor een normale tablet.
Geef jullie oude ipad aan de kinderen, hier ook gedaan. Dochter heeft nog steeds mijn ipad in gebruik van 8 jaar oud. En zelfs de accu doet het best ok.
teletascha schreef:
23-04-2020 21:52
Geef jullie oude ipad aan de kinderen, hier ook gedaan. Dochter heeft nog steeds mijn ipad in gebruik van 8 jaar oud. En zelfs de accu doet het best ok.
Heeft iedereen Ipads dan?

Onze 7 jarige Samsungs doen het ook nog.
Ik zie nergens staan dat TO in het bezit van een iPad is.
Gewone tablet van 7 of 8 inch met bumperhoesje
Als ze 6 is, dan zal ze de tablet op niet al te lange tijd wellicht ook voor online schoolzaken gaan gebruiken. Bij ons gebruiken ze vanaf groep 6 standaard Teams, dus al voor de Corona. Dat kan natuurlijk ook via een laptop, maar die heeft toch wat meer uitleg en onderhoud nodig. Een kinder of oude tablet zou ik niet doen. Gewoon een nieuwe tablet, gaat jaren mee met zo’n dikke hoes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven