Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35

zondag 18 maart 2018 om 11:21
Stijn en
Hidde
Jelle
Jelte
Tjerk
Aiden
Aaron
Alfie
Blake
Bodhi
Brent
Caleb
Colin
Devon
Dante
Dylan
Einar
Elwyn
Emile
Ethan
Felix
Floyd
Giles
Henri
Isaac
Jonah
James
Linus
Mikal
Merle
Monte
Nixon
Ottis
Ramon
Raoul
Roman
Rufus
Soren
Tobin
Hidde
Jelle
Jelte
Tjerk
Aiden
Aaron
Alfie
Blake
Bodhi
Brent
Caleb
Colin
Devon
Dante
Dylan
Einar
Elwyn
Emile
Ethan
Felix
Floyd
Giles
Henri
Isaac
Jonah
James
Linus
Mikal
Merle
Monte
Nixon
Ottis
Ramon
Raoul
Roman
Rufus
Soren
Tobin
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.

maandag 2 april 2018 om 10:23
Meisje: Fem, Liz, Pip, Saar, Roos, Tess, Dijn, Fien, Floor, Isa, Imme, Lenne, Fenne, Hanne, Milou, Jonne, Mette.
Jongen: Bram, Stijn, Tim, Daan, Teun, Tom, Mees, Gijs, Owen, Tije, Morris.

maandag 2 april 2018 om 11:20

zondag 22 april 2018 om 08:25
Ken je deze site al?
https://www.babybytes.nl/namen/Latijnse ... =2#results
Aurelia is een weinig voorkomende Latijnse meisjesnaam. In de link vind je alle weinig voorkomende Latijnse namen.
Succes met kiezen!
https://www.babybytes.nl/namen/Latijnse ... =2#results
Aurelia is een weinig voorkomende Latijnse meisjesnaam. In de link vind je alle weinig voorkomende Latijnse namen.
Succes met kiezen!
zondag 29 april 2018 om 23:15
Bij Juul zou ik zelf het thema 4 letters, dubbele klinker aanhouden.
Dus:
Goof
Moos
Raaf
Mees
Koos
Kees
Cees
Jaap
Toon
Joop
Daan
Faas
Beer
(Guus)
(Duuk)
(Ruud)
(Luuk)
(Huub) (tussen haakjes omdat ik weer een uu klank zelf minder leuk zou vinden)
Meisje:
(Suus)
Roos
Saar
Leen
Noor
Maan
Keet
Kaat
Veer
Neel
Soof
Kees
En wat ook nog een optie zou kunnen zijn is juist namen met een dubbele medeklinker, zoals Otto, Onno, Anna, Elle, Emme. Maar dat zou ik pas kiezen als ik uit de bovenstaande namen geen enkele leuk zou vinden.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 1 mei 2018 om 23:22
Wie helpt ons?! Ik ben zwanger van onze tweede dochter, onze oudste heet Lenne, en ik heb het gevoel dat ik alle namensites al wel zo’n beetje heb gezien maar zonder het gewenste resultaat.
De ‘wensen’: kort (1 of 2 lettergrepen), geen top 50 naam maar wel (vrijwel) duidelijk hoe het gespeld moet worden wanneer uitgesproken, liever niet eindigend op een -r (begint achternaam mee) en hoewel ik namen eindigend op een -e doorgaans mooier vind dan met -a, wil ik een Jut&Jul effect voorkomen.
Als voorbeeldje: Suus vind ik heel mooi, maar man kent een Suus die geen succes was en vindt ‘t niks. Jette/Mette/Nore/Flore etc passen ook in het straatje, maar vind ik dan weer teveel eindigend op -e/‘uh’ met de naam van dochter (al moet ik daar misschien ook wat meer vanaf stappen...?)
Wie biedt?
De ‘wensen’: kort (1 of 2 lettergrepen), geen top 50 naam maar wel (vrijwel) duidelijk hoe het gespeld moet worden wanneer uitgesproken, liever niet eindigend op een -r (begint achternaam mee) en hoewel ik namen eindigend op een -e doorgaans mooier vind dan met -a, wil ik een Jut&Jul effect voorkomen.
Als voorbeeldje: Suus vind ik heel mooi, maar man kent een Suus die geen succes was en vindt ‘t niks. Jette/Mette/Nore/Flore etc passen ook in het straatje, maar vind ik dan weer teveel eindigend op -e/‘uh’ met de naam van dochter (al moet ik daar misschien ook wat meer vanaf stappen...?)
Wie biedt?
woensdag 2 mei 2018 om 08:09