Wie is er met clomid gestart.
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:01
Hallo, allemaal
Ik ben nu met de 3de ronde clomid gestart.
Wij willen graag voor een 2de kindje gaan. Ik ben gestopt met de pil in december 2008.
Na onveer 5 maanden niet ongesteld worden ben ik naar ha gegaan.
Die heeft me doorverwezen met een briefje voor echo om eventuweel zw uit te sluiten. Wat ik eigenlijk persoonlijk al een beetje vreemd vond.
De gyn bevestigde dit ook..
Geen "ei,geen bevruchting"...
Ik kreeg wel een echo om mijn eitjes te kunnen bekijken. En die stonden nog steeds keurig geparkeerd. Ik moest bloed laten prikken.
Uit de bloedwaardes is er niks afwijkends gevonden.
Ik heb priform mee gekregen om me ngesteldheid op te wekken.
Inmiddels ben ik met de 3de ronde klaar... Uit de vorige thempratuur curver is er naar voren gekomen dat mij eisprong veelste laat was. Misschien moet ik verhoogde dosis voor geschreven krijgen.
Met de vorige clomid ronde voelde ik me heel neerslachtig. Met deze ronde voelde ik me wat beter. Thempraturen laten we nu achter wegen. Nu moet elke x op cyclus dag 21 bloed laten prikken.
We zullen zien wat het ons gaat brengen..
Wie is er nu ook begonnen met clomid??
Wie is er via deze weg zwanger geraakt.
Wat zijn jou ervaringen met dit middel...
Ik ben nu met de 3de ronde clomid gestart.
Wij willen graag voor een 2de kindje gaan. Ik ben gestopt met de pil in december 2008.
Na onveer 5 maanden niet ongesteld worden ben ik naar ha gegaan.
Die heeft me doorverwezen met een briefje voor echo om eventuweel zw uit te sluiten. Wat ik eigenlijk persoonlijk al een beetje vreemd vond.
De gyn bevestigde dit ook..
Geen "ei,geen bevruchting"...
Ik kreeg wel een echo om mijn eitjes te kunnen bekijken. En die stonden nog steeds keurig geparkeerd. Ik moest bloed laten prikken.
Uit de bloedwaardes is er niks afwijkends gevonden.
Ik heb priform mee gekregen om me ngesteldheid op te wekken.
Inmiddels ben ik met de 3de ronde klaar... Uit de vorige thempratuur curver is er naar voren gekomen dat mij eisprong veelste laat was. Misschien moet ik verhoogde dosis voor geschreven krijgen.
Met de vorige clomid ronde voelde ik me heel neerslachtig. Met deze ronde voelde ik me wat beter. Thempraturen laten we nu achter wegen. Nu moet elke x op cyclus dag 21 bloed laten prikken.
We zullen zien wat het ons gaat brengen..
Wie is er nu ook begonnen met clomid??
Wie is er via deze weg zwanger geraakt.
Wat zijn jou ervaringen met dit middel...