Wie weet wat zo'n ernie-pop hoort te doen?

25-10-2009 17:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag op de rommelmarkt een grote ernie-pop gekocht die hoort te kunnen lopen. Er zaten geen batterijen in maar op goed vertrouwen dat ding gekocht. Ik doe er net 3 batterijen in en het enige wat hij doet is iets zeggen (ook nog onverstaanbaar ook hihi, iets in de trant van 'he wil je met mij 'doen alsof' spelen??) als ik op z'n handje druk. Maar bewegen ho maar! Is er iets wat ik niet zie? Kent iemand zo'n pop en weet hoe die werkt?
Dit?

http://www.youtube.com/watch?v=qgAoUXQuJqQ
Peas on earth!
als hij zegt:"hi, i'm chuckie, wanna play?". maak dan dat je wegkomt!!
Wel grappig maar nee, het is de 'doe-alsof-versie'?
haha danivo: ja en dan gaan die ogen zo rood schijnen hihi! en dat mes?!
quote:danivo schreef op 25 oktober 2009 @ 17:58:

als hij zegt:"hi, i'm chuckie, wanna play?". maak dan dat je wegkomt!!
Peas on earth!
Gooi weg! Die dingen van Ernie met batterijen zijn behekst. De mijne praatte uit het niets. Vond het erg raar en heb de batterijen eruit gehaald. Toen deed hij het nog steeds! Er was een vriendin bij dus ik ben echt niet gek.

Weggooien was de enige oplossing. Dit was wel een kietel me ernie dus misschien zijn de nieuwe niet behekst.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Kietel me ernie's zijn hels gewoon. Je MOET ze ook uit het raam gooien want als je ze al niet eng genoeg kwa uiterlijk vindt, dan doet dat gemene helse duivelse lachje wel wat maar door en doorgaat. Of loopernies net zo duivels zijn weet ik niet maar de kietel me ernie had ook nog eens zijn tweelingbroer in de dood zitten dus ik zat er met nota bene twee opgescheept!

Kwaadaardig zijn ze, die sesamstraat figuren!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 oktober 2009 @ 18:00:

Gooi weg! Die dingen van Ernie met batterijen zijn behekst. De mijne praatte uit het niets. Vond het erg raar en heb de batterijen eruit gehaald. Toen deed hij het nog steeds! Er was een vriendin bij dus ik ben echt niet gek.

Weggooien was de enige oplossing. Dit was wel een kietel me ernie dus misschien zijn de nieuwe niet behekst. hahaha dat is echt een van mijn nachtmerries, dat dingen opeens gaan praten
Bert is trouwens nóg enger hoor:

bert en ernie horen geen piemel te hebben :(
Aan helse bert is een heuse website gewijd met zijn ware aard:

http://www.bertisevil.tv/img/bertanal.jpg
Geweldige foto..lolololol
Hij kan zeker niet lopen! Mijn zoontje heeft er een.

2 dingen die ik uit mijn hoofd weet:

Hij kan vliegen: Armen omhoog en horizontaal houden

Tijger zijn: op handen en voeten zetten

Straaljager: armen wijd en horizontaal houden

Zonder te weten hoe de handen en voeten moesten kan hi jdeze ook:

Treinmachinist

politieagent

Hondje

Ik weet dus niet of je andere versies hebt doe andere dingen nadoen, maar lopen kan hij dus niet.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 oktober 2009 @ 18:00:

Weggooien was de enige oplossing. Dit was wel een kietel me ernie dus misschien zijn de nieuwe niet behekst. Zo'n enge had ik ook ja, begon spontaan 's avonds laat en 's nachts te giebelen en te praten (ook zonder batterijen ja!)....doodeng!
@sjaak71: wat moet je doen dan wil hij allemaal die kunstjes uithalen?

ps: iedereen bedankt voor de reacties.. denk dat ik maar even de uitdrijver ga bellen ;) en dat voor 3 euro..

Deze komt wel in de buurt van Chuckie Bert...
quote:siesa schreef op 25 oktober 2009 @ 18:45:

@sjaak71: wat moet je doen dan wil hij allemaal die kunstjes uithalen?

ps: iedereen bedankt voor de reacties.. denk dat ik maar even de uitdrijver ga bellen ;) en dat voor 3 euro..

Wat ik al zei, je moet met de handen en benen bepaalde posities aannemen, liggend, zittend, staand.

Hij kan vliegen: Armen omhoog en horizontaal houden

Tijger zijn: op handen en voeten zetten

Straaljager: armen wijd en horizontaal houden

Zonder te weten hoe de handen en voeten moesten kan hij deze ook:

Treinmachinist

politieagent

Hondje
quote:mamalief schreef op 25 oktober 2009 @ 18:34:

[...]

Zo'n enge had ik ook ja, begon spontaan 's avonds laat en 's nachts te giebelen en te praten (ook zonder batterijen ja!)....doodeng!

Ja! Dat deed de Furby van mijn dochter ook!

Spooky

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven