Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Ooo arme Aruba wat is er? Of geen zin om uit te leggen kan natuurlijk ook.
Goeiemorgen ladies!!!

Hee Zus hoop het inderdaad ja...dat het kwestie van korte periode instellen is en dat we weer groen licht krijgen....

Hoest bij jou? Beetje aan het meegenieten met je zus?

Aruba whats up?
Goeiemorgen Dames!

Ik was even een weekje op vakantie naar Nederland. Voornamelijk kleding voor de baby gekocht/gekregen/gevonden bij ons op zolder. Kind heeft nu al een garderobe die 3 x zo groot is als de mijne en die van manlief samen!

Nu alleen nog de grote dingen kopen: box, kinderwagen, commode, kledingkast en badset.

Jammer van het weer in Nederland. Ik heb alleen maar regen gezien. Ik zou nog wel even willen blijven maar ik ben ook blij om manlief weer te zien!

@Mibb, groepshug! Geweldig! Ik zie dat je morgen je echo hebt! Tooi tooi tooi!

@Zus, hoe is het met jou en je cyclus? Ik zie dat je bijna naar de gyn moet. Hopelijk komt er wat uit zeg!

@Aruba, even een dipje? Sterkte!

@Pebbles en Dametje, spannend wordt het nu voor jullie! Voor Dametje nog maar 3 weken!! Hoe zit het met de zenuwen? Angst voor de bevalling of niet??

@Snok, hoe staat het met de onderzoeken? Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis?

@Ka, voor jou over 3 weken ook een bijzondere datum? Hoe zit het met de voorbereidingen? Is alles al af? En de zenuwen? Hou je het nog een beetje uit?

Ik ben nu weer terug in Duitsland en de wasmand zit vol. Dus ik ga maar eens de machine aanzetten. Tot laters!
even kort berichtje want ik moet echt even aan school werken.

mibb, wat spannend, morgen de echo, denk aan je! nog even geduld! hoe laat mag je? ben benieuwd hoe ver je bent.

ga morgen lekker genieten van je kindje!

voor de rest, hoe gaat het?

doegies
voor jou Aruba.

Liubi, lekker geshopt dus! Heb je een grote auto waarin je alles mee kon nemen?

Vlinder, ook lekker druk!? Morgen om 9.45u heb ik de echo. lekker op tijd dus, dat is maar goed ook, want ik vind het reuze spannend.

Pffff, gister lag ik voor 22u in bed, maar werd gewoon weer moe wakker. Ik kan me ook verschrikkelijk slecht concentreren op mn werk. Ik vraag me echt af wat ik vandaag gedaan heb. Ik weet het al niet eens meer. Maar volgens mij heb ik nog niks gedaan. Hihi.. oeps!

Toch maar eens aan de slag dan. *Schopt zichzelf van het viva-forum af, aan het werk*

Grappig, hoe jullie over moeheid schrijven, ik herinner me van die eerste maanden dat het zo heftig hormonaal moe zijn was, alsof ik met een zak over mijn kop liep. Nu ben ik ook weer steeds moe, maar voelt anders, veel fysieker, ik tors (volgens eigen schatting) non stop zon 12, 13 kilo extra mee. Ik merk het ook als ik een bruggetje affiets, gaat veel harder

Ik zo ga treinen, dinertje van een van de opdrachtgevers van mijn vriend, hij wil zo graag dat ik kom, ben dus wel moe maar wil hem ook de kans geven om met mijn buik te pronken.

Aruba, zus, pluis, pebbles, vlinder, summer, mibb, snok, beer ,bloem, ka, plukkie, liubi, lady, freddy,kreta

(vertel mijn vriend soms dingen over jullie en gebruikte natuurlijk jullie forumnamen, die voor mijn volledig vanzelfsprekend zijn, hij lag bijna onder tafel van het lachen)
Dametje raar he? Snok ik weet niet maar wat voor suffe naam is dat?

Liubi donderdag.....dan weet ik weer meer .......dus nog ff spannend en nog steeds on hold

Mibb morgen echo....spannend. Geen bruinverlies meer? Las het op maart topic????
mibb leuk morgen je cho, ben benieuwd hoever je nu echt bent!

Dametje fijn dat jij de vermoeidheid nu toch anders ervaart geeft de mens moet :-)

luibi heb jij heerlijk geshopt, super! Je zou vandaag in nederland moeten zijn nu is het wel mooi weer!

aruba

snok donderdag weer naar het ziekenhuis zla heel de dag duimen voor een goede uitslag!

Hier sinds een paar dagen last van mijn rug vooral laag die door trekt naar mijn bil. Is soms ook knap lastig in bed met draaien!

Maar goed zal er ook wel bij horen.

Eerste werkdag zit erop nog maar 3 te gaan :-)
Vlinder, gefeliciteerd met je mooie cijfer. Dat lage bloeddruk herken ik ook wel. Bij mij ook 60/110 en voel me regelmatig wat duizelig. Gelukkig nog geen enkele keer flauwgevallen.

Haha met 16, 17 en 18 julie bedoel ik niet alleen mijzelf hoor. Gaat ook om anderen hier, kan zo 1.2.3 alleen niet meer achterhalen wie wanneer wat heeft. Mibb in ieder geval morgen de echo. Spannend!!!!!!!!!!!!!

Zus klinkt goed dat je je ei hebt gevoeld. Voor jou volgende week spannend met je afspraak bij de Gyn.

Pebbles, super dat je verlof nu is begonnen. Die tijd kan je nu vast wel gebruiken met die kleine spruit om je heen en eentje in je buik.

Lijkt me trouwens een heel raar gevoel als je kindje al zo laag zit. Heb je dan niet de neiging om je benen elke keer bij elkaar te houden voor het geval ze er straks echt uit valt? Haha zie het al helemaal voor me.

Jij gaat dus voor de thuisbevalling.

Weten jullie al waar jullie willen bevallen? Zelf ga ik voor een kraamhotel. Is een soort van tussenoplossing van thuisbevallen en in het ziekenhuis bevallen. Daarna blijf ik nog lekker een paar dagen in het kraamhotel. Je hoeft daar namelijk helemaal niets te doen aan huishouden, ze zorgen voor je eten, en ook je bezoek wordt voorzien van een hapje en een drankje. Er is 24 per dag kraamzorgm dus ook als het snachts niet helemaal wil lukken dan kan je hulp inschakelen.

Pluis, wat voor auto hebben jullie nu? Past er makkelijk een kinderwagen in?

Mibb, wat een mooi verhaal.

Bruine afscheiding is niet erg. Alleen bij helderrood bloedverlies is het opletten.

En ach meissie, het is allemaal voor een goed doel. En zolang je misselijk, moe bent en last van je hormonen hebt gaat het goed met de baby toch?

Aruba, een kleine knuf om je op te vrolijken.

Liubi, lekker aan het hamsteren! Weten jullie al wat jullie gaan kopen aan commode, kinderwagen enzo?

Dametje, Is toch nog best netjes 12 of 13 kg aankomen? Kan me dan weer wel voorstellen dat je nu een stuk sneller gaat heuvel af, haha
Dametje, wel goed dat je de moeheid herkent, dan ben ik dus niet gek geworden en hoort het er echt gewoon bij.

Lekker gegeten en lekker met je buik kunnen pronken?

Snok, het bruinverlies was snel weer weg, was ook erg weinig. Beetje afscheiding en later wat kleine stolseltjes, maar zoals ik al zei, weinig en echt bruin, dus niet helderrood ofzo. Moet wel zeggen dat ik me doodschrok toen ik dat zag, was precies in het weekend dat het de vorige keer mis ging.

Plukkie, ja het is zeker voor het goede doel en het is ook wel een soort van bevestiging, maar leuk is anders.

Over ruim een uur heb ik de echo, ben er helemaal zenuwachtig van... ben blij als het voorbij is en als alles dan goed is. Maar nu weet je dat gewoon niet he... brrrr.... nou ja, we zullen zien. Gelukkig gaat Mibbman met me mee.

Ik hou jullie op de hoogte, misschien straks op mn werk nog even en als dat niet lukt, vanavond als ik thuis ben.

Fijne dag!
Mibb heel veel plezier bij je echo!!! Duim voor je dat alles goed is!! Hoop dat je ons snel wat laat weten...

Goeiemorgen trouwens dames.....
Mibb, veel plezier bij je echo...komt helemaal goed meid!!
op dit moment zit je waarschijnlijk al in de wachtkamer van de vlos, misschien ben je zelfs al binnen.

hoop dat alles goed was en dat je ervan genoten hebt, het is zo bijzonder de eerste keer dat je je kindje ziet!

ben benieuwd hoever je bent! ik kom vanavond zeker nog even kijken hier.
@Mibb, spannend!! Veel succes!!
Hoi meiden,

Even een ego berichtje hoor, zit op mn werk en heb al veel tijd gemist vandaag.

Alles is op dit moment goed! Het is korter dan wij gedacht hadden, zo kort dat ze het nog niet eens goed kon meten om het precies te zeggen. Ongeveer 5w4d.

Maarrrrrr....... WE HEBBEN WEL EEN HARTJE ZIEN KLOPPEN!!!!!!

Heel klein, het hele vruchtje is nu 3mm ongeveer. Over 4 weken (bij bijna 10 weken) terugkomen om definitief te bepalen hoe ver ik ben.

Ze moest er wel bij zeggen dat het nog steeds mis kon gaan, maar, aangezien we een hartje hebben gezien en er geen afwijkingen waren, moest ik me daar maar niet te druk om maken.

Voor nu ben ik uitgerekend op 13mrt ipv 8mrt. Dat kon komen doordat het vruchtje wat langer in de eileider heeft gezeten en daar groeit het niet, dat doet het pas in de baarmoeder.

Poeh, ik schrok wel trouwens, toen wij aan kwamen fietsen hoorde ik een ambulance met gillende sirenes. 3x raden waar die stond!! Voor de deur van het echocentrum! Damn, ik schrok! Zit je daar voor de eerste keer in die wachtkamer en ik was al zo zenuwachtig. Gelukkig bleek het bij de mevrouw mee te vallen en kon ze zelf naar buiten lopen, maar ze ging wel met de ambu mee.

Zo veel te lang weer gekletst, ik ga gauw werken. tot later!
Wat goed Mibb!!! Wat heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.

Dan heb je dus echt snel last van die zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid. Is dat nog steeds zo erg?

Net zelf ook terug van de VK. Alles was goed. Ze vond mijn buik prachtig (net alsof ze gaat zeggen dat hij niet mooi is) en hij lag precies op schema (de buik dan). Ze schat de baby nu op iets minder dan 6 pond en op ongeveer 7 pond bij de bevalling. Ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt.

Vandaag is Floor naar de creche en heb ik voor het eerst een dag helemaal voor mezelf. Gek hoor, het is hier wel heel stil.

Ik ben net met mijn slipper in een dooie muis gaan staan, JECH! Het voelde een beetje als in een drol gaan staan.

Onze schattige kat heeft hem vannacht als cadeautje voor de deur neergelegd.
Super Mibb! Ik ben blij voor je. En was het zo mooi als je je had voorgesteld? Wat schrikken van die ambulance.
Gatveredamme Pebbles. Blegh ik stelde het me voor en gelijk kippevel. Brrr....
Super Mibb!
Wat fijn Mibb, goed nieuws. En dit keer komt het helemaal goed!!

Pebbles jij ook een goede controle gehad dus, fijn hoor!

Wel vies dat je in een muis bent gaan staan, maar gelukkig had je je slipper aan, haha.
mibb helemaal super zeg nu al een kloppend hartje! Was het wel een uitwendige echo?

En jij mag over een paar weekjes weer lekker een echo :-)

pebbles iek een dode muis en er nog op staan ook!

Hier aan het werk maar echt nog bijna niets gedaan kan me er gewoon niet toe zetten!
Bedankt voor jullie enthousiaste berichtjes!

Pebbles, brrrrr, die muis!! Gezellig zo'n kat

Qua misselijkheid en dingen... tja ik heb daar wel vroeg last van he. Hopelijk ben ik er dan ook weer vroeg vanaf! haha! De misselijkheid verschilt van dag tot dag, vooral als ik te lang niets gegeten heb voel ik me knap beroerd, daardoor soms ook 's morgens dus.

Goed te lezen bij jou trouwens ook dat jou kleine zo lekker groeit!

pluis, het was een inwendige echo. Omdat ik zei dat het of 10weken of 6 weken was probeerde ze het eerst uitwendig, maar daar had ze binnen 10sec genoeg van gezien, niks dus. Dus vandaag toch inwendig.

Zoooo herkenbaar trouwens, dat je niet tot je werk kan zetten!! Ik doe ook hele dagen niks, gelukkig is het rustig ivm de zomervakantie, maar ik ben zoooo aan vakantie toe.

Hoe gaat het met de rest??
HE MIBB, wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd. en nu dus een dikke 5 weken. Wouw.

Pebbles, ook voor jou weer een mooie controle en een mooie buik:-). Tja zit je dan opeens in je eentje he. Kan je een beetje aan de stilte wennen? Of ben je Floor eerder van de creche gaan halen?

7 pond is toch heel netjes? (ben daar nog niet zo thuis in)

Hier alles goed. Pijn is een stuk minder en dat maakt me ook wat vrolijker. Donderdag de 20 weken echo en begin nu toch wel benieuwd te worden. Hopelijk is alles goed en op de juiste plek en van het juiste maatje. Tussendoor maak ik me eigenlijk geen zorgen meer maar net voor een controle of net zoals nu bij de echo, vind ik het toch wel weer spannend.

Verder heb ik heel veel zin in winkelen
Hee Plukkie,

Tja 5 weken "pas", haha, jammer dat ik die 6 weken grens nog niet voorbij ben en dat het dus nog langer duurt voor het geboren wordt. Maar goed... aan de andere kant, het was nu ong. 3mm, kan de volgende keer ook maar zo een paar dagen erbij krijgen.

Goed dat jij je wat beter voelt! Spannend donderdag de echo! Zal vast allemaal goed komen.

Als zwangere moet je toegeven aan alle drang die je hebt, dus winkelse!
Oh Ka, bijna NOD-dag, hoe voel je je??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven