Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Wat een stilte hier!! We liggen toch niet stiekem massaal te bevallen ofzo he? Daar is het nog geen tijd voor hoor dames!

Vandaag weer meer last gehad van mn darmen. Het werd vanochtend zelfs zo erg dat ik er beroerd van werd. Ik ben maar een stukje gaan lopen om te kijken of de darmen een beetje op gang wilden komen, maar het bleef de hele dag zeuren.

Bah, niet leuk. Maar goed, zolang dit de kwaaltjes blijven teken ik ervoor.

Oh ja, had ik al gezegd dat ik moe ben Als 20.000x geloof ik, haha. Nou ja ik ga maar eens slapen.
Alle reacties Link kopieren
Nope, er wordt niet stiekem bevallen hier. Vandaag 36 weken.

Mibb,

je doet al aan vezelrijk onbijten (pap) en genoeg fruit eten? De beste tip die ik heb gelezen toen ik moeite had met naar de wc gaan is 'toegeven aan je natuurlijke aandrang'. Ik had nogal de neiging om geen tijd te hebben en te denken 'dat komt straks wel'. Maar dat werkt niet meer als je zwanger bent.

Om de film Annie te citeren:"when you gotta go, you gotta go."
whahahh dametje wijze woorden en oh zo waar

Hou jij het nog een beetje vol....gaat opschieten voor je he? Net als voor Pebbles....dames ik kruip al met 1 bil op tribune hoor

Liubi gefelicteerd met je ventje

Ka ja is wel snel he? vorige keer 21 dagen en 24 dagen..dit is al weer 3e keer VOlgende week bij internist ivm schildklier. Eerst zullen ze wel medicijnen gaan geven en gaan checken aantal keer wanneer schildklier weer voldoende functioneert..daarna zal ik pas groen licht krijgen..we zullen zien. Tis ff niet anders...wil het risico op weer een miskraam uiteraard niet weer daardoor lopen..zoveel mogelijk risico's uitsluiten dit keer.
Hier alles prima hoor! Was alleen van de week druk bezig met spullen shoppen en op zolder naar onze eigen ouwe kleertjes zoeken. Nog best goed spul ook al is het al weer 26 jaar oud.

Anyway, vanmiddag nog naar Prenatal om een badset te kopen. De wieg wordt inmiddels ook bekleed. Wit met Delftsblauw op de kap en ook nog lakentjes met Matroesjka's (van die Russische poppen).

Ben morgen 23 weken en ik voel me topfit. Nog geen dikke enkels etc. 't Gaat allemaal prima.

@Snok, spannend! Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen!
Dametje, haha ja dat is waar, wat moet dat moet, haha. Ik ontbijt altijd met 2 bruine boterhammen, dus dat is wel vezelrijk lijkt me. Verder fruit... tja... bananen lust ik wel, maar dat is weer verstoppend hoorde ik en voor veel ander fruit ben ik allergisch, dus dat schiet ook niet op. Ik heb nu roosvice laxo gekocht. Eens kijken of dat een beetje helpt.

Nog een weekje en dan mag je los! Spannend zeg!

Snok, jammer dan he, als je zo graag wilt dat je toch weer even moet wachten. Maar goed, ik zou als ik jou was ook inderdaad het risico van een miskraam niet weer willen risceren. Sterkte ermee.

Liubi, ook lekker bezig geweest dus! Ik ben benieuwd of mijn moeder nog kleertjes heeft bewaard eigenlijk. Wat heerlijk trouwens dat je je zo topfit voelt! Geniet ervan zou ik zeggen!

Ik heb gelukkig weekend! Nog 2 weken à 3,5 dagen werken en dan heb ik vakantie. Ben ik echt aan toe. Dat was ik al, zo aan het einde van het seizoen en iedereen gaat al op vakantie, maar nu ik zwanger ben helemaal.
Vanochtend bij de vk geweest, hartje horen kloppen en alles voelde verder helemaal goed. Baarmoeder ligt op de goede plek en heeft de goede grote.

Nog wel naar de extreme vermoeidheid gevraagd maar deed ze weinig mee (had een stagiaire)

Was vanochtend zo moe dat ik de weg naar he twerk alleen maar huilend in de auto heb gezeten niet wetende wat tedoen, erg he!

Luibi leuk je wieg is het ook een familie wieg?

mibb wat bij mij werkt voor de stoelgang is elke dag een glas roosvice laxo. alle vezels ed werken nooit zo goed bij mij.

Dametje schiet echt op zeg!

snok hoop dat alles snel onder controle is
Hee Pluis,

Jeetje meisie, kun je jezelf niet beter ziekmelden als je zo verschrikkelijk moe bent?

Je kunt ook de verloskundige nog even bellen he, vraag je gewoon naar iemand die je wel vertrouwd en geen stagiair is.

Die roosvice heb ik gister ook laten kopen door Mibbman, moet nog maar even afwachten of het ook echt helpt.
@Mibb, pap helpt beter dan brood 's ochtends. Of melk met cornflakes, yogurt met cruesli, t is allemaal wat vochtiger dan brood.

Liubi, is je ijzer ed onderzocht dat dat normaal is? Je zult toch met je werkgever moeten gaan gaan praten over wat kortere dagen of minder uren anders. Het is niet echt niet raar maar wel lastig, als je zo moe bent dat je er van moet huilen.Signaal van je lichaam om het even iets rustiger aan te doen. Denk aan jullie beider gezondheid!
@Pluis, ben het met Mibb eens, als je ZO moe bent moet je je ziekmelden hoor!

@Mibb, heb er ook last van gehad... inderdaad veel drinken en vezels, en bij mij ging het het 2e trimester wat beter!

@Snok, heb je een te traag of te snel werkende schildklier? Ik snap trouwens niet precies wat dat met een miskraam te maken zou kunnen hebben,maar dat zal de internist wel weten In ieder geval, bij mij in de familie komt een te traag werkende voor, en dat is heel goed in de hand t houden met medicijnen, en die medicijnen bestaan dan puur uit het hormoon dat je tekort komt, heeft geen bijwerkingen, en het lijkt me dan dat je dan ook gewoon zwanger kunt worden.

@Ka, binnen een maand al trouwen, lekker vooruitzicht! Enne, 't is inderdaad waar van die huwelijksnacht, maar ja, jullie hebben dan wel een heel goede reden!

@Vlinder, klinkt als lage bloeddruk, heel vervelend, maar heeft geen consequenties voor het kindje. Is helaas voor de mama in spe erg weinig aan te doen.....

@Freddy, whooo jij hebt het wel gepland in je verlof. Laat je wel de anderen de daadwerkelijke verhuizing doen??? Dus niet tillen, poetsen etc etc...... Maar het is absoluut wel handig om te verhuizen VOOR de bevalling, er na is helemaal geen goed idee
Dank voor de tips Dametje, ik zal eens pap gaan kopen. Cornflakes met melk... brrrrr! En crusli daar heb ik vandaag nog mee in mn handen gestaan in de winkel, maar daar zitten hazelnoten in, daar ben ik ook allergisch voor. Ik moet denk ik maar eens opzoek naar een merk zonder hazelnoten.

Ging jij nou je "vluchttas" (heet dat zo?) klaar zetten? Al gedaan? Collega van Mibbman heeft vandaag een kindje gekregen, 5 weken te vroeg, dus ondanks dat je het gevoel hebt dat het later wordt dan 40 weken kan het ook maar zo eerder zijn!

beer, dank je voor de opbeurende woorden. Ik hoop ook maar dat het in het 2e trimester beter gaat, want dit vind ik niet zo leuk, hihi.
@Mibb, ik heb de ziekenhuistas soort van ingepakt. babykleertjes en nachthemden en sokken voor mezelf. Dat soort dingen. elke keer als ik wat bedenk gooi ik dat er bij dus er is een soort van basis maar ik moet op het moment zelf toch echt aan mijn bril/lenzenspullen denken, die kan ik nu nog niet inpakken.

Vriend heeft (eindelijk) tijd om te klussen. Dus de commode staat nu in de grondverf! Morgenmiddag vertrek ie weer naar een festival, maar slaapt wel thuis 'snachts. Ik hang rond en rust een beetje uit. Gister heel veel opgeruimd met hulp van een vriendin...en 's avonds bij mijn moeder en haar vriendin gegeten, voor het eerst, dus daar ben ik nu nog rustig over na aan het denken.
Hee Beer...ik dacht dus precies hetzelfde als jij...wat the $%^&***( heeft dit met een miskraam te maken? Maar hier komt het..t schijnt dus zo te zijn dat het hormoon bij mij wat mijn schildklier laat werken te laag is (trage schildklier) en dit is nodig voor de baby om in te nestelen en de baby gebruikt tot 12 weken ook nog eens mijn schildklier....Pffff vind het ook nog ingewikkeld maar veel op internet over gevonden en zal vast meer info gaan krijgen. JE schildklier heeft dus alles te maken met zwanger kunnen blijven? HEb ik weer maar ben vast niet enige en inderdaad het schijnt goed te behandelen te zijn...we zullen zien
Mibb, Tuurlijk mogen jullie het dan weten. Ik verklets me anders toch wel, want ik kan niet zo goed dingen geheim houden.

Pluis, wat zijn jullie snel met kopen. Dats is vast een lekker idee dat je dat geregeld hebt. Welke kinderwagen hebben jullie gekozen?

Pebbles, fijn te horen dat fysio de klachten kan verminderen. Hopelijk heb jij wat aan je verlof en wordt de pijn dan wat minder.

Tja en wat betreft de pijn begin ik zo langzamerhand zelf ook een beetje te geloven dat het bekkenpijn is. Al vind ik het zelf wel erg vroeg daarvoor.

Kan niet echt meer een lekkere zithouding vinden dus das best lstig.

Ik wacht even af hoe ik morgenochtend op sta en dan bel ik de verloskundige als het niet beduidend minder is geworden.

Liubi, dat schiet lekker op nog maar 44 dagen werken.

Haha das een goeie om meldingsplicht in te gaan voeren. Kunnen we alles mooi in de gaten houden.

Dametje, je moet maar zo denken dat je op zijn hoogst nog 6 weken moet wachten. Langer zal het echt niet duren:-)

Ben je zo lekker rond aan het worden? Is dat vocht?

Leuke dingen die ik heb gekocht; jurkje, vestje, truitje, nog een trui, schoenen, twee broeken, heerlijke huisbroek en nog een truitje en dat is het wel geloof ik. Oh nee ook nog een spijkerrokje.

Mibb, das lekker snel die echo.

Bloem, niet de moed laten zakken hoor. Het jaar is nog lang niet voorbij. Nog wel 5 rondes de kans, toch?

16, 17 en 18 juli zijn weer belangrijke echo, gynocoloog en verloskundige dagen

Freddy, goed te lezen dat het prima met je gaat.

Vlinder, is je bloeddruk misschien te laag?

Ka, wat een romantisch idee dat je volgende eisprong tijdens de huwelijksnacht is.

Dan zou het echt een liefdesbaby worden.
@Dametje, dat was ik niet. Dat was PLuis!

Ik voel me kiplekker. Ijzerwaarde is hier lekker hoog. Andere waardes ook trouwens....
@ Lekker verstrooid! sorry dames!
zo dames, daar was ik weer es.

ik ben stomverbaasd, heb het cijfer van mijn toets al terug, dacht dat ik net een voldoende zou moeten hebben kunnen halen (twijfeltwijfel) en heb gewoon een 7.9! nu heb ik geen toetsen meer openstaan, nog wat verslagen en mijn scriptie.

ka, hoop dat het dan in je huwelijksnacht ook raak is, zou erg bijzonder zijn! nog een paar weekjes!

hey mibb, bij vlos geweest, dat flauwvallen komt inderdaad door mijn bloeddruk 110/60 vorige keer 105/60. keurig netjes laag volgens vlos maar lastig voor mij en weinig aan te doen, heb wel toestemming om dropjes te eten zo veel als ik wil (maar geen kilo's) haha. het moet niet te hoog worden maar als ik dus erg flauw ben kunnen wat dropjes helpen. ik betwijfel het (eet namelijk al weken (met mate) dropjes) maar zal er dus mee moeten leren leven. en die vermoeidheid wordt echt wel weer minder! hier nog niet over maar het gaat stukken beter dan een paar weken terug! hoop dat de roosvice aanslaat (in het decembertopic zijn er meer die er bij zweren hoop dat het voor jou ook zo goed werkt)

pluis, jij dus ook een stagiare, ik ook. zat er ook nog een 'echte' vlos naast? bij mij wel. luister je wel goed naar je lichaam, als je zo moe bent moet je misschien meer rust nemen, of korter werken? zijn er wat mogelijkheden? sterkte ermee in ieder geval.

beer, inderdaad de nette lage bloeddruk dus. heb jij daar ook last van gehad? en al meer duidelijk wat betreft verbouw-plannen?

summer, hoe is het in italie?

zus hoe is het met jou? laat de moed niet zakken meis.

lijkt me confronterend dametje, bij je moeder eten? of viel het mee? nog een paar weekjes en dan kan je je meisje in je handen houden. misschien kun je een lijstje op je tas leggen met spullen die nog op het laatste moment de tas in moeten. als je dan met weeen en vergeetachtigheid het niet meer weet kun je je man een rondje door het huis laten lopen en de spullen laten verzamelen (best handig als iemand aan je bril en lenzen denkt) spannend en aftellen maar!

hey snok, hoop dat je medicijnen snel aanslaan. en ik vroeg me ook af wat een schildklier met een zwangerschap te maken had maar dat heeft dus te maken met bepaalde stofjes en hormonen die voor allebei nodig zijn? vaag, goed dat er artsen zijn die dat soort dingen weten, he? hopelijk snel groen licht voor jou!

vervelend plukkie, bekkenpijn. schijnt met fisio wel iets te kunnen verzachten. heb je de vlos al gebeld?16, 17 en 18 juli jij krijgt het druk! het is je 20 weken echo, je vlos standaard controle denk ik en wat ga je doen bij de gyn?

nog iets leuks over onze baby en de controle gister bij vlos.

vlos wilde naar het hartje luisteren drie keer gehoord, baby zwemt weg, vlos weer zoeken, twee keer gehoord en een keiharde boer, echt te grappig (mijn moeder was mee en vond het ook maar wat grappig) nog een keer weggezwommen baby zoeken, nog een keer gevonden, nog een keer 4 klopjes van het hart en het kind vond het genoeg geweest. conclusie; we hebben een eigewijze, beetje onbeschofte baby in de maak! haha.

gelukkig is baby een stuk liever voor dr/zn papa en mama want die mogen gewoon luisteren en dan blijft ze/hij lekker goed ervoor liggen lekker puh! (had ik verteld dat we zelf zo'n apparaatje hebben waarmee we hartje kunnen luisteren, erg leuk dus)

o, ja, dametje wij gaan 7 augustus op vacans dus geen probleem als de baby een paar dagjes eerder komt hoor, haha! onzin natuurlijk maar ik ben zo nieuwsgierig naar 'onze' eerste topic-baby!

weer een heel verhaal zo!

is het bij jullie ook zo bagger weer?

o, ja gister zwangerschapsbadpak gekocht, dacht dat het heel duur zou zijn maar valt reuze mee bij prenatal. gewoon zwart maar ik voel me er een stuk fijner in dan in mijn bikini op het moment
Hoihoi allemaal

Het gaat hier goed hoor, ik denk dat ik afgelopen zondag eindelijk mijn eisprong heb gehad maar dat is dus nog even afwachten. Heb het verder enorm naar mijn zin, ben wel bekaf elke avond maar dat schijnt normaal te zijn haha.

Snok schildklier is idd heel makkelijk te behandelen. Weet niet uit mijn hoofd of je echt moet worden ingesteld volgens mij valt dat wel mee en denk ik dat je wel snel weer mag beginnen.

Leuk Liubi druk aan het shoppen. Ook leuk om oude spulletjes van jullie zelf te voorschijn te halen lijkt me. Zou niet weten of Summer en Zus mama dat heeft bewaard.

Mibb irritant die verstopping tis wat die luie darmen. Hoop dat al die dingetjes een beetje werken voor je...

Spannend bijna echo... Kom je het weekend een beetje door denk je?

Arme Pluis zo moe. Hoop dat dat wat minder gaat worden als je ervan zit te huilen in de auto is het wel heel rot. Kan je afspreken dat je wat later mag beginnen ofzo?

Ka ik denk dat jullie een "opfrisuurtje" moeten inplannen op je trouwdag whahaha. Romantisch idee als je kindje in de huwelijksnacht is verwekt. En als je heel moe bent is luie sex toch ook leuk. Gaan jullie op reis daarna? Weet even niet meer of je dat al hebt verteld.

Plukkie ben benieuwd wat het wordt. Lastig van de bekkenpijn hoop maar dat het niet zo is.

Vlinder gefeliciteerd met je cijfer. Ik weet mijn laatste tentamen nog wat een lekker gevoel. Het idee dat je nooit meer een tentamen hoeft te maken heerlijk. Moet je maar even een goede "borrel" op nemen haha.
Dank voor al jullie lieve reacties! Weet dat ik er meer aan moet toegeven. Maar naast werken doe ik op het moment weinig anders dan slapen, pluisman ziet me veel maar heeft er niets aan! Werk van 10.00-18.00 dus opzich al laat. Hoop gewoon dat het snel minder wordt vlos gister had het over 16 weken nou das komende woensdag al!

Wel even vitaminepillen gehaald voor de zwangere vrouw, wie weet helpt het.

Vlinder zat bij mijn geen vk naast de stagiaire maar toen ze het hartje niet kon horen riep ze wel een collega die gelijk kwam en zo het hartje had!

Vlinder super je goede tentamen!

zus hoop dat dit echt je eisprong was en die optimaal gelukt is.

ka zou leuk zijn een echte liefdesbaby voor jullie!

luidi leuk he nog die spulletjes van vroeger, heb je een foto van je wieg?

pebbles waar ben je? toch niet stiekem aan het bevallen he?

voor het schema 14 aug 20 weken echo en bezoek vk
Valt Pebbles ook al onder de meldplicht hihihi
Haha, ik ben nog niet stiekem aan het bevallen hoor.

Meldplicht gaat volgens mij pas in bij 37 weken en ik ben morgen "pas" 34 weken (het voelt al veeeeeeel langer).

Gisteren laatste werkdag gehad dus vanaf nu heb ik tot half november ergens verlof. Nou gaat het leven met een peuter in huis gewoon door maar ik kijk wel uit naar volgende week als Floor 2 dagen naar de creche gaat en ik dus voor het eerst in maanden een dagje voor mezelf heb.

Het voelt trouwens al wel alsof de baby er elk moment uit kan vallen. Het hoofdje zit al zo verschikkelijk laag en ik heb regelmatig krampen in mijn buik. Hopelijk bliljft de baby nog wel 3 weken zitten want dan kan ik lekker thuis bevallen.
hoi meiden,

ik voel de baby steeds meer en vaker en ook duidelijker (gister echt keihard 1 keer alsof ze zich ff vol afzette in mijn buik) verder steeds zachte plopjes die ik wel direct herken. nog steeds vooral als ik rustig op de bank ga zitten maar nu bijvoorbeeld ook als ik even tussendoor op een stoel plof dat hij/zij even laat weten dat ie er ook nog is, manlief kan niet wachten tot hij het voelen kan.

pebbles, als je dat gevoel hebt gaat de meldplicht eerder in hoor haha. geniet van je verlof en laat die baby nog maar even zitten tot je in ieder geval thuis mag bevallen.

dametje ben jij al 37 weken?

vandaag gezwommen met broertje en zusje ben helemaal op. heb nog een pyjamatje gekregen van mijn moeder, zo schattig al die kleine kleertjes,

pluis, lijkt me best schrikken als ze het hartje niet kan vinden (ook al is het een stagaire). hoop dat die vitaminepillen aanslaan en dat je er wat meer energie van krijgt!

o, voor het schema, 1 augustus weer naar de vlos.
pebbles geniet van je verlof!

vlinder leuk he al die kleine kleertjes en spullen! Moet zeggen schrok niet echt toen ze het niet kon vinden mijn gevoel weet gewoon zeker dat het goed is en ik heb een litteken op mijn buik en had al het idee dat het ook daar ergens moet zijn waar de baby nu ligt en dat klopte moet je het apparaat er gewoon wat langer oplaten staan en je hoort het!

hebben gister een nieuwe auto gekocht waren al een poosje zoekende maar niet echt actief nu dus wel daar de auto die we nu hebben niet echt baby proef is(is een jeep) en ik niet met 8 maanden zwanger nog aan een nieuwe auto moet wennen hebben we de afgelopen weken maar eens wat actiever gezocht en gevonden.

Verder rustig weekend ook lekker gewoon 's middags geslapen.

Fijne dag allemaal
Hé, nee nog geen 37 weken, donderdag is het zover. Maar als ik dan vijf weken elke dag 'nog niets' kom zeggen dan raken we met zijn allen erg gefrustreerd denk ik. Dus ik ga me niet elke dag melden maar jullie ook niet onnodig in spanning laten natuurlijk.

Ik ben heel erg sloom dit weekend dus het een beetje een egobericht. Vriend en ik kunnen ons nog steeds niet 'echt' voorstellen dat er een bijna af mens in mijn buik zit.
Hoi meiden! Even een ego-berichtje van mij (gedeeltelijk gekopieerd van het maarttopic)

Pfffff, gaaaaaaaaaap!!!! Meiden, ik ben moe, moe moe! Ik duik zo m'n bed in, maar moet nog even de belevenissen van afgelopen weekend kwijt. Morgen ga ik alles weer lezen en reageren hoor!

Afgelopen vrijdag zijn Mibbman en ik naar mijn ouders aan de andere kant van het land gereden. Heel impulsief, haha!

Ik sprak die middag mn zusje, die voelde zich niet goed en ging even langs mijn ouders. Toen dacht ik: DAT WIL IK OOK!! Ik had verschrikkelijke darmkrampen en wilde zoooo graag even met mn moeder praten, maar die wist nog niks.

Toen Mibbman thuis was zat ik op een gegeven moment te huilen om dat ik me zo naar voelde (hele erge buikkrampen + hormonen??!!). De lieverd zei: "we kunnen over een uur in de auto zitten, dan zijn we er voor het eten". Haha, zo gezegd, zo gedaan.

Ik had gehoopt dat mn zusje bij mn ouders bleef eten, maar onderweg kwamen we haar en mijn moeder tegen. Oeps!

Ik haar gauw bellen dat ze terug moesten komen, zij helemaal verbaasd, want ze wist niet dat we kwamen. Ze wilde het nog als verrassing voor mn moeder houden. Dus ze bedacht een smoes en kwam terug.

Mijn ouders helemaal verbaasd dat wij er waren, wij komen nooit onaangekondigd. Ik heb geloof ik het goede nieuws nog geen 1 minuut voor me kunnen houden en toen barste ik in snikken uit.

Mijn moeder dacht even dat het weer mis was, maar toen ik zei dat ik zwanger was kreeg ik van mn moeder, vader en zusje een dikke groepsknuffel. Iedereen gelijk emotioneel.

Wat heerlijk zeg om dat te kunnen delen!!

Zeker toen ik zaterdag ook nog eens bruine afscheiding kreeg. SCHRIK!!! Dit is namelijk precies het weekend waarin het de vorige keer mis ging. Gelukkig was die bruine afscheiding maar een beetje en is het vandaag weer gestopt. Zal we wel bijhoren denk ik?

Vandaag weer naar huis, toch wel pittig stukkie in deze toestand. Ik kan mn ogen niet meer open houden zowat.

Zoals een msnvriend van me zei (die net 2 weken vader is), heb je maagzuur, misselijk, moe, koud enz? Ja! Ah dan hoor ik het al, je hebt het volledige pretpakket!

Hmm... of ik daar nou zo blij mee moet zijn?

Zo, dat ben ik even kwijt, nu kan ik lekker slapen hoop ik. Kom gauw weer terug! Trusten!
ik kan alleen maar even zwaaien. Ik heb wel net alles van jullie gelezen maar heb even een dipje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven