Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
wat is jongens van Riz? Of ben ik nu heel dom?
@ Zus Snok bedoelt de post van Riz, dat haar kindje met 39 weken in haar buik is overleden...ik heb het net gelezen hartverscheurend gewoon...

@ Snok Ja vreselijk, de tranen zitten bij mij al erg hoog, maar dit verdriet is volgens mij echt niet voor te stellen, je wereld vergaat denk ik
jeetje wat vreselijk zeg, niet normaal...
ja...zat ook met tranen in me ogen....jezus jongens hoe moet dat zijn? Een bevalling doorstaan om met lege handen achter te blijven? Bijna onmenselijk.....
Ik heb het ook gelezen, wat verschrikkelijk... Dan ben je echt alleen nog maar bezig met gedachtes als hoe het kindje eruit zal gaan zien en wanneer het nou eindelijk zal beginnen...39 weken...Getver...

Dan ga je vast ook dingen denken als 'Wat als ze het kindje met 38 weken hadden gehaald...' Niet dat het zin heeft, maar het líjkt me dat je dat gaat denken. Hartverscheurend.

Freddy ik heb je bevallingsverhaal gelezen, wat zal jij kapot zijn zeg. En dan ook nog eens onder narcose, wat een enorme aanslag is op je lichaam buiten alles om! Dus ik kan me voorstellen dat je even een wrak bent. Rustig aan!!

Bloem morgen naar de huisarts he of niet? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, vind het zo enorm rot voor jullie allebei. Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen.

Hoe zou het met Lady zijn??!

Snok, doet de boel het daar beneden weer?
Zo, vandaag weer bij de gyn geweest en de kleine man nog even bekeken. Kan me niet voorstellen dat er wat met hem gebeurt..hij maakt al zo'n groot deel van mijn leven uit!

Alles was weer prima MAAR in tegenstelling tot wat ik dacht is ie nog niet ingedaald. Hij ligt nog lekker hoog. Gaat volgens de gyn waarschijnlijk de komende weken gebeuren.

Hopelijk gaat die buik dan ook naar beneden en krijg ik weer meer lucht.

Voor het schema Mibb: volgende afspraak gyn is op 9 oktober.
Niet over nadenken Liubi, dat hoeft ook niet

Kan me ook voorstellen dat het opluchtend zal zijn zodra de kleine indaalt. In ieder boek staat ook dat het letterlijk en figuurlijk een zucht van verlichting geeft.

Vandaag hebben vriend en ik 2 huizen bekeken. 1 daarvan is wel erg leuk! Lekker ruim en........op loopafstand van zus. Kunnen we elkaar nog meer lastigvallen hahaha!
summer gaat goed....tenminste ga niet vaak maar tot nu toe niet meer zo verstopt...we zullen zien....vandaag extra all bran op...eet veel granen etc....en anders toch echt ook maar aan lijnzaad etc.

Liubi ik sluit me aan..niet aan denken.....

x
verhaal van rizz, vreselijk. heb klein stukje gelezen en toen snel gestopt. Heb het 1 keer in mijn omgeving meegemaakt erg heftig allemaal!

Hier weinig te melden heb last van aardig wat harde buiken die soms ook aar zolang de kleine maar blijft schopppen is het goed.

Verder lekker lui op de bank, kaarsjes aan en beetje tv kijken en straks vroeg naar bed.

Bloem succes morgen
Zus breng je huis maar hier heen, opruimwoede heb ik nog steeds last van. Alles is al wel schoon (sommige dingen 2 keer of vaker) maar alle troep of wat dan ook moet meteen worden opgeruimd.

Moet je natuurlijk wel je huis kunnen verplaatsen en een stukje rijden .

Snok goed te horen dat je je redelijk goed voelt afgezien van de misselijkheid. Ik hoop voor je dat de misselijkheid ook snel voorbij gaat. Dan krijg je de weken dat je je super voelt (meestal dan).

liubi mooi dat je weer een goede controle hebt gehad! Indalen gaat vast niet lang meer duren. Wat extra lucht is nooit verkeerd.

Bloem ik vind het zo erg voor jullie en duim heel hard voor een klein wondertje. Al kan ik me heel goed voorstellen dat je nu even alles hebt opgeruimd. en nog een extra

Summer leuk huizen kijken. Zou wel gezellig zijn denk ik zo dicht bij zus.

Pluis fijn he die harde buiken....

Ik heb het topic van Riz ook gezien, heel snel geopend en ook heel snel weer dicht gedaan...

Niet echt iets wat ik nu moet gaan lezen... Je kindje kwijt raken is het meest erge wat er kan gebeuren. En alle andere ellende wat er nog bij komt kijken straks voor hun.

Verder heb ik vandaag dus weer controle gehad. Weer een CTG gehad die goed was. Daarna wou de gyn nog een echo maken om de placenta te bekijken en ook die ziet er goed uit, geeft nog voldoende voedingsstoffen. De kleine heeft het nog steeds erg goed naar haar zin in mijn buik volgens de gyn (een andere dan vorige keer).

Daarom willen ze nu dus ook nog niets doen... Zolang als dat kleine meis het goed maakt kiezen ze ervoor om het eerst zo te laten en af te wachten of ze toch nog vanzelf komt.

Ze heeft nog gekeken of er al wat opening is, en dat was wel zo. Ze verwacht dan ook dat het niet lang meer gaat duren (ik verwacht inmiddels helemaal niets meer, maar das een ander verhaal). Wel een afspraak voor Vrijdag gemaakt. Dan weer een CTG en een gesprek om te kijken wat ze dan gaan doen.

Dus ik wacht maar weer af...
Lady ik kom je wel halen whahaha. Nog even wachten dus nou ja alles klinkt wel goed nu toch?

Liubi zakken maar met de kleine dus... Hoop voor je dat het gauw gebeurt dan kan je weer ademen hihihi.

Snok lekker laxeren die boel pfff, maar gelukkig niet zo erg meer als eerder wat moet dat ellendig voelen jak. Verder alles goed?

Wij mogen morgen weer potentiele kinderen inleveren wat een gedoe is dat toch als je niet mag wil je toch juist zeg maar whahaha.
yes summer...gaat allemaal goed....enige wat ik nog steeds heb is het onwerkelijke...komt misschien ook doordat nog niet iedereen het weet..je het niet ziet......dat moet misschien nog komen?
Pluisje doe je wel rustig aan! Goed om jezelf denken hoor! Ik lees de laatste tijd wel erg veel harde buiken in jou posts...Misschien geeft je lijf op die manier wel aan dat je een tandje lager moet...?

Zus

Lady We wachten hier in spanning af. Gelukkig waren alle controles gister goed, dat geeft je toch wat meer rust tijdens het wachten lijkt mij.

En meiden bedankt voor alle knuffels, ze doen me erg goed. Zodra we meer weten laat ik het jullie weten!
Sinds ik de openingspost van Riz heb gelezen ben ik helemaal in de war/stress. Moet wel 100 keer voelen of de kleine het nog 'doet'
bloem en zus allebei succes vandaag.

lady, ik zit op de tribune hoor, hopelijk komt ze snel nu!

liubi, voor jou snel wat meer lucht, schiet al aardig op!

summer, lekker huisjes aan het kijken dus, succes!

snok, hoe meer je gaat zien, en hoe meer je er openlijk over kan/mag/moet praten des te echter het gaat worden...

even kopieren van december.

gister emotionele zware dag gehad. na zondag het topic van riz te openen (wat ik echt beter niet had kunnen doen) vertelde een van mijn beste vriendinnen gister (we hadden vriendinnenavond met 6 meiden) dat zij en haar man sinds een paar weken weten dat ze geen kinderen kunnen krijgen... ben helemaal van de kaart erdoor... zo moeilijk omdat ik precies weet (en letterlijk voel trappen) wat zei niet kan voelen... hormonen erbij en janken maar... ik heb haar net nog even een mail gestuurd maar merk dat het me heel erg bezig houdt...

tussendoor even knuf voor bloem!

een paar weken terug al die vriendin met die miskraam en nu dit, en ik loop hier als enige dikke buik in mijn vriendengroep rond... hoewel ik heel bewust ben van hoe bijzonder het eigenlijk is... voel ik me soms ook wel ongemakkelijk.
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 30-09-2008 09:59
Reden: tikfout
% gewijzigd
liubi het is ook een verschrikkelijk verhaal, bij jou gaat het echt wel goed, dit soort dingen gebeuren toch normaal niet? probeer je gedachten te verzetten (makkelijk gezegd dan gedaan).
Lief lief vlindertje, wat ontzettend vervelend! Maar je moet je niet schuldig voelen hoor en vooral enorm genieten van jullie eigen wonder. Al dit soort dingen maakt het juist specialer dat het bij jullie wel gelukt is toch? Ook al blijft het heel verdrietig voor je vriendinnen. En dat van Riz...ja, dat is ook in en in triest. Maar wat je zelf zegt je moet er niet te lang bij stil staan, want de kans dat het goed gaat is veel groter. Volg je eigen advies aan Liubi maar op, gedachten verzetten, afleiding zoeken en leuke dingen doen. Geniet!

Liubi Wat vlinder zegt is waar, afleiding zoeken, leuke dingen doen en er proberen niet meer aan te denken. Echt de kans dat dit je overkomt is volgens mij zoooo klein!
Liubi maak jezelf niet gek....makkelijk gezegd want ook ik las het met afgrijzen en tranen in ogen maar stress is ook niet goed....dus positieve gedachten !!! Knuffel van mij.....x
Hallo lieverds,

Liubi, laat je niet van de wijs brengen hoor meis! Lekker genieten van je buik en het kleine mannetje in je buik. Straks zal je je buik nog gaan missen.

Vlinder, wat naar voor je vriendinnetje. Zoiets gun je echt niemand. Dikke knuffel voor haar en haar man en logisch dat dit door je hoofd blijft spoken. Probeer wel een beetje aan jezelf te denken hoor.

Ha die Zus, wel een beetj inhouden he vandaag:-)

Lady, goede berichten dus voor jou. Geef je een seintje als we echt op de tribune kunnen gaan zitten? Heerlijk straks nog een mooi babietje erbij op dit topic.

Freddy, wauw wat een bevalling zeg!. Gelukkig maken jullie het nu helemaal goed en heb je een super lief ventje.
Mibb ik zit te bedenken wat ik eigenlijk in het schema bij bijzonderheden wil...medische molen klinkt zo zwaar, terwijl dat nu wel de waarheid is eigenlijk...hmmm

Hey Plukkie hoe gaat het met jou? Als Lady straks bevallen is, is er nog maar 1 wachtende voor u
Haha ik hoef me nu niet meer in te houden want het is al weggebracht vanmorgen. Wist je dat zaad er heel anders uit ziet na een half uur hehehe. Het zal je werk maar zijn om het uit het potje te moeten halen erin stoppen is dan toch leuker hihi.

En voor allemaal maak je geen zorgen hoor zolang daar geen aanleiding toe is.

En Bloem ik heb de datum van ziekenhuisafspraak bij bijzonderheden misschien is dat iets? Dan hoeft er niet zo'n zwaar stempel bij je naam te staan.
Hai Bloem,

Kan je je gedachten een beetje verzetten?

Wat dacht je van: wachten op belangrijke uitslag?

Met mij alles goed. Gisteren bij de verloskundige geweest en bloeddruk, ijzer, hartje, groei en zo allemaal goed. De kleine frummel ligt met zijn koppie naar beneden dus dat verklaart de druk op mijn blaas enzo. Met bekken gaat het inmiddels ook weer goed dus ik mag niet klagen.

Ben nu wel een beetje begonnen met het aftellen van de dagen op het werk. nog 22 dagen werken.......Kirjg echt zin in verlof en inderdaad nog maar twee wachten voor mij..
Plukkie gaat hard zeg....

Zus lekker nuchter
Zus moeten jullie een week wachten op de uitslag of krijgen jullie hem sneller? Hopelijk minder water en meer potentiele kinderen dit keer!

Plukkie Fijn dat het goed met je gaat. Ik kan me wel voorstellen dat je uitkijkt naar je verlof, volgens mij ben je daar op een gegeven moment gewoon aan toe.

Lief dat jullie meedenken voor de tekst in het schema Ik denk dat ik het toch maar op 'eind oktober ZKH voor verder onderzoek' hou. De precieze datum en details post ik wel prive, het voelt niet helemaal goed om dat allemaal hier te schrijven. Dus Mibb als je dat in het schema wil zetten...of is dat teveel tekst?
Hoe gaat het eigenlijk met je Mibbie want ik heb je al even niet meer gezien. Heb je een leuk weekend gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven