Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 01 oktober 2008 @ 17:44:

@Summer, krijg je dan een keizersnee??Nee? hoezo???
Hai Ka, Hoe is het bij jou? Heb je alweer zin om je vruchtbare dagen te gaan benutten;-)

Summer, 6 kilo is toch ook prima. Kan je voorlopig nog even dooreten. Pretecho is al lekker snel zeg.

Bizar he al die bewegende buiken. Soms zie ik ineens zo'n hele bult over mijn buik heen glijden van de ene kant naar de andere kant. En hier heeft iemand die hik in mijn buik, haha ook al zo'n raar gevoel.
Ja en Summer heb je dan ook een sexverbod. Heb begrepen dat je met een voorliggende placenta totale onthouding krijgt voorgeschreven.

Of zitten we je nu allemaal enge dingen aan te praten?
Omdat ze hier, bij een voorliggende placenta, meestal een keizersnee uitvoeren. Maar alleen als ie voor de uitgang ligt.

Nou, ik ga maar eens boodschappen doen. Door de regen grrr
nee wij doen geen pretecho, kan ook al bijna niet meer omdat ze/hij niet meer in beeld schijnt te passen. tis wel goed zo we wachten tot de baby eruit komen (stiekum geniet ik ondertussen wel van alle andere mooie echo foto's die ik langs zie komen.)

plukkie, hoe voelt dat, de hik? bij mij werd er vanmiddag wel om de seconde heel ritmisch heel zachtjes 'geklopt'.

arme summer, geen sex, keizersnee....
Hier is alles goed hoor, wachten is weer op de vruchtbare dagen, die zullen ergens volgende week zijn. Voor het schema mijn volgende NOD is 30 oktober. Hopen dat het deze ronde lukt :-)

Summer wat een grappige foto is dat zeg! Hmm je placenta aan de voorkant is toch geen probleem? Als de placenta maar niet voor de "opening" ligt dan kan je alles gewoon doen toch, volgens mij is het in ieder geval geen reden voor een keizersnee in NL. Zet je trouwens je vorige echo nog op het priveforum? Ben benieuwd.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee hahahaha, geen van beide is mij opgelegd, gelukkig!

De placenta ligt voor, maar niet voor de uitgang. Anders was het wel een ander verhaal geworden inderdaad. Alles was prima gelukkig

Daar ook zo'n heerlijk weertje Liubi?

Vlinder, ja de baby kan tot 24 weken goed in beeld komen geloof ik? Vind zo'n echo ook behoorlijk prijzig. Maarja we maken de dvd ook voor schoonouders die in Italie wonen.

Heb me opgegeven als proefkonijn bij een opleidingscentrum voor gyneacologen en echoscopisten. Gaan ze op je oefenen met echo-apparatuur. Prima!
Ka, die echo is echt heel lelijk haha, die is het inscannen niet waard. Zal mijn pretecho-foto's wel op prive zetten hoor!

Hoop ook dat het je deze ronde zal lukken...........
ja die maken er natuurlijk ook weinig van mee en zon dvd is wel leuk om nog eens na te kijken... ben benieuwd naar je foto straks...
succes ka! geniet ervan! je klinkt in ieder geval positief, t gaat zo te horen goed met je!
Moet met 28-32 weken trouwens ook nog een keertje om die niertjes nog eens na te lopen die 0,1 mm boven het gemiddelde zaten. Maarja, daar maakten ze zich geen zorgen over hoor. En ik ook niet. Stel dat het toch erger blijkt te zijn, kunnen ze er na de bevalling meteen op inspelen.
voor de zekerheid wel fijn dat ze het goed in de gaten houden, summer. maar t klinkt niet echt ernstig ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt, wat leuk dat je mensen op je laat oefenen (kan jij lekker wat vaker je meisje bekijken!)
Het is hier qloteweer. En een pot met pastasaus heeft helaas geen beentjes.

De hik is heel ritmisch en komt hier zo'n 5 keer op een dag. Zo'n gulzig menneke...
lekker appeltaart! moet ik dit weekend misschien ook eens gaan maken.

Hoop wel voor je lady dat het snel op gang komt!

Wat een gezellige drukte hier weet nu al niet meer wat ik heb gelezen, krijg je als je 2 dagen moet bijlezen :-)

hier druk druk druk, vanavopnd weer pufles. en morgen weer een bezoekje aan de vk.

Ga manlief even helpenm inde keuken
en hoe was het bij de pufclub, pluis?

ga jij me even lekker zitten maken aruba! hoe is het met jou?

wanneer gaat mijn baby slapen? ze/hij is al vanaf vanmorgen heul vroeg wakker en de hele dag doorgegaan, kan me geen uurtje herinneren dat ik geen getrap gevoeld heb? hoeveel slapen kinderen in de buik eigenlijk? ach ook wel gezellig ben voor school aan het werk achter de computer...
Heey Vlinder misschien slaapt je beeb dan straks als ie geboren is ook niet overdag en wel 's nachts, zou wel mooi zijn hahaha, alleen dat half 5 wakker pfff

Nou ik ga ff nachtje naar vriendin aan andere kant van het land tot morgen!! (Lekker baby knuffelen)
Net terug van de vk. Eerst de harde buiken en vermoeidheid aangekaart en moet zo een 12 uur minder per week gaan werken. Oke even tegenvaller maar kan.

Vervolgens bloeddruk gemeten en die was te hoog. Urine test op eiwit zat wel iets aan eiwit in. Nog een keer bloeddruk gemeten bij nadere arm was nog hoger en bij de derde keer met andere pomp bleef die hoog.

dus doorverwijzing naar het ziekenhuis kan vanmiddag al terecht.

Kleine doet het gelukkig goed! Hartje was luid en duidelijk! En hij schijnt hier ook niet echt last van te hebben, gelukkig is meer voor mijn gezondheid niet zo goed.

Dus later meer en sorry voor dit ego bericht.........................
@Pluis, oei, sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het niks ernstigs is!
Sterkte Pluis..hopen dat het meevalt in ziekenhuis.....

Vlinder die van jou is echt drukteschoppertje
he jakkes pluis, rustig aan doen en ik hoop dat het allemaal meevalt in het ziekenhuis.

ik ga zo mijn blije doos ophalen.
He bah Pluis. Veel succes in het ziekenhuis vanmiddag, fijn dat je zo snel terecht kan, en net als de rest hoop ik dat het meevalt.

Hier verder niets nieuws, alleen wederom weer slecht geslapen, volgens mij dacht kleine meis er via mijn maag uit te moeten ofzo, gevolg... Maagzuur!

Ik kom vanavond nog wel even kijken, zometeen maar even een boekje lezen ofzo. Dochter gaat zo naar bed, en man is gelukkig ook thuis.
Jeetje Pluis, dat zijn allemaal tekenen dat het nu echt tijd wordt voor je om rustig aan te gaan doen! Volgens mij ben je een beetje eigenwijs, hihi...dus nu op doktersverzoek weinig werken en thuis lekker op de bank met de beentjes omhoog een boekje lezen of tv kijken. Laat alles verder maar over aan Pluis man!!
En... Pluis hoe was het in het ziekenhuis?
Was ik weer. In het ziekenhuis wat onderzoekjes gehad, bloedprikken en urine inleveren en gesprek met een gynaecoloog. Kunnen niet echt oorzaak vinden. 10 % heeft gewoon na de 20 weken een hoge bloeddruk die wel een verhoogde kans geeft op zwangerschapsvergiftiging. Voor nu rust en pilletjes omdat de bloeddruk omlaag moet. Hoge bloeddruk is slecht voor mij en voor de baby, zeker daar ik nog 13 weken moet.

Begeleiding is nu overgenomen door de gynaecoloog. Moet na de vakantie weer gelijk terug komen. kijken ze weer verder en doen ze een groei echo om te kijken of de kleine het goed doet.

Leuke was heb nu wel vandaag 2 keer het hartje kunnen horen.

en verder doe ik nu alleen nog maar rustig. Al was mijn drukke werk niet de reden van..........dan had het er al eerder moeten zijn.

Dank voor jullie lieve reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven