Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Aruba sluit me aan bij Freddy..dus tijd voor actie denk ik zo?
hoe is het verder met jou pebb?

snok, wel lekker dat je nog niets aangekomen bent! je buikje komt vast snel... fijn dat je niet zo veel last van kwaaltjes hebt!
Ik moest nog een joggingbroek hebben voor in het ziekenhuis en verder nog een borstvoedingsding (ze hebben bij de H&M van die spaghettibandjesborstvoedingstruitjes..)

Verder nog wat Jelly beans hmmmmm en een toilettasje van Hello Kitty.

Ook voor de mp3 etc.

Voor de rest hebben ze alles in het ziekenhuis.
Ja Vlinder vind ik ook..jij inmiddels al wel wat aangekomen toch?

Liubi goed bezig....

Gaat opschieten he
Zo, een van de foto's uit de reportage heb ik ff prive gezet. Het is een foto van een foto dus een beetje vaag, maar zo krijg je wel een indruk
Aruba, helaas heb ik geen verstand van ovulatietesten, dus ik weet niet wanneer je het het beste zou kunnen doen. Kun je niet gewoon beide dagen? Hihi!

Freddy, haha, nog steeds een beetje zwangerschapsdementie? Hij begrijpt vast wel dat je hoofd daar even niet naar staat. Misschien kun je als je jezelf beter voelt nog iets kopen, of ga anders iets doen samen als kado.

Liubi, vluchttas... tja... ik zou daar ook wat lekkere dingetjes voor jezelf in stoppen. Iets lekkers (lang houdbaar) te eten, tijdschrift/boek, muziekje... dat soort dingen.

Snok, niet druk maken om niet aankomen en buikjes hoor. Ik ben afgevallen in het begin, dat is er nog niet weer aan maar die buik is geen buikje meer, hihi! Volgens de VK waar ik gister was moet ik me daar niet druk om maken, feitelijk gezien val ik nu af, maar die kleine neemt wel wat het nodig heeft. Er zijn ook vrouwen die maar 5kg in totaal aankomen zei ze! (Wishfull thinking hou ik dat maar op, haha)

Zus, was je eigenlijk al begonnen met die pilletjes die ik je aanraadde? Ik heb hier nog aardig wat liggen, je mag ze wel hebben als je wilt?

Ik heb me vanmiddag ziek gemeld. Het hele verhaal staat weer prive. Maar kan wel zeggen dat het me allemaal te veel wordt en ik heb Mibbman en mezelf beloofd dat onze kleine prioriteit nummer 1 is, daarna ikzelf en het werk komt op de aller, aller, aller laatste plaats!
@Mibb, heel verstandig. De kleine frummel staat op nummer 1!

O ja, voor het schema. Ik ben nu inmiddels wel 26 (sinds mei haha)
Haha, daar ben ik dan lekker op tijd achter! ;) Nou ja beter laat dan nooit toch. Heb het veranderd hoor!

En ja je hebt gelijk, frummel is inderdaad nummer 1.
Mibb, groot gelijk hoor. Jij en de kleine gaan nu voor alles.

Aruba, voor je eisprong is beter dan tijdens je eisprong. Een zaadcel blijft een hele poos in leven en een eicel heeft slechts een paar uurtjes dat ie bevrucht kan worden.

Een zaadcel doet er daarnaast een aantal uur over om op de juiste plek te komen om een eitje te bevruchten.

(bij ons 5 dagen voor eisprong sex en zwanger)

Veel plezier!

Liubi, ben benieuwd naar je foto ga zometeen kijken.

Snok, maak je niet druk voor je het weet heb je een dikke buik hoor. Wedden, over drie weken komt ie vanuit het niets opzetten.
Bedankt voor jullie antwoorden. Heb vandaag lekker vrij genomen en eens gebruik gemaakt van dat ei (hopelijk)

En nog belangrijker. Na 14.5 week eindelijk de uitslag van het chromosoomonderzoek. Niks gevonden. Domme pech dus.
Aruba goed nieuws...hoe lullig het ook klinkt!!! Ik duim voor je dat het heel snel weer raak is!!

Plukkie denk ook wel dat dat gaat gebeuren Noui ja ook wel leuk als je wat gaat zien toch? Buik maakt me ook geen bal uit dat die groot wordt....als ik maar niet 20+ kilo erbji krijg whaahhha
alles gelukt dus met de laatste inkopen, liubi. mooie foto prive! ik denk er ook over na!

ja snok, 6 kilo! ik heb zo'n weekschema naast mijn bed liggen en daarin staat dat de baby zelf nu al ruim een kilo weegt! en deze week komt daar zo'n 200 gram bij! daarbij ga ik vrijdag natuurlijk op vacans... als ik terugkom moet ik weer naar vlos (voor het schema 20 oktober) dus dan zal er wel weer wat bij zitten... jij moet morgen toch weer voor een echo?

mibb, wat een verhaal, ik heb prive gereageerd, maar inderdaad goed onthouden dat de baby en jij belangrijker zijn dan je werk, dat komt wel weer goed!
Snok, klinkt niet lullig. Is gewoon super goed nieuws.
fijn dat er niets gevonden is aruba, beetje jammer dat je er zolang op hebt moeten wachten maar wel beter nu je weer gebruik van je eieren gaat maken dat je weet dat het niet aan de chormosomen heeft gelegen. hoop op een positieve test, de 24e!

snok, dat zal wel meevallen toch die 20 kilo, als je nu met 11 nog bezig bent met afvallen... bij mij zat de eerste kilo er toen wel aan!
@Snok, die buik die komt ECHT wel!! Rond de 20 weken zat ie er bij mij opeens.

Ik ben nu 10 kg in totaal aangekomen. (Kan best een kilo bijgekomen zijn de afgelopen week, want ik heb honger!!)

@Aruba, geen idee wat het handigst klust. Bij ons was de baby er opeens.

@Vlinder, 6 kg is mooi. Vooral vanaf een week of 30 gaat het hard!
Was die buik er toen echt ineens liubi? Lijkt me zo bijzonder.
Hmm er zat tot een week of 19 een soort vetrichel.

Niet echt mooi om te zien want het puilde over je broekrand. Maar de baarmoeder gaat pas opbollen vanaf een week of 20.
Hahaha (sorry) Moest een beetje lachen om je woordkeuze.
ja liubi maandag ben ik 30 weken en inderdaad de verwachting dat het dan opeens nog hard kan gaan... hoop dat er niet te veel bij gaat komen.... maar jij doet het met 10 kilo ook erg netjes, en je bent al bijna klaar...
Een opluchting zeker Aruba? Ik ben echt blij voor je dat het geen afwijking is, maar dus gewoon pech, hoe vervelend die pech ook is!

Vlinder, jemig 30 weken... vind het af en toe nog steeds bizar om te lezen, ik had dinsdag ook 30 weken kunnen zijn... Kan ik me nu nog weinig bij voorstellen.

Oh over die buik, die is bij mij geleidelijk gekomen, zat er dus niet "ineens".

Ik heb trouwens net zo'n Doppler besteld om te huren. Ik durf het nu wel aan, het lijkt me zo gezellig om voor het slapen nog even te luisteren. Ik voel het wel steeds meer, maar toch... Mibbman nog niet, kan hij ook mooi even luisteren. Binnen 3 werkdagen heb ik hem binnen zeggen ze, ik ben benieuwd!
@Vlinder, jij bent alweer 30 weken? Zo, tijd vliegt!!

Ik ben vrijdag 36 weken, maar nu vind ik het weer een beetje langzaam gaan.
oh mibbje, wat leuk, ik geniet echt van dat apparaat, gebruik hem nu steeds minder omdat de baby eigenlijk hyoer wordt zodra ik ga liggen dus echt niet nodig, maar op rustige dagen is het wel leuk om even te luisteren. geniet ervan!
ja liubi, bijna 30... vindt het de laatste weken wel hard gaan... volgende week op vacans en dan alweer 31, en 36... vanaf volgende week ben je 'op tijd'!

gek idee he mibb, dat jij ook al bijna 30 weken zou zijn nu? maar jij gaat ook alweer richting 20, weet je al of je het geslacht wilt weten met de volgende echo?
Wow, 30 weken. Gaat echt hard zeg.

Denk je nog veel terug aan je eerst zwangerschap Mibb?

Ik zit eind deze maand op mijn eerst uitgerekende datum. Ik hoop zo een positieve test vast te houden voor die tijd.
dat zou wel bijzonder zijn aruba! ik hoop echt dat je een positieve test straks hebt. hoelang duurde het de vorige keer voor je zwanger was? kan me voorstellen dat jij ook nog geregeld terug denkt aan je zwangerschappen... zeker nu je er weer voor gaat... goed dat je zelf zo lekker positief blijft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven