Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
hien kort een kort stukje want ruben slaapt op mijn buiki.

wat is het heerlijk om de kleine te hebben. afgelopen zondag thuisgekomen uit zh. kleeine was wel afgevallen maar groeit sinds vandaag. Genieten volop.

aruba super goed nieuws voor jullie en deze keer gaat het goed.

pluk grappid om dezelfde dag bevallen wie had dat gedacht!

later meer
Leuk wat van je te lezen zus!! Kut dat het weer @#$%^&*( is.....

Ka ik heb dat ook....mooi he? DAt je het gaat voelen....placenta ligt achter dus voel het al vanaf ongeveer week of 18 maar nu echt elke dag...heel bijzonder...
Pluis..las over je heen....wat leuk wat van je te lezen!!! Fijn dat je zo geniet.....veel plezier met je mannetje....
HOT NEWS!!!

Net gelezen op de hyves van Vlinder... Ze is vanmiddag bevallen van een zoon!!

Vlinder, van harte gefeliciteerd met je kleine vent! Ga er lekker van genieten, maar dat komt vast goed, zo met de feestdagen voor de deur en een klein ventje in je armen!

Gefeliciteerd Vlinder en Vlinderman me jullie zoon!!

Net niet de uitgerekende datum.

@plukkie en pluis: goed om te horen dat jullie zo aan het genieten zijn. Ga daar vooral mee door
YEAAAHHHHH Kippevel heb ik er van. Vlindertje gefeliciteerd!
...en december is binnen! Drie jongens maar liefst!

Vlinder en vlinderman gefeliciteerd!

Pluis, Plukkie, Vlinder, ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen. Leuk om even van je te horen pluis.
Mibb wat ben je snel met het schema!
Vlinder en man GEFELICITEERD met jullie kereltje!!!

Nu op naar de 2009 babies!!
VLINDER VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Wij zijn op vakantie in Nederland. Heerlijk!
Vlinder gefeliciteerd een jongetje, helemaal leuk!

Zal zo wat foto's van Ruben op het prive forum zetten.

Tja bevallingsverhaal is hier natuurlijk wle wat anders.

Moesten afgelopen vrijdag om 8.00 in het ziekenhuis zijn daar nog een hele vlugge echo, want stel je voor dat die toch nog was gedraaid. Dan aan het infuus en katheter in en naar beneden voor de ok.

Pluisman in operatiepak en ik een ruggenprik. Heel snel was al het gevoel weg en konden ze beginnen.

Na een minuut of 10 riep de arts let op en ja hoor daar hielden ze hem boven het gordijn, hard huilend. En wat is dat mooi om zo je kindje te zien. Ruben ging mee met de kinderarts voor alle testen en pluisman mocht no symbolisch een stukje navelstreng doorknippen(van dit alles zijn volop foto's gemaakt) Nog even een kusje mogen geven en toen gingen ze naar boven naar de kraamafdeling. Ruben ging de couveuse in totdat ook ik boven zou zijn. Een goed uur later was dat zover. Wel maf tijdens het dichtmaken gewoon met de artsen gekletst.

eenmaal boven mocht hij bloot op mijn buik en konden we zo een uur lang kennismaken met zijn 3en, heerlijk en echt genieten. Daarna kwam de zuster hem wassen en aankleden en kwam die weer terug bij me.. Ondertussen belde pluisman wat mensen om het goede nieuws te vertellen.

Daarna volop genoten. Al de volgende dag was ik uit bed en van alle slangen af en kon ik wat rondlopen en zelf mijn kleine man verschonen en alles.. Op zondag waren we alweer thuis. Wel heel moe en op de maandag ook volop kraamtranen. Hadden ook bewust een dagje samen gepland. Vanaf vandaag komt er eigenlijk wat kraambezoek.

Ook vandaag voor het eerst zelf de kleine in de tummie tub gedaan zo leuk!

Ach kan nog uren doorschrijven maar is gewooon zo bijzonder
Leuk je verhaal te lezen Pluis....mooi om te lezen, telkens weer, hoe bijzonder het is.....volgend jaar zelf aan de beurt...wat een wonder....

Fijne, warme en bijzondere kerst voor iedereen....

dikke kus
Vlinder gefeliciteerd!!! En nu lekker kerst met zn drietjes!!

Allemaal fijne kerstdagen.
Vlinder, gefeliciteerd met je zoontje , geniet er maar van!! Wat een december-mannen allemaal, leuk hoor!

En nu op naar veel 2009-babies, al in de buik of nog "in de maak"!!!!
Vlinder, gefeliciteerd met je zoon

Pluis, leuk je verhaal te lezen

Iedereen een fijne kerst vandaag en morgen!!
fijne kerst allemaal.

hier een erg zware bevalling gehad, in het kort; groen vruchtwater, naar ziekenhuis, wegvallende hartslag tijdens weeen (en wegvallende ik tijdens weeen), navelstreng om ukjes nek, knip, vacuum, hechten. zoon goed hersteld na bevalling. moesten 24 uur blijven om het aan te zien. zoonlief na 22 uur goedgekeurd om naar huis te gaan maar mama's ijzer zo laag dat er een infuus in moest, mama allergisch voor infuus met ijzer dus volgende infuus erin en weer anderhalf uur aanzien of allergische reactie zou verdwijnen... uiteindelijk mochten we naar huis... heerlijke nacht gehad en natuurlijk hebben wij het allermooiste mannetje van allemaal. ligt hier heerlijk in de box te slapen na een goede voeding (heb door verkeerd aanleggen in ziekenhuis wel al kloven, auw)

denk dat ik ter verwerking mijn volledige verhaal nog wel een keer prive uitschrijf voor nu wil ik er even niet meer aan denken...

lekker ego berichtje, ik ga nu lekker biefstukje eten.

voel me met de dag beter!
Zo hee Vlinder, dat is niet vanzelf gegaan.

Maar je hebt het gedaan en je hoeft er nu inderdaad lekker even niet meer aan te denken.

Sterkte met je tepelkloven. Ik kan er helaas over mee praten, tot bloedens toe. Maar gelukkig ging het ook weer over en vind ik het heerlijk dat ik nog steeds voed.

Hoe was je biefstuk?

Alle andere meiden: fijne kerstdagen!
Leuk trouwens dat je jezelf al "mama" noemt. Dat vond ik in het begin zo raar klinken.
Biefstuk, ja natuurlijk, geniet ervan!!

Inderdaad klinkt als een behoorlijk pittige bevalling Vlinder. Snap dat je daar nu even niet mee bezig wil zijn. En dat van die kloven in/na het ziekenhuis dat hoor ik vaak, wat stom is dat! Fijn dat jullie weer thuis zijn en wat een toeval dat jullie nou net het állermooiste mannetje hebben gekregen
Pluis, geining he op dezelfde dag bevallen. Hebben we volgens mij nog grapjes over gemaakt een aantal weken geleden.

Snok, genieten he die bewegingen in je buik.

Pluis, leuk dat je je bevallingsverhaal hebt willen delen. Heel indrukwekkend.

Vlinder, pittige bevalling hoor meis met heel wat stress zo te lezen. Straks eens een keer je verhaal opschrijven zal je vast helpen. Wat bij mij ook heeft geholpen is het verhaal vertellen. Dan praat je het echt een beetje van je af.

Gisteren zijn we thuisgekomen en dat is wel heel erg fijn. Ons mannetje doet het erg goed en is een enorme lieverd. De borstvoeding wil helaas nog niet lukken en ook ik heb sinds de tweede dag al last van kloofjes. We gaan nog tot volgend weekend regelmatig proberen aan te leggen en anders stoppen we daarmee en blijven we kolfen en dat met een flesje geven.

Heeft iemand trouwens nog tips om te kolfen. Ben soms bijna een uur bezig voor 1 voeding en 'hang'dan op een dag bijna 8 uur aan een apparaat. Gelukkig is Plukkieman nu nog thuis dus hij kan ondertussen een flesje geven. Vanaf 5 januari zal ik het zelf moeten doen en weet niet of ik dat wel ga redden qua tijd. Tips welkom dus.
Vlinder, dat klinkt echt heftig. Nu lekker uitrusten en met je zoontje knuffelen!

Ik had gister doorbakken biefstuk met het kerstdiner..kan niet wachten op een medium Carpaccio moest ik ook al laten liggen haha grrrr...

Vanavond weer lekker eten. Vind het leuker dan ik dacht allemaal (dacht dat ik er geen zin in zou hebben, maar gaat prima).
Ooh Plukkie je bent thuis! Wat lekker zeg. Over borstvoeding natuurlijk geen tips hier, hopelijk lukt het snel beter.
plukkie is wel heel maf dat we uiteindelijk op dezelfde dag zijn bevallen, wel handig kunnen we zien hoe de kleine mannen zich zo ontwikkelen.

Hier is de borstvoeding ook nog niet optimaal. Ruben hapt goed maar mijn productie is nog niet optimaal (ws door de keizersnede) ruben viel ook teveel af en moet nu ook kolven om het op gang te brengen. Wat bij mij werkt want heel veel kolven lukt ook nog niet is een warme douche of warme washand op de borsten. Ook beetje masseren bij het kolven wekt wel.

Heb nu een dubbele electrische kolf gehuurd zodat het maar een half uur per keer is( uur na elke voeding)

Hoeveel voeding moet je per keer kolven?

Net voor het eerst buiten een stukje achter de wagen gelopen, zo leuk!

Nu hoor ik de kleine dus later meer!
Hoera....Vlinder gefeliciteerd met je zoontje en je bevalling klinkt inderdaad erg zwaar met alles erop en eraan, maar je zoontje is er nu dus kun je lekker genieten.

Zetten jullie ook een fotootje prive van de nieuwste mannen op deze wereld?

Hier gaat alles uitstekend, lekker 2 dagen kerst gevierd en de kleine beweegt ook steeds meer, is zo'n grappig gevoel, een soort van tikjes/klopjes in mijn buik.

Maandag hebben we weer een afspraak bij de VK, mogen we het hartje weer horen en 20 januari hebben we een afspraak voor de 20-weken echo, ben zo benieuwd wat het wordt.
Ka spannend he...hier een beetje zelfde verhaal als bij jou....schelen niet zoveel he qua weken? Ga je het ook hier vertellen wat het wordt?

Vllinder heftig maar wel goed teken dat je al weer aan het opknappen bent voor je gevoel.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven