Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal SUmmer....jeetje zit met kippevel te lezen. Mag ik je wat vragen? Als je dit over moest doen..zou je dan gelijk ruggeprik gevraagd hebben zodat alle ellende je bespaart was gebleven ( qua pijn?).....

Enne ben zooooooo benieuwd naar naam..heb je die prive gezet?
@Summer, ik heb ook een weeenstorm gehad en ook niet genoeg ontsluiting.

En 2 uur persweeen. Was ook totaal uitgeput. Laat je verwennen in je kraamweken want anders slaat je lichaam keihard terug. Ik ben nu pas weer de oude (na 3 maanden).
Ja ik ben ook zo benieuwd naar de foto's?!

- Spannend Liubi.

net met Ukje weer naar de huisarts geweest. Ze heeft geen koorts meer maar heeft zulke heftige bijwerkingen van de antibiotica dat we daar meer stoppen. Morgen hebben we een belafspraak. Ze is nog steeds snotverkouden maar kan in elk geval weer lachen!
Hoi meiden,

Daar ben ik ook weer eens.

Het is gekkenhuis hier, ik ben nog niet aan rust toegekomen.

Zo is vorige week ons nieuwe huis opgeleverd, zijn ze deze week bezig met de keuken te plaatsen en staat ons huidige huis sinds vorige week op funda en moeten we deze week telkens het huis uit voor de kijkers (al 13 op dit moment en we hebben al een openingsbod! Hoezo kedietcrisis??)

Nou ja, het hele huis moest dus netjes en dan wilden mijn ouders ook nog eens een dagje langskomen afgelopen weekend. Geen tijd voor verveling dus, ik zou wel wat meer rust willen. Maar einde van de week zit de keuken erin en is hopelijk dit huis verkocht en dan doe ik helemaal niks meer!!

Merk ook dat ik echt wel moe ben nu, dus ik moet ook wel echt rustiger aan gaan doen.

Volgens mij ben ik zo schandalig lang niet geweest dat ik Summer nog niet eens heb gefeliciteerd. Lag het forum er op die dag niet uit?

Nou ja anyway: Summer, GEFELICITEERD met je prachtige meisje! Ik heb de foto’s op hyves gezien, wat een scheetje zeg! Wat een bevallingsverhaal zeg, pfff. Laat je inderdaad maar lekker verwennen en probeer genieten! Hoe was het met de lactatiedeskundige? Had ze nuttige tips?

Bungalow, voor degenen die nog een weekendje weg willen en nog niet hebben geboekt. Ik heb zelf al een aantal keren last minute een bungalow geboekt via bungalows.nl. Dat scheelt echt een hoop geld en er zitten leuke parken tussen, zeker als je buiten het vakantieseizoen om gaat!

Freddy, fijn dat je weer zo snel een gastouder hebt kunnen vinden! Vervelend dat je schoonfamilie op zo’n manier reageert, als ze weten dat je het bij de eerste anders doet dan weten ze toch ook dat je dat soort dingen bij de eerste niet wilt horen?

Aruba, wat heerlijk meid dat je die 12 weken grens voorbij bent! Komt allemaal op z’n pootjes terecht dus, voor je het weet mag je bijna bevallen

Liubi, fijn dat je kleine zo goed groeit! Vervelend van die plekken, krijg je snel na de allergietest al uitslag of duurt dat lang?

Dametje, jeetje dan is je meisje al ziek en dan ook nog bijwerkingen van de antibiotica. Hoe gaat het nu?

Hier gaat, op de drukte na, alles zijn gangetje. Het is nog rustig in mn buik, we zullen wel zien hoe het loopt. Heb alleen erg veel last van vocht. Morgen weer naar de vk en dan ga ik vragen om een doorverwijzing naar de neuroloog. Toen ik laatst in het ziekenhuis terecht kwam is er een neuroloog langs geweest voor mijn dove vingers, volgens hem had ik last van het Carpale Tunnel Syndroom, wat betekend dat een zenuw in je pols, die door een tunnel loopt, bekneld raakt wat de dove vingers geeft. Ik kon daar een spuitje voor in mijn pols krijgen, waardoor het over zou gaan. Op dat moment werd het beter, dus heb het toen afgeslagen, maar nu wordt ik elke nacht meerdere malen wakker met dove en ontzettend zere vingers/handen. Ook overdag blijft het, terwijl het normaal weg trok. Ik wil dus wel graag zo’n spuitje, want dit is niet leuk. Verder alles goed hier dus. Ik heb zelfs bijna tijd voor rust

Liefs,

Mibb
Whaaaaaaaaaaaaa!!!! Net het schema aangepast.... en ik ben de volgende... bizarrrr!!!
Mibb, geen enkele wachtende meer voor je!

begint het spannend te worden?

Thanks voor het updaten.

Summer, wat een verhaal zeg. Wil de BV nu een beetje lukken?

Snok, kijg je de kriebels na Sumer haar bevallingsverhaal?

Dametje, is Ukje vandaag weer een beetje verder opgeknapt?

Aruba, goed zeg, al 12 weekjes. Heb je veel last van kwaaltjes?

Liubi, jouw kleine mannetje is snel op weg om een grote man te worden. Dat gaat dus echt megasnel. Geef je hem pokon of groeit ie op al je knuffels? Las op een ander topic dat je man professor aan het worden is. Knap hoor. Op welk vakgebied is dat?

Pluis, hoe is'met Ruben na zijn prikjes?

Vlinder, heeft S zijn prikjes ook al gehad dat jullie vrijdag gaan babyzwemmen? mark loopt dan een beetje achter geloof ik want die krijgt zijn prik pas volgende week.

Vandaag heeft Mark een beetje een ik wil bij mama zijn dag. Continue huilen en meteen weer goed als je hem optilt. Nou ja ik verwen hem nog maar eventjes, over drie weken ga ik weer werken.

Ben trouwens best benieuwd hoe groot en zwaar Mark nu is. Hij lijkt al zo groot. en ik weet ook zeker dat ie zwaar voelt
Mibb je bent de volgende ne nog graag in mijn verlof kan ik het goed volgen

Ruben heeft gister wel veel last gehad van zijn prikjes maar vandaag is hij weer zijn vrolijke zelf.

Hij weegt nu 4370 en is 54 cm lang. Was samen keurig in verhouding.

Groeieen gaat opeens hard heb deze week ook een paar kleertjes weggestopt waar hij nu echt uit is gegroeid.

Dametje hoe gaat die met prada?

luibi lekker dat die zo goed groeit.

mibbe heb even naar jullie oude huis gegluurd erg leuk!

A een biedende koper gehad?

Lady hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?
Plukkie korting werkt helaas niet met een code. Felicitas meld geeft aan dat je waarschijnlijk gebruik wilt maken van die actie, en vervolgens word je terug gebeld.

Wij gaan trouwens naar Drenthe (Dalen) het laatste weekend van Maart. Dussss kom ik je daar nog tegen???

Summer, jeetje wat een verhaal... Hopelijk voel je je snel een stuk beter, en laat je maar lekker verwennen nu.

Dametje hoe is het nu met prada?

Mibb dat gaat goed met de verkoop van jullie huis!! Hopelijk is die van jullie ook snel verkocht.

Van de kredietcrisis merken wij ook maar weinig. Want ons huis is dus ook verkocht (maar dat had je al gezien).

Gisteren het koopcontract getekend, nu hopen dat de koper de finaciën rond krijgen, en dan is het echt verkocht!!

Aan 1 kant super natuurlijk! Maar het is ook best een beetje raar... In dit huis hebben alle 3 de kindjes gelegen en zitten veel herinneringen in. Maar dat zullen we vast ook in ons nieuwe huis krijgen.

En idd jij bent de volgende!!! Hoeveel weken ben je nu?

Pluis Ruben groeit ook goed zo te lezen! Super hoor.

Ook al last van de prikjes dus... Sneu is dat he... Maar ja, het is voor een goed doel!

Hier gaat het groeien ook erg goed volgens mij. Kleertjes maat 62 zijn nu eigenlijk echt wel een beetje te klein, maar vooral te strak. Wel bijzonder hoe 2 zusjes zo kunnen verschillen, bij oudste keek ik altijd of de kleertjes echt niet strakker konden (is een lange dunne spriet, nu 1 meter en 15 kilo). En bij Norah moet ik kijken of de broekjes echt niet losser willen, kortom steeds meer een boedha baby.

Vandaag bracht ik Norah naar bed, ik wou weer rechtop staan, lukte niet... Ik ben dus door mijn rug gegaan... Zou ze dan toch echt te zwaar zijn .

Verder zijn we vandaag weer bij 2 huizen wezen kijken (ik had prive al wat verteld over 1 van de 2) Maar die vielen echt vies tegen!!! Bij 1 van de 2 zouden er 4 slaapkamers + een praktijkruimte in zitten. Ik heb maar 2 slaapkamers gezien, en daarbij was het ook allemaal vrij klein en niet practisch. Kortom... die word het dus niet.

De andere woning was totaal uitgeleefd, moest echt alles aan worden gedaan. En daar heb ik dus geen zin in met 2 kleine kindjes.

Dinsdag weer 2 woningen bekijken, bij 1 van de 2 gaan we voor de 2e keer kijken. Ik zal prive wel even het adres neerzetten van de woningen.
Summer, wat een bevalling zeg, dat was niet makkelijk, maar wat heb je het goed gedaan!! Rustig alles verwerken ook met je vriend en er veel over praten, heeft mij in ieder geval geholpen. En natuurlijk veel naar dat mooie meisje kijken, zodat je ook een deel weer vergeet.

Lady_bug, spannend huizen kijken! Het is natuurlijk de huidige markt dat je eerst je eigen huis verkoopt, voordat je een huis gaat kopen, maar wel extra spannend. Wij hebben namelijk 2 jaar naar een huis gezocht, maar gelukkig kwamen we uit een huurhuis. En leuk toch van die verschillende meiden, vast ook ieder een eigen verschillend karaktertje.

Mibb, jaaaaaaaa je bent de volgende!!!! Haha, zo'n schema werkt confronterend he. Je hebt het ook lekker druk zeg, pak af en toe wel even je rust he?!

Aruba, lekker 12 weken voorbij, voel je je een beetje goed en ik hoop dat je het nu echt begint te geloven, niet teveel twijfelen he?!

Pluis, blijft zielig die prikjes, fijn dat hij snel weer vrolijk was en er niet echt ziek van is geworden.

Plukkie, gaat snel zeg over 3 weken alweer werken, jij hebt toch een gastouder en is Mark daar al geweest om te wennen?

Vlinder, zwaar hoor alweer aan het werk, maar wel fijn dat je S lekker mee kan nemen, zou ik ook wel willen, maar denk dat ze dat toch raar vinden op mijn werk

Ik ga vanaf volgende week de borstvoeding afbouwen, het is mooi geweest. Op mijn werk krijg ik het kolven niet meer allemaal voor elkaar met 4 dagen werken. We hebben laatst Thomas om 2230 uur een fles gegeven voor het slapen en ik heb gekolfd, sliep hij door tot 6 uur...... en met alleen bv slaapt hij tot half 5..... dat heeft me wel aan het denken gezet. Over een paar weken gaan we ook met fruithapje beginnen, dus dat wordt ook leuk! Ben wel heel trots dat het tot zover goed gegaan is en op het kdv is hij dus nog de enige baby die bv krijgt en hij is ook de enige baby die nog niet ziek is geweest.

Dametje, geef jij nog bv en combineer je dat met al wat vaste voeding fruit en/of groentehapjes en hoeveel voedingen geef je dan nog?
@ Mibb, spannend ineens he. Ik hoop dat je binnenkort wel echt rustiger aan kan gaan doen.

-> Prada is nog aan het opknappen (heel fijn!) maar kon vandaag wel weer naar het KV. De pukkeltjes van de koorts of de antibiotica zijn nog niet weggetrokken. Ze is minder heftig verkouden maar slaapt weer beter. Dit weekend even lekker weg met zijn drieën!

@Freddy, deze week heb ik haar veel meer gevoed vanwege de koorts, dan moeten ze goed blijven drinken. Maar we zaten op vijf voedingen, en zijn net begonnen met het groentehapje. Het idee is dat het groentehapje de begin van de avond voeding gaat vervangen. Ik vind dat je heel trots mag zijn dat je het half jaar gehaald hebt en met vier dagen werken lijkt me dat inderdaad een hele prestatie! Het is vooral belangrijk dat het echt jouw keuze is om af te bouwen, dus mooi zo. Ik merk aan andere vrouwen dat als de BV door omstandigheden stopt, of het nou na twee weken of zeven maanden is, dat het verdriet dan heel groot kan zijn.

@Aruba, hoe voel je je?
spannend lady!

dametje wat fijn dat ukje aan de beterende hand is.

freddy, succes met afbouwen schijnt lang niet altijd makkelijk en snel te gaan. ja ik ben erg blij dat ik S mee kan nemen naar mijn werk!

plukkie, S krijgt ook pas volgende week zijn prikken maar ik heb zwembad gebeld en die zeiden dat het kon. hij heeft supergenoten, ruim twintig minuten in het water geweest, was heel leuk. de hele dag rozig geweest!

ben naar negenmaandenbeurs geweest en heb een hele leuke houten babygym gekocht (wij zijn er van het houten speelgoed dus past helemaal bij ons) was laatste dus mocht hem nog goedkoop meenemen ook! en een leuk shirtje met zijn naam laten drukken.

wat betreft bv. daar baal ik inderdaad nog steeds van, op negenmaandenbeurs wordt je dan wel weer even met je neus op de feiten gedrukt, stands met bv-topjes enzo, apparte bv-voederruimtes, etc... moest wel even slikken af en toe.

afgelopen donderdag naar ha geweest voor zere rib en die blijkt 'stevig gekneusd'. mogelijk heeft S zelfs kraakbeen achter mijn rib zien te werken (dat hoort tussen de ribben maar zou dus in bijzondere omstandigheden kunnen verschuiven) dit kan alleen door een foto vastgesteld worden maar ze zouden er niets aan kunnen doen. ik heb dus besloten dat ik het dan overbodig vind en het dan (voorlopig) maar niet weet. nu een verwijzing gekregen voor fisio/fysio om te leren hoe ik mijn gekneusde rib kan ontzien. (heb er de laatste dagen echt veel pijn aan, met bukken, draaien, liggen, tillen....)
Lieve Plukkie alsjeblieft zeg whahaahah...dat gun je toch niemand zon bevalling. Ik heb maar snel knop omgezet na lezen van haar verhaal...gelukkig hoor je heel veel varianten....maar goed heel eerlijk? Tja ik vind het best "eng"....
Ik wil ook fotos van baby summer zien...of iig naam weten?> Hellup mij
snok heb je hyves?????????????????????? Daar staat alles op foto's en naam. Kan je verder niet echt geruststellen over bevallen en alles een wee wat is dat? Maar wat je er voor terug krijgt is het allemaal waard. Ks is ook niet pijnloos maar doe het zo over wetende dat ik dit heerlijke mannetje er voor terug krijg.

Vlinder leuk dat zwemmen zo leuk is lijkt me ook super!

Kan me voorstellen dat het soms wel confronterend is al dat bv als je zelf zo graag wil en het niet ging.

Freddy goed dat je het zo lang hebt volgehouden hoop het ook te redden.

Hier lekker weekend gehad. Vroijdagavond hier filmpje gekeken met een vriendin en nog meer gekletst. Ruben gewoon in ritme en sliep de volgende ochtend opeens tot 7.00.

Gister een fotosessie gedaan met Ruben en ook gezinsfoto's en alles echt zo leuk om te doen. 's avonds vriendin die kwamen eten en spelletjes doen Ruben weer in eigen ritme en sliep nu tot 7.15. Heerlijk al lag ik er zelf 2 avonden pas om 2.00 in.
bedankt voor de tips voor een weekendje weg. we hebben geboekt via Bungalows.nl en gaan naar de Katjeskelder en hebben een huisje met sauna en zonnehemel. Heb er helemaal zin in.

Freddy, ja wij hebben ook een gastouder. Hij is nog niet geweest om te wennen, dat is over twee weekjes. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Denk wel prima, want het is zo'n echte oer knuffel mama. Heb er wel vertrouwen in. Hoe is jullie nieuwe gastouder?

Je mag er inderdaad best trots op zijn dat je tot nu toe BV hebt gegeven. Knap hoor.

Haha Snok, nee hoor gun je een hele goed bevalling. Heb het een beetje raar neergezet denk ik. Als het je help.....

Ik kijk met ene heel goed gevoel terug op de bevalling. Niets geen drama's en in 5 uur gepiept. Ik gun je van harte een zelfde bevalling. Gewoon over je heen laten komen, van te voren niet al te veel voorstellingen er van maken en luisteren naar je gevoel dan komt het allemaal wel goed.

Pluis, je bent de bloemetjes goed buiten aan het zetten.

Hier de weekjes aan het aftellen. Over drie weken zit ik weer achter mijn bureau. Van het weekend nieuwe kleren gekocht na een huilbui omdat mijn blubberpens niet te verbergen is. Echt balen, want op mijn werk kan ik geen verhullende slobbertruien aan. Ben wel aan het lijnen en trouw mijn buikspieroefeningen aan het doen, maar weinig resultaat. Heb ook al van diverse mama's begrepen dat je buik pas na een jaar weer een beetje in zijn oude vorm is. Grrrr, wil ik eigenlijk niet, maar ja, kan ook geen wonderen verwachten. Dus nu maar wat nieuwe kleren zodat ik weer goed voor de dag kan komen.
pluk tel je de weekjes af tot je mag beginnen of meer hoeveel je er thuis mag blijven?

Merk nu het weer dichterbij komt dat ik er meer tegenop ga zien. Vind het zo leuk met Ruben wil hem helemaal niet zoveel missen. T is dat er geld op de plank moet komen maar anders...................

katjeskleder is leuk! Heb er als kind jaren gestaan met een sta caravan nou ja mijn ouders dan. Schijnt nu echt een mooi bungalowpark te zijn. Wanneer gaan jullie?

Tja die buik is het niet meer, merk ook dat heupen zijn veranderd. Probeer te snoepen maar lwel niet te snoepen maar lijnen mag nog niet. Heb ook maar een aantal nieuwe kledingstukken gekocht. Daaarbij zijn de borsten 2 cupmaten groter dan normaal dus pas bijna geen eigen truitje meer.

Net berichtje dat een vriendin is bevallen en zat een beetje terug te mijmeren en wat is alles snel gegaan! Vind het echt super met de kleine man, zou zo weer willen!

Al wachten we nog wel even.
Ik zie in de tabel dat ik bijna dezelfde datum ben uitgerekend als Pebbles maar dan een jaar later. 29 augustus ben ik uitgerekend. Hopelijk geen hittegolf dus van de zomer

Alles gaat goed met me. Lichamelijk wel veel last van mijn verklevingen en andere bijkomende kwalen. Maar naast dat een opperzeikerd ben geworden thuis klaag ik voor de rest niet hoor

Pluis, als het aan jou ligt zien we snel weer een Uitgerekende datum in de tabel dus?

Mibb, JAAAAA jij bent de volgende! Nog gelukt met de klossen?

Lijkt me echt moeilijk om weer te gaan werken dames. Maar ja wat kan je er voor zinnigs op zeggen he.
Pluis, ben een beetje dubbel in het aftellen. Aan de ene kant heb ik echt zin om weer te gaan werken, aan de andere kant ben ik bang dat ik mijn mannetje enorm ga missen. De eerste maand zal wel lastig zijn, maar denk (lees hoop) dat het daaarna wel zal wennen.

We gaan het weekend van 6 maart naar de katjeskelder. Wat zijn jullie plannen?

Aruba, vind het echt zo gaaf voor je dat het goed met je gaat. Kan je er al een beetje van genieten ennu..... krijg je al een buikje?
Katjeskelder, leuk! Ga je Oosterhout zelf ook in? Hoeveel dagen ga je weer werken Plukkie?

Kan er inmiddels wel van genieten ja. Kijk nog steeds uit naar de 20 weken echo maar ik denk dat dat normaal is. En een buikje. Ja zo met een zwangerschapsbroek (nog niet echt nodig maar zit wel lekker) en een tuniekje lijkt het heel wat
goed zo aruba! lekker benadrukken die buik!

mibb, nog even....

pluis ook serieus aan het denken aan de volgende haha....

erg schattig S probeert ook zittend te duimen maar het lukt nog niet zo, hij brengt zijn vuist naar zijn mond maar weet niet hoe zijn duim uittestrekken... als hij op zijn buik ligt lukt het wel omdat zijn hand dan plat naast hem ligt...

voor de dames die nog moeten bevallen als je na de bevalling je geboortekaarjte bij c1000 inlevert kan je een babycadeaudoos krijgen met best aantrekkelijke inhoud; naast allerlei proefmonsters ook luierdoekjes, wasverzachter, tisseus, c1000 babyvoeding, olvarit potjes....
hier een heerlijke nacht 23:30 - 8:30!! over onze nachten echt niets te klagen!!

vandaag laatste oppasdag bij tijdelijk gezin... ben zo blij dat het er daar bijna opzit... zet ik gistermiddag een half uurtje voordat de vader thuiskomt een filmpje aan en zorg dat het huis schhoon is (afwassen, vegen, opruimen, hoort niet tot mijn takenpakket maar ach is toch fijn als je thuiskomt in een schoon huis) is het enige commentaar 'jullie worden teveel verwend want jullie mogen vandaag geen filmpje kijken dat doen we namelijk op woensdag en/of zaterdag'. niets geen bedankje ofzo.... als die regel van het filmpje kijken dan zo belangrijk is beng mij dan even van te voren op de hoogte....

laatste dag dus, volgende week weer lekker naar mijn 'eigen' kindjes....
'Pluis is hyves altijd via een vriendin dus kan wel bij haar kijken maar wat is haar adres?

Plukkie mijn dank is groot...dat klinkt al veel beter hahaha....enne tja lichaam na bevalling valt tegen dus? Denk dat jejezelf toch echt ff wat meer tijd moet gunnen? Kop op....
Even snel want ben aan het werk...net alles gelezen..bedankt voor de tip Vlinder over de c1000 doos.

Summer wat een bevalling zeg..maar je hebt het gedaan en kan trots zijn op jezelf, hoop dat je snel kan gaan genieten van je kleine meid.

Mibb volgende in het rijtje..zenuwachtig?

Hier is alles goed, ben nu 26 weken..pff tijd vliegt..buik groeit goed as maandag weer afspraak bij VK.
snok summershyve staat op priveforum. kun je daar ook eens een buikfoto plaatsen? ben erg benieuwd!

ka 26 weken alweer! als je bij de 30 bent begint het aftellen alweer (althans zo voelde ik dat dan was het niet meer hoelang ben je al zwanger maar hoelang moet je nog) wil jij ook een buik foto neerzetten? ja je hoeft dus alleen je geboortekaartje in te leveren bij c1000.

oh ik hou echt van zwangere buiken op de negenmaandenbeurs ook 20-ers, 30-ers en 40-ers, 12 weken buiken en 40wekenbuiken mensen die rond dragen en die van voren dragen mensen met leuke zw.kleding en mensen met minder leuke zw. kleding.... haha echt leuk om te zien!
Aruba, ja we gaan Oosterhout ook nog wel in. Schijnt een leuk stadje te zijn. Ken je het?

Straks ga ik de ene week 4x9 werken en de andere week 3x9.

Geniet lekker van je buikje meis.

Vlinder, bedankt voor de tip van C1000.

Ka, dat gaat megasnel. Nog eventjes en dan kan je gaan aftellen naar de bevalling toe.

Gisteren de knoop maar doorgehakt en de makelaar gebeld. Dinsdag komt ze en dan gaan we binnenkort ons huis te koop zetten. Vind het allemaal best spannend want er gebeurt hier veel tegelijk.

nu van alles opruimen in huis en vanmiddag naar het ziekenhuis met mijn schoonvader.

Heben jullie nog plannen voor van de week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven