Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ook zo aan het knokken met de laatste loodjes voor kerst? Vandaag is mijn laatste werkdag. Maar wel een hele lange, tot een uur of twaalf vanavond! Morgen dingen voorbereiden voor de familie die komt lunchen zaterdag. En ook een verjaardag zaterdagavond. Allemaal leuke dingen maar ben zo sloom!! Ik ga deze kerst ontzettend voor de buis hangen. Spannend met al die nod's en stoppers opkomst trouwens.

Zaterdag vertellen we het dus mijn vaders familie, zondag lief's familie en eerste kerstdag mijn moeders familie. Kan dus een hele reactie recencie schrijven straks

pebbles hoe is het met jou qua kwaaltjes?Ik heb gister lekker door de stad geslenterd met een vriendin maar mijn rug protesteerde 's avonds hevig. Misselijkheid gaat gelukkig iets beter.

Vlinder, beterschap meisje!
Helemaal niks hier. Geen positieve test en ook geen ongi. Wel een beginnende depressie. Waarom doet de boel het nu niet? "dag 44"

@Vlinder, sterkte! Hopelijk zijn je vingers al weer ietsje dunner?
Even kopietje van mijn reactie op uitgerekend in augustus:

Dames!

Zojuist de assistente gesproken. Inmiddels was uitslag binnen. HCG waarde was 49 maandag! Moet minimaal 5 zijn....Gefelictiteerd u bent zwanger zei assistente. Er kwam nog overleg met dokter en vanmiddag wordt ik teruggebeld voor verder onderzoek (lees opnieuw prikken). Wrs of morgen of maandag a.s. Dan zou het dus gestegen moeten zijn! Pff iig opluchting dat de waarde klopt met het feit dat ze denken dat ik nog echt kort zwanger ben. Heel voorzichtig begin ik blijer te worden. Nu wachten op nieuwe test en uitslag maar vooral de dag dat ik het kan ZIEN!!

Wat denken jullie?
Snok, Ik zou gewoon denken dat je zwanger bent en dat is heel erg leuk en daar mag je gewoon blij mee zijn en je bijzonder voelen. \\:-)// GEFELICITEERD. Wat een ontzettende cool nieuws zo vlak voor de kerst. Geniet er maar samen van.

Mibb, goed bezig met het schema!

Dametje, wat een onwijs leuk vooruitzicht.

Vlinder, jij hebt wel veel pech de laatste tijd of niet...beterschap met je vingers.

Beer, onze WOD valt ongeveer samen? Mijn NOD in het schema is nog WOD hoor, ik begin pas na 1 januari. Wordt het nog steeds feb voor jullie?

Ga straks lekker even onder de zonnebank, lunchen bij een vriendin en rommelen aan en met de laatste dingen voor kerst. Heerlijk.

groetjes
Ja!! Wat een bijzonder cado krijgen wij he dit jaar? En dan wordt het ook nog een witte kerst lijkt het? Vanmorgen keek ik tuin in en was echt Winter Wonderland.....Ga ook echt knop om gooien en maar gewoon ff wennen dat het toch wel dikke kans heeft dat het goed zit ...Moeder worden...Pfff Hoe zal het zijn?!

Leuk Dametje! Ik ben ook zo benieuwd hoe iedereen zal reageren. Ik bedoel ik ben 35 en ze zullen niet echt verbaasd zijn maar ik denk wel door het tijdstip...dat verwacht ik...dat ze dachten dat we toch nog even zouden wachten...Net getrouwd...bezig met eigen zaak opzetten ....

Vlinder gaat het beetje met je?

Voel me verder iig best goed. Heb soms wat kokhals neigingen (ja sorry) maar niet door luchtjes ofzo..Wel last van wat krampjes en pijntjes bij buik. Verder prima.....
Vlinder, wat een pech.. Gaat het een beetje? Niets gebroken hopelijk? Ik vind het doodeng om te fietsen met gladheid, zeker nu het wit is buiten. Brrr..

Snok, nu eindelijk uitsluitsel. Gefeliciteerd, ik ben echt superblij voor je. Wat moet dat een opluchting voor je zijn geweest.

Arme liubi, wat een rotgevoel.. alsof je lichaam je compleet in de steek laat. Ik leef echt ontzettend met je mee. Is clomid misschien iets voor jou (of ben ik nou totaal idioot en zit je al aan clomid?)

Meiden..ik durf het echt bijna niet te vertellen door mijn naam als miss.ongeduld en testverslaafde. Maar ik doe mijn naam weer eens eer aan. Ik kreeg gister die testen binnen en ik deed er eentje (ja nieuwe test, uitproberen natuurlijk :P ). En wat komt er tevoorschijn, een heeeeeel vaal lijntje.. 's avonds nog eentje doen, en wéér.. (wel heeel vaal hoor). Vanochtend met ochtendurine, toen was hij zelfs wat duidelijker. Zou het dan???!!!!!

Ik vind dit echt superspannend. Nu hou ik even op met testjes doen, want ik maak mezelf helemaal gek hiermee of cours. Heb ook testen van matcare besteld, aangezien die echt supergevoelig zijn, zodat ik dit weekend 'legaal' mag testen.
Summerbreeze!!! Wat gaaf....ben heel benieuwd...spannend!!

Dank je voor felicitatie. Ben pas echt helemaal gerust als ik volgende uitslag van bloedtest heb die ik hopelijk of vanmiddag of morgen nog kan krijgen. Dokter belt als het goed ik vanmiddag even....
Nou dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat ik in jouw situatie ook 100.000keer uitsluitsel nodig zou hebben Snok!!!

Terwijl het eigenlijk zo duidelijk is als wat.

Overigens ben ik me er heel goed van bewust dat de testjes die ik gedaan heb nog helemaal geen garantie geven (denk aan vroege miskraam bij 33% v/d vrouwen geloof ik) en ik ben uiteindelijk gewoon veel te vroeg natuurlijk. Dus ik sta nog met beide beentjes op de grond. (een beetje dan)
whaaaaa!!! summer! ik sta ook nog bijna met mijn benen op de grond voor jou. hihi. o ik hoop echt dat je naar de nieuwe kleuren mag!!

met mijn vingers gaat het iets beter, nog steeds even dik maar niet meer zo pijnlijk. alleen mijn ringvinger doet nog zeer.
@Summer, wow! Ik ga voor je duimen!!!!

Ga vanmiddag naar de dokter. Misschien moet ik wel monnikspeper ofzo slikken. Anyway, we zien wel.
WAAROM zetten ze nou lijntjes op een digitale test terwijl je er niet naar mag kijken grrrr.... Dus uitslag niet zwanger maar wel tweede streepje. Ik weet dat je er niet op mag kijken maar het is zo verwarrend, waar is dat tweede lijntje DAN voor??? Zet m er dan gewoon niet op. Andere test was ook neg dus ff afwachten maar. Jammer dat ik niet weet wat mijn nod is aangezien dit pas eerste echte cyclus is na stoppen pil. Nou ja met kerst volgens plan maar weer een testje doen dan.

Snok, gefeliciteerd het moet wel goed zitten nu. Wanneer mag je nu weer een echo? Het zal echt een opluchting zijn als het wel te zien is.

Dametje wel spannend om het te gaan vertellen hoop op veel leuke reacties!!!

Liubi klote he, niet weten wat je met je lijf aanmoet. Hoe lang ben jij nu al van de pil af? Hoe was het bij de dokter?

Vlinder wat rot dat je viel zeg!! Gelukkig alweer wat beter.
Summer, een streepje is een streepje! Ik ga ook voor je duimen hoor!

Vlinder, dat had mij dus ook kunnen gebeuren! Vind het ook niet fijn als het vriest en ik moet dan op de fiets. Ik ga dan ook helemaal verkrampt fietsen, waardoor je dus nog eerder onderuit gaat. Is je verkoudheid over en dan dit weer!

Liubi, balen zeg. En nu? Wat zegt de huisarts ervan?

India, vanavond ga ik ook weer babyboom kijken. Ben benieuwd wat de eindstand is van een jaartje proberen.

Mibb, jouw vakantie staat eraan te komen, die van mij is al bijna weer voorbij. Helaas. Was er ook echt aan toe. Ben ook echt aan het bijtanken nu. Kunnen we straks weer fris beginnen!

Freddy en Bloem, mijn WOD is morgen (ga ik van uit) dus wij gaan ook vanaf 1 januari erg hard proberen. Ben benieuwd hoor! Kan soms nog wel twijfelen. Vriendlief moet ook op zijn werk wat belangrijke keuzes maken die bepalend zijn voor hoe het komende jaar er uit gaat zien. Tja en dan kan het wel handig zijn om toch nog een paar maandjes te wachten, maar wat is er dan wel weer niet aan de hand om het weer uit te stellen? Denk dat we er toch gewoon voor gaan en waarschijnlijk duurt het toch minstens een paar maanden voordat het lukt. AAAAAHHHHH, om gek van te worden eigenlijk...

Oh ja, folliumzuur............ ga meteen maar even dat pilletje slikken
Zusvansummer: Geen idee...maandag a.s. moet ik eerst weer bloed gaan prikken om te kijken naar HCG..denk dat ik die week erna dan voor echo mag?! Dan zal ik zeker 6 weken zijn en zullen ze wel gaan kikjen of alles op juiste plek zit?
@Summer, balen man!!! Hopelijk volgende keer positief! Geef de moed niet op!

Morgen een afspraak bij de gyn. Nu dag 44 sinds ik gestopt ben met de pil. HA vond het raar dat ik tussendoor al 2 kleine bloedinkjes heb gehad (op 28e november en 3 dagen geleden). Ze gaan een echo maken om te kijken of alles ok. Wel lekker vlot. Gelijk morgen al! Da's een groot voordeel van Duitsland. Ondertussen heb ik wel een soort van ongi pijn, maar dat heb ik dus al 2 weken lang. He, gezeur ook met die hormonen etc.De dokter had het over primolut. Maar dan moeten ze zeker zijn dat ik niet al zwanger ben. Ik wil het zo graag zonder medicijne. Komt volgens de HA trouwens door pilgeschiedenis. Te lang en te vaak doorgeslikt.....(tijdens vakanties, examens etc).

Anyway, allemaal steekjes. Zul je net zien dat ik morgen ofzo ongesteld ben.
Maar goed, volgens hem was er verder niet veel aan de hand. Je komt pas na een jaar klussen in aanmerking voor IVF....en na 6 maanden voor clomid ofzo. Ik zal het morgen wel allemaal horen.
Liubi waar heb je het over? (dat eerste)

Succes bij de echo morgen! Ik hoop dat je alleen maar goed nieuws krijgt!

Zus, tot straks! ;)
ik bedoel zus
Oooh okee! hahaha!

Vreemd trouwens, dat je HA zegt dat het komt door je pilgeschiedenis (doorslikken etc..). Als je aan de pil bent is er in principe namelijk niets wat 'afgestoten wordt' tijdens je stopweek. Dus als je doorslikt is er niets aan de hand. Dus ik ben benieuwd wat hij bedoeld, het klinkt mij als een broodje aap verhaal in de oren. Raar ook, alle doktoren die wat anders zeggen..

Wel erg fijn dat je meteen terecht kan.
ooo maar mijn cyclus is 27-11 begonnen hoor, dus ik kan pas testen op 1e kerstdag officieel, was alleen maar vanwege bloedverlies dat ik eerder testte, Maar dat zal wel niks zijn geweest dan.
@summer, hij zal wel bedoelen dat de boel dan 'lui' wordt en nu moeten ze zelf weer gaan werken

Heb nu trouwens onwijze krampen...
Misschien ook wel, je zal morgen wel duidelijkheid krijgen!

Straks ben je gewoon zwanger ;)..
Luibi ben benieuwd morgen wel lekker dat je al zo snel kan naar de arts!

Dat primolut wat is dat? Kreeg ik volgens mij altijd om menstruatie uit te stellen tijdens vakantie ofzo omdat ik geen pil slikte!

He summer wat spannend die test! Welk merk heb je getest? Ik heb ook matcare in huis ga ik met de kerst mee testen dat is 2 dagen eerder dan het internet aangeeft dat het mag maar die test belooft dat het al 4 dagen eerder kan! Als ik tot de juiste datum van het internet wacht ben ik op vakantie met zus en ouders en dus niet zo heel handig dacht ik zelf!

zus jij ook testen met de kerst wordt spannend!
Ik heb getest met sensitest, www.sensitest.nl en de matcare ultra kan al 6 dagen voor je NOD, dus ik weet niet welke van matcare je hebt?

Daarom heb ik die ook besteld, omdat die zo supergevoelig zijn!
Aaaaah, Summer wat spannend!!!

En Zusvansummer, inderdaad, waarom zijn die testen zo stom, kan iemand niet gewoon een test ontwikkelen met "ja" of "nee".... Weet ook wel dat de natuur anders werkt, maar dat is dan jammer....

Liuibi, hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt, blijft irritant dat je lichaam niet duidelijk is.

Lunja, dus ook rond 15 januari de 1e testdatum? Gezellig!!!

Zit in de trein terug van een iets te gezellige kerstborrel, misschien een wijntje teveel gedronken, maar ja misschien over een maand niet meer, dus we nemen het er maar even van....

Vlinder, moet zo ook op de fiets naar huis, zal maar rustig rijden!

liefs Freddy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven