Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Nou spannende tijden voor ons allemaal zo rond al die feestdagen! Ik hoop in ieder geval dat we in het nieuwe jaar het lijstje bovenin de tabel weer kunnen uitbreiden.

Vlinder gaat het al weer wat beter inmiddels? Wat een pech allemaal zeg!

Gisteren laatste uitzending BabyBoom gekeken, heb nu alleen nog niet afl. 8 en 9 gezien, maar die kijk ik wel op uitzendinggemist. Hebben jullie ook gekeken?

Moet zo weer op pad voor kerstcadeaus, ben nog steeds niet geslaagd helaas...
Summer spannend!!! Je bent nog wel heel vroeg met testen (ik had niet anders verwacht ) maar zo'n streepje kan natuurlijk niet komen als er helemaal geen hcg hormoon is. Wanneer ga je weer testen?

@liubi: succes bij de gyn vandaag. Als het inderdaad alleen maar om een verstoorde cyclus door de pil gaat dan hoef je nog niet aan ivf te denken neem ik aan.

Gisteravond was ik misselijk. Vorige zwangerschap had ik nergens last van dus dat viel wel even tegen. Nu heb ik nergens meer last van dus misschien valt het heel erg mee.
He dames,

eerste genante verhaal. Woensdag heb ik mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, in de uitverkoop bij de H&M, mooie broek, dacht dan heb ik dat alvast. Maatje s gekocht. Ik ben s of m dat varieert per winkel, maar ik heb niet gepast wat een zwangerschapsbroek kan niet te klein zijn toch? Dus wel! Moet ik vandaag terug om dat ding te ruilen voor een m!!
Zo, net terug van de gyn. Alles was ok. Ik heb een baarmoeder en 2 functionerende eierstokken met rijpende eicellen. Baarmoederslijmvlies was nog wat dun vanwege de omstelling. Nog niet zwanger en verder is het toverwoord: geduld. Eind feb/begin maart moet ik terug (hopelijk in andere toestand zeg).

Geduld dus. Als de RD's komen, zijn jullie de 1e die het weten.

@Mibb, voor het schema: geduld...
Ooh Liubi,wel goed nieuws dus, maar toch stiekem ook niet.. Geduld komt niet in mijn vocabulaire voor, dus ik begrijp hoe je je moet voelen. Gelukkig is alles wel goed! Maar hoe voel je jezelf onder dit nieuws?

Pebbles, I know..maar zoals ik al zei, moet mijn naam wel in ere houden toch haha?

Ik heb ook gekeken Bloem! Heb ze allemaal gezien, ik ga er standaard op do.avond voor zitten. Helaas is het afgelopen. Had je gezien dat ze nu 100stellen gaan volgen die gaan trouwen? Ben benieuwd! Jammer, had wel gehoopt op een nieuwe babyboom.
Oja Pebbles, ik ga zondag weer testen!
@liubu: wat een goed nieuws! Nog niet zwanger helaas maar alles zit er en ziet er goed uit. Ik moest even denken wat je met die RD's bedoeelde maar ik heb hem al.

@Dametje: haha, zwangerschapsbroeken kunnen zeker wel te klein zijn. Ik ben vorige keer 20 kilo aangekomen en dat zat echt niet alleen op mijn buik dus sommige broeken kreeg ik nauwelijks verder dan mijn knieen.

Gisteren heb ik nog een gewone broek gepast die heel goed zat maar ik heb het uiteindelijk maar niet gedaan want ik vind het zonde om voor een maand nog een broek te kopen. Jij bent trouwens wel snel met positiekleding. Het eerste wat ik heb gekocht vorige keer was met 16 weken zwangerschap en de rest met 18 weken. De meeste gewone broeken (behalve spijker) kon ik tot 20 weken nog aan.
hoi allemaal,

liubi, goed om te horen dat alles in principe goed zit. jammer dat je niet zwanger bent.

zus op naar de volgende ronde!

summer, laat ons zondag even weten of je weer een positieve test hebt!

ik heb een leuk nieuwtje; gister is er een nichtje geboren!! ze heet Noortje! de moeder heeft een keizersnee gehad en toen we gister mij schoonmoeder aan de telefoon hadden zei ze dat de vader nog niet bij vrouw en kind mocht dus dat is wel even eng. ik hoor vandaag meer als het goed is.

en nog een nieuwtje, ik had ook nog een zwanger nichtje (waar ik erg weinig contact mee heb) en die is ook vanochtend/vannacht bevallen van een dochter, weet nog geen naam, maar dat horen jullie nog wel.

mij vinger begint te slinken, kan hem weer een beetje meer bewegen, gaat de goede kant op. niemand verder van zijn fiets gevallen?

vanochtend in bed, kruipt hubbie onder de dekens, kijkt naar mijn buik (ik ben best slank) en zegt ik denk dat het wel past hoor een baby... haha, hij is er dus ook mee bezig.

liefs vlinder
Geduld is een schone zaak, summer..

Hoe ik me voel?

Maar goed, ik kan niks anders doen dan afwachten. Misschien moet ik een plekje reserveren in ' januari/feb/maart 2009' ?

Ok, ik ga kerstinkopen doen. Heb ik ook nog steeds niet gedaan. En van het weekend werken. En de 28e eindelijk weer eens naar Nederland. Doeg!
nee, li, nog niks geen plekjes reserveren voor 2009, ook jij wordt vast komend jaar zwanger, en blijft gewoon bij ons!

succes met kerst inkopen doen, probeer van je kerst te genieten!!
Even een knuffel voor Liubi.

@ liubi

@Pebbles, ik pas mijn broeken nog wel hoor. Maar nu had ik tijd én die uitverkoop...ik durf toch geen gewone kleren meer te kopen. Mijn gewone broeken draag ik met het bovenste knoopje los.

Summer, je houd ons wel in spanning, ik duim voor je.
Even een vraagje aan de dames hier die al zwanger zijn (geweest). Ik heb al dagenlang buikpijn (alsof ik ongesteld moet worden). Een drukkend gevoel in mijn onderbuik.

Is dit een goed/slecht teken? Ik heb er behoorlijk last van.
Zo, lang niet geweest, en ben toch wel even bezig bij te lezen. Maar ik heb nu ook vakantie, mag de 2e januari weer beginnen...

@India, ja, ik heb in principe 2 januari mijn WOD, en dan een maand later nog 1

Ben trouwens wel benieuwd hoor, vorige maand (en ook voor m'n zwangerschap) voelde ik de eisprong duidelijk, als buikpijn/steek in m'n zij, precies 2 weken voor de mentruatie. Dit begon meestal 's avonds en duurde tot de volgende ochtend, halverwege de ochtend was het dan weer over, een uurtje of 15 zeg maar. Maar afgelopen week begon het al maandagavond, maar duurde echter tot gistermiddag, dus ik vermoed dat ik ergens tussen 1 en 4 januari ongesteld wordt.

@Summer, ik heb ook de neiging te denken streep is streep, duz eeuuh, een voorzichtige felicitatie dan maar?

Wat betreft je laatste vraag, ik heb het zelf niet gehad (maar was ongepland zwanger, dus weet niet alles van die eerste weken, omdat ik dacht dat ik wat ziekjes was), maar heb het wel veel vaker gelezen op t forum, het kan dus alle kanten op. Zondag weet je vast meer!!!

@Liubi, ik vind het een beetje een vreemd verhaal, met die pil. Lijkt me stug dat het lichaam moet wennen. Maar ja, de dokter zal het wel beter weten..

Sterkte in ieder geval.

@Pebbles, hoop inderdaad voor je dat je niet misselijk wordt, lijkt me erg lastig, met je dochter, en ook wordt het dan lastig om het nog tot de 13e week voor je te houden.... (Ik was de vorige zwangerschap ook niet misselijk, eerder het tegenovergestelde, vond alles beter smaken, en hoop van harte dat het een volgende zwangerschap hetzelfde is. Maar ik weet dat het niet hoeft, mijn moeder (3 kinderen) was alleen bij de middelste misselijk....)

@Vlinder, gefeliciteerd met je nichtje, en beterschap met je vinger. Da's ook wel pech hebben....

Hier eigenlijk geen nieuws, ben erg druk geweest op m'n werk, en daarnaast is dochter afwisselend wat hangerig en dan weer geweldig ondeugend. (Zelfs op de opvang gaven ze aan dat ze daar ook aan het uitproberen is wat ze voor elkaar kan krijgen). Dit betekent ook dat ze sommige nachten perfect doorslaapt, maar soms 4x wakker wordt. Maar ja, lief en ik hebben allebei vakantie tot de 2e, dus daar gaan we lekker van genieten...

Ben heel benieuwd naar de volgende testers!!!
vlinder gefeliciteerd met je nichtje!

Luibi fijn dat alles goed was bij de arts nu maar wachten net als wij allen!

Ben nu een avond/nacht en morgen op mijn neefje aan het passen is 4 maanden gelijk een leuke test voor manlief maar dat zit wel goed!
Zo ik heb vakantie! En daar was ik ook echt even aan toe zeg!

Kom ik gister thuis, heeft Mibb-man allemaal kaarsjes aangedaan, licht uit, kerstboompje gekocht en versiert met lichtjes, mooi muziekje opgezet, tafel mooi gedekt en z'n trouwpak aangetrokken. Hij had zich verstopt in de slaapkamer. Ik had de tranen in mn ogen zoooo lieffff!! Die lieverd wilde me zo even fijne kerstdagen wensen en we zijn bijna een half jaar getrouwd... Zucht... de schat!

dametje vandaag familie vertellen dus? Ik ben benieuwd naar je reactie recensie! haha! Oeps! Die zwangerschapbroek! Gelukt met ruilen?

Knuffel voor liubi, vervelend dat je lichaam zo gek doet! Ik heb zelf 1x een cyclus van 84 dagen gehad en dat is zo frustrerend! En toen waren we nog niet eens begonnen, kun je na gaan. Jakkes, geduld...

Snok!!! Wauw, wat een opluchting zeg! Dat verklaart dus ook waarom ze nog niks op de echo zagen. Spannend, maar toch goed nieuws dus!

summerbreeze, jeetje wat spannend!! Ik heb wel eens gehoord dat sommigen al een paar dagen voor de NOD positief kunnen testen! Hou ons op de hoogte! En zoals al eerder gezegd, een lijntje is een lijntje toch?

Tja Lunja, er is volgens mij altijd wel iets om het uit te stellen. Gewoon lekker proberen, voor hetzelfde geld duurt het iets langer.

Bloem, ik heb babyboom ook gezien, ik vond het wel leuk om te zien dat in elke categorie (zwanger, bevallen, niet zwanger) ongeveer 305 van de mensen stond. Geeft toch het idee dat het niet zo somber als ze in sommige afleveringen voorspiegelden.

Vlinder gefeliciteerd met je nichtje!! Fijn dat het beter gaat met je vingers. Lief he die mannen die ook bezig zijn met babies? De mijne maakt ook af en toe uit het niets van die schattige opmerkingen.

Nou ik ga nog even de stad in, vanavond een verjaardag en drukke feestdagen voor de deur. Hebben jullie plannen? Of gewoon lekker rustig aan?

Groetjes!
Ha ladies,

Liubi, voel met je mee en geduld is niet iets waar je veel van hebt als je eenmaal hebt besloten zwanger proberen te worden. Wel goed om te weten dat alles wel goed zit in je lichaam, dus niks 2009, gewoon begin 2008!

Summer, ga je morgen weer testen en dan zou het ongeveer moeten kloppen met je NOD?

Dametje, lachen zeg met die broek, wel handig om even de uitverkoop mee te pakken! En veel plezier met kerst met het vertellen van het geweldige nieuws. Ben benieuwd naar je verhalen!!

Pebbles, hoe is het de misselijkheid en al bedacht hoe je met kerst een glaasje wijn en bepaald eten gaat afstaan? Dat zou bij mij lastig zijn, hou nogal van een glaasje wijn en als ik dat afsta, dan weet iedereen meteen hoe laat het is.....

Bloem, heb je inmiddels alle cadeaus? Wij moeten helaas morgen nog even naar de stad, maar wellicht dat ik dan nog lekker even de uitverkoop induik voor een leuke spijkerbroef ofzo.

Beer, geniet lekker van je vakantie en van je dochter en man!

Mibb, wat een geweldige man heb jij, wat romantisch!!

Ik kruip even lekker op de bank, eindelijk even een avondje thuis.

Hele drukke kerstdagen, maar nu eerst 2 daagjes rust. Ook even wat tijd met man doorbrengen, want de afgelopen week hebben we elkaar in verband met kerstborrels, -diners en andere verplichtingen nauwelijks gezien.

liefs Freddy
Lekker Freddy, even een relaxte avond op de bank! Geniet ervan, wat een drukte altijd met al die kerstborrels en -diners he?
Summer morgen weer testen...SPANNEND...Wel meteen laten weten hè

We zijn nog niet voor alles geslaagd Freddy, dus ook wij moeten ons morgen nog even in de kerstdrukte mengen...

Mibb: Ik vond sowieso Babyboom wel een realistisch beeld schetsen, houdt je toch een beetje met beide benen aan de grond. Ik vond het erg leuk voor een aantal stellen waar het niet zo vanzelfsprekend was dat het uiteindelijk toch gelukt was en ik vond het zooo zielig voor Marye dat haar partner haar verlaten had voor een ander. Ik vond dat zo'n leuk mens.

Iedereen die vakantie heeft: geniet ervan!

Nu gauw douchen en omkleden, want vanavond niks geen bankhangen hier, maar kerstborrellen...
Dank je Mibb!!

Summer ben heeeeeeel benieuwd naar je test....

Wil iedereen iig alvast hele fijne dagen wensen...zal nog wel af en toe even hier wat lezen (en schrijven) ..
Je gaat ons toch niet verlaten Snok? We willen 'onze' zwangeren met al hun verhalen ook heel graag hier houden hoor!
nee joh Bloem Maar bedoelde meer dat meesten mensen misschien niet schrijven etc. en dat het ff kan duren we elkaar wer horen ivm kerst enzo....Blijf ook hier gewoon gezellig meeschrijven

We leuk juist toch om dingen met elkaar uit te wisselen....
En ben er nu ook zo snel vandoor want net als jij Bloem feestje vanavond...Feest met vrienden (dresscode glitter and glamour) dus ga me even uitdossen....;-) De start van een drukke kerst maar wel met heel veel leuke dingen en ohhhh men wat een geheim draag ik met me mee Hopen maar dat niet opeens toch die misselijkheid toeslaat hahahahahaha
@Mibb, super toch, z'n thuiskomen!!!

@dametje, ik ben benieuwd naar de reacties (vooral die van je broer...)

wat betreft die broek, ik heb met 12 weken de eerste positiekleren gekocht, ik kon me toen niet voorstellen dat die buik zo dik ging worden. Helaas heb ik die broek de laatste maand niet eens kunnen dragen, de buik paste er niet meer in.......

@Snok, veel plezier op het feest, en succes met het afslaan van alle lekkers dat je nu niet meer mag (Is wel een lastige periode nu, nietwaar?)

@Freddy, bij ons precies andersom, vandaag druk geweest, en morgen nog, maar met de kerst nauwelijks verplichtingen... HEERLIJK

Iedereen fijne dagen, want het zal inderdaad wel wat rustiger worden op het Forum.
Heb flink de balen ben vanacht ongesteld geworden 5 dagen te vroeg.

Snap er niks meer van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven