Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Mogalie, wwb = wet werk en bijstand. Oftewel gewoon de bijstand. Ik werkte in mijn uwv tijd veel samen met gemeentes.
Van der Sar is zo'n poepie.

ken het gevoel: K*T!!!

geen sorry voor je ego-berichtje nodig hoor! Misschien is het wel in een keer raak. Moeten we wel eerst eens een keer ongesteld worden. Ik heb in ieder geval serieuze opstartproblemen....

Maarre, binnenkort heb jij ook zo'n buik en dan krijg je een heel fijn zomerkindje!
Zit niet op sociale zaken maar bij gebiedsontwikkeling. Doe andere dingen voor de stad/mensen.

En nu ga ik echt slapen. Tot morgen!
quote:Aruba schreef op 26 juni 2008 @ 22:35:

accountanstkantoor. Is dat een beetje spannend?

Spannend zou ik mijn werk nou niet direct noemen.

Ik vind het leuk om bij allerlei bedrijven te komen en te kijken hoe ze daar werken. Identificeren van risico's binnen de onderneming en of dit invloed heeft op de financiele cijfers.

Ik zit gem. 1 tot anderhalve week in het najaar en dezelfde tijd in het voorjaar bij een klant. Veel verschillende teams (collega's) om mee te werken en veel verschillende klanten.

@Lisa, beetje jaloers word je daar wel van hè. Ondanks dat je heus wel blij bent voor ze..
@ Aruba ik blijf voor je duimen dat je bloed goed is.

en nog gefeliciteerd met je diploma!

@ Lisa ik begrijp wat je bedoelt! Maar iedereen doet alles in zijn eigen tempo.

Wat hebben jullie allemaal interessant werk ik ben maar assistent manager op en uitzendbureau. En doe momenteel geen cursus maar wil misschien nog wel middlemanagment gaan doen.
Hallo meiden,

Ik ben weer online. Hersteld van mn valpartij, maar heb wel pijnstillers en krijg volgende week fysio omdat de huisarts vond dat het sowieso wel wat vast zat in mn nek en schouders.

@Aruba:

Gefeliciteerd met je assurantie B diploma. Volgens mij zijn dat hele pittige opleidingen toch?

@Justline, wat leuk dat je de foto academie doet. Ik ga in november de basisopleiding doen aan de fotovakschool en wellicht ga ik daarna ook nog wel een vervolgopleiding doen. Ik hoop er in de toekomst eigenlijk ook iets mee te kunnen gaan doen naast mijn huidige werk. Welke richting wil jij uitgaan in de fotobranche?

Ik werk nu trouwens bij een bank als kredietadviseur zakelijke markt, maar we zitten midden in een reorganisatie. Gelukkig mag ik blijven, maar mijn functie gaat wel veranderen. In het positieve dan, dus daar ben ik wel blij mee.
Nog even een berichtje voor Lisa;

Ik ken het gevoel hoor. Mijn zussen hebben allemaal al kids en nu vertelde mijn zusje laatst dat ze al voor de derde bezig zijn. De jongste is net 9 maanden. Ik vind dat trouwens hartstikke leuk hoor, maar ik krijg wel de vragen nu van : goh, wordt het niet eens tijd. Je bent al bijna 30...

En daar maak ik me dan ook wel zorgen om: zou het straks misschien lang gaan duren omdat ik al 30 ben...

En omdat ik graag zwanger wil worden, lijkt iedereen om mij heen ook ineens zwanger te zijn. Maar dat komt waarschijnlijk meer omdat ik er dan ook meer op let.

Hopelijk wordt het gauw september...
W
Hahahaha, justline. Of voor hem knielen?

Pocahontas, jouw werk lijkt me juist ook interessant.

Vandaag ongesteld geworden!!!1 Heel erg blij mee Raar he? Nee maar nou weet ik dat mijn cyclus weer normaal op gang is. En dat mijn hcg ook 0 is. Ik ben vandaag begonnen met de pil voor 1 maandje. Dit om even rust te hebben en te kunnen doen en laten wat ik wil en en om te kijken of mijn pijnen op houden bij één maand geen eisprong. Want als dat zo is dan weet ik dat ik er mee zal moeten leven en dat het ook daadwerkelijk ovulatie pijn is.
@ Aruba & JL: Ja van der Sar is leuk zonder hem hadden we als oranje niet zo lang overleefd!

En Aruba ik snap jou blijdschap heel erg goed hoor! Nu weet je dat weer ales normaal op orde is!
@Aruba, das fijn zeg! Zou bjina zeggen 'geniet ervan', maar das ook wel weer een beetje erg raar....

@Poca, lijkt me juist een hele afwisselende en leuke baan. Heb er ook een tijd over gedacht om de uitzendbranche in te gaan, maar is toch overheid geworden...

Jaaaaaah, het is weekend! Heerlijk, boodschappen al in huis, dus die hoef ik ook niet te doen.

Moman zei gister er steeds meer aan toe te zijn en zo gedraagt hij zich ook. Praat er meer over (bijv. over wel of niet prenataal onderzoek) en heeft het babyboom-boek zelfs meegenomen naar de wc (jaja...). Wie weet, is ie er snel helemaal klaar voor.

Ik ga eens eten opwarmen.
W
Haha, kun je niet even op de bank liggen? Of gewoon relaxen?

Horeca doe je toch? (shoot me, moet echt eens alles op gaan schrijven)
W
pffff, wat een druk leven. Sterkte!!!
Dankje! Gelukkig alleen een druk weekend meestal

Eetse!
@ Aruba, hopelijk is het 0, ik duim voor je. En nog gefelciteerd met je diploma. Fijn dat je ongesteld bent geworden. Is het weer net zo (heftig, of juist niet) als voordat je anticonceptie gebruikte?

@ Lisa, momenteel is het erg rustig bij ons in de buurt, maar ik heb ook een periode gehad dat iedereen zwanger leek te zijn, behalve ik.

@ Justline, grappig zeg dat je vriend er zo 'meer aantoe begint te zijn'. Beetje rare zin, maar ja. Nu maar hopen dat hij veel tijd op de wc doorbrengt! Succes van het weekend op school en werk, druk zeg!

Hier vanavond de eerste pil van nieuwe strip. Momenteel heb ik geen idee wanneer 'het' ervan gaat komen. Misschien een onderwerp voor in de vakantie... Maandag gaan we weg, dus dan zien jullie me hier twee weekjes niet. Redden jullie het wel zonder mij? Hihi. Niet te veel schrijven hoor, dan moet ik zoveel bijlezen!

alvast prettige vakantie iedereen
Hahahahaha, Mogalie, boek mee naar de wc.

Roadster. Vervelend he die pil! Ik heb er ook een dubbel gevoel bij hoor. Het is toch heel tegenstrijdig. Ik ga iets slikken wat voorkomt dat mijn allergrootste wens uitkomt?! Maar het is goed want maandag mag ik als het goed is ook meteen bloedprikken voor de onderzoeken vwb de miskramen. Dat onderzoek duurt ook een aantal weken en ik wil die zelcontrole vwb die pijnen ook doen. Ik hoop over een maand met een gerust hart te weer een poging te wagen.
Heel veel succes Aruba, met alle onderzoeken. We hopen hier met z'n allen op goede uitslagen. VOor ons is het ook volgende maand nog niet zover. Eerst het einde van het jaar maar eens afwachten, ook nu we onverwacht een nieuw huis gekocht hebben...

Gr. Roadster
Haha, roadster, was niet JL, de mijne zat op de wc!

Ben benieuwd wanneer jullie beginnen, misschien komt er wel iets verrassends uit jullie vakantie...

En ik hoop dat je na je vakantie nog 2 dagen vrij hebt, want die zul je wel nodig hebben om bij te lezen ;)
@Mogalie, hadden jullie nog erover gesproken of begon hij er zelf over??

Nog iets meer dan een maand en dan gaat die spiraal eruit!

Idd een raar gevoel dat zo'n ding er zit terwijl je zwanger wilt worden...
Hij begon er zelf over, daarom vond ik het ook zo bijzonder. Verder vraag ik natuurlijk wel regelmatig of ie er al bijna klaar voor is, maar dit keer kwam het vanuit moman.

Spannend romi! Dan is het ineens helemaal echt voor je. Al een afspraak staan met de arts?

Ga zo maar eens aan deze druilerige dag beginnen...
@Mogalie, nee nog geen afspraak. Heb mijn cyclus bijgehouden en als t goed is word ik rond 2 juli een beetje ongesteld. Dan 28 dagen verder maak ik een afspraak.

Heb wel begrepen dat verwijderen van spiraaltje altijd kan, maar ga me niet meer laten pijnigen als nodig. Verhalen van mensen lopen toch erg uiteen daarover.

Is wel fijn om te weten dat ook Moman er klaar voor is/begint te worden. Kun je ook blijer zijn als je zwanger blijkt te zijn..

Vandaag leren, geen zin... Hoop dat jullie veel schrijven, heb ik afleiding

Fijn weekend allemaal.
Oh sorry, mogalie. Het is af en toe zo verwarrend... Enne, ik heb alvast condooms ingepakt, er komt (als het goed is) niks uit onze vakantie hoor. Eerst de verhuizing en alles weer op de rit krijgen. Leuk dat Moman er zelf zo klaar voor is zeg!

@ Romi, dat is spannend. Ik heb nog nooit een spiraal gehad, maar ik ga ervan uit dat hij (of is het een zij???? hihi) vaginaal wordt ingebracht en er op dezelfde manier weer uit moet.... Is dat dan niet vastgegroeid ofzo???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven