Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Mogalie, lullige is dat zij er als laatste bijgekomen is 2 katers maakten maar weinig ruzie en nu eigenlijk nooit meer..

@Justline, idd een stel kneusjes bij elkaar.. Eigenlijk had ik alleen maar een paar cystes en af toe migraine en verder nooit ergens last van.. Maar door 1 of andere onoplettende man die in 2 jaar tijd 3 auto's total loss gereden heeft zit ik met een whiplash..
Hey meiden!

Even melden dat ik vrijdag op vakantie vertrek en dat ik daarvoor niet meer hier zal verschijnen.

@mo en lisa: nog steeds geen maandstonden? Ik hoop dat het bij mij allemaal wat sneller terug op gang komt! 10 juli gaat de ring er voor de laatste keer uit! Duimen jullie allemaal voor me? Ik vertel jullie in augustus dan wel hoe het bij mij verlopen is. Al hoop ik eigenlijk dat ik m'n regels niet krijg tijdens het jeugdkamp...

Ik zie jullie weer in augustus! Hopelijk kan ik dan al wat goed nieuws lezen... Fingers crossed!!!
@BB, fijne vakantie!!

Even aan t opzoeken wat 'regels' betekent in t Nederlands

Aanvulling: Ik denk dat het ongesteldheid betekent??
BB, fijne vakantie!
Hallo lieve meiden. Ik heb geen kanker! Pfiieeeuuww.. opluchting! Ook geen mola, maar wel een enlarged placenta. Tja wat ik daar dan mee moet, geen idee? Waarschijnlijk een foutje van de natuur waar ze niet echt een naam of verklaring voor hebben. Deze week weer bloed prikken en maandag langs. Als mijn hcg 0 is dan krijg ik groen licht. Wat ik wel een klein beetje jammer vind is dat er nog steeds geen verklaring voor mijn pijnen is. Maar goed ik kan in ieder geval één stukje onzekerheid afsluiten!
@Aruba

Dat is goed nieuws!!!!

Ik duim nog even dat je HCG 0 is bij de controle!!
W
@ Aruba: Wat goed!!!! Helemaal super!!!!! Jammer inderdaad dat je nog geen concrete oplossing hebt gekregen voor je pijnen maar gelukkig is het dit niet!!! Ik duim voor je dat je groen licht krijgt.

@BB Fijne vakantie!

@ Romi: wat een rotvent die je dat heeft aangedaan. Als hij zoveel ongelukken op zijn geweten heeft hadden ze hem zijn rijbewijs in moeten nemen.
@Poca, ik snap ook niet dat de verzekering hem nog niet eruit heeft gezet..

Erger vind ik nog dat hij zijn 2 kinderen achterin had zitten, waarvan de oudste gekneusde hersens had.. En meneer zelf had natuurlijk niks.

Heb ook nooit meer iets van em gehoord..kneus.
Wat een sukkels rijden er toch rond! Zelfde als mensen die met teveel alcohol op achter het stuur kruipen. Daar kan ik echt niet tegen!!!

@Aruba, JIPPIE!!! Echt super vet, gefeliciteerd. Duim voor je groen ligt en voor minder pijn!

Huis is schoon, moman is thuis, dus ik ga maar eens koken...

Zijn jullie voor Duitsland of Turkije?
@Mogalie, moeilijk... Vind het allebei niks..
W
Ik woon in een dorp waar de enige buitenlandse mensen een stel Polen zijn.. Ik heb daar dus geen last van.

Maar om de rest van Nederland een goede nachtrust te geven wil ik wel voor Duitsland zijn hoor

Turkije heeft 2 wedstrijden lang wel ongelovelijk veel geluk gehad.
W
@Justline, t heeft voor- en nadelen hoor.

Ik ken de hele straat.. Net wordt er aangebeld terwijl ik er dus echt niet uitzie. Komt 1 van de buren ff cd afgooien. Op dat moment denk ik met weemoed terug aan mijn oude anonieme buurtje
W
@Justline, al zou ik willen, de buurtsuper verkoopt vast geen zwangerschapstesten
Oh my! Dat is wel heeeeul klein

Kijk maar uit dat je je babyboom boek niet te dicht bij de ramen neerlegt hihi.

@ Mo: wat moest er gemaakt worden in huis? Heb ik even gemist denk ik...
@JL, nog steeds opleveringsdingen....pffff.

Ja, die stadse dingen die je noemt, kun je natuurlijk missen als kiespijn. Maar alles binnen fietsafstand is toch ook wel errug lekker!

Ik = voor Duitsland. Ik ga voor Duitsland - Rusland in de finale.
@ aruba, wat mooi dat het geen kanker is! Geweldig nieuws, maar jammer dat het nog steeds onbegrepen klachten zijn...

Ik woon in een wat groter dorp, net tussen jullie beschrijvingen in gelukkig...
dat geloof je toch niet.... bij een europees kampioenschap heeft HEEL europa geen verbinding met basel....pffff
Hahaha, hilarisch!
Haha, 2-1!!!

Lekker off-topic trouwens hahaha
tering, veel te spannend weer...2-2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven