Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
En toen was t 3-2...!!!
Zozo, er komen zelfs scheldwoorden aan te pas...whoeehoee, watch out, Mo is watching soccer!

Okay...geen grapjes meer. Duitsland moet winnen, anders slaap ik niet. Nu hou ik op met off/topic berichten, anders moeten die meiden 300 pagina´s doorspitten haha...sorry
Die worden denk ik vrij snel doorgebladerd

Maar Turkije deed het bijna weer, net als afgelopen 2 wedstrijden.

Nou ja ze hebben nog 2 minuten..
\\:-)//
Hahahahahha, kon het niet laten:

JEEEEEEEEEEE Ik kan heeeerlijk rustig snurken
Slaap lekker straks Justline
ik ook! Truste...
Hier ook laatste 'off topic' bericht:

Ja sorry, ben nogal fanatiek met sport. Moman ligt dubbel als ie met mij die wedstrijden kijkt. Gaat van g*dver tot verrekte Rus met je vodkakop.... uhm.....dat is dan wel in het heetst van de strijd he ;)
@ Mogalie : Ik ben ook fanatiek hoor, zeker met voetbal. Maar pocaman is het gelukkig nog altijd erger. Ik zat gisteren tussen 2 heren in die erg fanatiek voor Duitsland watren, inderdaad ook ivm getoeter!

Maar gelukkig wonnen ze!

Ik ga trouwens ook voor de finale Duitsland-Rusland en dan mag Guus winnen, is het toch een beetje nederlands haha en dan hoef ik hier in het grensgebied niet aan te horen dat de duitsers Vice Weltmeister zijn....
@Poca, same here, same here! Alhoewel de Duitsers (de fans) een Weltmeisterschaft altijd wel waardig dragen, ze draaien niet zo door als bijv. Turken of Spanjaarden. Die (sorry voor het generaliseren) worden vaak zo arrogant....

Zo, en dan nu weer even on-topic ;)

Nog altijd niks. Verder enorm moe, geslapen tot 11.00 uur en dat is niks voor mij. Zeker niet aangezien ik er ook om 23.00 uur in lag...pffff.

Ga nu moman uit bed trekkn, die slaapt ALTIJD langer...

Verder iedereen aan het werk?
quote:[message=1580988,noline]mogalie schreef op 26 juni Verder iedereen aan het werk?

Nee, ik heb vandaag 'vrij' voor tentamen.

Ga nu richting Breukelen waar ik om 2 uur een tentamen heb van 3 en half uur.. En die heb ik ook nodig heb ik vorige keer gemerkt.

Heb altijd tijd over, maar bij dit tentamen moet je echt zoooooveel schrijven en dat zijn mijn typvingertjes niet gewend.

Fijne vrije (?) dag vandaag!
Duim voor je!
@ Mogalie: Ja ik ben gewoon braaf aan het werk...Heb nu even pauze...

@ Romi: Succes!
W
Jij ook succes Romi!!! Waarschijnlijk ben je nu druk aan het pennen!

Wanneer krijg jij je uitslag van deze toets? Een herkansing als ik het goed begrijp? Hopelijk haal je het (nu) wel!

Ik ben vrij. Morgen nog werken en dan 3 weken vakantie
Wat hebben jullie voor toesten? Ik heb vandaag op mijn werk mijn assurantie B diploma gehaald. Computertoets dus meteen de uitslag. Erg leuk meegenomen. Wat doen jullie eigenlijk: werk/studie? En wat?
Dank jullie wel, ik hoop dat ik het gehaald heb! Beter gevoel als de vorige keer, was idd een hertentamen.

Was t vak, daar komt ie: Bedrijfsinformatievoorziening en Bedrijfsinformatiesystemen

Is enige vak wat ik tijdens mijn premaster niet in 1x gehaald had. Ben nu bezig met mijn Master (ehm even opzoeken) of Science in Accountancy (RA). Maar ik moet ook mijn Bachelor Scriptie nog afmaken en verdedigen. Ben dus nog wel even druk.

Ik werk op een accountantskantoor.

@Aruba, gefeliciteerd! Wat houdt dat in dat je die gehaald heb? Is t een onderdeel van een groter diploma of kun je hiermee al goed verder groeien?

@Roadster, uitslag duurt altijd 6 weken, behalve als t een mondeling is zoals komende week. Dat weet je direct.
quote:Aruba schreef op 26 juni 2008 @ 19:21:

Wat hebben jullie voor toesten? Ik heb vandaag op mijn werk mijn assurantie B diploma gehaald. Computertoets dus meteen de uitslag. Erg leuk meegenomen. Wat doen jullie eigenlijk: werk/studie? En wat?

Ik ben ambtenaar bij een gemeente. Erg leuk en erg prettig. Maak dus even geen toetsen meer, maar wil over een paar jaar wel een 2de bachelor of evt. een master halen.

Enne, gefeliciteerd met je diploma! Leuk!!!

Wanneer kreeg je ook alweer die 0-meting? (was jij toch???)

Romi, tja, denk dat ik wel enigzins begrijp wat dat vak inhoudt, ik heb ook informatiekunde gehad

Iedereen voetbal aan het kijken?
Ja ik heb gisteren bloed geprikt. Ik hoop maandag te horen dat het hcg 0 is.

Ik werk nu in de verzekeringswereld en daarvoor was ik ook ambtenaar bij het uwv. Werk je ook met de wwb?

Romi: Assurantie B is eigenlijk een verzameldiploma wat je kennis over verzekeringen hypotheken beleggen effecten en alls in de assurantie hoe erkent. Ik adviseerde mensen al maar nu mag ik nog meer handelingen verrichten.
W
accountanstkantoor. Is dat een beetje spannend?
Bij lange na niet. Het is net Nederland Rusland afgelopen zaterdag. Maar nu is Spanje Rusland en Rusland Nederland.
He balen....jammer voor Guus, had het hem wel gegund.

Dan ga ik lekker douchen zo, trust iedereen!
quote:Aruba schreef op 26 juni 2008 @ 22:34:

Ik werk nu in de verzekeringswereld en daarvoor was ik ook ambtenaar bij het uwv. Werk je ook met de wwb?

Wwb? que?

@JL, handtekening gevraagd aan Edwin of een diepe kniebuiging gemaakt?

Ik ga slapen!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven