Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden

Dames, ik heb de tabel bij gewerkt, dus effe F5.

Purper, gisteren jouw NOD!! En en en en? Ik duim me suf voor je meid.

Hoop zo dat DIT jouw maand is.

Ik hoop echt dat we er heel snel weer een zwangere bij krijgen hoor, liefst allemaal natuurlijk. Duurt veel te lang nu. En ik gun het jullie allemaal zo.

Dat was het even voor nu. Kom snel weer.

Liefs Luna

18 wk 6 dgn

Shit,tweede scherm weer vergeten!

Hier staat de ongi voor de deur.Had gister eigenlijk al wel de hele dag steeds wat kramp in mn onderbuik/baarmoeder en vandaag ook weer.Had vanmorgen een heeel erg klein beetje bloed (meer roze was het) aan mijn papiertje met afvegen dus zit erop te wachten wanneer het door gaat zetten.Of niet natuurlijk maar daar ga ik deze maand niet van uit omdat we waarschijnlijk precies de ei dag hebben gemist.Dan moet het wel heel erg toevallig uitkomen wil het deze maand raak zijn.

Blij dat het met de babietjes allemaal goed gaat.

@Luna:mooi dat jullie nu zo'n goede echo hadden en een lieve arts.Dat is toch een stuk prettiger om heen te gaan.En alweer 18 weken!Wat is dat omgevlogen zeg.

@Tijger:potdikkie zeg,toch een borstontsteking!Wat voel je je dan beroerd hè?Had je wel iemand die je kon helpen want ik weet nog dat ik dus niks kon.Mijn moeder moest komen om dochter te verzorgen en in bad te doen want dat kon ik niet meer.En toen had ik er nog maar 1.Jij hebt er twee.

@Nicky:fijn dat het met jou ook goed gaat nu je die bekkenband hebt maar net wat josephine (?) zei...pas op dat je nu niet gaat overbelasten hè?Je voelt je wel beter maar je moet toch je lijf in de gaten houden.Dat moet straks weer voor een kleintje zorgen.Gelukkig heeft je broer ook tot nog toe steeds goed nieuws.Blij dat dat goed gaat.

Wij hebben vadaag een nieuw raam gekregen aan de voorkant van het huis.Het oude raam was lek.Gelukkig werd het door de verzekering gedekt en hebben we een heel goed raam uitgezocht.Manlief had het aan zijn baas gevraagd.Hij was zelf vandaag ook dicht bij huis aan het werk dus hij kon samen met een collega zn baas mooi helpen met erin zetten want het was een heel groot raam.Bijna 1,50 hoog en 2,40 breed.Nu maar hopen dat dit raam niet lek gaat raken.Bij ons willen de jongetjes nog wel eens een balletje trappen op het grasveldje dat voor onze deur ligt.Het ligt eigenlijk bijna aan ons tuintje vast.Er zit alleen een stuk "stoep" tussen.Bij onze rij huizen en de huizen aan de overkant zijn dan ook al menige ramen gesneuveld.

Verder geen nieuws dus ik ga me op de bank installeren samen met een mand wasgoed dat gevouwen moet worden en dan GTST kijken.

Groetjes moon
Oh ja,luna,

Gefeliciteerd met je neefje.Mooi op de uitgerekende datum.En een mooi gewicht ook.

@Josephine:vergat jou.Wat is jouw mannetje ook al gegroeid zeg!het zal onderhand alweer een flink knulletje aan het worden zijn.Hij is natuurlijk alweer 3,5 week oud.

Ga nu echt installeren.Tot snel.

Moon je loopt een week achter hoor. Mijn mannetje is vandaag precies een maand en die van Josephine is dus al 4.5 week oud. Ik ben mijn kuur op een zaterdag begonnen, had de vrijdag ervoor echt veel last. Dus ik heb dat hele weekend in bed gelegen en die maandag was mijn dochter naar het kdv, dus had ik alleen de jongste. Daarna knapte ik aardig op, dus het was wel te doen.

Vandaag ben ik naar het cb geweest, hij is ook flink gegroeid. Vandaag 4640 en bij geboorte 3680, dus op 40 gram na een kilo erbij!!! Ik merk het ook echt aan zijn truitjes, tijd voor een maat groter.

Nou, ik ben alweer vergeten wat er is geschreven en mijn knulletje huilt. Dus tot later!!!
hallo!

ff kort:

net naar vk geweest; alles oke.

alleen ligt onze kleine eigenwijze man in stuit!!! hmmm......

blijkbaar hebben ze de vorige keer niet goed gevoelt, want ze twijfelde nu ook dus hoppa, de echo erop! en toen was het duidelijk....nou ja nog alle tijd om te draaien zullen we maar zeggen...

verder klopte het hartje erg snel, en ze bleef naar mijn gevoel echt te lang luisteren maar gelukkig ging het al bijna meteen weer iets langzamer...pfffff...schrok toch wel ff

nou ja mooie echo weer gehad, beebje gezien ( lag lekker te duimen, lief!)

en alles oke dus we zijn weer tevree!

(lettertype doet trouwens heel erg gek, kan nu helemaal niet lezen wat ik typ, lijkt wel turks ofzo...)
voor tabel: 6 juni VK.

[/b]
Haha Nicky, geheimtaal? Via de rechtermuisknop kan ik het toch nog lezen. Je baby ligt in stuit? Zoals je zelf al zegt, heeft ie nog genoeg tijd om te draaien. Je hebt er wel mooi een echo aan overgehouden!! Blijft geweldig toch?

Purper hoe gaat het? Was het idd je NOD?

Moon heeft het nog doorgezet en heb je je ei idd gemist deze maand? Of toch raak?
Hoi meiden,

Nou ik ben er even helemaal stuk van...helaas weer een ongi deze maand. Ik was voor mijn doen 2 dagen overtijd en voelde me heel vreemd. Harde zere borsten, zware buik, beetje vreemd gevoel de hele dag en moehoeeee. Maandag een drupje roze afscheiding. Begon echt een hoopje te krijgen.

Vannacht werd ik half misselijk wakker en ben even naar de wc gegaan. Ongesteld dus....behehheheeeeeeee. Ik voel me de hele dag al beroerd en heb echt flinke buikpijn, voelt anders dan anders en ik ben zooooooo moe.

Zo langzaam aan begint het toch "dokter dokter dokter" te spoken. En eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Maar iedere keer weer die teleurstelling, dat ga ik ook niet lang meer volhouden. Zeker niet omdat ook iedereen van die opmerkingen maakt als "bijna 1 jaar getrouwd, komt er nog geen baby??het wordt wel tijd!" of als ik ook maar even in de buurt ben van baby's "je staat er wel de hele tijd bij he, zal wel niet lang meer duren". Gek word ik ervan. Ze moesten eens weten!

Voel me dus echt ff SHIT! Zo dat is eruit.

Hoe gaat het met de andere NOD-ers? Duim voor jullie!!!

Purper, die toch wel verdrietig is nu...snif
*; voor Purper! Ik begrijp zo goed hoe je je voelt...het is echt niet leuk meer als je al een jaar wacht. Ik vind het ook best moeilijk om ermee om te gaan. Heel veel dingen in het leven kan je "regelen". Je kan trouwen, een andere baan zoeken (én vinden), leuk huis kopen als je wilt, of een andere auto, of lekker op vakantie gaan...en dan vind je dat het tijd is voor een kind en dan heb je het gewoon niet in de hand...je hebt maar af te wachten. Jeetje Purper, en als je dan een paar dagen voor je gevoel overtijd bent...het is natuurlijk heel goed mogelijk dat er wel een bevruchting is geweest maar dat de innesteling niet goed is gegaan. Dat schijnt heel erg vaak voor te komen helaas. En wat je dan schrijft over mensen die er op zinspelen, moeilijk hoor! Moet eerlijk bekennen dat wij daar erg weinig last van hebben. Misschien ook omdat ik "al" 36 ben en onze zoon "al" bijna 3 is, dat ze dan denken dat we het maar bij eentje willen laten ofzo? Kan me goed voorstellen dat je toch aan de dokter gaat denken. Moet je bekennen dat dat bij mij ook weer is gaan spelen sinds ik vorige week ongesteld werd. Ook vriendinnen van me vinden nu dat ik naar de gynaecoloog "moet" ook al vindt m'n huisarts dat we "gewoon" nog even geduld moeten hebben. Zo kwam een vriendin met de opmerking dat ze iemand kende die bij de eerste spontaan (en snel) zwanger werd en de tweede wilde ook niet lukken en toen bleek er toch een eileider verstopt te (zijn gaan?) zitten. En dan denk ik ook weer, waarom niet eens de standaard testjes (hormoonhuishouding, zaad, echo etc) laten doen, zodat je zeker weet dat er niet een lichamelijk gebrek speelt (wat misschien heel simpel te verhelpen is). Jij bent natuurlijk nog een stuk jonger dan ik en bij jou zit er niet zoveel tijdsdruk achter in dat opzicht maar ik kan me goed voorstellen dat jouw geduld zo langzamerhand ook opraakt. Het is gewoon niet eerlijk dat wij het iedere maand braaf (vaak) doen, overal rekening mee houden en om ons heen lijkt iedereen zwanger te zijn/te worden, behalve wij :(.

Nicky ik kan het niet lezen! Het lijkt wel Grieks! (Tijger, wat bedoel je "met je rechtermuisknop"? Ik kan er niks leesbaars van maken!)

De babykaartjes waar jij het over hebt ken ik niet, maar er zijn ook zoveel soorten en uitgeverijen, onvoorstelbaar. Ik vond het enorm leuk om een geboortekaartje te zoeken. Ik heb wel eens gehoord dat mensen ze via internet besteld hebben en dat verliep bij hen probleemloos.

Moon hoe is het bij jou? Zorg jij dan voor een nieuwe gele streep deze maand;)!  Wat kan jij trouwens drinken zeg! 15 tot 20 bacardi's?! Volgens mij zou ik kreupel onder de bar liggen! Moet er wel om lachen hoor hahaha die Moon! Na 4 glazen alcohol voel ik hem al flink tegenwoordig moet ik zeggen. Vóór ik een kind had kon ik er wel een stuk beter tegen hoor moet ik zeggen :$! Ik zou me er ook niet druk om maken met het oog op een eventuele zwangerschap. Ja lekker makkelijk praten als je de 2e maand al zwanger bent maar als je er, zoals wij, al een jaar erop wacht, dan is het wel anders! Bovendien heb ik al vaak gelezen dat is aangetoond dat er in de allereerste weken van een zwangerschap nog amper uitwisseling is van stoffen tussen de moeder en het vruchtje.

Luna wat heerlijk dat jullie het kindje zo goed hebben kunnen bekijken en wat fijn dat je baarmoederhals oké is. Jeetje bij jou schiet het ook al op, alweer bijna 20 weken! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!

Tijger en Josephine wat groeien jullie kindjes goed zeg!  Geweldig hoor! Echt reuze-baby's ;)!

Nou meiden, ik stop ermee. Alvast een fijn weekend!

hihi....het is inderdaad niet te lezen, mijn vorige post.

gek hoor, want toen ik het gisteren postte waren alle post in dit topic zo!en dat trok binnen een minuutje bij...vreemd

om een lang verhaal kort te maken;

beeb ligt in stuit!!! grrr..... vorige keer hebben ze ws. verkeerd gevoeld en de billen voor een hoofd bedacht en andersom

tja...weet dat het nog wel de tijd heeft maar goed, omdat ze de vorige keer zeiden dattie al goed lag en al iets IN het bekken ben ik hier dus echt niet meer vanuit gegaan!!.....

keizersnedes, keren ,ziekenhuisbevalling, accupunctuur, kan er niets aan doen maar moet er steeds aan denken. en dat wil ik niet!!

dus beebje...keer je kont!!!

verder was alles oke, hartje ging even heel erg snel bij vk en merkte dat ze hier ff bezorgd om was . gelukkig werd het snel weer rustiger maar was wel weer even schrikken. ze had em blijkbaar wakker gemaakt door dat gepoer in m'n buik en dat vond ie niet leuk!

wel echo weer gehad dus ivm stuit, mijn moeder was mee dus die had vette mazzel, ons kereltje lag prins heerlijk ( rechtop) te duimen

mooi om te zien!

Even een hele dikke *; voor Purper en Maria.

Meiden, ik kan me zo voorstellen dat jullie enorm teleurgesteld zijn. Ik heb er ook geen woorden voor. Het is ook niet eerlijk. Het lijkt of iedereen maar zwanger wordt om je heen behalve jij. Ondanks dat het bij mij allemaal hardstikke rap ging (achteraf gezien) voelde ik me ook steeds teleurgesteld als het weer niet raak was ( we hadden toch sex gehad?)

Ik heb gewoon niet de juiste woorden voor jullie ik weet alleen een beetje hoe jullie je moeten voelen, het is zo'n machteloos gevoel.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm hoop dat het voor jullie heel binnenkort wel raak is en dat jullie in 2008 ook een prachtig kindje in jullie armen mogen sluiten.

En intussen moeten jullie hier maar lekker komen spuien hoor, dat lucht misschien even op!! Sterkte meiden!!

Moon, meis jij moet het doen hoor deze maand, al onze hoop is nu op jou gevestigd. Het wordt zo tijd voor een zwangere onder ons. Ik hoop echt dat die rotduivels bij jou wegblijven nu.

Dan nog even een egoberichtje. Gisteren kregen we de uitslag van de kweek, de streptokokkeninfectie is niet aanwezig bij mij, daar zijn we erg blij om en opgelucht over natuurlijk. Dat neemt toch weer een zorg weg. Wel heb ik een schimmelinfectie, dat had ik al verwacht omdat ik al een week of wat onwijze jeuk heb. Dit schijnt erg vaak voor te komen bij zwangeren en gelukkig is het niet schadelijk voor de baby, het is alleen voor mezelf vervelend, maar daar krijg ik nu even een pilletje voor en dan moet het over zijn. Gelukkig maar!!

Nou zijn jullie weer op de hoogte.

Ik ga binnenkort weer reageren op jullie hoor, zit nu op mijn werk en moet nog even wat afronden.

Liefs Luna

[fgcolor=#9900cc]Hai meiden,

Helaas ook voor mij geen gele streep deze maand!Balen,maaar het is niet anders.Had het eigenlijk ook niet verwacht.Ik had maandag al de hele dag kramp in mn buik en dinsdag begon ik een beetje troep te verliezen.Beetje bruin,beetje roze.En dat heeft tot gister geduurd.Dus ik begon al een beetje hoop te krijgen want mn temp was ook nog steeds niet gezakt en toen gisteravond kreeg ik pijn in mn onderrug en in mn onderbuik en vanmorgen werd ik ongi.Met bijbehorende buikpijn.Helaas.Volgende ronde nieuwe kansen.Man zei al,nu gaan we het dus echt helemaal goed doen.Geen zin of moe,we moeten toch.Dus we gaan gewoon maar weer verder voor ronde nummer 10.

Purper en maria:Voor jullie allebei een hele dikke *;.We zitten tenslotte in hetzelfde schuitje dus hebben dezelfde gevoelens alleen zijn jullie dan wel iets langer bezig dan mij.Het moet gewoon gaan lukken voor ons in 2008.

Nicky:Balen dat je kindje nu in een stuit ligt zeg!Ik hoop dat het nog uit zichzelf gaat draaien.Of dat het anders misschien nog gedraaid kan worden.

Tijger:toen ik het stukje had geplaatst bedacht ik me idd dat een week achterliep met de leeftijden van jullie kleintjes.Maar toen had ik de pc al uitgezet.Moet je nagaan hoe snel het allemaal gaat.

Ik ga lekker mn bed opzoeken.Moet morgen om 8 uur weer beginnen en man gaat een dagje mee met zn broer om hem te helpen in de winkel.De jongen die bij hem werkt is geschept door een auto (gelukkig niks ernstigs) en kan dus nu niet werken.Nu gaat mijn man mee.En morgenavond gaat hij weg voor een vrijgezellendag (die begint eigenlik al smiddags maar dan is hij er dus nog niet) en dan komt hij pas zondag weer terug.Weet nog niet waar ze heen gaan,dat blijft een verassing tot het laatste moment.Mijn vriendinnen komen me gezelschap houden morgen.Ze komen lekker bij me eten.

Oh ja Luna,mijn volgende NOD 25 juni![/fgcolor]

Welterusten voor nu en alvast een fijn weekend allemaal.

Groetjes moon
he nicky een stuit. hopen dat de beeb nog draait. gebeurt vaak op het laatste moment nog hoor...

purper, balen joh...... gewoon een keer naar de dokter als je daaraan denkt. anders blijft eht toch spoken... je kunt toch de basisdingen uit laten zoeken... dat valt wel mee. je hoeft niet gelijk helemaal onder behandeling in het ziekenhuis dan.

maria, dat geldt voor jou ook. ik had er spijt van dat ik 2 jaar heb gewacht om naar de dokter te gaan met zoonlief. ging er idd van uit dat het 2e kind wel zou moeten lukken. toen bleek er iets simpels bij manlief te zijn. als we dat een jaar eerder hadden gedaan................

luna, goed dat alles goed is bij jou!

he moon jijook al niet pffffffffff.

nou hier gaat alles redelijk. de kinderen hebben net 2 weken vakantie gehad. ze zijn net 1 week naar school geweest en nu heb ik de jongste weer thuis voor een week. pffffffff die verveelt zijn eigen nu al.

mijn schimmelinfectie lijkt nu weg te zijn (bijna) alleen die plekken die open lagen doen nog weleens zeer en jeuken. ff afwachten anders weer eens terug.

we hebben wegens de gevoeligheid ook neit veel geklust jammer genoeg. dinsdag 29 mei is het weer 4 weken na de vorige ongi.... ben benieuwd. voel nog neits. en heb ook mijn eisprong niet gemerkt deze keer. was te lastig om te checken :$.

dus ff hopen nog. we zien het wel.

Hé meiden,

Even nog een egoberichtje:$. Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad, gelukkig is alles goed met ons ukje, wat bijzonder om je kindje zo te zien zeg. Beebje was erg druk dus de echoscopiste moest af en toe flink veel moeite doen om goed te kunnen kijken maar voor ons was het eigenlijk gewoon genieten van onze frummel. Bij onze dochter werd er nog geen 20 weken echo gedaan dus dit was nieuw voor ons. Ik vond het best spannend moet ik zeggen maar gelukkig zag alles er goed uit. We hebben een prachtige afdruk van ons beebje mee gekregen die zal ik nog wel op de groep plaatsen. Voor details verwijs ik ook naar onze groep;)!!

Liefs Luna

ff uppen...onderaan pagina 3!!!
Hey meiden,

Eindelijk eens een berichtje van mij, volgens mij wel een tijd geleden...:$

Nog 10 dagen werken en dan verlof, ik heb het zo druk nu dat de dagen voorbij vliegen dus dat komt we goed. Als ik straks verlof heb zal ik weer meer schrijven!

De babykamer is zo goed als af! (op kleine accesoires na) en zal morgen foto's maken en op de group zetten. Vandaag voor het eerst naar geboorte kaartjes gekeken en hebben er 1 gevonden (weet nog niet of dit de definitieve word) Het komt allemaal erg dichtbij nu, wordt er soms zenuwachtig van...

Volgens mij hebben we een tijd niks van Beertjeboetje gehoord, zij is volgende week uitgerekend, dus Beertjeboetje, hoe is het met je??? (of heb ik even gemist dat je niet meer mee schrijft?)

Nicky, wat vervelend dat je kindje in een stuit ligt, ga je het proberen te laten draaien als het zo blijft?

Gutje, hoe is het, ben je al ongi geworden zoals je verwacht of ga je voor een verassing zorgen!!!!!

Purper, Maria en Moon, helaas weer mis deze ronde, ik gun het jullie zo en vindt het ook niet eerlijk dat jullie nog niet zwanger zijn.

*;*;  *; *; *; *; *; *;*;*;:R

Luna, leuk nieuws, zal morgen op de groep verder reageren!

Nou meiden een fijn weekend.

Groetjes!

Hallo allemaal,

Alles goed met iedereen?

Luna:Is je wolk al een klein beetje opgetrokken en ben je alweer een beetje terug op aarde ;) hahaha?

Swane:Spannend hè,dat alles nu zo dicht bij gaat komen.Ben erg benieuwd wat voor geboortekaartje jij hebt gezien.Nog tien dagen en dan mag je lekker van je verlof gaan genieten.Bedankt trouwens voor de steun.

Nou ben ik eigenlijk de rest alweer kwijt.Erg hè?Heb stom genoeg ook geen tweede scherm geopend.

Wij gaan deze week alvast weer een beetje beginnen met klussen.We zien wel hoe het gaat lopen deze maand.Ben er nu wel relaxed onder.Manlief wil nu persé om de dag deze maand om maar geen kans mis te lopen.Misschien moet ik maar eens gaan kijken of ik m geen groenteshotjes ofzo kan geven voor de nodige pitamientjes hahaha.Dat eet hij namelijk nooit.Hij zegt altijd dat als er een pil voor het avondeten wordt uitgevonden dat hij dan de eerste is die hem neemt.Hij slikt wel een multiviamine maar of dat nu zoveel helpt......

We hebben wel precies rond mn ei een bruiloft.En de week erop weer een.Nu maar hopen dat het geen invloed heeft als we allebei een beetje drinken.Aan de andere kant komen er heel wat zwangerschappen van een vrijpartij na een avondje alcohol.

Morgen weer om half 8 de wekker (als onze kleine wekker ons tenminste niet al heeft wakker gemaakt) en dan een paar uurtjes werken.Daarna lekker naar de markt om wat garen te kopen.Gelukkig belooft het een schitterend weekend te worden.

Dus een fijn weekend allemaal!

Groetjes moon

hallo allemaal.

ff kort berichtje heb geen 2de scherm open.

swane; lekker bijna verlof heerlijk, aftellen he!

begin het nu ook wel spannend te vinden, ik heb vanmiddag de geboortekaartjes besteld...leuk!!!! wel moeilijk er is zoooo veel.

Vraagje; heeft iemand hier ervaring met maagkramp in zwangerschap? pfff..wordt echt gek van die pijn, t is geen maagzuur maar echt kramp, als ik naar bed ga.

Kan nu ook niet liggen van de pijn, eet op tijd, om 20.00 koppie thee en de rest van de avond water eet dus ook niets meer na de warme hap, dus daar kan het niet aan liggen.

bekertje warme melk voor slapen gaan helpt niet en zit nu op een droge boterham te kauwen ( ja om 23.50 uur pfff..), wie weet helpt dat??

nou ja als iemand nog tips heeft.

dames geniet van het mooie weer dit weekend en tot snel!

He Nicky,

Ik heb er ook veel last van, maag/darm kramp, weet soms gewoon niet hoe ik moet zitten of staan. (heb al eens staand gegeten omdat het zittend het ergst is :$) Gelukkig heb ik het niet elke dag, maar vooral als ik de hele dag veel gezeten heb, dan trek ik het niet na het eten. Het enige wat bij mij helpt is plat op mn rug te gaan liggen, dan trekt het wel weer weg.

Vandaag is echt een rot dag, heb verschikkelijke last van hooikoorts, ik heb de hele dag niesaanvallen, normaal heb ik sterke pillen hiervoor maar dat mag nu niet.. Ik was vorig weekend al naar de verloskundige gegaan nadat ik een uur!! lang geniest had, mijn buik deed zo zeer en ik was bang dat mijn vliezen zouden breken/gebroken waren. (achteraf heb ik gewoon in mn broek geplast van de druk, tot 2 x toe :$ terwijl ik net van de wc af kwam) Maar goed, heb me er maar bij neer te leggen er is nu niks tegen te doen.

Nou even een ego bericht hoor!

Groetjes
Hallo allemaal! Ook zo genoten van het heerlijke weer vandaag?

Moon: balen dat je weer ongesteld bent geworden! Du jullie gaan het deze ronde stipt om de dag doen? Wij hadden ons voorgenomen om het deze ronde iedere dag te doen om maar geen kans te missen, maar we zijn nu toch weer om de dag bezig. Gisteravond/nacht wilden we het ook doen maar het was al heel laat en we waren zo moe dat we vrijwel direct in slaap zijn gevallen :$. Nou ja, dan vanavond er nog maar even tegenaan.

Gutje gelukkig dat het beter gaat met je schimmelinfectie. Vervelend hoor. Wanneer is jouw NOD deze keer? Komt er al een beetje regelmaat in jouw cyclus, dat zou wel handig zijn! voor Gutje!!!

Nicky vervelend dat je zo'n last van je maag hebt. Kan me dat niet meer zo herinneren, weet wel dat ik af en toe last had van maagzuur. Daar heb ik toen Maalox voor gehaald maar heb het maar heel weinig hoeven gebruiken. Weet wel dat ik ooit (toen was ik overigens niet zwanger) bij de huisarts ben geweest omdat ik zo'n last had van maagkramp, ik was er echt van overtuigd dat het m'n maag was want de pijn zat zó hoog. Maar na lichamelijk onderzoek bleek het m'n dikke darm te zijn. Gek he?

Swane jij ook al maagkramp? En wat rot zeg van die hooikoorts. Ik had er vroeger ook heel erg last van. Weet nog dat we een keer door de weilanden de avondvierdaagse gingen lopen en dat ik ook aan één stuk door aan het niezen was, er kwam geen eind aan! Heel vervelend voor je dat je dan zo'n last van je buik krijgt. Ook wel logisch natuurlijk want je spant steeds je buikspieren. Mag je ook geen neusspray tegen hooikoorts gebruiken tijdens je zwangerschap ipv tabletten? Of anders iets homeopatisch? Meestal mag dat ook wel. Sterkte meid! 

Luna geweldig dat alles goed is met jullie uk! Ik had ook al op de group gereageerd. Je zit al op de helft!!

Inderdaad al een poosje niets gehoord van Beertjeboetje, hopelijk gaat alles goed bij haar. Inderdaad morgen is ze uitgerekend, spannend hoor!

Is Leeuwedraak hier eigenlijk nog wel eens langs gekomen tijdens mijn afwezigheid?

Onze zoon wordt volgende week alweer 3 jaar! (en nog steeds geen broertje of zusje in aantocht ;() En over 8 dagen vertrekken we al naar Corfu! Ik heb m'n NOD dus daar! Hoop echt dat ik niet ongesteld word, want dat is echt niet lekker op vakantie, de pil doorslikken kan nu immers ook niet;)!

Meiden, fijn weekend nog!
hoi allemaal,

heb geen scherm open dus .........

hier alles ok. nog niet ongi. 29 mei was het 4 weken geleden.... meestal is het een paar dagen later dus we wachten af....

heb wel hele zere borsten maar dat is vaak voor de ongi dus ik hoop dat ik het fout heb...

we gaan van de week de avondvierdaagse lopen. vorig jaar met dochterlief de 5 gelopen en nu besloten we dat we de 10 wilden doen. voornamelijk omdat je dan op eigen tempo kanlopen aangezien bijna niemand die loopt. vorig jaar was het in een vervelende langzame stoet dat is ook niets.

het is wel heel wat voor dochterlief. ze is immers nog maar 9 . ben benieuwd hoe ze het doet.

tot snel allemaal
jammer genoeg ben ik net ongi geworden. pffffffffff weer al. ben het beu.... en het meot wel snel gaan gebeuren nu anders wordt het nooit wat meer.
Voor de meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden : *;. Ik gun het jullie allemaal zo. Ik kan me echt voorstellen dat je op den duur gewoon wanhopig wordt en denkt dat het niet meer gaat gebeuren, maar weet dat er voor jullie geduimd blijft worden. Hoop echt dat er heel snel een gele streep bij mag komen!!

Luna, 20 weken alweer, wat gaat het snel! Voel je je wel goed? Je zal nu wel een flinke buik hebben. Tijd voor een fotootje... :-)

Nicky, zoals je weet lag mijn kleine ook in stuit. Hij lag dat al heel vroeg en ik had de pech dat hij niet gedraaid is. Maar gelukkig draaien de meeste kindjes nog ruim voor de geboorte dus geef de moed nog niet op. En ach mocht hij toch niet draaien dan is dat ook geen probleem hoor. Dan ga je gewoon met de gyneacoloog en verloskundige overleggen wat je moet doen. Probeer je niet te druk te maken, want een eventuele keizersnee valt reuze mee (geloof mij :-) ) en van mensen om me heen heb ik ook veel positieve verhalen over een stuitbevalling gehoord, dus dat komt vast goed.

Ik heb zelf ook nog wel het een en ander te melden , maar dat doe ik even op de groep, want dat is me iets te prive voor hier :-)

Voor de dames die ongesteld zijn geworden;*;

dikke knuf!!

beertje: hoe gaat het met jou??

Luna; mooie foto;s op de group hoor!!

Ik ben gisteren nog bij de VK geweest en meneer ligt nog steeds in stuit!!! eigenwijs kereltje.

was echt raar, was een leerling bij: nee echt ligt in het bekken

Ik: weet je het zeker?

Zij: ja hoor hier zit het koppie.

Ik: weet je het echt zeker??? sorry maar vlgs mij niet ( moedergevoel??)

toen de echt vk erbij zo laat mij maar ff, en nee hoor!!! ben ik echt blij dak zo doorgezaagd heb! echo d'r op en daar lag tie met koppie boven en kontje beneden!

Nou ga ik volgende week vrijdag acupunctuur laten doen ( moxa)

dus ik ben benieuwd, schijnt  75% van de bab's van te draaien!!

dus het proberen waard

dag ervoor laat ik de VK nog ff voelen en evt echo voor het geval hij uit zichzelf gekeerd is want hij is nog erg beweegelijk!

dus:

14-06: VK, alleen voelen hoe ie ligt

15-06: moxa behandeling

21-06: gewone controle

spannend!!

liefs nicky

josephine: thanx voor de pep talk! kwam op het goede moment!!

gaat erom dat ie er komt of dat nou gewoon is of keizersnede

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven