Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Gorgi, ik zag in het schema dat morgen jouw NOD is! Spannend!!!! En Eilleen, bij jou is het ook al bijna zo ver! Zou leuk zijn als we binnenkort de eerste uitgerekende datum in het schema kunnen zetten!

Jobje, leuk dat je toch voor de eerste baan hebt gekozen. Wanneer ga je beginnen???

Vera, wat fijn dat je man zich heeft bedacht! Kan me voorstellen dat je ontzetten blij was. En wat een timing zeg, zo rond je eisprong. Ik hoop voor je dat het precies op tijd was!

Michigan, wat leuk dat jullie het officiële stop moment gefilmd hebben!!! Leuk om samen zo'n geheimpje te hebben he? Het zou fijn zijn dat je gewoon op 9 feb ong wordt en dan kunnen jullie volop aan de slag! Ik hoop voor je dat er snel een oorzaak wordt gevonden voor je klachten en je binnen nu een een aantal weken weer beter bent! Sterkte

Rossia, ik had met mijn eisprong de hele dag krampen in mijn buik. Het was niet echt links of rechts, eigenlijk in het midden. Tenminste, ik ga er van uit dat dat mijn eisprong was. Wat leuk dat je al aan valentijnsdag en een test voor mij dacht. Dat zou ik inderdaad kunnen doen Maar ik denk dat ik maar wacht tot ik een paar dagen overtijd ben...

Lelie, wat vervelend dat je zo'n vreselijke gyn hebt! Zeker als het om zoiets intiems gaat, vind ik het belangrijk dat je je op je gemak voelt bij hem/haar in de spreekkamer. Dus nu drie weken wachten op de uitslag. Wel lang hoor. Heel veel sterkte de komende weken!!!

Mijn ongesteldheid heeft nog steeds niet doorgezet. Baal er wel een beetje van, want ik voel me wel ongesteld. Had alleen gisteren een beetje bruin/rood slijm. Vanmorgen voor de fun nog even een test gedaan. Negatief natuurlijk, maar we waren wel benieuwd hoe dat nou gaat, haha. En ik heb testen genoeg in huis, dus dat maakt ook niet zo veel uit.

Fijn weekend allemaal!!!
Ha meiden,

Wat is er een hoop geschreven zeg! Leuk!

@lelie, jemig wat een rotberichten zeg! Ik kan er nogsteeds niet over uit dat die gyn van jou zo'n eikel is... Ik kan me voorstellen dat je totaal niet weet wat je nu van je lichaam moet verwachten. Heel veel sterkte!

@Vera, JEEJ, nou maar hopen dat dat eitje is benut. Dan kan ie helemaal niet meer terug

@Ellein, jij hebt het topic geopent, dus aan jou de eer om als eerste zwanger te worden... Test je zondag? Wij zijn hier namelijk ook erg benieuwd.

@Michigan, lekker gevoel he, die laatse pil nemen. Er zijn mensen die baat hebben bij teunisbloemolie. Capsules die je cyclus na het stoppen met de pil weer snel op orde brengen. Maar hopelijk heb je die helemaal niet nodig.

@Maxx, heeft het doorgezet? Maar ik wil je toch even feliciteren met een prachtige cyclus. Op naar rondje 2

Ik heb geen spierpijn overgehouden van mijn dansje , gelukkig. Dat betekent maar een ding. Vanavond weer!!! We gaan samen dit weekend weg en paar vrienden opzoeken in het land. Hotellletje vrijdag en zaterdag. Ik heb het stiekum al bestempeld als 'tour de klus'. Maar dat weet hij niet hoor.

Zondag kom ik uitgebreid verslag doen.

Fijn weekend allemaal

Liefs
quote:Maxx5 schreef op 18 januari 2008 @ 16:05:

Vanmorgen voor de fun nog even een test gedaan. Negatief natuurlijk, maar we waren wel benieuwd hoe dat nou gaat, haha. En ik heb testen genoeg in huis, dus dat maakt ook niet zo veel uit.

schijnt dat de lol er na een paar maanden ook vanaf is! Dan nu nog maar even testen voor de fun...

Ethereal, Maxx heeft al voor de fun getest, dus hoef ik zondag niet meer

Maar ik stem voor! We beginnen met zwanger worden gewoon boven aan de lijst

Heb er geen problemen mee om boven aan de lijst te beginnen! Ellein, ik duim mijn duimen plat voor je. Als we maar niet onderaan de lijst eindigen, want dan ben ik als laatste aan de buurt na heel wat maandjes

Ik ben echt zo benieuwd!

Kijken of me met z'n allen die percentages een beetje kloppend kunnen maken. 20% in 1 keer raak, staat in het boek dat ik lees

. Nu val ik daar al niet meer onder, maar zijn er nog een aantal die in ronde 1 bezig zijn. Dan zou het toch bij 1 of 2 meiden zo moeten gaan. Ik hoop het zo !

Zo tijd om weekend te gaan vieren! Kom van het weekend nog wel even buurten of er nog nieuws is! Ben zo blij dat ik met jullie meeschrijf en erg gezellig ook

Doeg!
quote:Ellein schreef op 18 januari 2008 @ 16:18:

Ethereal, Maxx heeft al voor de fun getest, dus hoef ik zondag niet meer

Maar ik stem voor! We beginnen met zwanger worden gewoon boven aan de lijst

Ellein: ik stem ook helemaal voor hoor! (En dan gaan we 't rijtje af )
Ook ik duim mee
Hi meiden,

Ik denk dat mijn NOD 21 januari is. Vandaag is het er nog niet, maar mijn temperatuur is wel aan het dalen. Ik wacht rustig af.

Groet,

Gorgi
Heeft iemand van jullie een 'innestellingpijn' gevoeld? Daar heb ik veel over gelezen en ik hoop dus op heftige buikkrampen begin volgende week. Maar serieus, iemand?
@Vera Bestaat dat? Ik zit me dus de hele dag al af te vragen waarom ik een soort ongesteldheidsgevoel heb in mijn buik...

Mijn NOD is 31 januari, dus ik dacht misschien voel ik mijn eisprong ofzo? Maar uitgaande van 28 dagen cyclus zou ik die zo'n 2 dagen terug gehad moeten hebben... ik vraag me af wanneer innesteling plaatsvind, want het is dus pas 2 dagen terug. Zou dat kunnen?

@Ellein spannend spannend spannend! Ik duim!

Er wordt lekker veel geschreven! 't wordt bijna een klus om 't bij te houden met lezen... Wel fijn hoor, dat we niet ál dat ongebreideld enthousiasme op onze mannen hoeven te botvieren

En gezellig, inderdaad!

Zal even googlen naar die innestelingstoestand.
oh ik lees net inderdaad 5 tot 6 dagen na de eisprong... dan zal het wel een eisprong zijn! Ik hoop dus dat vriendlief snel thuiskomt !
Goedemorgen ladies,

Hier nog niet getest..... wachten gewoon af. Voor mijn gevoel zou het ook zonde zijn van de test, want ik voel nog steeds helemaal niks nada noppes.

Hier een heerlijk relaxdagje. Hele week inclusief gister erg druk geweest thuis en nu zijn we gesloopt!

TT, heb je vriendlief nog verleid

Gorgi, ik dacht dat je vorige week al bloedverlies had, of begrijp ik het nu niet helemaal meer.

Fijne zondag allemaal

Dus kan tot nu toe nog op mijn gevoel vertrouwen. Mijn nieuwe NOD is 19 februari, heb nu al weer zin in de klusweken

Oh Ellein, balen zeg! Dat was toch niet de afspraak?

Maxx, heeft het doorgezet? Ik heb gelezen dat de voorbode, bruine afscheiding niets te maken heeft met je menstruatie, maar met die van de vorige maand. Kan het dat geweest zijn?

En Gorgio, waarom is je datum nu 2 dagen later? Met IUI weet je toch vrij precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden? (Bep, niet gehinderd door enige kennis mbt IUI)

Vera/ Tante Truus: Wat ik lees over die innesteling is nogal wisselend, sommige sites zetten 2 dagen na Ovu, andere 5. Geen idee hoe het voelt. Ik dacht ook dat ik mn Ovu voelde, maar met mn BBZ was ik ervan overtuigd dat ik rechts had geovuleerd en zat het eitje toch echt links klem. Vertrouw er dus niet meer op.

Rossie; ik ga pas testen op 1 feb oid, want ik heb al eens eerder dan mn NOD getest en dat was een enorme teleurstelling. Trouwens met mn BBZ testte ik pas na 1.5 week overtijd positief. Vind het een duur geintje. (Roep nu wel heel stellig, maar durf geen beloftes te doen, zenuwen gieren nu al door mn lijf)

Ik heb nu al een teleurgesteld gevoel omdat ik helemaal niets voel. Vorige keer had ik redelijk veel klachten. Misselijk, hele dag door, heeeeeeel vergeetachtig, en zulke pijnlijke borsten dat vriendlief alleen nog van opzij mocht knuffelen. Ik weet alleen niet meer wanneer dat toen allemaal begonnen is. Hou nu in mn agenda bij per dag wat ik wel/niet voel, incl slijmanalyse (hoe ver kan je gaan?) Dan voor de volgende keer ofzo. Lelie/Loewyz, jullie zijn ervaren, hebben jullie nog enig idee wanneer de symptomen begonnen?

Hier ook een lazy-zondag, fijn weekend nog allemaal, liefs Bep
Balen Ellein! Maar je lichaam heeft je in ieder geval niet voor de gek gehouden! Hopen dat je de volgende ronde wel klachten hebt!

Ik voel nog helemaal niets, maar dat kan ook pas na de innestelling geloof ik. Ben echt heel benieuwd! Manlief vraagt maar de hele tijd of ik al zwanger ben. En als ik chagerijnig reageer dan zegt hij: jawel, je bent zwanger! Wel grappig dat hij er ook mee bezig is.

Bep, ik voel mijn ovulatie heel duidelijk. Maar ja, ik had toen ook wat last van mijn darmen en begin nu te twijfelen of ik nou woensdag of donderdag de mijne had. Als het woensdag was dan waren we te laat. Dus ik hoop erg op donderdag, toen was de buikpijn ook wel het hevigst.
@Ellein; vind het erg jammer voor je. Ik begrijp hoe je nu voelt. Op naar de volgende ronde!

Hier ook teleurstelling. Ik heb toch vanmiddag een test gedaan omdat ik maar niet ongesteld wordt. Mijn laatste ongesteldheid was 11dec! En ik voelde me al een beetje zwanger, ben hele dagen misselijk en heb pijnlijke tepels. Ook manlief zei de hele tijd dat ik zwanger was.. Dus voor mijn eigen gemoedsrust toch maar testje gedaan. Maar ja helaas. Eigenlijk is het ook wel weer logisch omdat volgens gyn spontane zwangerschap bijna kansloos is. Maar ja ook de eerste was een spontane zwangerschap. En als je lichaam dan ook nog van die zwangerschapssignalen afgeeft....!

Op voor de volgende ronde. Manlief moet volgende week zijn sperma inleveren. En dan maar hopen dat ik vanzelf weer ongesteld wordt. Want dat is iets wat me toch wel een beetje zorgen baart..
@ Ellein, ook van mij een virtuele
@Bep28; Ik weet niet meer precies wanneer de zwangerschapssymptomen begonnen. T is alweer zo lang geleden! Wat ik nog wel heel goed weet,is dat ik me zo slap en moe voelde. Echt erg moe. En misselijk, maar niet overgeven ofzo. Afkeer van bepaald voedsel en afkeer van bepaalde sterke geuren zoals sterke zware parfum. Daar werd ik echt misselijk van!

Goedemorgen dames,

Ellein Wat jammer! Aan alle reacties te zien hebben alle dames hier voor je geduimd. Maar denk maar zo...wij wachten allemaal met je mee. Ik geloof namelijk dat hier unaniem is verkozen bovenaan de lijst te beginnen.

Voor mij trouwens niet echt heel gunstig. Kun je me nog naar boven schuiven?

Vera, ik heb ook gelezen dat je de innestelling kunt voelen. Al heb ik daar nog maar een vriendin over gehoord. Ik denk dat het heel persoonsgebonden is. Die vriendin heeft ook veel andere zwangerschapssymtomen, misselijk, moe, humeurig enzo. Toen mijn zus zwanger was vertelde ze me dat ze zich nog nooit in haar leven zo goed had gevoeld. Klinkt heel anders he... Hoop dat ik die genen van mijn zus ook heb

Lelie, ik vind het allemaal zo naar voor je. Nu moet je ook nog eens op die stomme wachten. Volgende week sperma onderzoek? Spannend allemaal. Vind je man dat niet vreselijk eng? Ik denk dat de mijne een paar nachten niet zo slapen.

Gorgi, al meer nieuws

VivamissB en Bep, nu komen jullie NOD's in de buurt. Spannend. Zodra ik klaar ben met typen gaan de duimen weer draaien

Wat een weekend! We zijn een aantal vrienden gaan bezoeken in de lande. Mijn vriend heeft een jeugdvriendengroep (10 mannen) allemaal geboren en getogen in hetzelfde dorpje. Nu wonen die jongens verspreid door heel Nederland. Wij zijn er dus langs drie geweest. Wat denken jullie... 1 stel zwanger en een ander stel net een (vroege) miskraam gehad. Vind ik heel erg voor ze, lijkt me verschrikkelijk. Zij waren er heel nuchter onder. Ze waren blij dat zij in ieder geval tot de groep behoorden die zwanger kunnen worden. Zit natuulijk ook iets in. Zonder het van elkaar te weten zijn we dus allemaal met kinderen bezig, raar is dat toch he.

Nou lieve meiden, ik ga maar eens naar m'n werk

Tot later
Goedemorgen Meiden!!

@Ellein! Wat enorm jammer!! Echt balen! We hadden het zo gehoopt met z'n allen! Maar goed, je weet weer wat je te doen staat de komende maand

De volgende in de rij is VivaMissB. Voel je al iets wat er op lijkt of totaal nog geen sporen van een eventuele zwangerschap!

Mijn klusperiode is weer voorbij. Nu is het afwachten....

Werk ze allemaal!

Lfs Rossia
hello meiden,

Helaas ga ik het echt niet redden hier mee te schrijven. Heb geprobeerd zo af en toe eens mee te lezen, maar zelfs dat schiet erbij in. Sorry , sorry , sorry

@Ellein, zou jij mij uit het schema willen halen. Uiteraard blijf ik wel zo af en toe eens mee lezen, ben wel benieuwd wie nou de eerste zwangere is.

(hier gister mijn laaste pil ingenomen, vanaf nu aan het foliumzuur, en gaan met die banaan! )
Loewyz, ik heb je uit het schema gehaal. Ben wel benieuwd hoe het bij jullie straks gaat, dus je mag ons wel op de hoogte houden!

Iedereen

Kom vanmiddag nog wel een keertje schrijven, nu een beetje geen tijd.

Hoi allemaal,

Sorry als ik ook niet vaak schrijf, maar ik schrijf ook nog op een ander topic mee, dus het kan best zijn dat ik een tijdje niks schrijf, maar ik lees wel geregeld mee hoor, maar twee topics is gewoon best veel. Als er echt nieuws is zal ik het in ieder geval wel laten weten!!

Groetjes, Jobje
@ Rossia, ik voel nog helemaal niets wat ook maar iets met een zwangerschap te maken heeft Soms, als ik er maar vaak genoeg aan denk, dan denk ik wel dat mijn borsten wat gevoeliger zijn.

Mijn NOD is trouwens maar een gokje, ik heb maar 14 dgn na de postitieve ovulatietest geteld. Mijn vorige cyclus duurde 43 dgn, maar ik heb geen idee of ik toen een eisprong heb gehad (niet gevoeld iig, maar nu ook niet gevoeld)
Hallo meiden. MissB, grappig wat je schreef: als je er maar genoeg aan denkt ga je vanzelf wat voelen . Vanochtend kreeg ik ineens buikpijn, net zo een pijn als ik normaal voel wanneer ik ongesteld moet worden. Maar nu duurt dat nog anderhalve week natuurlijk. De buikpijn is nu weer weg. Natuurlijk voel je ook wat je wil voelen, normaal zou ik er misschien niet eens op gelet hebben. Ik heb nml. ook darmproblemen dus altijd veel pijn in mijn buik. Ik ben dus erg benieuwd. Al zou het voor een innestelling een beetje vroeg zijn. Ik schrijf het allemaal maar op, dan weet ik de volgende keer dat het niets hoeft te betekenen. Eind deze week lekker een weekje op wintersport! Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven