Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
He Jobje, ga je morgen nog solliciteren of neem je die baan van maandag?

Zal 4 feb ff invullen

@Lelie, wat een vreselijk naar bericht!!

En sorry hoor, maar wat een stomme gyn. Misschien is het voor hem dan een klinisch verhaal en daarmee einde, maar ik vind dat als je een beroep als dit kiest, je je een klein beetje moet kunnen verplaatsen in mensen die wel gevoelens hebben. Zo, dat is eruit! Ik hoop dat jullie na alle verdere onderzoeken alsnog clomid krijgen!!! Misschien moet je een second opinion overwegen?

Hier in ieder geval een dikke
Zal ik jullie eens iets grappigs vertellen...

Ik heb me daarnet heerlijk gedoucht, benen ed geschoren en ingesmeerd. Daarbovenop sexy setje...even een verleidingsdansje

Dussuh...tot morgen

Liefs
Ethereal & Vera: Veel plezier

Ellein: Goed idee van dat boek, dat hebben we geloof ik ook in de kast, ga dadelijk gelijk zoeken!

Lelie: Weet een beetje hoe je je voelt, mijn gyn is ook zo'n lul. Wat mij altijd helpt is om eraan te denken dat die man een waardeloos sexleven heeft, die ziet de hele dag vagina's dat ie geen zin meer heeft in die van zn vrouw. Zou ie thuis ook zo chagerijnig en kortaf zijn?

Hier is vriendlief er op geheel eigen wijze mee bezig. Hij weet niet hoeveel ik ermee bezig ben, fantaseer en internet afstruin. Is beter, denk dat hij zich anders irriteert. (Lang leve het forum) Maar hij zegt dan wel als we een weekje weg boeken in mei: Moet wel een beetje comfortabel zijn, want dan ben jij zwanger... Wat een vertrouwen!

Vraagje, hebben jullie een zw. test in huis en zo ja, welk merk? Heb er zo eentje met een pipetje gekocht van de kruidvat (2 voor E 5 oid) maar zie wel een beetje op tegen dat geklungel. Ervaringen?

Groetjes Bep
@Ellein, ik ga toch niet meer naar het solli gesprek van morgen. Ik vind deze baan leuk genoeg, dus ik hou het hier maar bij. Die andere leek me toch al minder leuk.
Hallo allemaal. Slecht nieuws. Gisteren bleek dat manlief het allemaal nog niet aankan. Kwam als een domper. Hij zit gewoon onder de stress van zijn nieuwe baan. De kans voor mij deze (en volgende maanden?) is dus nihil. Ik beschouw het nu niet als de eerste ronde. Ellein, kun je mijn NOD verwijderen? Ik laat wel weten wanneer ik weer een NOD zal hebben. Intussen blijf ik gewoon met jullie meelezen en meeleven.
@Vera; wat verdrietig voor je.. Ik hoop dat je man zich alsnog bedenkt.

xx
Hoi Eilleen,

Ik heb nog geen kinderen,hoor. Ik ben de 2e ronde IUI bezig en mijn NOD is op 19 jan. Zou je aub het schema voor mij willen aanpassen?

Meiden, de meeste mensen uit mijn omgeving weten ook niet dat we bezig zijn met een kleine. We houden dat nog voor ons zelf, omdat we anders zoveel vragen krijgen. En nu ik merk dat het zwanger worden dus niet echt snel gaat, vind ik het fijn dat bijna niemand het weet. Ik moet wel zeggen dat ik soms wel angstig ben,hoor. Maar ja.

Groetjes,

Gorgi
Goedemorgen!

@Ethereal: Heeft het dansje nog geholpen?? Kan me voorstellen dat je zo onweerstaanbaar bent. Nu maar hopen dat het geholpen heeft! Misschien moet ik vanavond ook een dansje doen, want als het goed is zit ik 1 dag voor mijn eisprong vandaag!

@Bep: Heb al 2 clearblue testen versleten. Heb nu predictor klaar liggen, omdat die drogist bijna niets anders had en ik persoonlijk geen goed gevoel heb bij eigen merk testen. Het slaat vast nergens op, maar zo voel ik het. Geen ervaring dus met de kruidvat test. Ga je de 28ste gelijk testen??

@Vera: Ik hoop ook dat hij zich nog bedenkt. Aan de andere kant kun je er beter allebei volledig achterstaan. Wie weet is het een opvlieging en denkt hij er na een paar nachtjes slapen anders over!

@Gorgi: Kan me voorstellen. Ik heb het zelf ook alleen nog maar aan mijn beste vriendin verteld. Toevallig is zij nu net zwanger. Super grappig dat je het niet van elkaar weet, maar toch tegelijkertijd bezig bent. Hoop daarom dat het bij ons ook snel lukt. Kunnen we lekker samen met dikke buiken shoppen. Ik duim ontzettend voor je dat het de 19de gelukt is. Ga je dan zelf thuis testen of gebeurd dat ik het ziekenhuis??

@Lelie: Wat enorm balen zeg! Inderdaad misschien en second opinion een optie en anders hoop ik dat hij het de volgende afspraak wel akkoord geeft.

Voor de rest is het afwachten en knutselen he.... Eilleen, volgens mij ben jij de eerste aan de beurt nu voor de NOD. Spannende tijden!

Ik duim voor iedereen.

Groetjes Rossia
Tjonge, wat is er weer veel geschreven door iedereen! Leuk dat het topic zo goed begint te lopen. Het is zo fijn om met elkaar mee te leven, zeker omdat je je kinderwens nog niet met zoveel mensen wilt of kunt delen.

Jobje: gefeliciteerd met je beslissing en alvast succes met je nieuwe baan!

Lelie: sterkte met wachten de komende weken!

Ethereal: hahaha, wat omschrijf je dat grappig, je verleidingsritueel!

Ellein: spannend, over een paar dagen je NOD. Ik hoop met je mee!
Ha meiden,

lekker om even zoveel bij te lezen al zijn het dan helaas niet allemaal positieve berichten....

In de eerste plaats: welkom aan de nieuwe meiden!

Vera, wat ellendig zul jij je gevoeld hebben na de boodschap van je vriend... Niet leuk, maar zoals Rossia ook schrijft: hopelijk is zijn 'wankelen' van korte duur en het zal straks veel beter voelen als jullie er allebei voor 100% achter staan. Januari en februari zijn over het algemeen voor veel mensen (zelfs zonder problemen op het werk!) toch al depri maanden, maar zodra het eerste zonnetje in maart gaat schijnen..... ;) Kop op en hoop op het beste meid!

En Leli, ook voor jou dus een vervelend bericht. Ik weet maar al te goed (heb zelf geen al te beste gezondheid) hoe naar het voelt als je lichaam je in de steek laat. En hoe machteloos je je daardoor voelt!! En als zo'n hork van een gyneacoloog dan niet eens een beetje begrip kan tonen... Sterkte met het afwachten, hopelijk leidt het onderzoek tot iets 'tastbaars' waar makkelijk wat aan te doen is!!

Jobje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wil je er iets meer over vertellen, of liever niet ivm privacy?

Gorgi, ook wij houden het inderdaad helemaal voor ons. En hoewel ik altijd vreselijk slecht ben in mijn mond houden, merk ik dat ik het nu eigenlijk heel spannend vind om zo'n geheimpje met mijn vriend te delen. Vanuit het niks zeggen we af en toe tegen elkaar 'spannend he...' om dan weer tot de orde van de dag over te gaan.

Gisteren was bij ons toch even een bijzonder momentje - al klinkt het natuurlijk heel kitsch om te vertellen Ik zou eigenlijk gisteren met een nieuwe strip moeten beginnen maar zoals afgesproken deed ik dat natuurlijk niet. Gisteren was dus pas officieel het moment van stoppen! 's Avonds in bed hebben we de videocamera er bij gepakt, onszelf gefilmd en verteld welke datum het was en wat er voor ons bijzonder was aan die datum. Het begin van een spannende periode..... Als mijn cyclus meteen helemaal goed zou zijn, is mijn NOD op 9 feb - maar in mijn geval is dat dus een WOD omdat ik hoop die dag ongesteld te worden. Dan heb ik een cyclus uit het boekje en kunnen we er daarna helemaal voor gaan....

Enige dompertje bij mij is nog, dat ik (net als sommige anderen hier) ook al even ziek thuis zit, maar dat nog onduidelijk is waar deze klachten vandaan komen. En mijn huisarts zei al: dit moet wel eerst opgelost/over zijn voordat je de voorbehoedsmiddelen met een gerust hart kunt laten staan. Nou ga ik er écht vanuit dat dat over 3 weken ook wel het geval is, maar het spookt wel een klein beetje door mijn achterhoofd.....

Ha Ellein - jij bent de eerstvolgende 'kandidaat'!! Dat wordt duimen voor ons allemaal.....
Zo zeg wat een drukte hier! Zal straks ff reageren en het schema aanpassen, eerst ff werken....

Nou, het schema heb ik weer aangepast.

Vera, wat jammer dat je vriend het toch nog niet ziet zitten. Heb je je er zo op verheugd en dan dit. Maar het is wel iets waar jullie allebei achter moeten staan. Ik hoop voor je dat hij toch snel wil gaan proberen.

Ethereal, al spierpijn van je dansje ?

Jobje, gefeliciteerd dan met je jobje! Wanneer kun je beginnen?

Gorgi, bij ons weet ook niemand dat we er mee bezig zijn. Iedereen denkt dat we druk aan het carriere-en zijn en daar helemaaaal niet aan denken. Althans, ik denk dat ze dan van ons denken. Vriendin ging laatst helemaal uitleggen hoe je berekend hoe lang je zwanger bent, vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dus ik maar gereageerd: oh, echt waar????? Haha, ik wist dat natuurlijk ook allang!

Ziggie, omdat we het hier er lekker ongegeneerd over kunnen hebben wordt A) vriendlief niet helemaal gek van al mijn babygedenk en B) hoef ik die uitlaatklep ook niet in onze omgeving te zoeken. Allemaal voordelen dus. En gezellig niet te vergeten.

Bep, ik heb geen ervaring met testen, hoop trouwens dat ik dat over een week wel mag zeggen... Ik heb de digitale testen van clearblue met zwanger of niet zwanger. Ik dacht: geen geouwehoer met streepjes, gewoon duidelijkheid!

Michigan, ik vond de eerste dag van het niet slikken van de pil ook wel erg bijzonder. Alleen wisten we dat het nog een paar maanden zou duren voordat we gingen proberen. Grappig dat jullie dat hebben gefilmd! Nu is het een heel spannend moment maar over een paar weken denk je: ach was dat alles? Dat heb ik wel heel sterk in ieder geval. Maar het is wel het begin van iets heel moois....

En hoe is het met de zieken onder ons? Weer aan het opknappen?

Mijn NOD komt erg dichtbij. Ik voel echt helemaal niks, dus kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Verwacht maandagavond ongesteld te worden en we zijn eigenlijk niet van plan om eerder te gaan testen dan woensdagavond. Maar volgens mij kun je al 2 dagen voor je NOD testen, dus als we in de mood zijn zondag.....

Groetjes allemaal

@Ellein; Ik duim voor je..!

xx
Wat een stilte hier vanavond.. Of is iedereen aan het klussen?!

xx
Hallo Allemaal,

Wat wordt hier veel geschreven zeg! Ik heb nu niet zo veel tijd, dus ik ga in het weekend alles even doorlezen en er op reageren. Maar ik wilde even kwijt dat ik de hele dag al ongesteldheidskrampen heb en last van mijn rug. Mijn man is niet thuis, maar ik moet het even kwijt. Had gehoopt morgen een zwangerschapstest te kunnen doen, maar dat hoeft dus niet meer. Het heeft nog niet helemaal doorgezet, maar ik verwacht dat het vanacht of morgenochtend gaat gebeuren. Ik vind het erg jammer dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben ook wel een beetje opgelucht dat mijn cyclus na 10 jaar de pil slikken gelijk weer op gang is gekomen. Precies 28 dagen. En volgens mij heb ik mijn eisprong ook gevoeld, dus dan weet ik precies wanneer we moeten "klussen".

Eilleen zou je het schema willen aanpassen? Voor mij nu ronde 2 en NOD 15 februari...

Fijne avond! Liefs Maxx
Hallo!!!

@Lelie, was gisteren inderdaad aan het knutselen HIHI.

@Maxx, jammer Max! Het had toch leuk geweest! In ieder geval weer op naar de volgende ronde! Ik duim voor je dat het dan raak is!

@Iedereen. Kan iemand mij vertellen hoe jullie al die leuke poppetjes en smileys toevoegen. Ben een leek wat dat betreft!

Maxx, je zei dat je je eisprong hebt gevoeld. Ik kan dat ook, alleen lees ik vaak dat iedereen dat links of rechtsonder in de buik voelt. Ik voel hem niet iedere maand, maar als ik hem voel zit de pijn vaak net iets onder mijn navel, links of rechts... Ben benieuwd wat jullie ervaring is.
Nou, ik geloofde er echt niet meer in toen aan aantal van jullie gisteren zei dat hij misschien nog van gedachte zou veranderden. Hij was erg stellig. Maar het wonder is geschied. Ineens besloot hij dat werkstress deze belangrijke dingen niet in de weg moeten staan en dus.... was ik ook aan het klussen gisterenavond!

Ik had gisteren nml. hevige buikpijn dus ik hoop dat mijn eisprong toch zoals verwacht na 15 dagen was en dat het gisteren effect heeft gehad. Ik ben zo blij!!! Nu is er in ieder geval een kans! Dus Ellein, kun je me toch weer terugzetten in het schema voor ronde 1 en NOD 31 jan??
@Vera; wat een geweldig nieuws zeg!!!! Super blij voor jullie!

Ikzelf voel me een beetje onbestemd. Mijn eerste dag van mijn laatste menstuatie was 11dec. Nu is het ondertussen 18jan. Dat is dus de 39e dag en nog niet ongesteld. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Afgelopen woendag bij Gyn geweest en daar nog een inwendige echo gehad. Maar ja wat zegt dat..? Hij zei dat hij een dikke laag slijm zag. Maar wat betekend dat nu dan?? Ik durf ook niet een test te doen, want ben in de afgelopen 10mnd zo vaak teleurgesteld geweest met die kl*te testen! En immers had de gyn niet gezegd dat mijn eierstokken zo klein zijn dat ze niet productief zijn..? onbestemd gevoel dus. Ik wacht het maar af. Ze hebben bloed afgenomen en daar hoor ik dan over drie weken wel de uitslag van. Moeilijk moeilijk allemaal.

Wilde gewoon even mijn ei kwijt. (klinkt wel heel erg dubbel deze uitspraak zo)

XX
@ Vera: Nou zie je wat een paar nachtjes slapen toch al niet kan doen! ben super blij voor je! En het is 31 januari voordat je er erg in hebt! Ik hoop ook dat het je eisprong was en wie weet.... Duim voor je hoor!

@ Lelie: Kan me voorstellen, wat een gezeur! Ik weet ook niet wat zo'n dikke laag slijm betekent. Heeft hij dat niet uitgelegd. Dat is wel een beetje vaag.... Voel je je zwanger, want als je dat niet hebt, denk ik dat testen inderdaad weinig zin heb. Als je twijfelt, misschien toch een testje doen? Maar kan me voorstellen dat je dat niet durft na 10 maanden teleurstelling. Maar goed! Wij zijn er voor je. Ik geef je een dikke virtuele knuffel !
Meiden, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd...sorry... vorige week en deze week op mijn werk niet zulke leuke weken gehad. Schrijf ik liever niet over, ik weet niet of er wellicht "meelezers" zijn die het zouden kunnen herkennen Maar wat leuk dat er zoveel nieuwe meiden meeschrijven, welkom allemaal. Heb geprobeerd een beetje bij te lezen.

Afgelopen zaterdag had ik een positieve ovulatietest, dus ik zou zaterdag de 26e een test kunnen doen, als ik dan niet vloei.

Wel spannend allemaal. Ellein, ik duim voor je maandag. Kun je zolang wachten of ga je stiekum dit weekend al een test doen?
Vera, wat een goed bericht zeg! Het is ook inderdaad zo dat er altijd wel iets is waardoor je het uit kunt stellen. Maar 1 voordeel: het duurt nog zo'n 9 maanden voordat het kindje er is! Gelukkig zei hij het net voor je eisprong zodat je ook al direct kon beginnen....

Maxx, ik pas het aan.

Rossia, als je klikt op bekijk bericht krijg je een lijst met die smileys. Als je de sneltoetsen weet kun je ze ook direct intypen. Na bekijk bericht kunt je alsnog klikken op verstuur bericht (dit is trouwens bij internet explorer 6 en niet 7, kan zijn dat die wat anders is).

Lelie, type maar lekker van je af, daar is het forum tenslotte ook voor. De tijd kruipt natuurlijk, 3 weken duurt wel heel erg lang.

He missB, we crossen elkaar! Leuk je hier weer te zien. Vervelend dat er gez##k is op je werk. Heb je voor jouw gevoel de klusdagen goed benut? Ik denk niet dat we zondag of maandag al gaan testen, ook omdat ik helemaal niks raars voel aan mijn lichaam. Heb ook heel sterk het gevoel dat het niet raak is. Ik krijg ook altijd een halve dag tot een dag voordat ik ongesteld moet worden hoofdpijn, dus als dat zich aandoet weet ik al wel genoeg..... Ach, we zien het wel.

Ehm ja... die klusdagen zijn benut ja
Ellein, bedankt voor je uitleg. Ik had hem inmiddels ook ontdekt . Om het makkelijk te maken een kwestie van de sneltoetsen leren! hihi Je gaat een spannend weekend tegemoet! Ik ben benieuwd.

MissB, enorm balen als het even niet loopt op je werk. Ik ken dat! Om gek van te worden.

Maxx, zit me nu ineens te bedenken. Stel dat je op de 14de test en het is zo, dan heb je pas een leuke valentijnsdag!! Maar goed laten we niet op de zaken vooruit lopen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven