Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Meiden, leuk dat jullie zo met me meeleven. Helaas heeft het deze maand niet geholpen. Maar ik had ook niet anders verwacht vorige week, dus we beginnen met goede moed aan ronde 2. Vriendlief vond het wel erg jammer, terwijl ik hem toch duidelijk had gezegd dat ik niet aan mijn lichaam voelde dat ik zwanger was en dat hij er ook maar niet op moest rekenen. Had ie dus toch nog wel stiekem gedaan....

Ja, je kunt je inderdaad wel zwanger praten..... alleen werkte dat bij mij ook niet, want ik voelde gewoon echt helemaal niks! Wel handig om wat dingen bij te houden, maar ik voel ook geen eisprong ofzo dus ik heb ook niks om op te schrijven. Hmmmm, dus zoals vriendlief al opperde: dan doen we het toch lekker 2 weken lang om de dag? Jaja, maar de vorige keer begon ie ook al tegen te stribbelen na 3 keer om de dag.... Kerels....

MissB, jij bent nu volgens mij de eerste. Bovenaan het lijstje beginnen wordt het waarschijnlijk niet meer, dan beginnen we maar bij nummer 2 (en dan het liefst niet het rijtje af).

Gorgi, hoe zit het bij jou nu precies?

Vera, jouw vriend is ineens wel helemaal 180 graden gedraaid of niet? Wel leuk dat hij er ook zo mee bezig is en er 300% voor gaat. Heb je een beetje goede hoop?

Ik heb nu al de neiging om het boek met antwoorden er weer op los te laten. Word ik deze ronde zwanger???? Maar ja, als daar nu al een negatief antwoord op komt dan gaan we met een mooie domper de vruchtbare dagen tegemoet. Lijkt me ook niet goed. Ga het daarna wel vragen.

Rossia, heb je de klusdagen goed benut?

Bep, ik hoop voor je dat de kwaaltjes snel komen. Maar je hebt er op dit moment nog geen vertrouwen in dat het is gelukt?

Lelie, hoe is het met jou? Op het nieuws hoorde ik dat vandaag de nationale-ik-zit-in-een-dip-dag is. Ik hoop dat jij je juist wat beter voelt dan vorige week....

quote:Ellein schreef op 20 januari 2008 @ 11:40:

TT, heb je vriendlief nog verleid

Dat wel

Alleen kwam ik de volgende ochtend tot de conclusie dat ik hoogstwaarschijnlijk geen innesteling, maar een blaasontsteking heb gevoeld

Jemigdepemig wat irritant! Gelukkig meteen pilletjes gehaald en vandaag al veeeeel beter.

Vera, lekker hè! Wij gaan ook eind deze week. Waar gaan jullie naartoe?
Jammer Ellein!! Had geen tijd om eerder te reageren, maar had vanmorgen direct al even gekeken hoe de zaken ervoor stonden. Maar dus op naar de volgende en jullie weten: ieder nadeel heb z'n voordeel.. klussen!!

Bij het lezen van alle nieuwe berichten moest ik wel erg lachen om alle pijntjes en dingetjes die we denken te voelen met elkaar! Ok, ik was dan ook wel één van hen die zich afvroeg hoe een eispring voelt, maar of ik het ook ooit ga herkennen? Ik ben namelijk ook zo iemand met nogal pijnlijke darmen... Ik zou het zomaar kunnen verwarren?? En dan 'voor niets' mijn vriend het bed in sleuren hahaha...
uhhh.. eispring?? Moet natuurlijk eisprong zijn!
Missc, rond de NOD's kan ik ook niet wachten om te loeren of iemand positief nieuws heeft! Toch wel spannend zo allemaal in dezelfde situatie.

TT en Vera, ik wil OOOOOOK wintersporten, maar wij gaan dit jaar niet . Ligt er wel een beetje sneeuw waar jullie naartoe gaan? Geloof dat er een beetje warme wind waait nu....

Hoi allemaal,

Gister zijn mijn regels doorgekomen. Ik krijg IUI een paar dagen voor mijn ei-sprong. Ik moet van tevoren pregnyl spuiten (laatste keer woensdagavond om 22.00 gespoten en inseminatie op vrijdag om half 1 's middags).

Ik weet niet wanneer de bevruchting plaatsvindt. Is dat meteen op die dag dan? Of een paar dagen later? Ik heb een onregelmatige cyclus: tussen de 28-32 dagen.

Ik zal in ieder geval de volgende keer aan de gyn vragen hoe het zit met die bloedingen (1e keer na 10 dagen, laatste keer na 8 dagen).

Vandaag het ziekenhuis gebeld en ik moest vandaag beginnen met het slikken van Clomid-pilletjes. Best raar, omdat ik altijd op dag 5 van mijn menstruatie dat slikt. Maar ze vertelde dat het anders is, als je in het weekend je menstruatie krijgt. Het zal wel.

Groet,

Gorgi
Hoi Dames,

Mag ik meedoen met jezelf zwanger praten?

Als ik er heel hard aan denk (en dat lukt bijna 24/7 ) heb ik deze hele dag erg veel last van mn onderbuik, beginnen mn borsten licht gevoelig te worden (das die inbeelding he) en heb ik al een keer boven de pot gehangen maar kwam er niets uit. Op het werk heest ook een buikgriepje, maar dat negeren we maar voor het gemak.

Oh ja, ik ga meestal niet op mn werk naar de wc (sterke blaas en ik heb het niet zo op met 'vreemde wc's) en ben vandaag 3 (!) x geweest.

Nog even geduld, maar heb een vleugje hoop terug.

Gorgi: vreemd verhaal van die verschuivende dagen, ben benieuwd wat de gyn zegt.

VivaMissB: De duimen draaien!

Liefs Bep
@Ellein: Ik heb mijn klusdagen rete goed benut en ben nog bezig voor het geval dat mijn cyclus toch ineens wat langer duurt dan de andere weken. Het is dus nu echt duimen draaien.

@TT, wat een drama. Blaasontstekingen zijn echt heel shit om te hebben.

@Gorgi, het klinkt allemaal zo ingewikkeld. Ik hoop echt dat het allemaal heel goed voor je gaat uitpakken!

@Bep, nou dat klinkt zeker als de symptomen! Ik denk dat we allemaal als we iets voelen al gelijk als zwanger bestempelen. Maar dat komt ook omdat we er zo mee bezig zijn. Bij ieder borreltje of vlaagje van misselijkheid denken we gelijk. Jaaaaa! Maar goed, we moeten reeel blijven want de buikgriepen heersen allemaal zo verschrikkelijk!!

@TT en Vera! Jullie stellen ons wel op de proef, want jullie zitten tijdens je NOD gewoon op een hoge berg in het buitenland. En wij maar wachten totdat jullie terug komen met nieuws.....

Ik had trouwens gisteravond echt het gevoel alsof er een enorme ongesteldheid op komst was. Ik voelde het in mijn buik en rug... Wel vreemd, want ik zou als het goed is net mijn eisprong achter de rug moeten hebben... En mijn darmen die borrelen of er diepzeeduiker in zit!!!!

Dat was het weer!

Groetjes Rossia
Hallo Allemaal!

Wat leuk dat hier zo ontzettend veel wordt geschreven!!!

Eilleen, jammer dat het deze ronde niet is gelukt! We gaan dus weer beide op naar de klus weken. Daar verheug ik me ook wel weer op hoor! De vorige keer hadden we in mijn vruchtbare periode nog vakantie, dus dat was ideaal. Deze keer tijdens de kansrijke dagen maar vroeg naar huis

Vera en tantetruus, wat een leuk vooruitzicht hebben jullie! Lekker een weekje ontspannen en genieten van elkaar! Ik wens jullie een hele fijne vakantie!!!

Mijn ongesteldheid heeft pas zaterdag (!!) echt doorgezet. Het is wel veel heftiger dan toen ik nog de pil slikte. Merken jullie ook verschil???

Zo, de eerste werkdag zit er weer op. Heerlijk! Zometeen nog even een kopje thee, even tv kijken en dan vroeg slapen.

Fijne avond allemaal! Liefs Maxx
@ Eilleen: Manlief is nogal wispelturig, maar in sommige gevallen ook weer niet. Gelukkig is hij hierover wel anders gaan denken. We gaan naar Tsjechie. We hopen maar op een beetje sneeuw, al hebben ze ook wel sneeuwkanonnen daar.

@ TT: Ja, lekker hoor! Waar gaan jullie heen? En heb jij al besloten of je tijdens de vakantie gaat testen?

@ Gorgi: Klinkt inderdaad ingewikkeld. Ben benieuwd of het ditmaal gaat lukken. We duimen!

@ Bep en Rossia: Ik moet ook wel een beetje om mezelf lachen. Ben nu telkens op mijn borsten aan het drukken om te voelen of ze al pijnlijk zijn. En ook die darmkrampen zie ik gewoon voor andere pijnen aan deze maand. Wel zo makkelijk. O ja, toen ik van het weekend veel te veel gegeten had (en dan bedoel ik ook echt veel te veel!!) en bijna moest overgeven weet ik dat ook maar aan een mogelijke zwangerschap!! Maar serieus... eigenlijk verwacht ik niets. Ik heb mezelf er op ingesteld dat ik het pas begin februari zal weten en ik hou er ernstig rekening mee dat het niet gelukt is. Vooral ook omdat we uiteindelijk maar 1 kans hebben gehad. En dan zou het in letterlijk 1 keer raak moeten zijn...??!??

Ik kan jullie inderdaad niet op de hoogte houden en jullie zullen het pas horen na het eerste weekend van februari!
@ vivamissb, vera, bep,TT, spannende dagen voor jullie!! Ik hoop goed bericht van jullie. En dat er maar snel wat zwangerschappen kunnen worden toegevoegd in het schema Ik duim in ieder geval voor jullie allemaal. En natuurlijk ook voor de rest Maar dat spreekt voor zich!

Morgen voor ons morgen de bewuste sperma-inlever-dag!! En dan maar weer afwachten hè.

Dames allemaal weltrusten
Goedemorgen allemaal!

@Maxx5: mijn 1e echte menstruatie na de pilstop was juist minder heftig en kort! Korter ook dan voor ik met de pil begon. Ik had wel buikpuin enzo, maar na 3 dagen (!) was het allemaal alweer voorbij. Op zich wel erg relaxed, ware het niet dat het natuurlijk helemaal niet de bedoeling is dat we ongesteld gaan worden hier!

@Gorgi en Lelie30: jullie zijn niet te benijden meiden. Echt vervelend dat het zwanger worden met zoveel gedoe en onzekerheid gepaard gaat.

Lelie, hopelijk goed nieuws na morgen!

Gorgi, is a.s. vrijdag dan de inseminatie?

Ik zal voor jullie extra hard duimen!!!

Maar nu weer aan het werk!

Fijne dag allemaal!
Dank je missc. Maar we blijven vol goede moed!! Ik hoop dat we zeeeeeeeer snel een zwangere onder ons hebben.
@Gorgi, zet hem op! Ik verwacht zeer binnenkort goede berichten van je hoor!!!
Rossia, retegoed dat je ze retegoed hebt benut! En dan nu het lange lange wachten....

Bep, nog een weekje en dan weet je meer.

Gorgi, klinkt ingewikkeld allemaal. Maar ik duim ook heel hard voor je.

Maxx, wij hebben onze vruchtbare dagen in dezelfde periode zo'n beetje. Ben wel heel positief over deze keer. Denk dat ik een stuk minder zenuwen heb dan de eerste keer. Man, niet normaal zeg hoe die zenuwen door mijn lijf gierden..... Duurt nog lang zeg..... anderhalve week

Vera, ik was ook steeds op mijn borsten aan het drukken en denken: voel ik nou wat???? Nee natuurlijk niet! Anders hoef je er volgens mij ook niet op te drukken om het te voelen duh...

Tsjechie ben ik nooit geweest. Wel voordelig om daar te skieen toch? Kun je het geld wat je bespaart mooi aan een ander projectje besteden dit jaar

Lelie, sperma ingeleverd? Lijkt me best een vreemde situatie. Moest je thuis een potje vullen? Kan me voorstellen dat dat voor een man geen leuke taak is. De romantiek is er dan wel vanaf. Maar ja, alles voor het goede doel...

Missc, mijn menstruatie is nu eigenlijk 1,5 dag, dan een halve dag niks en dan nog een halve dag wel. Het is wel wat heftiger dan toen ik de pil slikte, maar het is er zo uit! Vind dit ook wel fijn eigenlijk. Het is wel zo dat bij mij ook meteen de boel losbarst, dus geen tekenen met bruine shit, nee hoor, direct de hele lading..... moet je wel op voorbereid zijn....

Wat een ontzettend mooi weer vandaag zeg! Even een dagje opladen voordat de volgende regenbuien er weer aankomen. Van mij mag het lekker april zijn. Ben het donker ook wel weer beu.

Hier eigenlijk niks bijzonders. Laatste dag menstruatie en dan gaan we ons maar weer opmaken voor de klusmarathon.

@Maxx5: Mijn menstruatie is ook een stuk heftiger nu ik de pil niet meer slik. Vorige maand was ik er letterlijk (en figuurlijk) ziek van. Een paar dagen ervoor krijg ik hoofdpijn en dan veeeeel buikpijn. Ik moet ook ineens weer aan de grotere maten tampons. Bij mij duurt het altijd lang, zo'n 5 dagen, dan een dag niets en dan nog een halve dag ofzo. Heel vervelend. Hoop dat ik het volgende maand niet hoef mee te maken.

@Ellein: Hier ook nog geen pijnlijke borsten. Maar ik lees dat dat ook niet altijd het geval hoeft te zijn (toch?). Skien in Tsjechie is inderdaad een stuk goedkoper en we gaan ook nog eens met de bus, dus we zijn financieel wel klaar voor dat andere project!!
Hoi meiden,

Hier even ego. Had vandaag 3 x steken thv mn schaambot, dat ik dubbelklapte van de pijn (tijdens beoordelingsgesprek, balen en dat ging eigenlijk erg goed, dus niet van de stress). Wordt er erg onzeker van doordat ik eerder die BBZ had. Nu een warm bad en morgen maar even de gyn bellen. Denk niet echt dat mn bezorgdheid weg kan nemen, aangezien ik denk dat er nu echt niets te zien in op een echo. We wachten maar af. Ben erg moe, borsten steeds gevoeliger en de kat doet raar (vorige keer ook) Alleen als dit hoort bij zwanger zijn, weet ik niet of ik wel zwanger wil zijn ;-( (Tijdelijk een beetje depri)

Liefs Bep
Hoi Bep,

Helemaal niet ego hoor. Daar is het forum toch ook voor? Je hebt wel allemaal zwangerschapstekenen hoor! Jammer dat het nog te vroeg is om te testen. Wat vreemd trouwens dat de kat raar doet. Hoe doet ie dan? Zou die dat aanvoelen of zo? Kan me voorstellen dat dit even niet zo fijn is. Maar als je zwanger bent, gaat dat wel weer over toch? Wanneer wist je de vorige keer dat het een BBZ was? In ieder geval heel veel sterkte

Zat net nog even over mijn ongesteldheid na te denken. Ik had wel meer bloedverlies, maar het was wel veel korter dan anders. Eigenlijk maar 2,5 dag. Best lekker eigenlijk. Maar ik hoop natuurlijk dat het de laatste keer was!!!

Fijne avond. Liefs Maxx
Hoi meiden,

Dank je wel voor de lieve berichten. Ik ben weer begonnen met het slikken van Clomid-pilletjes. Op 30 jan heb ik een uitgangsecho. Ze kijken dan hoe groot het eitje dan is.

Lelie30: natuurlijk gaan we voor goede berichten. Trouwens, ik hoop gauw weer goede berichten te lezen van iedereen.

Groet,

Gorgi
Oh! Mijn kat is ook de laatste paar dagen wel erg aanhankelijk, haha... (nóg iets om over na te denken, lekker bezig ) Bep ik hoop voor je dat 't raak is!

Vera als ik de 31e niet ongesteld word ga ik wel testen. Nog nooit gedaan, lijkt me wel spannend (mocht de uitslag positief zijn dan zoek ik natuurlijk wel even een internetcafe Rossia)! Ga jij testen? Wij gaan trouwens naar Frankrijk.

Lelie, hoop dat er voor jullie goed nieuws komt. Gaat dat snel, zo'n uitslag?

@Gorgi ben benieuwd deze ronde! Hup ei

Ben toch zo benieuwd wie er als eerste zwanger is!!! Ik hoop iedereen tegelijk (en wel NU haha)
@tantetruus, op zich is zo'n onderzoek zo klaar want ze moeten het onderzoek binnen een uur verricht dit i.v.m. de levensduur van de zaadcellen. Maar ja wij krijgen de uitslag pas 6 feb, dus daar baal ik wel van. Maar wanneer je eenmaal in de medische molen zit moet je je aanpassen aan de regeltjes van het zh. Bah! Al die afspraken en onderzoeken nemen veel tijd inbeslag en omdat we maar een paar dagen per maand kans op zwangerschap hebben duurt het mij allemaal weer veel te lang!! Maar goed geduld is een schonen zaak toch
@Bep: Op zich een goed teken dat je een beetje depri bent, moodswings horen bij de verschijnselen. Ik hoop echt voor je dat het goed nieuws is!

@Gorgi: Duim duim. Dus als de echo aangeeft dat het ei gegroeid is kunnen ze dan ook voorspellen wanneer het gaat springen?

@TT: Wij hadden hetzelfde idee. Als ik de 31e niet ongesteld ben dan begin ik toch wat hoop te krijgen (wegens normaal regelmatige cyclus) en dan willen we op vrijdag gaan testen. Maar ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon ongesteld word want ik voel me niet anders (behalve de krampen afgelopen maandag). Voel jij al iets?
Goedemorgen.

Op het andere topic zijn er al 3 zwangeren(2 in ronde1 en 1 in ronde 2)!! Vindt dat wij niet achter moeten blijven dus hup Iedereen!!

Ik heb gister nog even geklust voor het geval dat mijn eisprong deze maand iets later valt dan normaal! Buiten het "moeten" is de plezier in de sex eigenlijk ook zeer aanwezig. Vriendlief, klaagt in ieder gevan niet. hihi!

Alleen dat wachten he! Wat een drama!
Op dat andere topic gaat het inderdaad nu als een speer! Ik hoop dat we hier ook niet zo lang meer hoeven te wachten op de eerste zwangere..... en ook niet op de tweede en de rest trouwens.

Lelie, frustrerend dat wachten zeg. Zeker als ze waarschijnlijk nu al wel weten wat de uitslag is.

Bep, ego er maar lekker op los hoor. Daar zijn we tenslotte voor. Als je de boel niet vertrouwt zou ik gewoon een afspraak maken.

En skieeers, als jullie positief testen dan willen wij dat hier wel heeeel erg graag weten hoor!

Rossia, beter benutten dan jullie doen kan bijna niet toch? Ik hoop dat het resultaat er ook is...

Maxx, mijn menstruatie is ook maar 2,5 dag. Wel heeeerlijk hoor! Je bent er zo weer vanaf.

Heeft iemand ervaring met ovulatietesten? Denk eraan om er toch maar wat aan te schaffen. Mijn cyclus is wel regelmatig (met 1 of 2 dagen schommeling) maar het lijkt me wel handig om toch precies te weten wanneer het ei springt. Welke raden jullie aan?

helaas profiel verwijderd
anoniem_54256 wijzigde dit bericht op 24-02-2008 15:19
Reden: profiel verwijderd
% gewijzigd
Altijd blijven lachen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven