yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:Christiane04 schreef op 06 januari 2009 @ 16:15:

Persoonlijk snap ik populaire namen nooit zo. Dat is toch helemaal niet leuk? Om je kind dezelfde naam te geven als zoveel anderen? Of ligt dat aan mij?Wat maakt dat nou uit? Net of je daar rekening mee gaat houden als je een naam leuk vindt.
quote:yoyo2 schreef op 06 januari 2009 @ 16:09:

[...]

Moet je maar doorpoepen...

Had je tegen Yam moeten zeggen

Het is hier nog geen 10 graden in huis, dat beperkt de snelheid een beetje denk ik....

Persoonlijk snap ik populaire namen nooit zo. Dat is toch helemaal niet leuk? Om je kind dezelfde naam te geven als zoveel anderen? Of ligt dat aan mij?

Maar moet je dan maar een naam geven aan je kind die je eigenlijk niet zo mooi vindt, maar die verder niemand heeft om origineel te zijn?

Ik vind veel namen uit de top 20 ook heel mooi.

Persoonlijk snap ik populaire namen nooit zo. Dat is toch helemaal niet leuk? Om je kind dezelfde naam te geven als zoveel anderen? Of ligt dat aan mij?Ik zie nu dat mijn kind hoog in de populaire namenlijst staat, met 2 van z`n namen zelfs Maar daar heb ik me dus echt niet mee bezig gehouden bij het uitzoeken van een naam hoor!

Persoonlijk snap ik populaire namen nooit zo. Dat is toch helemaal niet leuk? Om je kind dezelfde naam te geven als zoveel anderen? Of ligt dat aan mij?

Daarom heten de kinderen tegenwoordig ook Darschini,

MarjancaMarina en Kumara
tja zolang het maar geen..appel, dolly, peaches of Homer is.... we had ook pilot inspector.....echt die celeberties kunnen er wat van
en en en en en en en? nog niks?
Precies, ik ook. Behalve Jayden... Dat vind ik niks. Ringo en ik hebben nu toevallig twee namen gevonden die niet in de top tien staan... Nou maar kijken of ze het overleven tot juli.
Ik heb ook 2 kinderen met top 20 namen. Eerst zelf de namen bedacht en toen gezien dat ze wel erg populair waren. Jammer dan, gewoon gegeven.

Maarreh..ik zit hier al 3 dagen mee te lezen, zit die kleine Yammini te wachten tot ik haar roep ofzo??? (oe, ik schreef 'haar' zonder nadenken, wordt dus een meisje!). Let op, dit werkt bij mijn kinderen....

Yammini Traagje van Witsenflotsen, wil je onmíddelijk hierrrrrrrrrrr komen jongedame! *kijkt streng*
quote:peppie schreef op 06 januari 2009 @ 16:18:

[...]

Ik zie nu dat mijn kind hoog in de populaire namenlijst staat, met 2 van z`n namen zelfs Maar daar heb ik me dus echt niet mee bezig gehouden bij het uitzoeken van een naam hoor!Gelukkig is z'n achternaam dan weer vrij uniek
Ik vind Leon nog steeds heel leuk

en Felice voor een meisje.
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 16:20:

Precies, ik ook. Behalve Jayden... Dat vind ik niks. Ringo en ik hebben nu toevallig twee namen gevonden die niet in de top tien staan... Nou maar kijken of ze het overleven tot juli.Ben jij ook zwanger dan?!
Mijne stond al eerder ergens, maar was nog niet mee geteld merk ik:

18.06

jongen

Bart (3e persoon die hierop gokt, mijn oudste heet ook zo)

Enneh, ik vroeg het al eerder maar dat is onder gesneeuwd. Is er een adres om kaartjes heen te sturen (echte, dus niet digitaal).
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 16:21:

[...]

Ben jij ook zwanger dan?!

Ja, 14 weken nu!

MarijeMarije, ik vind het eigenlijk aan Yamuna zelf om daar wat mee te doen. Zelf zou niet gaan rondstrooien met de gegevens van forummers die ik ook IRL ken. En ik hoop dat anderen dat net zo zien.

Of heeft iemand een ander idee?
Wordt er op andere topics nog wel gepost of ligt de rest van het forum op z'n gat
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
tis nog niet donker he? ik gokte straks dattie er voor t donker zal zijn...

en k gok nog steeds op cas, mel of bas...
quote:Star schreef op 06 januari 2009 @ 16:21:

[...]

Gelukkig is z'n achternaam dan weer vrij uniek En z`n 3e voonaam ook
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 16:24:

[...]

Ja, 14 weken nu!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie!

Tussendoor neus ik nog wel een beetje rond... Ik zou eigenlijk wat nuttigs moeten gaan doen, maar dit is veel te leuk tijdverdrijf! Gelukkig is het niet iedere dag zo spannend...
Thanks, Schijn! Lief van je.
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 16:24:

[...]

Ja, 14 weken nu!

MarijeMarije, ik vind het eigenlijk aan Yamuna zelf om daar wat mee te doen. Zelf zou niet gaan rondstrooien met de gegevens van forummers die ik ook IRL ken. En ik hoop dat anderen dat net zo zien.

Of heeft iemand een ander idee?Misschien kan iemand tzt aan haar (of Yamminisoma misschien?) vragen of ze het goed vindt.
quote:MarijeMarije schreef op 06 januari 2009 @ 16:21:

Mijne stond al eerder ergens, maar was nog niet mee geteld merk ik:

18.06

jongen

Bart (3e persoon die hierop gokt, mijn oudste heet ook zo)

Enneh, ik vroeg het al eerder maar dat is onder gesneeuwd. Is er een adres om kaartjes heen te sturen (echte, dus niet digitaal).

Misschien dat het een optie is om het via Viva te doen ofzo?

Misschien dat ze hier wel een uitzondering voor willen maken.
quote:Ring1981 schreef op 06 januari 2009 @ 16:26:

Thanks, Schijn! Lief van je.Ja, echt fijn
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 14:51:

**********************************Nieuwsflits*************************

Net een telefoontje gehad van Yamministante.

Had al een voorgevoel omdat Yamuna mij niet meer belde met een update.

Ze is vollop bezig, is aangesloten op infuus en krijgt zo een ruggeprik erbij om het vol te houden.

Yammini heeft besloten er vaart achter te zetten

Pfff het is ook stilstaan of hollen met mini

Maar ga er nu maar van uit dat ze over niet al te lange tijd de baby in hun armen mogen houden (vandaag nog)

Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een goed nieuws!

Nou ja, van die ruggenprik minder enzo, maar wat FIJN dat Yammini onderweg is!!
668, the neighbour of the Beast
Shit. Nu moet ik naar mijn werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven