yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 16:39
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 16:35:
Aaaah oke, nou ik heb geen verstand van baby's en bevallingen enzo. Dat blijkt wel weer. ;)Als je aan het infuus wordt gelegd met weeenopwekkers dat is heel heftig, dan krijg je wee op wee en heb je geen tijd om de weeen op te vangen en is heel erg pijnlijk, vandaar dat ze die ruggenprik krijgt.
Aaaah oke, nou ik heb geen verstand van baby's en bevallingen enzo. Dat blijkt wel weer. ;)Als je aan het infuus wordt gelegd met weeenopwekkers dat is heel heftig, dan krijg je wee op wee en heb je geen tijd om de weeen op te vangen en is heel erg pijnlijk, vandaar dat ze die ruggenprik krijgt.
dinsdag 6 januari 2009 om 16:40
Nee, was ook niet de bedoeling dat Yam's adres er opeens staat, dat is privacy! Maar voor Zoyla's dochter gaat alle post bijvoorbeeld naar de creche. Ik dacht dat misschien wel ministante of minisoma hun adres wilden geven, zodat we daar post naartoe konden sturen en ze thuis kwam in een berg kaarten. Maar misschien beter inderdaad om te wachten tot ze het zelf aangeeft.
Pffft, ik vind het wel spannend, maar moet nu echt naar de trein, anders krijg ik weer een waarschuwing bij het kinderdagverblijf...
Pffft, ik vind het wel spannend, maar moet nu echt naar de trein, anders krijg ik weer een waarschuwing bij het kinderdagverblijf...
dinsdag 6 januari 2009 om 16:42
quote:mamzelle schreef op 06 januari 2009 @ 16:40:
Woow, 14.51 klinkt heftig.
Een ruggeprik is wel fijn dan ja.
Okee, ik stem voor 17.00 een jongen, Mats vond ik wel een leuke naam tussen de suggesties.
Hoewel ik zelf deze namen niet zou kiezen, zag ik het wel in de glazen bol
Sorry Yo
Woow, 14.51 klinkt heftig.
Een ruggeprik is wel fijn dan ja.
Okee, ik stem voor 17.00 een jongen, Mats vond ik wel een leuke naam tussen de suggesties.
Hoewel ik zelf deze namen niet zou kiezen, zag ik het wel in de glazen bol
Sorry Yo
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
dinsdag 6 januari 2009 om 16:44
dinsdag 6 januari 2009 om 16:45
dinsdag 6 januari 2009 om 16:46
quote:yoyo2 schreef op 06 januari 2009 @ 16:45:
[...]
Een baby krijgen is toch ook prettig?
Je hersenen maken een stofje aan waardoor je de 1e 3 weken op een rose wolk leeft en je de bevalling vergeet, prima toch?
Haha ja, die moeders altijd met die aanstelverhalen over bevallingen.
Je moet er nog niet de helft van geloven hoor Yo!
[...]
Een baby krijgen is toch ook prettig?
Je hersenen maken een stofje aan waardoor je de 1e 3 weken op een rose wolk leeft en je de bevalling vergeet, prima toch?
Haha ja, die moeders altijd met die aanstelverhalen over bevallingen.
Je moet er nog niet de helft van geloven hoor Yo!
dinsdag 6 januari 2009 om 16:46