Zo vreselijk kwijlen!!

05-10-2007 10:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje is nu 8,5 maand en heeft inmiddels 4 tanden.

Bij het doorkomen daarvan heeft ie wel behoorlijk moet kwijlen maar het was goed te doen.

Maar nu kwijlt meneer al ruim een maand lang en ik zie echt geen enkel teken van een nieuwe doorkomende tand

Het kwijlen is zó erg dat hij ongeveer 3 á 4 keer per dag schone romper en tshirt aanmoet en dat terwijl hij al standaard een slabje omheeft!

Zo'n plastic slabje werkt niet want dan wordt zijn hele broek kletsnat....

De kraan staat gewoon continue open en het loopt er echt uit!

Zijn hele bedje is steeds nat waar hij dan weer wakker van wordt.

Ik wordt er nou een beetje gek en mijn mannetje nog veel meer...

Iemand tips?
Slabbetje met een gootje? Ha ha, geintje. Goh, wat een kereltje he. Ik heb een tijdje de melk slabbetjes van Tommee TIppee gebruikt, die hebben een dikke rand om het nekkie wat dan nogal wat kwijl absorbeert. Deze ging dan over een plastic slabbetje, maar je dat is niet ideaal.

slabbetje
Moet zeggen, in bed heeft ons manneke nooit gekwijld. Hij spaart het volgens mij op om het er allemaal uit te laten lopen als papa vliegtuigje boven zijn hoofd speelt (erg grappig, veranderd van een boeing 747 in een californisch brandblus toestel!!)
Oh mén alsjeblieft niet die dingen hé whahahaha

Nou dan heb ik aan het eind van de dag een flinke emmer vol leeggekieperd hoor :-)
Mannetje lag vanmorgen bovenop te slapen en heerlijk mijn decolleté vol te kwijlen YEAGH.

Als ik hem optil en boven mn hoofd houd dan kan ik bijna mn haren wassen.
Misschien kan je het in flesjes doen en verkopen op eBay. Babyjuice!! Ik wed dat er gekken zijn die erop zouden bieden ha ha. (beetje off topic, we zaten met een groep meiden te bedenken wat je kan verkopen want er staan soms echt maffe dingen op, vooral op eBay international. Je kunt je misschien voorstellen wat er na een paar glaasjes gesuggereerd werd ha ha. Misschien moeten we het echt maar doen, worden we nog rijk ook!!)
Hmmm het is wel een optie ja maar je weet nooit wat een paar perverserikken zullen doen met het kwijl van onze mannekes (YEK)

Misschien groenten erin koken ofzo?!
Heb hier pasgeleden nog in deuk gelegen want bij ons consultatiebureau staat een mega-luiercontainer waar moeder hun luieremmer kunnen komen leegmaken.

Die container is vorige week opengebroken en werkelijk alle luiers zijn meegenomen!

HUH?? té ranzig!

Vast een boer zonder compost(?)-hoop ofzo whahaha
Tja...Mopsey is nu drie en kwijlt nogsteeds. Gelukkig is ze nu op de leeftijd dat ik kan zeggen dat ze even moet dwijlen, en dan pakt ze een doekje en veegt haar kin/nek droog, hihi...

Maar sommige kinderen hebben meer kwijlproductie, I know.

Meer wassen, vaker omkleden, en eventueel een dubbele hydrofiel in het bedje voor betere vochtopname.
Wat wilde ik nou toch typen?
hihi arme mopsey!

Ik vind het vooral vervelend dat ie zo kwijlt omdat het nu kouder wordt en hij dus vrijwel altijd nat is.
Ik denk dat het hier niet over gaat voor z'n 18e.....

Hij is nu 2 en de kraan staat altijd open. Wij hebben stoffen slabbetjes met aan de achterkant plastic. Dat werkt hier het best. Maar ik ben ze nu wel flink zat!
......
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:44
Reden: Uitschrijving
96.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven