Zomeractiviteiten
zaterdag 19 mei 2012 om 19:41
Hier staat de grote vakantie bijna voor de deur, nog twee weken te gaan. En dan hebben de kinderen ruim drie maanden vakantie. Dat is op zich niet zo erg, maar door omstandigheden kunnen we de deur nauwelijks uit (ik woon in Syrië en het is gewoon niet veilig). Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn met leuke ideeën. De kinderen zijn 12, 10, 7 en 3, twee meisjes en twee jongens. Met de verschillen in leeftijd moet ik dus rekening houden. Eén plan heb ik al en dat is om ze, op een leuke manier, Nederlandse les te geven.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
zaterdag 19 mei 2012 om 21:05
Misschien is het haalbaar om via youtube gitaar te leren spelen.
Poeh je zal er maar voor staan; 4 kinderen van verschillende leeftijden 3 maanden thuis.
Ik heb 2 kinderen en dan 6 weken thuis. Maar ik ga echt elke dag met ze de deur uit.
Als jij niet naar het strand kan, kan je dan het strand niet naar jou halen. Dus op je balkon zand storten en dan zandkastelen bouwen? Ik heb niet echt een voorstelling van hoe groot je terras is.
Poeh je zal er maar voor staan; 4 kinderen van verschillende leeftijden 3 maanden thuis.
Ik heb 2 kinderen en dan 6 weken thuis. Maar ik ga echt elke dag met ze de deur uit.
Als jij niet naar het strand kan, kan je dan het strand niet naar jou halen. Dus op je balkon zand storten en dan zandkastelen bouwen? Ik heb niet echt een voorstelling van hoe groot je terras is.
zaterdag 19 mei 2012 om 21:54
Ik neem aan dat de buurtkinderen ook vrij hebben. Veel van de activiteiten die hier genoemd zijn (sportdag)zijn nog leuker als je het met meer mensen/in teams doet.
Wat bij ons een traditionele zomerbezigheid is huttenbouwkamp . Stapels pallets en hout, kinderen die begeleidt hutten ontwerpen, bouwen en versieren en daarna er natuurlijk een nacht in slapen. Ik weet niet hoe groot het dak is en of je aan goedkoophout kan komen, maar als het kan is het een hele leuke stoere activiteit.
Wat bij ons een traditionele zomerbezigheid is huttenbouwkamp . Stapels pallets en hout, kinderen die begeleidt hutten ontwerpen, bouwen en versieren en daarna er natuurlijk een nacht in slapen. Ik weet niet hoe groot het dak is en of je aan goedkoophout kan komen, maar als het kan is het een hele leuke stoere activiteit.
maandag 16 juli 2012 om 06:54
quote:Nederlanders vast in Syrië DEN HAAG - Een Nederlandse vrouw, haar vier kinderen en haar Palestijnse man zitten in de knel in Syrië. Omdat de man geen visum heeft, kan het gezin niet naar Nederland vluchten. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigde zondag berichtgeving van het Eindhovens Dagblad hierover.
Bron: Telegraaf
Dacht gelijk aan dit topic toen ik dit las, hopellijk gaat dit niet om jullie en zijn jullie allang weg uit die regio en zit je in n buurland met man.
Bron: Telegraaf
Dacht gelijk aan dit topic toen ik dit las, hopellijk gaat dit niet om jullie en zijn jullie allang weg uit die regio en zit je in n buurland met man.