Zwanger en bijna geen buik
vrijdag 1 mei 2009 om 17:40
Ik ben achttien weken zwanger van de tweede, ben van mezelf behoorlijk dun, en ik heb nauwelijks een buik. Ik kan nog steeds m'n gewone kleren aan, en meestal (bijna altijd) is er voor een buitenstaander niets te zien.
Vorige week ben ik bij de verloskundige geweest, en die zei dat het kind goed gegroeid was.
Vorige keer had ik ook een kleine buik, maar toen vond ik dat minder erg omdat ik het kind de hele dag voelde. Nu voel ik nog vrijwel niets. Was toen toch wat 'zekerder' van de zaak.
Ik was even benieuwd of meer vrouwen zo'n kleine buik hebben... Ik vind het best een beetje jammer eerlijk gezegd, heb ook al niet de grote borsten van de vorige keer
Vorige week ben ik bij de verloskundige geweest, en die zei dat het kind goed gegroeid was.
Vorige keer had ik ook een kleine buik, maar toen vond ik dat minder erg omdat ik het kind de hele dag voelde. Nu voel ik nog vrijwel niets. Was toen toch wat 'zekerder' van de zaak.
Ik was even benieuwd of meer vrouwen zo'n kleine buik hebben... Ik vind het best een beetje jammer eerlijk gezegd, heb ook al niet de grote borsten van de vorige keer
zaterdag 9 mei 2009 om 09:53
Ik ben nu 21 weken, maar draag ook nog deels mijn gewone kleding. Het is nu wel te zien en de kleine beweegt inmiddels ook prima, dus ik zou me echt geen zorgen maken. Geniet er van dat je nog even gewoon lekker jezelf kunt zijn zonder zo'n buik die in de weg zit, want ik begin nu af en toe toch te denken 'oh ja, zo was dat' ....