Zwanger en winterjas
zaterdag 18 oktober 2008 om 00:07
een draagdoek is dan ook wat anders dan een draagzak. Een draagzak (babybjorn) zou ik ook nooit onder een jas dragen, alleen van het idee al krijg ik het warm, laat staan de baby, maar een draagdoek is volgens mij een ander verhaal. Net als wat Snoopy zegt, dat lijkt me niet lekker dragen over een jas.
Whatever, I do what I want
zaterdag 18 oktober 2008 om 08:11
zaterdag 18 oktober 2008 om 12:28
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een te grote jas gedragen die ik van iemand heb gekregen. Ik heb me de hele winter vreselijk gevoeld als ik naar buiten ging. Hij was gewoon veel te groot, waardoor ik er niet uitzag als een zwangere, maar gewoon als veel te dik. Afschuwelijk. Mn de schouders/ mouwen etc blijven veel te ruim, want alleen mijn buik groeit.
Bij deze zwangerschap heb ik dus een positiewinterjas gekocht van mama licious, ik denk dezelfde als die hier genoemd wordt, zwart met een band. Kostte rond de 80 euro. Ik ben er superblij mee. Normaal zijn mijn winterjassen vaak wel duurder als dit bedrag dus ik vind het geen ramp dat het slechts voor 1 seizoen is. En misschien krijg ik ooit nog een derde.
In de winkel werd aangegeven dat deze jas ook niet zwanger te dragen is, door hem op de kleinste stand te zetten. Heb dat even op mijn moeder getest en dat kan inderdaad ook nog prima. Dus als ik hem niet zwanger niet mooi vind kan hij ook nog naar mijn moeder.
Bij deze zwangerschap heb ik dus een positiewinterjas gekocht van mama licious, ik denk dezelfde als die hier genoemd wordt, zwart met een band. Kostte rond de 80 euro. Ik ben er superblij mee. Normaal zijn mijn winterjassen vaak wel duurder als dit bedrag dus ik vind het geen ramp dat het slechts voor 1 seizoen is. En misschien krijg ik ooit nog een derde.
In de winkel werd aangegeven dat deze jas ook niet zwanger te dragen is, door hem op de kleinste stand te zetten. Heb dat even op mijn moeder getest en dat kan inderdaad ook nog prima. Dus als ik hem niet zwanger niet mooi vind kan hij ook nog naar mijn moeder.
zondag 5 september 2010 om 21:21
Ik heb deze besteld in het zwart. Heb hem nog niet binnen, maar vond het een leuke jas voor een leuke prijs.
Winterjas bij Bonprix
Bij Bonprix. Ben benieuwd hoe hij is. Ik wilde niet weer een winter me ergeren aan mijn te grote jas. Ben nu in dezelfde periode zwanger, dus nu wilde ik echt een fatsoenlijke jas.
Winterjas bij Bonprix
Bij Bonprix. Ben benieuwd hoe hij is. Ik wilde niet weer een winter me ergeren aan mijn te grote jas. Ben nu in dezelfde periode zwanger, dus nu wilde ik echt een fatsoenlijke jas.
woensdag 8 september 2010 om 20:33
donderdag 9 september 2010 om 09:56
Bij www.bollebuiken.nl heb ik een zwangerschapsjas gekocht..Een trendy van imitatieleer. Is niet echt een winterjas, meer een voor tussen de seizoenen door, maar verwacht dat ze hier ook wel winterjassen krijgen tzt.
donderdag 9 september 2010 om 10:08
donderdag 9 september 2010 om 11:10
zondag 12 september 2010 om 12:39
Maar een (meestal gebreide) poncho is toch veel te koud in een winter zoals vorig jaar? Ik vind ze echt superleuk hoor (WE heeft nu ook weer gebreide poncho's), maar daarmee ga ik echt niet op mijn fiets naar mijn werk met m'n gewone kleren er onder!
Heeft iemand de winterjas van Bonprix al? Ervaringen? En valt hij klein of gewoon uit?
En de wintjerjas van 9 Monate via Otto?
Ik heb nu het Mamalicious jack van Wehkamp thuis, een nepleren jackje, maar ik denk dat ik 'm terugstuur (jammer van de verzendkosten..). Hij past goed, is een leuk trendy model en ook met een kussentje eronder past ie nog goed, maar erg warm zal deze jas ook niet zijn. En het nepleer is wel heel erg, nou ja, nep dus.
Heeft iemand de winterjas van Bonprix al? Ervaringen? En valt hij klein of gewoon uit?
En de wintjerjas van 9 Monate via Otto?
Ik heb nu het Mamalicious jack van Wehkamp thuis, een nepleren jackje, maar ik denk dat ik 'm terugstuur (jammer van de verzendkosten..). Hij past goed, is een leuk trendy model en ook met een kussentje eronder past ie nog goed, maar erg warm zal deze jas ook niet zijn. En het nepleer is wel heel erg, nou ja, nep dus.
zondag 12 september 2010 om 12:58
Jammer van de jas Mickey.
Mijn ervaring: Ik had nog een lange gevoerde winterjas van wol die ik tijdens zwangerschap gedragen heb en aan het einde had ik van schoonmoeder een poncho geleend. Die was waterdicht en lekker gevoerd en beter voor op de fiets.
Nu kwam schoonmoeder direct weer met de vraag of ik de poncho nog een keer wilde lenen. Dus ik neem nu de poncho want mijn lange wollen jas begint toch wat lelijke plekjes te krijgen langs de randen en knopen.
Ik vind het zelf best zonde van het geld om een zwangerschapsjas te kopen voor 1 of 2 keer maar als je je er goed bij voelt moet je dat zeker wel doen. Succes met scoren van de jas, dames!
Mijn ervaring: Ik had nog een lange gevoerde winterjas van wol die ik tijdens zwangerschap gedragen heb en aan het einde had ik van schoonmoeder een poncho geleend. Die was waterdicht en lekker gevoerd en beter voor op de fiets.
Nu kwam schoonmoeder direct weer met de vraag of ik de poncho nog een keer wilde lenen. Dus ik neem nu de poncho want mijn lange wollen jas begint toch wat lelijke plekjes te krijgen langs de randen en knopen.
Ik vind het zelf best zonde van het geld om een zwangerschapsjas te kopen voor 1 of 2 keer maar als je je er goed bij voelt moet je dat zeker wel doen. Succes met scoren van de jas, dames!
zondag 12 september 2010 om 21:25
Ja, Floortje, is ook wel weer zo, maar met mijn huidige winterjas gaat het niet lukken. Aan de andere kant, de vanaf half december heb ik al verlof, dus hoef ik niet meer per se m'n fiets op. Even een boodschapje kan ik dan te voet doen.
Toch, na vriendinnenadvies, ga ik denk ik de jas van bonprix proberen..
Toch, na vriendinnenadvies, ga ik denk ik de jas van bonprix proberen..
zondag 12 september 2010 om 21:34