zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Anoniempje: Leuk dat je er weer bent. Zou je mijn NOD op 19 maart willen zetten??

Lyli en Soeze: We hebben dezelfde NOD spannend!!
Hier is er ook een ongesteld geworden, eh, denk ik. Na zes jaar Mirena was ik bijna vergeten wat het was. Pijne borsten, roze veeg, rood... maar verder nog geen echte pijn. Maar wel ongeveer op verwachte datum, ik had 8 feb, een paar dagen voor de mirena eruit ging ook een lichte bloeding, en heb begin vorige week en de dagen erna duidelijke tekenen van eisprong gehad, eh, denk ik. Dat is dan een 'cyclus' van 26 dagen.

Sorry dat ik er zo weinig ben, ik heb ook nog niet echt bijgelezen, ben zo vreselijk moe en gammel dat ik maar half wakker ben.

Morgen lezen en meer!
Nata, wat mooi van de cyste! En wat balen van je werk zeg... Pfff... Kwart voor 7 en dan nog werken! Ik hoop dat het inmiddels wel weekend is voor je!

Aracumba, hoe is het met je?

Lilith, wat heftig van de tweelingen bij jou zeg! Lijkt me heel dubbel dat er eentje gewoon doorgroeit en je een ander kindje bent kwijtgeraakt!

Ik heb vandaag weer een laatste pil geslikt. Nog 2 volle strips en dan is het voor mij eindelijk ook zo ver. Tenminste... Vriend is nog steeds een beetje huiverig. Maar dat komt wel goed!
Ah Nata ik heb zo met je te doen....wel kwaliteits bonbons toch ik bedoel ik zeg als je gaat moet je ook goed en echt lekker gaan..zo ga ik nog wel eens flink los met verse pistache noten ..zoooo lekker het liefst nog een beetje warm en veel zout....mmmmm als ik maandag ongesteld wordt ga ik een pond halen ...ook als ik niet ongesteld wordt....om beide redenen een goed excuus.

Whahahahaa zchat toch nu al wel lekker vrij toch?

Karan het gebeurde heel vroeg in de zwangerschap hoor, en dat er op de echo nog een inimini hartje klopte maakte veel goed !

Maar omdat het 2 eiig was is de kans groot dat het weer kan gebeuren....

Ik ben vrij klein en tenger (1.60...49 kg) tel daar bij die niet gesloten baarmoedermond bij op ..ik had het nooit vol gehouden..had bij de 2e met 24 wk weeen en bij de 3e met 26 weken en toen al ontsluiting....dus achteraf gezien beter dat er hoe rot dat ook klinkt er 1 niet doorgegroeid is .
Goedemorgen allemaal!!

Lekker weekend! (Voor diegene die doordeweeks werken )

Zo lekker een uitgebreid ontbijtje, het zonnetje schijnt, dus ik heb zin om allerlei dingen buiten te doen, maar waarschijnlijk is het een tikkie te koud daarvoor.

@Lilith: hahaha ja als mannen ziek zijn, dan zijn ze gelijk ook goed ziek en hebben ze de engste ziekte die er bestaat en gaan ze dood.

Als die van mij hoofdpijn heeft, sjonge sjonge, nou dat is zoooooooooooooooooooveel erger dan als ik het heb....ken je dat?

Maar toch vind ik hem zo lief dat ie de vader van mijn kindje mag worden

@Nata: voel je je alweer wat beter....lees dat je een zooitje chocola hebt gegeten en gedronken! Mmmmm Chocola is het beste medicijn. Gisteren uiteten geweest en als toet van die roomsoesjes met warme chocoladesaus eroverheen....

Heerlijk! Daar werd ik nou helemaal vrolijk van!

@Cons: Jammer joh! Op naar de volgende ronde! Hoop dat je niet zoveel last gaat krijgen.

Ik moet trouwens zeggen dat ik (tweede keer ongesteld na stoppen met pil) dat ik eigenlijk weinig last heb. Beetje hoofdpijn, maar verder helemaal niets! Dat was wel anders dan toen ik de pil nog slikte! Toen had ik veel krampen enzo. Gek he hoe ieder lichaam anders is??!!

@Karan: Spannende http://forum.viva.nl/forum#reactiestijd voor jou!! Ik zie in de tabel dat je in mei zou stoppen?! Heb ik iets gemist?

Hoe is het verder met iedereen?

Schapekop??? Ik wil je wel blijven volgen hoor!

Gorgi???

En de andere meiden??

Te druk, geen energie, geen zin om hier te zijn??
Wat is dat nou weer voor link in mijn bericht???
goedemorgen meiden,

hoe is het hier?

ik heb een heerlijk nachtje achter de rug als je begrijpt wat ik bedoel hahahaha

hmm hoop zo dat het deze maand weer gaat lukken ! zoals iedereen hier waarschijnlijk !!!!

lillit , balen van die waterpokken, vieze dingen zijn dat he.

en ze krijgen er ook zon jeuk van bah bah bah hoop dat ze snel weg zijn !!! nalles goed verder???

en met de rest van de meiden ???
Hai!

Haha Maris die link in jouw bericht...hihi Ik snapte er al niks van!

Lilith heeft je man de waterpokken of je zoontje?

Hier in de vruchtbare dagen,maar nog helemaal geen gebruik van gemaakt. Nog steeds niet zo'n zin in sex. Ook geen zin in die 2 wkn onzkerheid. Met vriend over gehad om een maandje over te slaan,maar eigenlijk wil ik dat dan ook weer niet. We zien wel wat er nog van komt.misschien is die rust ook wel ff goed voor me.

Ik denk dat ik ook maar eens vlug naar buiten ga,voordat het zonnetje weer weg is. Kan wel wat zonnestralen gebruiken

Nata: haha wat herkenbaar zo'n bui als jij gisteren had.

Maar jullie kunnen er weer helemaal voor gaan!

Ano: fijn dat je er weer bent!

Fijne zaterdag dames!
Heee allemaal,

Jeee, weekend!!! En zonnig hier in het Noorden!!

@ Maris, ik vind het maar wat fijn om weer ongesteld te zijn hoor, het is mijn eerste mens na bijna 6.5 jaar Mirena! en al na 3.5 weken dat ie eruit is gehaald. En wow, ik was vergeten wat een bloedbad het kan zijn zeg Voor de twee Mirena's ben ik 2 jaar aan de pil geweest, dus al 8 jaar niet 'natuurlijk' ongesteld geweest. Wow, ik heb het NIET gemist.

Dit 'reken' ik daarom ook niet als ronde eigenlijk. Ik heb gisteren zitten huilen van opluchting zowat- omdat het zo mooi snel was na het verwijderen en omdat het ondanks de periode van terugval met anorexia op gang komt nu. Ben overigens ook weer aardig op gewicht nu, moet nog iets van 3 kilo erbij. Dat gaat wel veel langzamer nu dan eerst, dus ik hou me met hardlopen ook wat in nu.

@Lilith, hoe gaat het met jou en met ons pact? Hier dus goed zoals je leest. Drukke boel bij jou thuus zo te zien...

@Nata, fijn dat het goed is gekomen met die cyste meid, das weer een zorg minder

Hebben we eigenlijk al wat gehoord van Gorgi?

@Anoniempje, goed dat je weer bij de tabel komt, het is maar stil zonder jou Alles goed? Ik heb bij mijnkalender.net berekend dat mijn NOD 1 april is. Ik DENK dat ik dat nog met een korreltje zout moet nemen, omdat dat gebaseerd is op de spotting die ik had NET voor de Mirena eruit was, dat rekent dat ding dus als mens. En dan heb ik dus een beetje een korte cyclus- vroeger was ik heel regelmatig met 28/29 dagen.

Maar hou het maar op 1 april voor mijn NOD dus!

Verder ga ik meer bijlezen, allemaal lekker genieten van het weekend!!!
Verdorie, ik heb de buikgriep meegenomen. Ik lees een andere keer wel bij, voel me veel te dizzzzzzzzzzzzy
@Anoniempje: spannende tijd voor jullie! Ik duim voor julllie!

@Renza: Heb je enig idee waarom je geen hebt in sex? Ik heb het ook hoor. Kan me op de een of andere manier niet ontspannen. Ben niet gestresst ofzo, ik weet het niet.

Misschien is die rust idd wel even goed voor je. Je hoeft toch niet te haasten? Het moet ook wel spontaan blijven vind ik! Hoe kijkt je vriend er tegenaan?

@Cons: alleen maar goed nieuws!!! Ben trots op je! Je zal een hele zware tijd achter de rug hebben. En als je nu alweer ongesteld bent geworden, betekent dat alleen maar dat je lichaam gewoon heel goed aan het herstellen is! JOEPIE!

Hulde aan het vrouwelijk lichaam!!

@JWVB: oh wat vervelend voor je! dat je nu ziek bent!

Heb het begin februari ook gehad en was echt 5 dagen onwijs ziek. Toen ik eenmaal weer een beetje kon eten en het erin bleef, voelde ik me snel alweer beter. Kop op! Gewoon blijven eten en drinken, maakt niet uit dat het er gelijk weer uitkomt, er blijft altijd wel iets binnen. Echt zo vervelend als je je zo slap voelt!

BETERSCHAP!!
Wat vinden jullie trouwens van het het volgende idee?

In de tabel bij de NOD ook VLK neerzetten van Verloskundige.

Dit voor de zwangeren die naar de VLK moeten. Lijkt me wel leuk om ze op die manier ook te volgen....

Ik ben trouwens de laatste van jullie die gaat proberen om zwanger te worden

hmmz volgens mij is iedereen druk bezig voor een klein wondertje hahaha
Hahaha nou ik niet hoor, lig gewoon lui op de bank bij de tv. Ja, ik vind iets van VLK ook een plan, Maris (en nog bedankt voor de lieve woorden, idd leve het vrouwenlijf!!).

Toen ik de tabel nog deed, heb ik ook wel eens gedacht aan een kolom voor uitgerekende datum, maar die kan gewoon ipv NOD komen als je zwanger bent, en misschien iets als 'bijzonderheden' zoals idd echo data, later geslacht indien iemand dat weet. Maar het is allemaal een beetje voorbarig, want er zijn er twee zwanger en het is volgens mij vaak dat zwangere meiden mee gaan schrijven bij topics waar ze in dezelfde maand uitgerekend zijn. Het ligt er dus een beetje aan hoe samenhangend de groep blijft.

Trouwens, over geslacht gesproken. Ik heb laatst een bevriend stel erg verbaasd doen staan met de mededeling dat wij het niet zouden willen weten. Ons lijkt het leuk als het een verassing blijft tot de geboorte, wat jullie?
ik zou het ook niet willen weten, dat vind ik juist ook een verassing, en dan alles maar in neutrale kleuren, zodat het en voor een jongen kan en voor een meid!!!!

als je het niet weet is het veel spannender!!!!

iedereen zijn eigen mening zeggen we dan maar he!!!
pffff ik ook niet, ben nog ongi :( geen gevrij dus, bovendien hebben we visite,hihihi

thanks meiden voor jullie schattige berichtjes, dat doet me weer goed.

Ik denk dat ik te nieuwsgierig ben om niet op de hoogte te zijn van het geslacht, maar vriendlief en ik zijn ervan overtuigd dat het een meisje wordt en dat terwijl ik nog niet eens zwanger ben, hahahahah, al heb ik verder geen voorkeur.

Verder gaan we het kindje 2/3talig opvoeden, gezien mijn vriend nog amper nederlands spreekt, is belangrijk voor hun taalontwikkeling en uiteraard voor de grootouders
@renza, ontstressen is echt het enige middel, ik heb een hoofdmassage ding gekocht en passievruchten als afrodisiac, maar sinds ik met de pil gestopt ben heb ikal zoveel meer zin
@cons, goed bezig meid, ga zo door
@Jwvb, ooh beterschap meid

@Lilith, hoe iz het met jou?

@Karan, wat fijn zeg, nu kun je volop meedoen, ik wens ook jou heel veel vruchtbaarheid toe
Goedemorgen meiden!

@Cons: Mij lijkt het ook erg leuk om pas na de bevalling te horen of het een jongen of een meisje is! Ik weet niet hoe mijn vriend daarover denkt, hebben we het nooit over gehad. Mijn vriend heeft een lichte voorkeur voor een jongetje, ik voor een meisje. Maar goed, die voorkeur is heeeeeeeeeeeel licht, want heel cliche, maar het is gewoon zo: als het maar gezond is met alles erop en eraan!!!

@ Nata: welke talen spreken jullie dan? Ik vind het altijd zo knap als die kleintjes meerdere talen spreken! Maar goed, dat gaat natuurlijk allemaal spelenderwijs!

Hoe zou het met de zwangeren zijn?

En met Gorgi?

Fijne dag!
goedemoggel allemaal!!!! hahaha flauw he

hier is weer alles goed hoor vriendlief doet mooi zijn best!!!!

ben trots op ons haha

even nog over het geslacht, ik ben dan natuurlijk wel benieuwd, maar zoals andere ook zeggen als alles ma gezond is en alles er op en eraan !!! vooral na mijn miskraam wil ik dan alleen nog maar hopen dat het 9 maanden blijft zitten!!!!

arucamba hoe is het met jou ? en wanneer is je nieuwe nod???
Ja ik mis arucamba ook en zon27 en nog wel meer trouwens!

JOEHOE!!!
quote:natadecoco schreef op 07 maart 2009 @ 23:13:

@renza, ontstressen is echt het enige middel, ik heb een hoofdmassage ding gekocht en passievruchten als afrodisiac, maar sinds ik met de pil gestopt ben heb ikal zoveel meer zin

Euh passievrucht ja? Oh dat wist ik niet. ja ik moet het ff rustig aan doen en loslaten dat het waarsch deze maand niks meer wordt. Vriend is ziek duss... maar bedankt voor de tip Nata.

Maris; vriend gaat er relaxed mee om,maar vindt het voor mij wel vervelend. Hij weet dat ik het zooooo graag wil en wens.
Aanvulling op tabel=goed idee!

Maris: sorry ben het ff kwijt,maar waarom wilde jullie ook weer wachten met zwanger worden?? Wil je het nog een keer aan Renz vertellen?
quote:natadecoco schreef op 07 maart 2009 @ 23:17:

@Karan, wat fijn zeg, nu kun je volop meedoen, ik wens ook jou heel veel vruchtbaarheid toe

Hehe... Nee joh! Ik moet nog 2 pilstrips... Al zijn we wel al heel hard aan het oefenen...

Vriendlief heeft het nog steeds een beetje benauwd, maar hij begint wel te wennen aan het idee. Enige schok was wel dat ik hem vrijdag vertelde dat ik na de volgende pilstrip al aan de foliumziir moet. Vond ie toch wel erg snel.

Gisteren flink baalmoment. Vriend en ik hebben besloten pas in mei te stoppen met de pil omdat op dat moment toevallig mijn pillen op zijn, en dat we in december een reis gepland hebben die ik heel graag wil maken. Stel dat alles in 1 keer goed zou gaan, dan kan het nog net. Als ik eerder ging stoppen kon ik niet meer vliegen.

Nu was het zo dat we met mijn ouders en broers zouden gaan. Mijn broers zijn niet bijster handig met geld, en mijn ouders ook niet altijd. Maar goed, december is nog ver weg, dus tegen die tijd kunnen ze het geld echt wel bij elkaar hebben.

Mijn ouders zijn vorige week druk begonnen met het verbouwen van het huis. De badkamers worden helemaal aangepakt.

Belde mijn moeder gisteren op, dat het allemaal wat duurder uit ging pakken en dat de vakantie dus niet door kon gaan. Dus dat we het maar moesten uitstellen.

Vriend en ik zijn vreselijk boos nu. Wij vinden dat ze het niet kunnen maken, omdat ze 2 weken terug nog druk in de (foto)boeken zaten met mijn vriend en ze druk bezig waren met de voorbereidingen. Daarnaast... Zoiets vertellen via de telefoon vind ik nou ook niet echt leuk. Het is nog 10 maanden weg, via mijn vaders werk konden we een auto huren daar, via een collega konden we in een appartement, en mijn vader heeft zoveel vliegpunten dat we 4 gratis vliegtickets hadden. (We hebben vroeger in dat land gewoond). Onze inschatting was dat het echt niet zo duur zou zijn, en dat als je iedere maand wat geld opzij legt, kan je dat echt wel bij elkaar hebben voor december.

Nou ja,misschien beetje warrig verhaal, maar wij zijn er goed boos over. Ik wil die reis al jaren maken, en nu ineens haken mijn ouders af...

Wij hebben nu al besloten dat wij dan maar met z'n tweetjes gaan, en aangezien we niet 2 keer dezelfde reis willen maken, is het gewoon pech voor mijn ouders... We hebben in september vorig jaar besloten dat we dit jaar in december gaan. Dan is het niet echt veel gevraagd om daar rekening mee te houden toch?

Grr....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven