zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
quote:Maris1978 schreef op 17 maart 2009 @ 10:58:

Maar ik zie het echt niet zitten dat ik de school van mn kind moet bellen en moet zeggen: Met Truus de Boer, ik ben de moeder van Jan Jansen..... Hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor. Als je namelijk geen naamskeuze maakt (of de ouders kunnen het onderling niet eens worden), dan krijg volgens het burgerlijk recht het kind de naam van de vader indien gehuwd, en de naam van de moeder indien ongehuwd. Dus het wordt dan gewoon: Met Truus de Boer, de moeder van Jan de Boer.
quote:JWvB schreef op 17 maart 2009 @ 13:57:

[...]

Hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor. Als je namelijk geen naamskeuze maakt (of de ouders kunnen het onderling niet eens worden), dan krijg volgens het burgerlijk recht het kind de naam van de vader indien gehuwd, en de naam van de moeder indien ongehuwd. Dus het wordt dan gewoon: Met Truus de Boer, de moeder van Jan de Boer.

Goed nieuws voor mij!

Maar ik wil gewoon dat we met zijn drietjes dezelfde achternaam dragen, als een echt gezinnetje
quote:Ittje schreef op 17 maart 2009 @ 10:37:

Hè wat stom, had ik een reactie geplaats, lag het forum eruit....

In ieder geval, Lily wat jammer voor je! Sterkte met de volgende ronde..

Conscienza, wij gaan trouwen in juni. Waren eerst van plan om in september te trouwen, maar juni leek ons nu toch handiger. Ben ik wat flexibeler, fitter en slanker. Zal wel een buikje hebben, als alles goed mag gaan. Ben dan ongeveer 20 weken zwanger. Heb er nu al zin in!Als ik het mag zeggen: mooier kan niet!
even een voor Lily
quote:renza schreef op 17 maart 2009 @ 15:07:

[...]

Als ik het mag zeggen: mooier kan niet!Vind ik ook! Ons leven gaat nu in een stroomversnelling, alleen maar mooie dingen die we mogen meemaken..
Jullie zijn echt lief !! Allemaal bedankt voor de vele knuffeltjes !!

Zit er gelukkig niet teveel mee in. Had het natuurlijk graag anders gehad maar derde keer (ronde) , goede keer misschien?

Dat koude washandje en kussen onder mijn poep laat ik nog even achterwege maar ben wel van plan om te stoppen met roken (vandaag dag 1 - moet ergens beginnen hé ?) Zie het volledig zitten !! Nu volhouden

Waar blijven de dansende ????!!!

Wie is de volgende die een test gaat doen?

dikke terug
Heel goed Lily! Trots op je! VOLHOUDEN!

Ben vorige jaar mei gestopt.....heb daarna nog een paar sigaretjes gerookt, om te proeven zeg maar, maar ik vind het nu echt zo vies dat ik er echt niet meer aan ga beginnen!

Ik ben sinds twee weken gestopt met roken. Ik had mezelf altijd voorgenomen om pas te stoppen als ik al zwanger was, maar door omstandigheden heb ik besloten nu al te stoppen. Alleen maar beter juist! Heb ik zometeen áls ik zwanger ben niet de frustraties van het stoppen met roken!
quote]Eva777 schreef op 16 maart 2009 @ 22:54:

@barbientje

wat blijf jij verrasend rustig! Ik zou gek worden van de onzekerheid en onwetendheid!

@eva:haha nou dit lijkt zo is niet zo, denk er nu wel steeds aan.....

maar nog steeds niet ongesteld. maar goed die test die ik heb gedaan zaterdag was negatief dus denk niet dat ik zwanger ben.

quote:renza schreef op 17 maart 2009 @ 09:15:

Goedemorgen!

En? Nog steeds geen tekenen ?

Barbientje: ja je krijgt natuurlijk eerst een tijdelijk contract. Als het nu een jaar was en je bent nu zwanger.....maar ja dan zit je volgend jr met een probleem...hmm lastig hoor! Hoeveel wil je blijven werken als je een kindje hebt? Of weet je dat nog niet?

Ja als het je droombaan is...Ga je sowieso naar het gesprek?Stel dat het allemaal nog ff duurt....maar miss is het al wel zo...ik benieuwd hoor!!

De pillen zijn speciaal voor vrouwen die graag zwanger willen worden,dus vertrouw erop dat het goed is. Is met foliumzuur.Je moet ze wel 2x pd slikken,dat leek me lastig,maar ik merk dat ik er nu beter op let dan bij een pil die je 1x per dag slikt.

Mijn vriend en ik kennen elkaar bijna 7jr. Ik wil al al die jaren graag kinderen met hem,hij wil sinds sept samen met mij het avontuur aangaan. Ik heb heeel lang moeten wachten en de relatie heeft meerdere keren hierdoor op het spel gestaan. Maarrr nu zijn we een team en dat voelt heel prettig,dat moet ik gewoon niet vergeten,daarom probeer ik er een klein beetje beter mee om te gaan. Vriend is nuchter: we zien wel of het gelukt is Renz..hij houdt mij met beide benen op de grond En stiekem is hij best bang voor wat er komen gaat,dat weet ik gewoon.

Bij jullie is het vooral je vriend die heel graag wil Barbientje?

@renza

ja hij wil al een aantal jaren inderdaad en ik ben in oktober overstag gegaan en nu wil ik ook heel graag. ik wil denk ik 24 tot 28 uur blijven werken ligt eraan of vriend ook minder gaat werken. dit wil hij wel. dus moet maar kijken.

@iedereen: hoeveel willen jullie eigenlijk blijven werken als je een kindje hebt?
@renza: denk trouwens dat ik wel naar het gesprek ga, ik kan altijd kijken toch?
goede avond allemaal

hoe is het met iedereen ?

lilly ik heb het bijgewerkt hoor
quote:barbientje schreef op 17 maart 2009 @ 19:02:

@renza: denk trouwens dat ik wel naar het gesprek ga, ik kan altijd kijken toch?

Tuurlijk! Zou ik ook doen hoor! Iig veel succes!!

Wanneer ga je weer testen?
@ renza: wanneer ik durf haha....
Nero en Lily, ik ben zelf al bijna 2 jaar gestopt met roken ivm de toekomst (zeg maar)... als je rookt heb je 40% minder kans om zwanger te raken dan als je niet rookt! VOLHOUDEN! Het is het ook errug waard voor je eigen gezondheid, ik ben gaan hardlopen en heb een betere conditie dan ooit daarvoor.

Verder Nero... ik denk dat je cyclus nog wel wat onregelmatig kan zijn na de pil, meer nog dan bij een Mirena- ik zou nog eventjes wachten? Hihi, je weet nooit natuurlijk. Ik was juist vrij snel ongesteld, 26 dagen na de laatste mini-bloeding die ik opeens had voordat de Mirena eruit ging. Ik was nl nooit ong. met Mirena. Een vriendin van mij moest 6 weken op haar eerste ong wachten na Mirena, en was nog maanden onregelmatig.

Ittje, je zult er prachtig uitzien! Als ik deze ronde zwanger raak, ben ik rond de 6 mnd zwanger bij de bruiloft, das al best een eind, maar ja. Ik weet niet, op een vreemde manier maakt het ook dat ik me niet zo enorm gehaast voel, het neemt de druk juist een beetje weg van het oooh, zal het deze 'ronde' lukken??? hoewel ik denk ik wel zal balen dit keer met de ongesteldheid als ie komt, uiteraard.

Oh, en ik lees opeens van een hoop wat meer over hun relatie, dus dat doe ik dan ook maar even nu. Wij zijn nu iets meer dan 3 jaar samen, wonen 1.5 jaar samen. Mijn vriend heeft me in december ten huwelijk gevraagd. We hebben eigenlijk altijd een heel stabiele en diepe relatie gehad- heel intiem, zo als ik het nog nooit eerder had. Kan het niet zo goed uitleggen. Ik heb eerder een lange relatie gehad en dat was alleen maar aan/uit ruzie/goedmaken. Ik ben mijn vriend zijn eerste, hij is het type 'stille wateren, diepe gronden', en is erg op zichzelf. Sinds dat wij samen zijn, ben ik belachelijk gelukkig, zelfs als ik met mijzelf minder gelukkig ben. Hoor mij nou verliefd leuteren. Sorry hoor.
@Maris

Voorlopig voel ik me nog niet echt "naakt" . Eerst nog een ongestelheid zoals altijd. Nadien niet herstarten met de pil, dat gaat pas raar zijn... Alsof er iets niet klopt.

@anoniempje

Sommige mensen voelen ook helemaal niets hoor in 't begin. Nog niet wanhopen.

@Lily,

wat jammer. Onze NOD in april is wel ongeveer dezelfde. Ik zal samen met je aftellen bij de volgende ronde!!!

Met twee staan we sterk meid!

@nero

wat spannend, ik zou vanaf nu hele dagen door blijven testen. Ongeduldig als ik ben. ik heb er dus geen flauw idee van

@barbientje

ik zou toch gauw nog eens testen hoor!

Mijn vriend en ik willen sowieso trouwen. Hij weet dat het van mij nog wel even mag wachten. Hij wil niet zeggen binnen welke termijn hij het wil. hij wil het als verrassing houden. Misschien als de kindjes al geboren zijn. :-)

Wij gaan beide full time blijven werken. ik 38u/week vriend ongeveer 45u/week
eva lief hoor... ik voel net allemaal kleine puistjes op mijn schouders en dacht metteen, zou het dan toch ??? maar dat kan natuurlijk ook gewoon door de naderende ongi zijn haha
he eva,

dat zijn nog aardig wat uren en ik moeilijk doen over mijn urgen en haha. misschien zou ik ook wel 4 dagen willen blijven werken,want vind mijn werk best leuk, maar iedereen in mijn omgeving zegt dat 3 dagen al veel is met een kindje... maar misschien zijn ze gewoon verwend haha.wat voor werk doe je dan? en hoe hebben jullie het geregeld met oppas?

ja als het nog lang duurt dan ga ik wel een test doen inderdaad.

@anoniemje, houd hoop meid, nog paar daagjes wachten.

groetjes
barbientje je moet echt testen hoor hihi spannend !!!

en ja ik moet een paar daagjes wachten, maar die duren zo lang !!!!!!!!! ik wil niet meer wachten !!!!
barbientje heb jij trouwens al een test gedaan ? of wacht je tot nu toe nog af ????

ik had er allang 10 ofzo tegen aan gegooid hahahahaha

xxx een meid zonder geduld!!!!!!!!!!!!!!
quote:nero schreef op 17 maart 2009 @ 16:41:

Ik ben sinds twee weken gestopt met roken. Ik had mezelf altijd voorgenomen om pas te stoppen als ik al zwanger was, maar door omstandigheden heb ik besloten nu al te stoppen. Alleen maar beter juist! Heb ik zometeen áls ik zwanger ben niet de frustraties van het stoppen met roken!en hoe gaat het? vind je het moeilijk of niet?
@anoniempje: ja had al een test gedaan zaterdagmiddag en die was negatief, dus wacht nu even af wat er gaat gebeurenl, heb nu niet meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden, wel een paar keer gehad maar misschien zet het steeds niet door.

heb ook niet veel geduld hoor haha

succes!

groetjes
Eva: gefeliciteerd met het stoppen van de pil! Zal wel heerlijk voor je zijn!

Ik zie nu NOD's van Kata,Nero en Soeze verschijnen? Hoe is het ermee dames?

Pff vind het voor mezelf ook spanned worden nu. Ik denk dat mijn NOD 23-3 zal zijn,dus nog een dag of 5 afwachten. Maar ik denk dat als ik maandag ong moet worden,dat ik dat dan zondag al zeker wel voel. zucht
barbientje ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas na anderhalve week een lichte positieve test in handen dus een negatieve zegt echt helemaal niks vind ik !!!!

ik zat net even mijn boobs te bestuderen en zag 1 hele dikke blauwe ader erop die mij eigenlijk nooit op is gevallen hahahahahahahahaha

meiden het spijt mij echt dat jullie dit allemaal van mij moeten aanhoren, maar ben toch blij met jullie dat ik hier elke keer mijn verhalen kwijt kan, dank jullie wel lieverds!!!!!!!!!!!!

my viva friends for live
Jeetje meiden, ik ben gewoon 1,5 uur kwijt met bijlezen!

Gezellig hier! Jammer Lily, op naar een nieuwe ronde.

Ik kom uit Nederland, omgeving Rotterdam

Mijn vriend en ik zijn 8,5 jaar samen, waarvan we er al 8 samenwonen. Voor trouwen hebben we nooit geld gehad, dus het was geen optie (schulden) Per 1 april zijn we schuldvrij, vandaar ook onze keuze om voor een kleintje te gaan. Mocht vriendlief mij vragen, zeg ik meteen ja :-) Maar over een paar jaar als we "klaar"zijn, vind ik ook goed. Ook wel schattig als je kids, bruidskinderen kunnen zijn.

Ik zit nu midden in mijn vruchtbare periode. Als mijn cyclus een beetje regelmatig is, is mijn ovulatie morgen.... ik ga dus maar eens kijken of vriendlief nog wakker is....

Trusten tot morgen!

Joy
Hoi Allemaal..

Overmorgen mijn eerste NOD.. Ik heb nog geen ongesteldheidsbuikkrampen (mooi woord voor scrabble) Maar dat is bij mij vaak pas 1 dag van te voren of zelfs een paar uur voordat ik ongesteld moet worden. Ook ben ik uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en dat weet ik natuurlijk ook nog niet zeker. Al dat wachten pfff.. Dat is aan mij "kaatje ongeduld' niet besteed. Misschien dat ik bij de volgende NOD wat relaxter ben.

@Lily jammer dat het deze keer niet is gelukt ik ga voor je duimen de volgende NOD. Ben je nu voor het 3e kindje relaxter als dat je bij de eerste was?

@stoppende rokers: Succes!!

@ Soeze en Nero.. Hoe is het bij jullie.. Ook zo in spanning??

@ Barbientje: Ik duim voor je mee dat de volgende test die je doet wel positief is. Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent.. Bijna een week overtijd, Ik zou allang weer getest hebben. Maar ik vind het heel verstandig om nog even af te wachten

@ iedereen: Weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven