zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Hoi meiden!

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties,doet me goed!!!

Ik weet hoe graag iedereen het wil!

Goh dat poppetje achter mijn naam...ik kan het nog niet echt geloven.

Trouwens heel erg jammer dat Maris niet meer van de partij is. Ze schreef zo leuk en actief mee!

Ik voel me wel weer een beetje onnozel als ik dan zo terug lees en denk aan toen ik ging testen. Eigenlijk gewoon veel te vroeg 3 dagen voor NOD,maar ja ik was impulsief,heb het gedaan en tot nu toe gaat het goed. Hopelijk blijft dat zo.Wel maf want het was niet zo'n test die je eerder dan NOD kunt doen. 1 van etos en een digi van Clear Bleu...

Ik voel me wel echt een beetje anders ja,kan het niet zo goed uitleggen. Heb last van pijnllijke borsten en een rommelende buik. Had vanaf vorige wk zondag steeds een beetje ongipijn en lichte steekjes links onderin,dat is nu sinds gisteren minder. Verder geen gekke dingen,maar ja het is nog zooo pril,wie weet wat er nog komen gaat.

Ano,Barbientje en miertje voor jullie blijft het spannend. Kanp trouwens dat jullie wel netjes je geduld kunnen bewaren! We hopen op goed nieuws.

Wat de wetenschap betreft moet ik je gelijk geven Lilith,wat vandaag gezond is ,blijkt morgen kankerverwekkend.

Drink jij nog gewoon koffie trouwens? IK lees dat je daar op een gegeven moment geen zin meer in kan hebben??

Ik heb trouwens net die nieuwe smaken gekocht.

Meiden ik heb even het 1en ander gemist de laatste dagen,sorry als ik even wat minde alert reageer..komt wel weer.
@ renza gefeliciteerd!!!! helemaal super!

ik ben eindelijk ongesteld geworden, dit was een hele lange cyclus van maar liefst 39 dagen, maar goed ben blij dat alles nog werkt haha.

voor anoniempje en miertje, wel lastig wachten met testen he?

ik zou gewoon testen, want zoals je ziet bij renza.....

groetjes
quote:barbientje schreef op 22 maart 2009 @ 17:48:

@ renza gefeliciteerd!!!! helemaal super!

ik ben eindelijk ongesteld geworden, dit was een hele lange cyclus van maar liefst 39 dagen, maar goed ben blij dat alles nog werkt haha.

voor anoniempje en miertje, wel lastig wachten met testen he?

ik zou gewoon testen, want zoals je ziet bij renza.....

HMMM..ik ben niet echt het goede voorbeeld meiden

Barbientje erg jammer! Had je dit aan zien komen of juist helemaal niet?

Had je die etos pillen nog gehaald? Die beweren je cyclus regelmatiger te laten verlopen.

groetjes
barbientje is wel jammer stiekem hou je toch een beetje hoop maar goed, als je al niet zwanger bent kun je natuurlijk beter ongi worden, dan weet je in ieder geval dat alles in orde is !

op na de volgende ronde... wanneer is je volgende nod???voor in de tabel...

nou hier nog steeds niks oooooh echt erg meiden wat moet ik nu , hihi echt spannend maar ben zo bang voor een teleurstelling....
Renza ja ik drink nog steeds koffie....sterker nog ik ben juist koffie gaan drinken toen ik zwanger was van de 1e.....

Whahahahaha beetje onnozel?/?? ik ken werkelijk niemand die 3!!!!!!!!!!!! dagen voor haar nod ging testen...en dan ahjajippiejippiejee ook nog positief...Renz je zet de wetenschap in z'n hempie!!

Barbientje ben wel blij voor je dat 'je het nog doet"

Op naar de volgende keer meid!!

Ano en Miertje ik heb deze keer toen ik 2 dagen overtijd was getest met het 2e plasje zeg maar...

Oh ik ben zo zenuwachtig voor jullie 2..... (f) (f)
Ano en miertje: ik zeg allebei zwanger!! Wie doet er mee met een wedje?

Renza, ben echt blij voor je. Kan me voorstellen dat je het niet echt kunt geloven.

Zit nu naar de 25 meest indrukwekkende tv momenten te kijken. Komt er net een stukje van hart in actie, dat natasja froger 4 vrouwen ziet die alle 4 een kindje hebben verloren. Moest even zo hard huilen! Vond t zo zielig, die vrouwen, en ook weer zo mooi hoe ze steun aan elkaar hadden gehad. Iemand anders het ook gezien?

Ik was vanmorgne op de verjaardag van het zoontje van een vriendin. Allemaal kinderen natuurlijk weer. Wij hadden een doosje dupli meegenomen (hij werd 2) en uiteindelijk zat mijn vriend alleen maar met alle duplo en een houten treintje te spelen. Hihi... Vond het zo grappig! Zijn commentaar was dat ie niet wist dat dat allemaal zo leuk was. Vond t wel erg leuk... Hij krijgt echt zin in het 'kindje maken'.
Ach barbientje, wat jammer! maar idd wel goed dat alles werkt zeg maar.

Hier nog steeds hetzelfde, had gisteren ook wel wat rommels in de buik, maar ja dat kon ook van het eten zijn, haha.

Afwachten, morgen half dagje werken en dan vrij.

He bah Karan, kan me het heel goed voorstellen dat je dan moet huilen. Ik werk in een supermarkt in een winkelcentrum en in een andere winkel werkt een meisje die haar kindje vlak na de geboorte is verloren. Alle klanten vragen natuurlijk nu "en wat is het geworden??" lijkt me zooooooo vreselijk
Ik had helemaal gemist dat Maris weg is :( Maris, ik vond je echt een toffe meid, maar ik snap het wel hoor, ik ben ook zo. Hopelijk tot later!

Renza, PROFICIAT!! Jeuj zeg, super :-) Het gaat hier goed in dit topic

Verder heb k niet alles gelezen, sorry dames, ik moest vandaag nog werken (er was niemand behalve mij) en verder heb ik het gewoon druk.
Ik vraag me ineens af : hoe is het met katalinova eigenlijk? Of heb ik een berichjte gemist
en met arucamba ????

en miertje hoe is het hihi

ik heb wel gerommel in de buik, maar heb goed gegeten , elke keer denk ik en nu zal het wel, na de wc en nee niks hoor

vind het echt superspannend !!!!!!!
quote:Karan schreef op 22 maart 2009 @ 19:39:

Ano en miertje: ik zeg allebei zwanger!! Wie doet er mee met een wedje?

Renza, ben echt blij voor je. Kan me voorstellen dat je het niet echt kunt geloven.

Zit nu naar de 25 meest indrukwekkende tv momenten te kijken. Komt er net een stukje van hart in actie, dat natasja froger 4 vrouwen ziet die alle 4 een kindje hebben verloren. Moest even zo hard huilen! Vond t zo zielig, die vrouwen, en ook weer zo mooi hoe ze steun aan elkaar hadden gehad. Iemand anders het ook gezien?

Ik was vanmorgne op de verjaardag van het zoontje van een vriendin. Allemaal kinderen natuurlijk weer. Wij hadden een doosje dupli meegenomen (hij werd 2) en uiteindelijk zat mijn vriend alleen maar met alle duplo en een houten treintje te spelen. Hihi... Vond het zo grappig! Zijn commentaar was dat ie niet wist dat dat allemaal zo leuk was. Vond t wel erg leuk... Hij krijgt echt zin in het 'kindje maken'.

Hai Karan.

was dat niet met Marco Borsato? Dan heb ik het ook gezien ja.een tijdje geleden...heel emotioneel
[quote][message=2952742,noline]Lilith75 schreef op 22 maart ook nog positief...Renz je zet de wetenschap in z'n hempie!!

quote:renza schreef op 22 maart 2009 @ 20:45:

Hai Karan.

was dat niet met Marco Borsato? Dan heb ik het ook gezien ja.een tijdje geleden...heel emotioneel

Ja, inderdaad met Marco Borsato. Was echt heel emotioneel. Maar ook zo mooi om te zien dat ze er zoveel aan hadden.

O jee, barbientje, had nog helemaal niet op jou gereageerd. Maar wel een van me!
@Renza: Gefeliciteerd!!!!

@Miertje en Ano: Even stoer zijn en testen! Wel of niet testen verandert niets aan de uitslag :-) En dan kunnen die cheerspoppetjes in de lijst erbij!

We gaan tot half april voor alleen maar positieve testen!!!

Joy
Ja Ano Miertje...morgen uurtje of 6 langer kunnen jullie van de zenuwe toch niet in bed blijven.....

Renza
Duimduim voor ano en mier!

Barbientje, dat is wel echt een mega lange cyclus... heb je dat wel eens meer? Misschien ook door spanning dat de mens. uit is gebleven... lijven zijn rare dingen soms.

Aaah ik had vandaag al 11 uur geslapen, en heerlijk lang ontbeten en nu gaan we ook lekker vroeg naar bed... zalig, zo'n zondag, daar zou je er meer van moeten hebben.

Oh, en ik ben al bijna op streefgewicht, moet er nog ongeveer 2 kilo aan weten te eten !! Toch wel een beetje trots. Heb strakjes wel wat nieuwe broeken nodig! Maar vriend benadrukt steeds hoe blij hij is dat Cons weer een beetje een kontje heeft
och hoor dit dan wie is er hier nu zenuwachtig en nieuwschierig hahahaha meiden schaam jullie !!!!!!! hihi

ik kan helemaal niet in slaap komen zal ik dat eens even vertellen, lig er al vanaf 9 uur in en zie hier zit ik weer

oooh waar moet dat toch heen met mij !!!
Hey meiden,

doe maar de test, dan ben je misschien van de twijfel verlost. Zeler als hij positief is!

En als hij negatief is, kan je nog steeds verder hopen en wachten met die tweede test.

Zoveel nog onder ons die spannende zitten af te wachten!

Wie weet komen er deze week nog enkele dansende poppetjes bij!!!!

Jipie!
Barbientje,

Jammer voor je, had er nog zo eengoede hoop in. Maar volgende keer beter. nu alles eindelijk weer normaal werkt!

Sleep well!
renzaaaaaaaaaaaaa jeeeeaaaahh

gefeliciteerd, het gaat hard hier op het forum!! Leuk hoor!!
Goedemorgen Miertje en Ano.

Al getest?

@Cons: volhouden!!!

@myself: ga nou is naar bed...

Op zondag altijd hetzelfde, uitslapen, middag dutje en dan 's avonds klaarwakker... het is maar goed dat ik op maandag niet werk

Ga maar ff mijn boek pakken (ik ben begonnen aan de shopaholic serie, en hoop tegen de tijd dat ik bij Shopaholic en Baby ben zwanger te zijn )

Joy
Miertje?......Ano?.......oh en Ano wij zijn schaamteloos hoor hahhahaha

Eh goedemorgen allemaal!!!!!!!!

Cons Super!!!!!

Joy heerlijk toch? ik ben ook altijd vrij op maandag en zou niet anders meer willen ......

Renza hier lekker bakkie koffie....
goedemorgen

ano lag om 1 uur nog klaar wakker, nu, half 8 wakker geworden, sprintje na de toilet in het potje plassen 5 minuten wachten, en ja hoor het drama is net als de vorige keer

heel licht positief getest, meiden is nou een licht streepje ook een streepej ??? kan het niet geloven, ben ik echt zwanger ???

ik heb getest met kruitvat eigen merk 2 voor 5 euro, die teste vorige keer ook maar met een heel licht streepje, en ik heb er ook welleens negatief mee getest, die hebben geen indroog lijntje toch ?

precies na 5 minuten afgekeken, ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na een weekend niet ingelogd te hebben zie ik ineens 2 dansende !!!!!!!!!!

PROFICIAT RENZA EN ANONIEMPJE !!!!!!!! Ben super blij voor jullie !!!
@ Miertje, heb je al getest ?? EN?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven