zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
aaah soeze jammer, op naar de volgende ronde...

ik heb gelezen dat als je een onregelmatige cyclus hebt, je vanaf dag 10 na de menstruatie om de dag moet klussen, verder heb ik eigenlijk geen idee, heb me er niet in verdiept omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb tot nu toe..
@Soeze: Jammer, op naar de volgende ronde...

@Maris: Succes en tot snel?

@iedereen: Ik wil ook niet weten wat het wordt. Mijn vriend roept al jaren ik wil alleen dochters. maar ik zou willen beginnen met een jongen, zo hebben de meisjes een grote broer... Ik wil er ook 3, vriendlief 2, dus die discussie houden we nog wel na nummer 2 :-) Voorlopig eerst maar hopen dat nummer 1 lukt. Je kan nog zoveel willen....

Joy
Ik had ook een regelmatig cyclus toen ik gestopt was met de pil.Ik kon de klok op gelijk zetten

Maar deze maand kon ik de klok niet op gelijk zetten.Het is wel zo dat ik in die week wel ongi moest worden.

We gaan weer positief door op naar de volgende maand.

Volgend weekend lekker er tussen uit en ontspanning wie weet

Heb wel zin om weg tegaan we zijn nu bezig met verbouwen einde is inzicht.

Dus lekker dan van elkaar genieten sauna en zwembed beautyfarm
quote:anoniempje21 schreef op 20 maart 2009 @ 21:51:

aaah soeze jammer, op naar de volgende ronde...

ik heb gelezen dat als je een onregelmatige cyclus hebt, je vanaf dag 10 na de menstruatie om de dag moet klussen, verder heb ik eigenlijk geen idee, heb me er niet in verdiept omdat ik een vrij regelmatige cyclus heb tot nu toe..

Bedankt voor de tip ik ga er gewoon voor.Maar ik hoop dat mijn man zich niet verplicht gaat voelen.

Gelukkig zit die volgende week in de nachtdienst dan heeft hij na dag 10 geen nachtdienst

Als hij in de nachtdienst zit wordt klussen altijd wel moeilijk (en dan voelt hij zich ook gauw verplicht)
Goedemorgen!! Jee ben ik de eerste vandaag? Was al om 7 uur op... wasjes in de wasmachine, hardlopen, lekker lui ontbijten, boodschapjes, thuis werken, ...

@Soeze... Ah, jammer! Maar... gewoon doorgaan, en die cyclus wordt vanzelf weer normaal. Ik kan me voorstellen dat het onhandiger is als je met nachtdiensten zit enz- dan is het toch wel handig als je kan inschatten wanneer je je vent niet moet mislopen! Dat 'verplichte' is iets waar je (ik bedoel: iedereen) echt wel voor moet waken, zeker als het misschien niet zo snel gaat. Iedereen hoopt natuurlijk dat het meteen raak is, maar tot een jaar is normaal. Aaargh.

Ik ben ook wel bang dat het mss niet handig is om mijn vriend overal bij te betrekken, maar het is ook een beetje zoals onze relatie is. Hij vraagt er ook steeds naar. Ah schattig, vanmorgen was mijn temperatuur een stukje hoger dan de periode hiervoor, vraagt ie meteen of ik wat voel. Hahah, het wordt nog een lange rit- en ik maar proberen er 'niet' mee bezig te zijn. AHUM.

Nou, ik ga maar es rennen, fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden !!!!

cons ren ze !!!

hoe is het met iedereen ?

miertje??? hoe voel je je ?

nu meiden ik ben lekker thuis vandaag heerlijk !

mijn oog is al een heel stuk minder dankzij die zalf ! ben echt blij !!!!

en hier nog geen rode duivels te bekennen hoor ...
Goedemorgen heerlijk weer het is LENTE!!!!!!!!!!!!

Ik was ook zo vroeg wakker Cons....maar ben nog lekker blijven liggen....

Met als gevolg dat mijn huiskamer vol logt met een in stukjes geknipt sinasappel netje...mijn jongste houdt van knippen jawel incl d'r eigen haar en nu dus het netje....

Maar ja stofzuiger er door...

Ja ach ik laat ze ook meestal die zeur pruimen..maar ik hou van discussies...meestal zeggen ze "mijn tijd komt wel weer" nou ik vindt dat zo depri klinken je moet zorgen dat het altijd jouw tijd is...ja toch?

Hoe kun je nou een leuke lees tevreden moeder zijn en te gelijk zeggen "mijn tijd komt wel weer?"..

Soeze balen maar beter te vroeg ongesteld dan overtijd en geen positieve test en maar afwachten tot je menstruatie komt...toch?

Ano???????
jaa lillith wat is er ???????hahaha
he meiden jullie willen me toch niet vertellen dat jullie nu al in de bikini in de zon liggen he, nou das echt nog veeeel te vroeg hahaha

waar is iedereen, tis zo stil hier
Goedemorgen!

Hahaha, ik lig niet in de bikini hoor. Ga vanmiddag wel even de stad in, lekker shoppen en een terrasje pakken.

Hoe is het met jullie verder? Al nieuws van de zwangeren?

Hier nog steeds niet ongesteld... En vandaag is het dag 33, dus duurt wel lang nu... Begin me ook van alles in m'n hoofd te halen, zo heb ik al wel een paar dagen last van steekjes in m'n onderbuik en ben ik de hele week supermoe 's avonds. Zal het dan toch...??? Hahaha, je kan jezelf echt gek maken he! Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik gewoon even een testje doen om mezelf gerust te stellen.
quote:nero schreef op 21 maart 2009 @ 11:20:

Goedemorgen!

Hahaha, ik lig niet in de bikini hoor. Ga vanmiddag wel even de stad in, lekker shoppen en een terrasje pakken.

Hoe is het met jullie verder? Al nieuws van de zwangeren?

Hier nog steeds niet ongesteld... En vandaag is het dag 33, dus duurt wel lang nu... Begin me ook van alles in m'n hoofd te halen, zo heb ik al wel een paar dagen last van steekjes in m'n onderbuik en ben ik de hele week supermoe 's avonds. Zal het dan toch...??? Hahaha, je kan jezelf echt gek maken he! Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik gewoon even een testje doen om mezelf gerust te stellen.

Zou ik ook doen, dan weet je het maar Wie weet, enz.

En eh... ik was die week voor ik de eerste keer ongesteld was echt zo doodop, pas achteraf weet ik dat het gewoon pms was. Ik was het ook niet meer gewend! Ik had steekjes, en ook nogal koppijn. Ik hoop voor je dat het gewoon snel doorkomt. Dan weet je tenminste waar je aan toekomt en kan je een beetje inschatten wanneer je de volgende keer hoopt dat het NIET gebeurt.

Ik weet niet, toen ik de spiraal eruit liet halen, zei de dokter ook dat het meestal zo is dat je cyclus weer even op gang moet komen. Natuurlijk kan je meteen zwanger raken zonder uberhaupt ongesteld te worden eerst, maar dat is denk ik wel uitzonderlijk. Ik vond het ook niet echt een prettig idee, ik was al die jaren niet eens ongesteld geworden (op die laatste keer na dan een heeel piep beetje). Ik vind het wel een prettig idee dat de boel eerst even 'normaal' is voor er iets in moet groeien, zeg maar. Maar mss slaat dat helemaal nergens op.

Gebruik je Etos Zwanger worden? Daar zit een extract in dat de cyclus zou normaliseren... sorry ik heb je dat vast al eens gezegd, zit hier maar reclame te maken.
jaa ik had dat ook gedaan als ik jullie was, eerst even alles goed laten worden voor er een kleintje in groeit, en ja ik weet ook dat je jezelf behoorlijk gek kunt maken

hier nog niks roods haha
En nee ik lig ook niet in bikini haha! De buren zaten al wel te zonnen, maar ook maar eventjes, het is lekker fris. Maar heeeerlijk, ik heb alweer 13 km in de benen. Ik woon in het Hoge Noorden, en ren zo de stad uit en de weilanden in. Ahhh. Echt, heerlijk, dit is ideaal hardloop-weer, lekker koud, droog en zonnig!

Verder ben ik vandaag alleen thuis, lief is op cursus al sinds heel vroeg. Ik ga zo boodschappen doen en proberen niet te shoppen hihi. Alle extra centen moeten nl. naar de bruiloft...

Hahhaha lilith, volgens mij zijn jouw kids net zo leuk en grappig als jij ...

Ik zit hier met twee katten die elkaar regelmatig achterna zitten, overal plukken haar. Arme onderburen...

Anoniempje, ik duim voor een echte NOD (NIET Ongestelde Dag), en dat het dit keer goed raak is!!!
dank je cons kan het goed gebruiken, zit me hier toch even de kop gek te maken he pfff is echt niet goed

maarja we zien wel
Hahahaha ano ?????/ ik bedoelde of er al iets was....maar nog niet en misschien wel 9 maanden niet wiehoewieoei...
Jaaaa.... Ik duim ook hard voor anoniempje! (En voor de rest ook natuurlijk)

We hebben uiteindelijk de vakantie nog steeds niet geboekt omdat vriendlief op de bank ging liggen en in slaap viel. Dus... 10 uur in bed gaan liggen en een hele lekkere lange nacht gemaakt. Vanmorgen druk met de administratie bijwerken en de belasting invullen. Ik krijg nog ruim 300 euro terug van de zorgverzekering! En blijkt dat ik van vorig jaar ook nog dingen moet declareren. Dus nu kan ik zeker op vakantie! Het gaat Japan worden. Wel erg duur land, maar we hebben nu een hele goedkope vlucht gehad. Echt niet normaal hoeveel je kan besparen! We kunnen nu heen en weer voor 500 euro, terwijl de eerste zoektocht 850 zou zijn... Op die manier valt het allemaal best mee. Wij zijn van die fanatieke google-tiepjes, vooral mijn vriend.

Ik ga eens even lunch maken. Vriend kan uren bezig zijn met het spelen met de belastingaangifte. Als je het huis 50-50 verdeeld levert dat dan weer minder op dan 60-40 enzo. Ik snap er niks van, maar het zal wel. Toch weer een paar tientjes gewonnen.
@Cons

Ja, dat het misschien niet lukt deze maand om zwanger te worden kan ik mee leven. Wil het eigenlijk vooral weten, wat als het toch raak zou zijn, kan het dan geen invloed hebben op geboren aandoeningen en zo. Want dan wacht ik liever even.

@soeze

wat jammer! nu ja, dan komt je eisprong ook weer gelijk wat vroeger misschien is je volgend nod ook weer wat vroeger.

@anoniempje

zo spannend! wie weet is het al opnieuw raak!

@nero

Toch raar hé. zo lang moeten wachten en nog steeds niet positief getest. Ik blijf meehopen voor je!

terwijl ik dit schrijf zit ik gezellif in de tuin van het zonnetje te genieten. Heerlijk toch die eerste lente! Het leek wel alsof de winter nooit zou stoppen!
meiden wat lief van jullie allemaal !!!

ik kwam net van de toilet en zei tegen mijn vriend ooooooh nog niet ongi moet eerst even tegen mijn meiden zeggen, dus hier nog niks hahaha

lillith ik hoop ook zeker dat het nu 9 maanden wegblijft haha
Gaat wel de goede kant uit hoor, anoniempje!

Vanmiddag heerlijk genoten van het mooie weer! Ik heb echt lentekriebels. Lekker de stad in geweest, kadootjes kopen voor housewarming vanavond, kindje van 2 dat morgen verjaardag viert en verjaardag van de buurvrouw. Oooooveral buggy's en kinderwagens! Of zou ik er gewoon teveel op letten?

Ik heb gisteravond trouwens eens gegoogled op de etos zwanger worden pillen. Er schijnt een jaar geleden ergens een forum geweest te zijn waar een groepje bij heeft gehouden hoe lang het duurde voor iemand zwanger werd, en iedereen die de etos zwanger worden slikte was binnen 4 maanden zwanger. Wat denken jullie?

Ik denk zelf dat het een klein beetje onzin is. Binnen 4 maanden zwanger worden kan sowieso natuurlijk, en zal best vaak voorkomen (tenminste in onze vriendenkring al een paar keer), maar of je dat nou kan linken aan een pilletje slikken???

En toch... Niet geschoten altijd mis... Dus ik ga voor de etos pilletjes!
ik denk dat het van die etos pillen wel erg toevallig is hoor, lijkt me sterk anders zou iedereen toch aan die ¨pillen gaan, en ik heb er verder nog nooit iemand van gehoord...

hier nog steeds niks aaaaaaaah ik word gek meiden wat denken jullie
waar is iedereen ?? en miertje hoe is het met jou gegaan vandaag???
Dag meiden,

heb zoooo lekker van het zonnetje genoten vandaag!! ff geen computer. Hier ook nog steeds niks roods te bekennen . Zo spannend! Bij jou ook nog niks anonimpje,lees ik??

Soeze, echt balen dat het toch gekomen is.....

Nero, k zou idd maar een testje tegenaan gooien als ik jou was

Hoe is het met Barbientje?

cons. jij bent actief geweest vandaag!! Waar de lentekriebels al niet goed voor zijn he? heerlijk!! Ik heb vorige maand vrij trouw de etos-pillen geslikt. Ervoor had ik een regelmatige cyclus van 29 en vorige maand ineens 32. Weet natuurlijk niet of dat door die pillen komt.....Deze maand niet zo trouw ingenomen,, kijken wathet wordt.
miertje spannenddddd

wanneer ga je testen ???
weet nog niet, de vorige keer was k ook 3 dagen later "aan de beurt". Denk toch dinsdag , als het zolang wegblijft. Jij?? IK gok dat jij niet zo lang wacht....heb ik het mis??
he meiden,

weer even bijgelezen.

wordt weer spannend voor een aantal, nero, anoniempje en miertje hoop dat het raak is.

ik ben nog steeds niet ongesteld, .....

heb sollicitatiegesprek gehad ging voor mijn gevoel erg goed, maar er kwamen iets van 20 mensen voor 1 baan dus haha niet veel kans, das wel jammer maar goed.

ik duim voor de nod ers!!! wanneer gaan jullie testen?

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven