zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
thnx lily, ik durf helemaal niet blij te zijn haha, heb net wel even gehuild, zo begon het de vorige keer ook, heel licht positief later duidelijk met clear blue digitaal, een week erna miskraam ! oooh het zal ons toch wel een keer gegunt zijn !!!
quote:barbientje schreef op 22 maart 2009 @ 17:48:

ik ben eindelijk ongesteld geworden, dit was een hele lange cyclus van maar liefst 39 dagen, maar goed ben blij dat alles nog werkt haha.

groetjes@ Barbientje, Jammer en ook niet jammer dat ze erdoor gekomen zijn... Is wel een hele lang cyclus 39 dagen, vooral als je voor een kleintje gaat. Op naar de volgende maand en ik doe mee !!
Renza en Anoniempje, gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend mooi nieuws na dit weekend, ben zo blij voor jullie! En Anoniempje: ik kan me goed voorstellen dat je nog niet echt blij durft te zijn, is volgens mij heel logisch. Hoe reageerden jullie partners?

Ik ben gisteren ongesteld geworden! Uiteindelijk dus dag 34 van mijn cyclus... Ben er wel erg blij om, aangezien het m'n 1e menstruatie na de pil was, toch een teken dat alles werkt zeg maar. Nu maar hopen dat deze cyclus ook zo lang ongeveer duurt, zodat ik precies kan rekenen wanneer de eisprong is! M'n vriend was trouwens erg teleurgesteld, aangezien ik best laat was met m'n menstruatie hoopte hij al heel erg dat ik zwanger was. Hahaha, hoezo ongeduldig???

Heb verder zoveel mogelijk geprobeerd mee te lezen, maar in het weekend kan ik niet zo vaak forummen. Dus sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd!
jaa dank je wel, mijn vriend is ook heel blij mar ook bang, zelfde als ik dus..
Proficiat!!!!!

Kan het zijn dat je streepje nog licht is ivm het hcg gehalte?
wauw anoniempje!!!! gefeliciteerd!!!

maar begrijp ook heel goed je angst en twijfel.....enorm spannend!

Maar in de regel is het toch streepje is zwanger, licht of donker maakt niet uit. misschien over paar daagjes nog een keer testen?
ik teste de vorige keer ook telkens maar heel licht en pas ongeveer anderhalve week na mijn nod was de digitale van clearblue duidelijk

dus ik heb geen idee maar het streepje is even breed als de controlestreep en ook roze van kleur
Aaaaaaah anoniempje, weet je dat ik niet eens kon slapen! Misschien wel sympathie-wakkerliggen! Jeeee meid, ik kan me voorstellen dat je voorzichtig-blij bent, maar GEFELICITEERD!!!

Nero, jij ook blij neem ik aan, want die eerste cyclus na alle anticonceptie in je lijf--- ik vond het een FEEST om te merken dat het allemaal nog functioneerde. Op naar de eerste echte ronde!
Hier gaat het helaas eventjes iets minder... niet om het gewicht maar gewoon omdat ik zo geobsedeerd ben met alles wat er in mijn lijf gebeurt. Dat maakt mij natuurlijk ook de perfecte kandidaat voor eetstoornissen... maar goed, dat 'temperaturen' of ik wel een eisprong heb, enzo, dat is misschien voor mij ook niet helemaal een plan. Ik maak mezelf helemaal gek, want vannacht heb ik 3 uur geslapen (zulke goede sex dat ik er van wakker lag, hahaha )... ik lag maar te malen en te malen, en dacht ook meteen van oooh, nou zal je zien dat ik opeens weer heel laag temperatuur omdat ik niet goed slaap, en nou ja, toen lag ik uren wakker. Heb heel slaapverwekkende verhalen verzonnen om toch maar te slapen, maar niks werkte. Ik viel om half vier in slaap en schrok om 4 uur wakker uit een nachtmerrie, en toen weer om zes uur tot de wekker ging. En idd, opeens weer lagere temp, even hoog als voor hij omhoog ging. Toen flink gehuild in de armen van Lief omdat ik het alweer zie gebeuren dat ik dit dan als nieuwe obsessie heb. En nu kan ik er weer om lachen (als een boerin met kiespijn) natuurlijk, maar ik ben doodop en gewoon bang dat dit nog wel eens een lange en frustrerende reis voor me kan worden.

Ik lees ook bewust alleen dit topic (heb de laatste pagina als favoriet), want zodra ik de hele lijst zie, kan ik het niet laten om mezelf gek te gaan maken met verhalen over stellen bij wie het niet lukt. Jeez, we zijn in het midden van ronde 1, amper op gewicht en net van de Mirena... lekker cons. Dus. Sorry ik moest het even van me af pennen!!
Heb even gegoogled...hoe langer zwanger hoe meer hcg je in je urine hebt.....las ook maar daar gaan we niet van uit...dat hcg 9 weken na een mk pas uit je lichaam is.

En anders als je onzeker bent wat logisch is..bel je de vlk toch even? al is het alleen maar om je gerust te stellen.
Hey ladies,

Zooooo wat is hier veel geschreven in tussen tijd zeg!

ANOOOOOO!!!! Joepie!!! Gefeliciteerd zeg!! Ja, een licht streepje is eens streepje en dus Zwanger! Goed zeg! Jij behoeft ook maar een klap op je kont te krijgen om zwanger te worden (hahahaha)

En RENZA ook zwanger!!!!!!!!!! Gefeliciteerd hoor meid, helemaal blij aan deze kant van de PC!!!

Voor jullie allebei alle geluk van de wereld dat alles goed mag gaan en gezond mag worden!!

Enne Maris..............wat jammer nou, maar ik kan je heel goed begrijpen hoor, ik had het zelfde, moet ff niet teveel er mee bezig zijn, heb een gezin wat het allerbelangrijkst voor me is, en we zien wel waar het schip strandt....

Enne....lillith, hier bij ons ook zeker van die Moeder-Gans-typetjes............denken dat ze fulltime moeder zijn als ze de gehele dag thuis zijn. Nou, moeder ben je altijd en dus fulltime, ook al werk je. Ik werk ook en ben ook fulltime moeder, stomme redenering van die Moeder-Gans!

Hier zijn gister de rode duivels doorgebroken, na 48 dagen!!!! Grrr, zie je, ik hoef echt niet eerder te testen dan na 50 dagen!!! Maar geen nood, we hebben net besloten om dit jaar nog met vakantie te gaan (de jongste vliegt nog gratis) dus dat is dan ook weer een leuk vooruitzicht. Lekker ff weg met zijn viertjes!! Heb er al helemaal zin in.

Nou, meiden, ik ga nu en veel succes met zwanger worden en voor de gene die al zwanger zijn lekker genieten. Ik kom nog wel eens langs waaien!!

XXXX Mellie
Ach lieve Cons jank schreeuw ...doe maar lucht je hart we zijn er voor je!!!

Ik herken dit wel hoor toen ik de vorige keren zwanger wilde worden...ik zag het ook zo "duister"in....maar geef niet op meis...je bent heel erg goed bezig met je gewicht wees trots!!!

x
Anoniempje en Renza!!!! Gefeliciteerd!!!!

Lees ik even een weekendje niet mee en gelijk 2 zwanger! Ik hoop dat dit aanstekelijk is! Ano ik begrijp dat het allemaal erg spannend is en dat je nog niet gelijk blij durft te zijn. Ik leef met je mee.

Ik heb eerder al vermeld dat ik niet de meest geduldige persoon op aarde ben. Nou dat wordt dus aardig op de proef gesteld! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Gisteren een test gedaan en die was negatief..Ik had deze maand een ovulatietest gedaan en die was positief op dinsdag bijna 3 weken geleden. Dus dan zou mij eisprong die woendag zijn geweest en zou ik afgelopen woensdag of donderdag ongesteld moeten worden dacht ik. Ik had woensdag ook echt een beetje mestruatieklachten. Maar helemaal niks. Nou ja er valt niks van te zeggen. Maar al die onzekerheid is maar niks hoor. Ik kan geloof ik niks anders doen als afwachten.

Wanneer moet ik nou weer testen volgens jullie?
hahaha een klap op de kont en zwanger hahahaha.

mijn vriend zij net ookal wat ben jij voor een vruchtbare vrouw hahaha mensen toch

en nee lillith ik denk dat het hcg bij mij gewoon langzaam gaat want dat was de eerste keer ook zo , en toen ik die miskraam heb gehad was een paar dagen daarna de test al negatief, dus ik ga er niet vanuit dat het nu al weer mis is toch ? of wel meiden ???? heelpppppppppp
Kata, ik zou morgen of overmorgen nog een test doen.

Tjee spannend hoor kan me voorstellen dat je je onrustig voelt die onzekerheid is vreselijk....en als je het echt niet langer vol houdt test je toch vandaag nog een keer?

En idd 14 dagen na je ei komt je mens dus wat dat betreft...ben je nu wel al overtijd.

Succes..
Nee Ano niks mis gekkie!!!!!

Jij hebt wat trager hcg whahahahahaa
cons, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat, ik ben supertrots op je, nog 2 kilo en je bent op je goede gewicht...

typ hier maar lekker alles van je af, wij zijn je viva friends, voor leuke berichten maar ook voor minder leuke berichten !!!!

knuffel voor jou meid
MIERTJE!!!???????????
hahaha dank je lillith, maak me toch wel weer druk, maar wij zullen toch ook wel geluk hebben NU he hahaha

ik hoop zo dat dit keer alles goed mag gaan !!! ben bang

en blij tegelijk
Dat je bang bent is logisch....maar laat je angst je geluk niet overschaduwen!!!

Ik ga klussen de trap schuren....bleh....maar als het eenmaal klaar is is het resultaat natuurlijk weer prachtig!!!

Fijne dag en tot vanmiddag!!

xx
Goedemorgen dames,

Na een weekend niet op het forum te hebben gekeken moest ik even bijlezen.

Maar die twee dansende poppetjes vielen me gelijk op!

Ano en Renza, gefeliciteerd, super!!!

Gaat toch goed dit topic. Hopelijk volgen er meer... Miertje?

Bij ons ook alles helemaal geweldig. Donderdagavond dus de echo en we hebben het hartje zien kloppen! Vond het toch wel een prettig idee te weten dat het tot nu toe allemaal goed is gegaan en er dus toch een levend wezentje in me zit.

Vond het toch wel heel spannend, omdat je zo vaak hoort dat vrouwen een miskraam krijgen. Nu is de kans er natuurlijk nog wel, maar het wordt wel steeds iets kleiner.

Kortom, helemaal opgelucht en blij!
je moet van het beste uitgaan ittje geweldig zon echo, dat is echt heel mooi he en het word nu alleen nog maar mooier.
quote:conscienza schreef op 23 maart 2009 @ 09:43:

Nero, jij ook blij neem ik aan, want die eerste cyclus na alle anticonceptie in je lijf--- ik vond het een FEEST om te merken dat het allemaal nog functioneerde. Op naar de eerste echte ronde! Dankjewel! Ontzettend lieve reactie van je!
quote:Ittje schreef op 23 maart 2009 @ 10:07:

Goedemorgen dames,

Na een weekend niet op het forum te hebben gekeken moest ik even bijlezen.

Maar die twee dansende poppetjes vielen me gelijk op!

Ano en Renza, gefeliciteerd, super!!!

Gaat toch goed dit topic. Hopelijk volgen er meer... Miertje?

Bij ons ook alles helemaal geweldig. Donderdagavond dus de echo en we hebben het hartje zien kloppen! Vond het toch wel een prettig idee te weten dat het tot nu toe allemaal goed is gegaan en er dus toch een levend wezentje in me zit.

Vond het toch wel heel spannend, omdat je zo vaak hoort dat vrouwen een miskraam krijgen. Nu is de kans er natuurlijk nog wel, maar het wordt wel steeds iets kleiner.

Kortom, helemaal opgelucht en blij!Lttje wat een mooi bericht, wat bijzonder dat jullie het hartje gehoord hebben! Lijkt me zo'n mooi moment om met z'n tweetjes bij de verloskundige te zitten en dat mee te maken. Ik krijg er nu al tranen van in mijn ogen! Ik ben wat dat betreft zo'n emofreak hahaha!
Door alle hormonen ben ik nu ook zo'n emofreak hoor.

Als ik in de auto zit en hoor ik een mooi liedje... snik...

Als ik het aan mensen vertel word ik ook steeds zo emo, heb ik de tranen in de ogen. Echt verschrikkelijk, niks voor mij, nuchtere fries.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven