zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Goedemorgen allemaal!!!

Oh Gorgi er wordt hier heel hard duimen gedraaid!!

Spannend!!

Wij gaan vandaag ook niks bijzonders doen...gisteren bij schoonouders geweest vandaag lekker "thuis"...is nog hier op de boerderij...dit is het laatste weekend vriend is er volgende week zondag weer....maar wij gaan vrijdag al naar ons eigen huis..ik moet zaterdag werken vandaar.

Nou meiden ik ga nog even mijn bedje in ...
gorgi spannend meid, ik hoop het voor je hoor... ik ga duimen !!!

lill, zou wel weer lekker zijn he lekker in je eigen huisje..

geniet van de dag meiden
Wat spannend Gorgi! Hier wordt er ook hard voor je geduimd!

Hier een druk weekend geweest. Gister zijn namelijk de puppies geboren. 2 jongens en een meid. Ze doen het geweldig en hun moeder ook. Nu een beetje slaapgebrek, maar dat halen we wel weer in.
Haaaaaai allemaaal,

@ Gorgi... DUIM DUIM!!! Heel spannend, zeg!

@ Lilith, jij was ook vroeg zeg... ik heb voor het eerst in maanden een keer doorgeslapen. Dat is het als je altijd vroeg op bent... dan word je dat ook als het niet hoeft

@ Joy, gefeliciteerd met je pupjes! Oh lieef... ik ben eigenlijk geen hondenmens, maar puppies... cliche van me he! En nee, ovutesten... dat lijkt me voor mijn geobsedeerde hoofd ook geen plan. Merk wel dat ik er nu veel relaxter over ben dan vorige maand, we zien het allemaal wel.

@ Eva, na de pil is het geloof ik wel normaal dat het even schommelt. En zo lang je niet precies weet wanneer er eieren springen... gewoon vaak het bed induiken met je lief

Zucht, hier nogsteeds erg verkouden... maar wel beter dan gisteren. Moet vandaag wel werken, zit weer met een deadline voor een presentatie, maar die staat los van mijn eigenlijke project... Kan me er maar moeilijk toe zetten, ben zo slooooom!
Hey meiden,

Het lijkt wel alsof jullue internet ook niet werkt met pasen!!!

En net nu ik in zo een dipje zit
@Eva: waarom een dipje, niet lekker in je vel?

@Cons: mijn hondjes hoef je geen hondenmens voor te zijn, die vind iedereen leuk. Ze zijn dan ook formaatje poes :-)

@Ano: Mijn nieuwe NOD is volgens de menstruatiekalender 14 mei, dus zet hem maar op 18 mei, dan weet ik zeker dat ik niet weer misschien ben ik zwanger stress heb.
quote:Eva777 schreef op 13 april 2009 @ 22:26:

Hey meiden,

Het lijkt wel alsof jullue internet ook niet werkt met pasen!!!

En net nu ik in zo een dipje zit

Hee Eva, wat is er aan de hand?

quote:Joy4britt schreef op 13 april 2009 @ 23:24:

@Eva: waarom een dipje, niet lekker in je vel?

@Cons: mijn hondjes hoef je geen hondenmens voor te zijn, die vind iedereen leuk. Ze zijn dan ook formaatje poes :-)

@Ano: Mijn nieuwe NOD is volgens de menstruatiekalender 14 mei, dus zet hem maar op 18 mei, dan weet ik zeker dat ik niet weer misschien ben ik zwanger stress heb.Hahaha oohh pupjes... alles dat baby is... ok behalve baby spinnetjes maar zelfs die
Hoi dames,

Hoe is het hier? Heb wel gelzen de afgelopen week,maar weinig tijd gehad om te reageren. Hier verder alles goed.

Wat een heerlijk weertje zeg! Groetjes voor jullie allemaal
Hey Allemaal,

Ik hoop dat jullie lekker relaxte paasdagen hebben gehad. Het was in ieder geval heeerlijk weer en dat is het nog steeds.

Gorgi: Zoooo spannend ik duim voor je mee.

Eva: Hoe gaat ie?? Vanwaar komt dat dipje?

Met mij gaat alles wel lekker. Ik ben zoveel relaxter nu dan vorige maand. Wel heel druk met m'n bedrijfje. Maar dat is alleen maar goed. Nog anderhalve week dan kan ik weer m'n NODagen uitzitten.

Geniet van het weertje allemaal!
Gorgi, ook ik duim heeeeel hard mee voor jullie! Het lijkt me zo ontzettend heftig om er op die manier mee bezig te zijn, heb er dan ook veel respect voor en besef daardoor des te meer hoeveel geluk wij hebben.

Consc, graag gedaan hoor, die info. Leuk dat je nu ook al die stappen hebt gezet! Wij zijn nu druk bezig met het regelen van catering, meubels voor in de tuin, muziek, kaarten, etc. En er wordt zelfs al een vrijgezellenfeest voor me georganiseerd. Wordt wel heel echt nu allemaal.

De rest, ik blijf meelezen en wacht in spanning af, hopelijk binnenkort meer dansende poppetjes!

Oh ja, afgelopen weekend voor het eerst meegemaakt dat iemand mij vroeg of ik zwanger was... Schrok er van! Ik maar denken dat het niet te zien was. Wel dus! Hij zag het aan mijn haar (wil niet meer zitten), mijn gezicht (iets boller) en mijn ogen (blijkt een glinstering in te zitten). Was er echt totaal niet op voorbereid, maar sindsdien heb ik nog meer het gevoel dat het echt is. Donderdag weer een echo trouwens, spannend! Daarna gaat het de wijde wereld in.
Dag dames,

Gorgi wat spannend zeg! ik duim voor je...

Ben ook een tijdje niet geweest, heb ook een dipje gehad. Gwoon zo'n AAAAAAAH, watwiliknoueigenlijk??Moet ik niet??Gaathetwelgoedzo-dipje.Herkenbaar?Of heb je zoiets van Niet zoveel aan baby-maken gedaandus. Wat is er met jou dan, Eva??
Hey meiden,

ik zit in een dipje omdat ik op dit moment totaal niet weet waar ik aan toe ben.

Heb ik al een eisprong gehad? moeten we beginnen af tellen om te gaan testen of we zwanger zijn? of ga ik nog drie maanden in een onwetendheid zitten? Wat een hel. Ik heb nog liever dat de rode duivels komen, dan dat ik helemaal niets weet.... Vooral gezien ik het gevoel heb dat ik helemaal niet zwanger ben.
Hee Eva,

Ik ga je even de preek geven die ik mezelf weleens geef als ik er over ga tobben... je bent echt NET begonnen, en je wilt het natuurlijk al zo veel langer dan dat dat je bijna niet kan wachten... maar geef je lichaam een beetje tijd om te wennen aan het pilloze tijdperk!

Je weet nog niet eens of je cyclus normaal is of nog een beetje schommelig, dat weet je pas bij de NOD en wat er dan wel of niet gebeurt. Voor hetzelfde geld ben je netjes op tijd ongesteld en weet je dat alles weer functioneert. Of je bent gewoon meteen zwanger.

Direct na de pil zwanger worden is de uitzondering, niet de regel. Als het zo is, is dat een heeeel leuke verrassing, maar ik zou niet bij ronde 1 al bij de pakken neerzitten. Ik had zelf als eerste 'hoop' een gezonde menstruatie, en dan een mooie cyclus.

En dan... het is normaal dat het tussen 1 maand een 1 jaar duurt voor het lukt, en dat is van zo veel factoren afhankelijk... dat het uitblijven van een zwangerschap in de ene ronde niet betekent dat er iets mis is of wat dan ook. Ik had er voor ik hier aan begon ook geen idee van wat voor een beerput van gedachten, angsten en spoken er geopend kan worden, en ik heb mezelf echt een beetje tot rust moeten manen (vandaar deze lezing haha, ervaring leert... )

Ik heb me van alles in mijn arme hoofd gehaald, van cyclusstoornissen tot zeldzame afwijkingen die maken dat je wel menstrueert maar geen eitje legt, weet ik wat. Ahum. Helpt niet. Wat wel hielp: gewoon doorgaan met mijn normale leven, niet meer spoken op internet overdag, niet temperaturen of testen, gewoon zien.

Dus en kop op!! Vertrouw op je lichaam.
Eva, meis je hebt toch tijd? Je bent pas begonnen, zoals cons zegt, ik ga volledig akkoord met haar. Zet het van je af meis al snap ik je wel hoor Ik heb zelf ook zo'n dipjes, maar dan meer omdat ik nog niet mag beginnen.

Als je wilt praten, msn maar of mail me maar hé, ik mail je onmiddellijk terug :-)
eva meid hou moet he, positief blijven..

ik heb er 8 maanden over gedaan helaas ging het toen mis en ben nu weer zwanger, en nu achteraf denk ik oooh wat is het toch snel gegaan !!!!

blijf positief, de maanden vliegen voorbij en voor je het weet heb jij je kleine wondertje al in je armen !!!
ik sluit me aan bij de andere meiden, maar toch een dikke voor eva! Het komt zeker helemaal goed, en wat anoniempje zegt is zeker waar: voor je het weet heb je een prachtig minimensje in je buik, en dan vliegt de tijd weer en heb je je wondertje in je armen!

Joy, gefeliciteerd met je pups. Lijkt me zo schattig om te zien! Kan je geen foto neerzetten?

En gorgi, jeetje wat een spannende tijd... Ik denk dat iedereen extra hard duimt voor jou, want als we van iemand zo'n mooi dansend poppetje willen zien, dan is het van jou!

Hier bij mij tikt de tijd gestaag door. Nog 2 weken en 2 dagen pil slikken! Vriend krijgt er de kriebels van. Toch wel eng allemaal. Bijna iedere avond hebben we het er over, en toch krabbelt ie niet meer terug! Ik leg hem iedere avond uit dat ie het best eng mag vinden, omdat het niet zomaar iets is. Maar ik heb hem nog steeds niet horen zeggen dat ie niet meer wil. Zou het dan toch? Ergens heb ik nog steeds niet het gevoel dat het straks allemaal echt is.

(Overigens wel goed voor ons seksleven, dit... Iedere keer is het 'we moeten wel oefenen hoor, straks kunnen we het nog niet! )
Oooh Joy wat LIEF.... wat een scheetjes... ahhh. Ik ging bijna mijn beeldscherm aaien...
Hey Karan, wat spannend allemaal... mijn vriend is de kalmte zelve, soms zou ik wel willen dat hij ook es wat liet blijken.... maar ja, hij vraagt wel af en toe 'ben je al zwanger?' of 'gaan weer vroeg naar bed vanavond'.

We tellen mee af!! Jeeee... !
Hey cons

thx meid. Ik had me ook voorgenomen dat ik eerst een gewone cyclus wou. Maar nu het zo ver is hoop ik natuurlijk op iets beters.

Ik ben eigenlijk tot 2 dagen geleden heel rustig geweest. 't is nu pas dat het knaagt. Wat vervelend toch...

@stef

dank je wel, maar ja voor jou is het nog erger, dus eigenlijk schaam ik me een beetje voor men geklaag. Maar soms heb je zo van die dagen hé :-)

Heb net zo een test van 't kruitvat gekocht. En hij heeft niet eens gewerkt. Ik krijg geen geatief en geen positief te zien.

Zelfs het controlevenstertje werkt niet.

En net als ik de test wil doen, lukte het natuurlijk niet om te plassen. Terwijl het anders in 1,2,3, gaat!
Hoi meiden,

@eva; kop op, snap het wel maar helaas is het nou eenmaal een grote onzekerheid waar je instapt......

@Joy; WAT LIEF!!!!!

@Ittje; hihi, wat leuk dat iemand het aan je zag, bij mij gelukkig nog niemand... Ik voel me lichamelijk erg zwanger (borsten doen pijn, enorm moe ook als ik 11 uur heb geslapen en vanmorgen zelfs beetje misselijk, maar denk dat dat komt doordat ik vannacht heel slecht en kort heb kunnen slapen. Mentaal daarentegen snap ik er nog steeds niks van en dringt het absoluut nog niet door...! Ik denk dat die echo pas duidelijker zal zijn voor me. Ik ben morgen 6 weken, dat betekent dat er een hartje gaat kloppen! IN MIJ!!!!! Dat kan toch niet??? mn vriend praat heel lief tegen mn buik, dat ie lekker moet blijven zitten, en we hebben het over onze rijstkorrel, want ik las ergens dat het nu zo groot is als een rijstkorrel. hihi, leuke werknaam.

Dames, wat een rust op dit topic de laatste tijd zeg! iedereen is met de lente bezig zeker!!! Hier weer topweer, dus ga nu denk ik op balkon in de zon een dutje doen, ben weer helemaal kapot, en dat op een vrije dag.....tja, dat is zwanger zijn, he???
Wel spannend Eva, die test... ik zou er misschien gewoon nog eentje doen. Ik koop vanwege het gedoe met plassen express testen die je 20 sec. mag dopen in urine in een bekertje. Ik vind plassen op een stokje verbazingwekkend moeilijk.

Ja, ik denk ook dat het rustiger is omdat het lente is en omdat het mss ook beter is om er niet TE veel mee bezig te zijn. Maar ja, over een week zit ik ook weer in de fase die de NOD gaat naderen, ben benieuwd of ik dan nog zo kalm ben.

Londen, ik word helemaal jaloers van je bericht haha. Echt heel spannend zeg, het idee van een hartje, dat lijkt me echt waanzinnig.
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar Nata... laat je snel wat horen meid?
Klopt Cons. ik ben nu ook weer helemaal relaxt. En helemaal erop voorbereid dat het nog wel eens een paar maanden kan gaan duren. Ik wil me absoluut niet meer zo gek maken als mijn afgelopen cyclus. Voor mezelf heb ik nu gesteld dat ik een maart-baby wil, dus de komende 2 cylcli moet ik niet zwanger worden. Ik heb de komende twee maanden trouwens hier drie prachtige baby's om voor te zorgen (zie foto) Dat geeft me dus 2 maanden rust in mijn hoofd (hoop ik) Word ik toch zwanger in die twee maanden, doe ik daar natuurlijk ook niet moeilijk over hoor :-) Maar geen stress want ik ga toch voor maart....

@Eva: probeer het even te vergeten, helemaal los te laten. Als je te gespannen ben, kan je mens. ook wegblijven. Je bent pas 25, je hebt nog alle tijd. Na de pil heeft je lichaam die tijd gewoon even nodig.

@Nata????

En wat is er met Natascha gebeurt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven