zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

ja spannend bij Yamuna, heeft ook lang genoeg geduurt dacht ik zo, ze zal er wel flink zat van zijn!!

Hiero alles rustig!!
Zit Yamuna dan nu tijdens de bevalling nog op het forum? Wat een bikkel zeg..:-)

@koe: tjonge wat een buik zeg, mooi hoor. Haha, die schoonmaakdrang, dat dat toch echt zo is, grappig

@KK: succes met het stoppen met roken. Ik rook ook en neem me zowat iedere dag voor om te stoppen. Hou vol!

@Ringel: tjonge vanaf volgende week al meldplicht, gaat allemaal snel zeg. Voel je je nog goed?

Heb de ha nog niet gebeld, ga ik wel doen, ben er nog ff niet aan toegekomen. Heb vanochtend voor de zekerheid nog maar een keer een test gedaan. Wat tja, ik dacht nog steeds niet ongesteld na >50 dagen, dat kan ook wat anders betekenen. Maar (uiteraard) bij mij weer niet. Bah.
wat vervelend voor je zeg, heb je dat wel vaker gehad?

ik lees nu ook elk kwartier het forum van yamini , leuk he hoeveel mensen er allemaal meeleven. (en lang dat het voor yamuna duurt)'

ik heb net de viva redactie een mail gestuurd dat ze dit wel op moeten geven in de nieuwe viva, zoveel reacties en belangstelling mogen ze niet voorbij laten gaan toch?
tis idd wel bijzonder hoe er wordt meegeleefds met yamuna en haar familie. Maar tis dan ook een piep bevalling hoor, als je vliezen vanaf zaterdag al gebroken zijn en je eigenlijk TOEN al ruim over datum liep.......man o man ik geef het je te doen. (liever niet)

hier verder alles oke, heb een energie boost gehad vandaag (eindelijk een nacht goed geslapen) en meisje is voor het eerst naar de psz (peuterspeelzaal) geweest. Lief heeft haar net in bed gelegd (ruim een uur eerder dan normaal) en ze was echt bek en bek af. Ook omdat ze vanmiddagniet heeft geslapen, wat ze nromaal gesproken nog wel doet (maar ook dat begint minder te worden)

@cooper......als je zwanger bent mag je de struisvogelpolitiek gaan uitoefenen. Bel die ha nu morgen (first thing) en dan heb je igg een stap in die richting gezet (ff met moeder vingertje wijzen: van uitstel komt afstel)

ga bank hangen.

Koe mooie buik en mooie box...je bent er echt helemaal klaar voor, succes meid.
Cooper, even bellen meid!!! dan weet jij miss ook waar je aan toe bent, denk aan je!!

Moet er toch niet aan denken dat ik zo'n bevalling krijg als Yamuna, pfffffffff! arme meid..

fijne avond ladies..
Yamuna is bevallen van een dochter, las ik net.

verder nog geen info bekend.

nou ik ga lekker bank hangen met mn lieffie. hij moet morgen weer weg namelijk
na zulk goed nieuws ook slecht nieuws

grr ben weer ongesteld geworden gvd #$@%$##
ah super balen kk! Gewoon kut!! Ik had het nog zo voor je gehoopt!! Echt heel erg balen! Laat je maar lekker troosten door je kerel!

@ Coop: jammer dat je geen 2 streepjes hebt gekregen. Dat zou zoveel leuker zijn geweest!!! Nou zoals iedereen al gezegd heeft: bellen die ha! Morgen!! Doen!!

En een grote JEEJ voor Yamuna natuurlijk! Eindelijk! En ik had ook gegokt op een meisje! Extra joepie!

Nou meiden, ik ben al gecrasht op de bank. Ben moehoe!!

Tot snel weer!
Jaja, mama's en mama's to be: ik ga morgen echt bellen! Moet er alleen ff de tijd voor vinden, want ik zit wel op mijn werk.

@KK: ja dat heb ik al vaker gehad. Mijn cyclus tot nu toe in dagen:

32,46,43,33,30,(toen dacht ik dit gaat goed, ik ben ontpilt)31,40,27,55 dagen en deze laatste is nog steeds bezig

Ben inderdaad ook bekaf. Door die dagen vrij, verleg je je systeem (laat, later, laatst naar bed en lekker uitslapen) en ineens gaat om 07.00 uur het wekkertje weer...pfff
waar kan ik het forum over Yamini vinden, wil ff een reactie achterlaten
Yamini staat op Overig.

Een dochter voor Yamuna, wat geweldig!!!!

Coop en KK, Dikke knuf.

Ik heb vanavond 3d echo!!!! zooo benieuwd.
oeh 3d-echo! Super Xaar! Geniet ervan!
Hoe voel je je Aapje? (stiekum forummen he tijdens je werk....hihihi)
nee vandaag ben ik vrij! Jeej! dus helemaal legaal vandaag! hihi.

Ik voel me prima. Heb veel honger en ben een heel klein beetje misselijk. Maar is goed te doen. Had gister erge hoofdpijn en die is nog niet helemaal weg. Ben dus benieuwd hoe dat verder gaat.

Gister hebben we het aan onze broers en zussen verteld. Was erg leuk om te doen. Vrijdag vertel ik aan mijn zus, die zie ik dan. Mijn vader en schoonouders volgen later. Zij zijn namelijk meer van het benadrukken van de negatieve dingen... en daar heb ik nou nog geen behoefte aan.

Zo nu ga ik douchen en eens met de dag beginnen.

Hoe is het met jou Xaar?
mmhh normaal post Koe altijd al in de ochtend... zou ze aan het bevallen zijn? Nu haar zusje thuis is, zou het best kunnen natuurlijk!
Nu je het zegt, Koe waar ben je? Mogen we al gaan duimen!!!!!!

Met mij alles goed. Merk wel dat ik het vele werken zwaar vind worden. *klaagmodus aan* 40 uur per week werken, dan het co-ouderschap van mn stiefzoontje erbij (is toch een hoop geregel en ge-heen-en-weer) het huishouden en alles rondom de verbouwing en dan ook nog zwanger zijn. Ik heb veel last van mn stuitje. Als ik te lang zit (en dat zit je op kantoor) dan voelt het alsof ik van de trap gevallen ben (op mn stuitje).Ik moet dus goed opletten dat ik af en toe rondloop, zo maar weer eens koffie halen voor mn collega's.*klaagmodus uit*

Maandag ben ik bij yoga geweest. Ik was er erg tevreden over. Veel mensen zeggen, vrouwen bevallen al eeuwen dus waar is het voor nodig, maar daar doe ik het ook niet om. Ik vond het leuk om andere zwangere te leren kennen, vooral om te zien dat ze ook zo onbeholpen opstaan, hun veters niet kunnen strikken enzovoort, hahaha.Ik voel me verbonden. De les was erg leuk. Ik hou zelf erg van Yoga (ik ben erg nuchter) en dan met name het fysieke aspect. Zwangerschapsyoga komt neer op goeie houding, ontspanningsoefeningen, beetje rekken en strekken, ademhalingsoefeningen- om te ontspannen in het algemeen maar ook toe te passen tussen de weeen door, puffen en het oefenen van de bekkenbodemspieren. Die laatste is belangrijk om te zorgen dat je geen last krijgt van incontinentie e.d. na de bevalling. Ze heeft goed uitgelegd hoe het allemaal werkt daar binnen en hoe je het kan trainen. Erg goeie tips. Wat ik fijn vond dat ze goed uitlegde wat het nut was van het puffen en de ademhalingstechnieken om te ontspannen. Ik vond het erg leerzaam en blijf zeker gaan.

De andere dames -8 stuks waren niet direkt mijn type. Dus ik heb nog niet echt aansluiting gevonden, maar dat komt nog wel.

Vanavond die echo. Ik vind het toch wel spannend. Hoop dat alles nog steeds goed gaat en dat we hem goed kunnen gaan bekijken. Ik ben zoooo benieuwd of we zn gezichtje kunnen zien!!!!!

Ok ik moet nu echt verder..ik zit wel op mn werk, hahaha
Hier is Koe...........Sorry dat ik jullie laat wachten meiden!! Alles nog rustig ha ha!!! Lief dat jullie zo aan me denken meiden!!

Vannacht om uurtje of 5 werd ik wakker van enorme oijn onder in mijn buik...bleef ook een tijdje hangen zeg maar en zakte dan weer en kwam weer terug...... ik denk jaaaaaaa ze is onderweg.. maar nee't is nu weer rustig in mijn buikkie!!
oh spannend Koe. Ik miste je echt en dacht daarom dat het begonnen was.

We wachten rustig verder!
ben ook wat aan de late kant vanmorgen !! maar was ff aan het uitvogelen met 't loon van mijn mannetje dat is gewoon al meer dan een week te laat GRRRRRRRRR!!! dat is anders nooit zo!! verder niet zo erg maaruh hypotheek en alle andere vaste lasten gaan wel gewoon door natuurlijk!! en van die rekening af waar zijn loon op komt!!..... Had al naar de boekhouder van het bedrijf gebeld maaruh nam de tel niet op... dusse nu gaat mijn mannetje er zelf ff achter aan!!!..
Hi Koe,

jammer vals alarm, maar wel een voorteken misschien :-) (we zijn niet ongeduldig hihihihi)

Nou zal ik dan maar even

Om te vieren dat Yamini is geboren en gewoon omdat ik er zin in heb, hahaha.
oeh.. zoetigheid sla ik ff helemaal over...

Ben sinds een half uur enorm misselijk... maar is wel lief bedoeld!

@ Koe: super vervelend. Is gewoon niet te doen als een loon niet binnen komt. Wat je zegt: de lasten lopen gewoon door. Heeft het bedrijf van je man last van de kredietkrisis?
Even voor de opvulling

Aapje, ik heb ook andere dingetje hoor :-) Denk eraan, niet eten betekend vaak nog misselijker. Dus ik raad je aan om te zorgen dat je maag altijd een beetje gevuld is of te zorgen dat je bloedsuiker constant blijft. Crackertjes, fruitje, liga (en liters liters koude melk-maar dat lag aan mij) hielpen mij. Hoop dat je niet te veel last hebt.
ik eet ook de hele dag al... crackers doen het op dit moment goed... maar blijf vaag misselijk!

En wat zie je er prachtig uit meid!! Je bent echt heel mooie zwanger!!
oh en leuk ding heb je aan!!
mooie foto xaar!!! meermeermeer

oh ja ik sla het gebakje over, ben aan het afvallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven