zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

:-)

wat lief die complimentjes!

Doet me goed. Ik voel me vaak zo log en vormeloos.

Die trui/ding is van mamalicious, die hebben zulke leuke kleding. Is het zwangerschapsmerk van veramoda. Echt super.

Ik was nooit zo van het shoppen maar sinds ik zwanger ben vind ik het ineens leuk. Ik had altijd 'gewoon' maatje 38/40 maar wel een vetrandje/lovehandels, daardoor vond ik niks staan. Shoppen was een frustratie. Doordat ik de eerste 15 wkn zo misselijk was (sorry aapje) ben ik denk ik niet aangekomen misschien wel afgevallen. Het was in ieder geval goed voor mn figuur. En sinds die buik groeit is de rest heel netjes hetzelfde gebleven. Ben nu dus zon 6 kilo zwaarder. Maar als je achter me staat zie je niet dat ik zwanger ben.

Nu vind ik het heerlijk om te shoppen. Vind alles mooi staan, alles is lekker lang, truien shirts etc. :-) alleen bh's...die zijn zoooo lelijk hahahaha

KK, een lekkere fruitsalade heb ik voor je (peer, appel, mandarijn en ananas)

Ik heb verder niet echt foto's paraat.

Deze maxicosi hebben we gekocht

Xaar, wat een mooie foto zeg, mooi buikkie hoor!! top!!

Leuke maxi cosi ook, wij hebben ook zo 1 dan andere kleur, blauw/paars zeg maar net als de kinderwagen ........

lekker die zoetigheid, ben er gek op sinds ik zwanger ben... voor die tijd echt niet, was ik meer van de hartige dingen...bizar dat het zo kan veranderen!!! strakies maar weer aan het lijnen als alles achter de rug is!!!...

Mijn zusje komt vanmiddag gezellig bij me, heeft vandaag nog vrij!! gezellig, ze blijft ook eten vanavond!!! leuk vooruitzicht dus, weer wat te doen vandaag!! vanmorgen alweer druk aan het opruimen geweest, pffffffffff word gek van mezelf!! ha ha!!
lees van de week alles, maar nu ff snel op mijn werk: de afspraak met de ha staat voor a.s. maandag. Dat jullie het ff weten :-)
Mooi werk Coop!!!

Koe, gezellig.-ik hou ook ineens van zoet terwijl ik het noooooit at. Het is nog niet veel maar af en toe....
@ Coop: goed zo!! Jeej! Kunnen de opgeheven vingertjes weer allemaal weg.

@ Xaar: leuk dat shoppen leuker wordt... als de misselijkheid dan ook minder wordt...

Vandaag echt de hele tijd al misselijk. Net bijna moeten overgeven in de bus en daarna in de metro... pfff.. kon me bij mijn client ook echt niet concentreren... ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
oh en Koe: leuk dat je zusje langskomt. Heeft ze het leuk gehad?
Yam's dochter heet Danielle. Er staat een foto in haar topic op pagina 91!

Echt een mooie meid! Heeft ze goed gedaan!
T is inderdaad een stuk!!!! Mooi werk van Yam.
en haar man he.
aapje denk er maar aan als je weer eens kotsmisselijk bent dat er heel veel mensen zijn die graag met je willen ruilen hoor!

cooper suc6 alvast maandag bij de ha, voordat ik het later op de week vergeet. gaat je vriend mee?
Ik weet het kk. Daarom neem ik het er ook heel graag op de koop toe. Heb lang genoeg moeten wachten voordat ik kon zeuren over misselijkheid!! Je moet dus alles met een heel grote korrel zout nemen. Ik ben namelijk nog nooit zo dankbaar en gelukkig geweest!!!!

En daarom gun ik het jou en Lola en Coop ook zo ontzettend. Ik weet hoe zwaar het wachten is en die maandelijkse teleurstelling. Ik hoop dat jullie hier snel komen zeuren of misselijkheid en moeheid enzo! Zodat we samen dankbaar mogen zijn!

Mijn duimen draaien door!
Yamuna wel bevallen, Koe nog niet? Nou ja ze hebben de 18e voorspeld niet?

@Cooper, goed meid dat je een afspraak hebt. (*wijzend vingertje wordt weer opgeborgen*)

en idd je ziet er goed uit Xaar......lekker en gelukkig zwanger. Houden zo.

Vandaag ben ik weer naar de vk geweest en ik ben nu 90 kilo licht (oei) betekent dat ik 18 kilo ben bijgekomen.....(nog meer oei dat moet er dus ook weer af) en dat de baby nu elke week zo'n 2 ons aankomt (en dat komt er dus ook bij mij aan OEI HELP)

Maarach.....tis nog een paar weekjes en dan hebben we hier frummel ook in de wieg.

fijne avond verder!
Wat een drukte hier vandaag, gezellig!

@Xaar: leuke foto en leuk dat je een 3-d echo laat maken. Vind dat dat soms trouwens er wel een beetje griezelig uitziet, maar dit ligt ws. aan de hoek van waaruit de echo wordt gemaakt.

@Aapje: balen zeg dat je zo misselijk bent. Leuk dat je het nu aan een ieder aan het vertellen bent. Hoezo negatieve reacties, wat verwacht je dan dat ze gaan zeggen?

@KK: geen idee of cooperman meegaat, heb hem nog niet gesproken. Ik ga het wel vragen, maar het maakt mij niet uit of hij wel of niet meegaat.

@Ringel: pff das best wat kilootjes.. Ga je borstvoeding geven, heb begrepen dat dan de kilo's er weer afvliegen.

Heb Yamini aka Daniëlle gezien. Leuk dat ze een eigen topic heeft, hebben ze wel verdient. En wat wordt dat druk bezocht. Ik zeg: Yamuna wordt forummer van het hele jaar.
Nou mijn schoonouders vroegen toen wij vertelden dat we gingen trouwen: 'waarom? willen jullie dit echt wel zelf?'

En mijn schoonpapa is gyn. dus die is erug op de hoogte van alles dat fout kan gaan...

Verder zijn het lieve mensen hoor.

@ Ring 18 kilo al? Nou ja, je bent ook al bijna op het eind toch? Gewoon verder genieten. (al zie ik er best tegenop om dikker te worden... gek iets is dat he)
Hey meiden,

Echo was echt super. Wat ontzettend leuk is dat zeg.

Het eerste shot was gelijk te gek, hij heeft nl al heel veel haar!!! zoooo schattig. Hij was enorm druk en lag de hele tijd te slokken. hap hap hap.

Het is zo bijzonder om al dingen te herkennen!!! hij heeft mijn voorhoofdje en zn neusje is een mix van allebei. Af en toe zag het er inderdaad wel freaky uit, maar soms waren het echt hele te gekke shots. Ik vond het echt de moeite waard, wauw.

im in luf !!!!!

Meiden te veel geschreven, heerlijk maar ik houd het kort. Leuke verhalen en foto's allemaal!
xaar, wat mooi en duidelijk zeg, super!!!

Hiero vanavond hoogstwaarschijnllijk weeen gehad, vanuit de rug trok het mijn onderbuik in!! Tijdje onder de douche gestaan en 't is wel weer afgezakt geloof ik!! maar wie weet komt het strakies weer.............. maaruh ladies morgen ochtend ben ik eerst niet hiero moet op controle... dusse word na de middag dat ik langs kom!!!...

slaap lekker iedereen!!
Spannend Koe!!!!!

succes met alles en wij wachten braaf af.
koe ik heb zon raar gevoel dat het zondag voor jou wordt.

geen idee waarom eigenlijk!!??

verder is het mijn eerste "normale"dag weer met het stoppen met roken, raarv hoor, om na het werk niet gelijk een peuk op te steken. als ik niet binnen nu en een half jaar zwanger ben ga ik er echt spijt van hebben dat ik ben gestopt...

oh ja het is ook gezonder voor mij he haha

met het afvalen gaat t best goed al zeg ik t zelf, ik heb niet meer gesnoept, merk aan mijzelf dat ik regelmatig moet eten en als tussendoortje een volkorenbiscuitje moet nemen, gaat hartstikke goed. heb ook nog 2 uur gesport vandaag! ik hoop echt dat de 10 kilo er snel af is!

verder is mijn vriendje ook weer weggegaan, hij is ergens in een hoek van belgie, gelukkig niet te ver weg, hij is zaterdagavond weer thuis. vanavond dus weer alleen in bed slapen, zal ik 2 pyama's over elkaar aan trekken anders ga ik het zoooo koud hebben!
@ Xaar: geweldig plaatje! Je kunt hem al helemaal erop herkennen! Toch bijzonder dat ze dat tegenwoordig allemaal zo kunnen!! Heerlijk!

@ Koe: spannend meid! Ik gok eigenlijk op morgen. Ik vertrek morgen ook op vakantie, dus zou het leuk vinden als je daarvoor nog bevalt. (als in hint hint ;)) Hoe was de controle?

@ KK: knap om tegelijkertijd te stoppen met roken en af te gaan vallen! Je bent goed bezig zo te lezen. 10 kilo is best een heftig streven! Maar als dat dan gelukt is, voel je je echt heel goed!! En hoe was je nacht? Nog koud gehad?

Hier alles ok. Vanochtend naar de fysio geweest voor mijn knieen. Daar gaat het heel goed mee. Ik heb bijna geen pijn meer, dus ben er wel heel blij mee! Morgen op vakantie. Lekker een week in de sneeuw spelen! Jeej! Super veel zin in.

En verder vandaag een hele drukke dag op het werk. Dus ik ga weer ff verder.
@ Aapje,

Lekker vakantie! Als ik je niet meer spreek, heeeeeel veel plezier. Geniet ervan, doe voorzichtig (ga je skieen?)

@ KK, echt ontzettend knap van je. Echt super dat je zo op de gezonde toer bent! Het is het waard.

Ik heb gelezen dat roken je vruchtbaarheid zon 40% kan verminderen.

Gelukkig komt je vriendje gauw weer terug. Lijkt me toch wel erg ongezellig.

@Koe, en en en en en en......

@Ukkie, hoe is het met jouw twee prachtkindjes.

@Ringelding. Komt wel goed met die kilo's, het is nog maar even. Spannend!!!!

@ Coop, hoe gaat het met jou. Ik vind de meeste 3d echo's ook een beetje freaky. Maar ik ben zeer te spreken over een aantal shots. Waaronder deze. Het was zoooo bizar om te zien. Aan het bewegen, hikken, slikken, gapen.... wauw
ik ga snowboarden ja! En heb net een nieuw board, het wordt dus een topvakantie!! En ik doe altijd met mate voorzichtig, dus dat komt goed!
Meiden, alles rustig hiero, helaas nog geen teken van bevalling na gister aaf!... dusse moet gewoon nog maar ff geduld hebbe!!

Bij gynaecoloog alles super, hij zeg tegen mij't is een druk kindje of niet, ha ha daar was ik ook al achter, zal ze wel van haar moeder hebben denk ik!! Mijn bloeddruk was super 123/79 enne nu intotaal 15 kg aangekomen, dus dacht dak dat netjes had gedaan.... nu maar rustig wachten op HET moment......

Aapje, zal leuk voor je zijn als ik nog ff ga bevallen{voor mezelf ook} maar zal wel niet...Hele fijne vakantie en geniet ervan!!

KK, zondag is prima, Ukkie vertelde gister aaf aan de telefoon dat ze zondag wel tijd heeft om langs te komen, dusse dat zal dan wel leuk zijn ha ha!! Wie weet...... ik vind alles goed liever niet op 10 januari want dan is mijn schoonmoeder jarig!!..

Groetjes Koe
Ach die kilo'svliegen er straks zo af. (ga ik vanuit) wil idd weer bv gaan geven en dan is het echt binnen en vloek eneen zucht gebeurt.

@xaar, mooie foto...zo mooi duidelijk ook. bijzonder he.

@koe, gerommel gerommel......maar nog geen actie verder......komt wel goed......

heb opdit moment een erg drukke baby in buik......moet echt op een rare manier zitten om nog enigzions te gaan zitten.....

ben er niet zo met de kop bij, sorry.
Ringel, ik ga ook bv geven dusse maak me om die kilo's ook echt geen zorgen!!!.. Nee helaas nog geen actie.. komt zeker goed, ach ja moet maar zo denken hooguit nog 2.5 week ha ha!! als ze de 24ste er niet is gaan ze haar halen...dus das wel te overzien natuurlijk ook al hoop ik dat ze snel komt...

Lastig soms he met zitten.... pfff dan zit dat kleine mormel echt in de weg... maar vind ook wel een prettig gevoel als ze druk is, dan weet ik zeker dat alles nog goed gaat daarbinnen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven