zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

hahahaha dan moet mijn lief het bandje wel kennen, want zit/zat ook een beetje in die hoek en ze hebben ws wel eens in de Vera (Groningen)gespeeld.......

Maar meeeeen wat een buik die mevrouw van de achtling. Dat is gewoon geen mooie buikfoto meer.....dat is horror! (en dan te bedenken 8 van die wriemelende minimensjes van binnen)

Dan vallen mijn streepjes nog wel mee. Zijn er wel geteld 4 ofzo. En het bovenste gaat van m'n pircing is een mooi sterretje geworden.

Maar laten opereren aan incontinentie? wist niet dat, het kon? Heeft ws te maken met de baarmoeder dan te veel is gezakt en op de blaas drukt en daardoor dat je urine verliest. Ben dan denk ik toch meer van beter voorkomen dan genezen.

Ik ben rete moe en ik ga zo naar bed. De meisjes liggen ook net. Het ritme is een beetje ver te zoeken vandaag.

trusten dames en tot morgen.
Afschuwelijk die buik, dat is echt niet meer mooi te noemen.

Xaartje, goed zo een nieuwe laptop, fijn kan je nu ook thuis ons op de hoogte houden!

Ringel, ritme komt wel weer, maar heb je last van incontinentie dan?

Mijn buik overigens wel weer oke, kan nog strakker, maar 5 dagen na bevalling mijn eigen kleding weer aan. Was ook maar 7 kilo gegroeid, dus tja dat scheelt. Helaas ook striemen gekregen bij laatste zwangerschap, heb 5 kleintjes ofzo. Helaas, maar ben er ook wel weer trots op! Men mag best zien dat ik kinderen gekregen heb!

Ga nog even wat snuffelen en heb op mijn hyves nieuwe foto's gezet

Groetjes Ukkie
ik heb ook striemen op mijn heup en ik ben nog niet eens zwanger geweest haha
@Xaar: goh, wist helemaal niet dat het handig is om dat allemaal op papier te zetten, over de bevalling. Wat goed dat Xaarman nog steeds gestopt is met roken, en wat een romanticus zeg! Mijn rozen staan helaas nog steeds in de bloemenzaak. Ach, ik geef er ook niet zoveel om.

Wat lief van je kaartje zeg hier op het forum! (f)

@Aapje: pff, die prenatale testen. Hoor van velen dat het toch nog steeds geen 100% uitsluitstel geeft.

@Ringel: wat goed om te horen dat het allemaal zo goed gaat. Fijn dat Fenna'tje het zo goed doet.

Koe en jij hebben het zo te lezen goed getroffen met 2 fantastische meiden. Maar mijn theorie blijkt ook bij jullie weer te kloppen: makkelijke moeders hebben makkelijke kids.

@KK: hij had je inderdaad best even bloemen kunnen sturen. Temperatuur klopt prima hoor. Check het internet maar. Zo rond je eisprong straks gaat hij stijgen naar 37+.

@Ukkie: tjonge, het is allemaal wat, bij jou in de ziekenboeg. Jayden is wel veel afgevallen zeg, wel goed dat Joya al alleen kan zitten. Het is zoooo cliché maar het gaat echt allemaal heel snel. En wat een lief valentijnscadeau van je kids, dat ze zo hebben uitgeslapen.

@Koe; een maand alweer? Gaat de kleine meid straks niet naar het KDV?

En hier verder druk en moe inderdaad. Merk dat doordat het weer lichter wordt buiten, ik weer een beetje uit die winterdip kom. Gisteren met het zonnetje, dan begint het batterijtje echt weer te laden, maar vandaag met die regen, pff. Ik voel me zoveel beter als het zonnetje schijnt en het niet zo donker is.

Echt niet te geloven hier: ben ik net in de MM gestapt, heb ik deze maand heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, en word ik vandaag giga-ongesteld na 29 dagen. Dat geloof je toch niet... Hopelijk zet dit zo door, en is de MM van de baan, maar goed, niet te vroeg juichen. Zou dat afvallen dan toch echt helpen (ben 4 kilo kwijt) of heeft mijn lichaam gewoon even wat meer tijd nodig om weer in balans te komen. Ik raak er iig steeds meer van overtuigd dat ik nooit meer aan de pil ga (alhoewel de enige optie zonder hormonen dan het spiraaltje is, en dat vind ik eng) Hoe doen jullie dat/gaan jullie dat doen?

Hier ook striae op buik en borsten, erfenisje van de puberteit. kan er niet mee zitten
Hi Ladies,

Hier ook tijgerstrepen, overal. Ook door de pubertijd. Maar ook echt overal, behalve mn buik Ik had verwacht dat mn buik in no-time onder zou zitten, maar tot op heden nog niets te zien. Ben ik wel blij mee. Denk wel dat ze er nog komen, VInd ik ook niet erg als t gebeurd.

Cooper, zaten er ook exact 14 dagen tussen je eisprong en je menstruatie?? Echt fijn dat je lichaam mee werkt!

Manlief doet het nog steeds goed. GIsteravond ook doorstaan zonder sigaretten, echt heel goed. Hij was vandaag ook in een hele goeie bui. Was echt een hele fijne dag. Ik ben heel trots op m. Hij zit nu lekker op de macbook te 'spelen' en met zn Ipod-je, hahaha.

Ik ga weer even verder, heb nog een paar wasjes te gaan
Ik heb ook wat striae, vooral een beetje op mijn borsten. Maar heb dan ook hele grote borsten gehad (voor mijn borstverkleining). Dus door de zwangerschap kunnen er nog wel wat bij!

Heb van mijn buurvrouw vorige week spul gekregen om te smeren. Die had zij nog over. Lekker gebaar... hihi..

@ Coop: wat raar en toch ook fijn dat je lichaam nu opeens mee werkt! Niet slecht! Ik hoop zo voor je dat dit nu door gaat zetten. En qua anti-conceptie, ik had tot vorig jaar een mirena-spiraal. Vond ik echt ideaal! Ik werd niet meer ongesteld en heb er nooit last van gehad! Dus na de bevalling, gaat dat ding er zo snel mogelijk weer in wat mij betreft! OH ja en nog een voordeel: het beinvloed je cyclus niet. Dus daarna komt het allemaal gelijk weer op gang!

@ Xaar: wat knap dat het zo goed gaat met je man! Echt super! En dan is zo een macbook zeker wel een goede beloning!! En heel fijn dat jij je zometeen aan je meldplicht kunt houden. In stijl nog wel!

@ KK: schattig van je collega. En fijn dat je kerel komend weekend weer thuis is. Kun je goed tegen die onzekerheid over wegzijn of niet? Ik zou dat lastig vinden.

@ Ringel: fijn dat Fenna het zo goed doet. Nu nog op zoek naar een ritme. Valt het mee qua drukte met de beide dames? Hoe is Mayte er ondertussen onder? Is ze al minder opstandig?

@ Ukkie: arme meid van je. Nog steeds last van haar oren. Hopen dat het nu eindelijk overgaat met de druppels!

Hier gaat alles redelijk. Vandaag een slechte dag gehad. De hele dag in een slecht humeur. Gister hebben we de film 'Earth' gekeken en toen moest ik zo hysterisch huilen om een olifantje dat de kudde was kwijtgeraakt en de verkeerde kant op het spoor van zijn moeder volgde... schiet weer vol, nu ik dit typ. Dus vandaag ook helemaal van de leg af. Een paar keer mijn man de wind van voren gegeven en heeeeel veeeel gehuild. Pffff. ik hoop echt dat ik me morgen beter voel! Ik heb ook zoveel behoefte aan beter weer. Gister lekker naar het strand geweest en daar kan ik echt van opladen. Laten we hopen dat de lente snel echt gaat beginnen!!

Sorry voor het gezeur trouwens...

Nu nog heeeel ff tv kijken en lekker mijn bedje in.
Cooper, wel goed van je lichaam en het werkt dus blijkbaar toch wel, maar wel vreemd, waarom nu wel? Ja, lief cadeautje inderdaad van de kinderen. Vanmorgen nog liever na 9 uur wakker allebei. Morgen even de ha bellen voor Jayden willen we toch even laten nakijken is namelijk in onze ogen ook wel veel 1,1 kilo op een gewicht van 15 kilo!

Aapje, dat heb ik gehad met de greenmile toen ik die voor het eerst gezien had. Echt heel erg onder de indruk ook en de dag erna ook echt naar ervan! Gaat het nu weer?

Knappekloon, nog bedankt voor je virtuele kaart hier! En balen he die kredietcrisis, steeds meer mensen krijgen er nu toch mee te maken!

Ga zo naar bed gezellige dag gehad. Joya wel slecht eten en drinken vandaag(oren of nieuwe tandjes?) Jayden wel goed gegeten en met name vanmiddag heel gezellig! Vanmiddag met zijn 3en gegourmet, geniet hij zo van en wij (dus) ook!

Nu zijn ze beide onrustig, maar morgen weer vroeg eruit en dus ga ik er ook zo in. Ga morgen koekjes bakken op de creche met de kinderen!

Groetjes Ukkie
p.s. nieuwe foto's op mijn eigen hyves!
@aapje: dat zijn dus de hormonen, waardoor je je 'buien' hebt? Balen zeg.

Enne, borstverkleining, dus geen borstvoeding straks?

@Xaar: nee dat dan weer niet, het waren er 10. Dat is dan wel weer gek, he?

speciaal voor aapje
Ik heb 2 fotos van mn buik geplaatst op onze hyve.

De mac heeft een geweldig foto programma dus ik heb ze een beetje geshopt hahaha, mn streepjes weggehaald hahaha.

Slaap lekker dames!
JOOOEHHOOEEE wat is het stil hier meisjes :-)
heey meiden!!

Hier alles super!! meisje doet het prima!! mijn mannetje is lekker bij huis { bij komen van de knie operatie} heerlijk tot half elf in bed gelegen, genieten van onze meid!!....

Net ff stuk gewandeld met zijn drie-tjes!!

Cooper, ja Syenna gaat ook gezellig met me mee naar het kdv, maar goed de oma's willen ook graag een dagje oppassen!! Ik vind het prima.....

Zal ff op hyves kijken naar je mooie buik Xaartje!

Ik heb ook beetje striae, maar goed dat hoort erbij!! vind het minder dak nog een buikkie heb en hebt idee dat mijn kond wat dikker is als voorheen, want kan echt geen broek aan nog!! pfffffff vervelend!!..... maar tja komt vast en zeker wel weer goed, gezond eten en veel wandelen!! gelukkig geen last meer van hartkloppingen, voel me echt super!

Wat een buik zeg, das echt niet mooi meer......lijkt me ook niet echt praktisch meer ha ha!!

Ukkie, hoe is het met Jayden afgelopen??

fijne avond dames.......

Groetjes Koe
xaar mooie foto's!!!!

verder reageer ik morgen wat uitgebreider, heb nu weinig tijd

wil wel effe zeggen dat ik in de stentor (= krant) komt te staan omdat ik werknemer van de maand in zutphen ben, een klant heeft mij hiervoor opgegeven

*trots trots trots*

einde ego bericht
werknemer van de maand en van het jaar, tjonge wat zal jij naast je schoenen lopen, haha

@Ukkie: wat een onwijs leuke foto's. En wat is het toch een mooie meid. En Jayden dan, die aan het sabbelen is op een schijfje citroen, ge-wel-dig!

@xaartje: mooie buik hoor. En ook een mooie tattoo!
jaaaa ik ben wel trots op mijzelf hihi

maar die prijzen geeft mij wel meer kans op dat ik het werk kan houden ook al ga ik op een gegeven moment parttime werken.

cooper wat is mm?

jullie hebben trouwens echt geweldige foto's op jullie hyves!!!
Medische Molen
enne, werkgever mag alleen met heeeeleee gegronde reden, parttime werk weigeren. Dan moet je op zijn minst in het MT zitten ofzo, maar iig heel belangrijk zijn, hoor!
Hallo meiden,

Hier een druk ochtendje gehad. Jayden is even helemaal gecheckt door de huisarts en ze heeft niks vreemd aan zijn lichaam kunnen ontdekken gelukkig. Wel vond ze hem inderdaad bleek en wilde ze dus wel even bloedonderzoek laten doen. Jayden vond het tot dusver allemaal prima en gedroeg zich echt super goed. Joya haar oren wederom bekeken en wat blijkt nog steeds oorontsteking!! Maar geen kuurtje omdat ze dus net 1 gehad heeft. Mag ook niet meer neussprayen en dus mag ik nu met paracetamol aan de gang om de oorpijn te verdoven. Dan hopen dat ze beter gaat drinken. Als ze vandaag en morgenvroeg nog zo slecht drinkt, dan moet ik morgen weer komen met haar. Nu gewoon regelmatig wat aanbieden en dan hopen dat ze toch voldoende drinkt.

Ze heeft vanmorgen nu 100cc pepti, 30cc sap en net 150cc pepti op! Dus mag over vandaag nog niet klagen even afwachten wat ze verder nog gaat drinken.

Mijn nichtje wilde wel even op Joya passen vanmorgen toen ik met Jayden naar het ziekenhuis moest en dus heb ik die even daar gebracht! Heeft zich keurig gedragen en mijn nichtje was ook helemaal gelukkig dat Joya het zo prima deed. Ze heeft netjes nog wat fruit gegeten en verder stalend gelachen en zich goed vermaakt.

Jayden was heel trots om samen met mij naar het ziekenhuis te gaan, "gaan we gezellig met zijn 2en doen he mama?" En zo had hij zijn rugzakje op de rug met zijn speen erin, wat drinken en een lekker koekje, maar dat wist hij niet uiteraard. Gewoon zijn rugzak om gedaan en dat vond hij prima. In het ziekenhuis eerst een nieuw ponskaartje laten maken en dat vond hij al reuze leuk, een eigen pasje. Even plassen en daarna op naar laboratorium. Hij speelde lekker en er waren slechts 5 mensen voor ons. In de kinderkamer waren allemaal verftekeningen van dieren op de muur geschilderd en terwijl ze zijn arm klaarmaakten waren wie die even aan het bewonderen. Hij vroeg zelf om zijn speen en dus gegeven. Bandje om zijn arm stonden allemaal dieren op en ook dat was nog steeds prima. Daarna kwam de naald naar zijn arm en dat was ook prima, maar toen ze gingen prikken moest hij wel even huilen. Mocht ook vertelde ik hem en dat was ook helemaal niet erg. Hij was wel even verdrietig, want het deed zeer, maar eenmaal de naald er weer uit, was hij snel stil, speen kreeg ik weer en had hij weer praatjes. Hij mocht een knuffeltje uitzoeken en dat was natuurlijk helemaal goed. Een mooi aapje heeft hij uitgekozen. Daarna nog even naar het gaatje in zijn arm gekeken en ook de buisjes met bloed nog even bekeken. Terug bij de auto wilde hij wel een koekje(dorakoekjes) en heeft hij eerst en zijn papa gebeld om te vertellen hoe zo'n grote jongen of hij was. Helemaal trots op zichzelf. Hij deed het dan ook keurig. Ze waren dan ook met zijn 2en. 1 hield zijn arm vast en de ander kon zo heel makkelijk prikken en hij had ook een prima adertje om te prikken. Nu afwachten wanneer de uitslag binnen is. Ze hebben ook op diabetes geprikt, maar hoop toch niet dat dat het is!

Joya nu uitgeteld op bed en Jayden als beloning lekker broodje voor de televisie. Zit even Dora te kijken en straks wil hij even op de bank liggen zei die al.

We wachten wel weer af...

Knappekloon, leuk de krant en inderdaad niet naast je schoenen gaan lopen he?

Ringel, al wat meer ritme zo met 2 kinderen?

Koe, donderdag komen we bij je langs!!

Cooper, wanneer moet je weer heen naar het ziekenhuis dan? Toch voor en na je eisprong of iets dergelijk?

Ga even wat doen, heb geen puf, maar zal toch een keer weer moeten!

Groetjes Ukkie
uk wat een verhaal haha

ik vind het knap van jayden dat hij zich zo sterk hield in het ziekenhuis. ik ben als kind vaak in het ziekenhuis geweest omdat ik toen onder het eczeem zat en mijn moeder heeft het ernog over dat ik bleeeeeeef huilen. ik hoop trouwens niet voor je dat hij diabetes heeft!!

wat is een gegronde reden? ik d8 dat de werknemer je gewoon zonder reden ook parttime werk mocht afkeuren.

wij werken nl,. met zijn vieren in een winkel, stel de werknemer zegt dat wij hebben liever allemaal fulltimers, of alleen partimers die flexibel inzetbaar zijn (ben ik dus niet) dan kunnen ze toch nee zeggen? of niet?
@ukkie: wat een leuk verhaal, en wat heeft hij zich groot gehouden. Toen ik het las, dacht ik de hele tijd: en nu komt het dat Jayden het ineens op een krijsen zet en het hele ziekenhuis bij elkaar schreeuwt..

Naar het ziekenhuis voor en na mijn eisprong heb ik al gedaan, moest bloedprikken.

Over 3 weken weer een afspraak bij de gyn, om alle testresultaten te bespreken.

@KK:Een werkgever die een verzoek wil afwijzen, moet met specifieke argumenten komen die maken dat in een bepaald individueel geval minder werken niet mogelijk is.
mag een werkgever als specifiek argument opnoemen dat zij het makkelijker vinden als je alleen kunt blijven werken als je een flexibele parttimer bent?

cooper wat kunnen ze zien aan je bloed?
Cooper, nu ik het inderdaad terug lees, verwacht je dat inderdaad, maar nee ik heb een voorbeeldig kind gehad vandaag! Is niet altijd zo, maar deze keer echt toppie. Hij heeft ook lekker zitten kleuren en verven vanmiddag met mij, want oma wordt morgen 60(schoonmoeder) en daarom hebben we een placemat gemaakt voor oma. Hebben we netjes gelamineerd en daarom helemaal blij. Jayden heeft zelf zijn handen netjes geverfd en er daarna mee gestempeld. Joya haar handje heb ik gedaan, maar die was het er niet mee eens, wat kan ze dan gillen, echt om doof van te worden! Daar krijgen we nog wat mee te stellen. Vanavond ook breng ik haar op bed, heeft ze nog geen zin en kijkt ze me strak aan en floept ze zo haar speen eruit en draait zich vervolgens op haar rug en kijkt me echt uitdagend aan! Moest inwendig erg lachen, maar haar weer op haar zij gelegd en stevig ingestopt en wederom de speen erin, ze floepte hem er weer uit(klein krengetje) maar de 3de keer koos ze eieren voor haar geld en ging ze toch lekker liggen sabbelen. Maar tjonge er zit wel een koppie op hoor!

Goed ik ga zo lekker naar bed, heb niks meer te zien op tv wat me boeit en dus ga ik er lekker vroeg in. Mannetje is werken en komt pas rond twaalf uur thuis denk ik.

Groetjes Ukkie
@KK: het is een link, als je erop klikt zie je alle info. Volgens mij is wat jouw baas zegt een flauwekul-argument, das nog eens de arbeidsmarkt stimuleren, ahumnog een link

Ze hebben mijn bloed gemeten op allerlei hormonen, zag ik op het formuliertje
Even heel snel berichtje van mij (jawel van mn eigen compuutertje)

Strakkies op de trein naar de RAI en dan met mn moeder naar de 9 maanden beurs. Voel me fisiek best goed dus vertrouw erop dat ik het wel even red. Ben er vorig jaar ook geweest (met de gedachten dat we over een paar jaar kinderen wilde) en vond het heel leuk. Leuke nieuwe gadgets en hebbedingetjes.

tot later meiden, fijne dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven