zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

38 weken en 5 dagen....

Nog niets

vandaag druk in huis met de verbouwing.

Straks even in de tuin zitten. Nu even bijkomen van de Gamma....
xaar we zeiden toch 9 april
jullie zijn overtuigd van 9 april, ik had vanochtend een voorgevoel dat het vandaag zou gebeuren. Nou dat voorgevoel gooi ik nu in de prullenbak.

Ik ga lekker in de zon zitten zo! Fijn weekend meiden!
cooper de dag is nog niet voorbij...
hmmm, ja Coop de dag is nog niet om

Heb net welgeteld 2x een wee(tje) gehad hihihi.

Hij zit ook erg laag vandaag...dus wie weet ;)

Mijn broer en ik zijn beide 10 dgn te vroeg geboren.
xaartje dan maar 4 april!
haha neee 9 april

pfff moet opblijven want moet vannacht (over 35 min) vriendje van het station ophalen.

niks op tv, dus dan maar jullie lastig vallen :o)
goedemorgen allemaal,

Wat een K*** weer zeg! Ik dacht ha lekker zonnetje, nou die pret is dus al over, helemaal bewolkt hier.

@KK: fijn dat mannetje weer thuis is. Blijft hij lang?

04-04-09, mooie datum vandaag.......
mm ik vind 9 april toch iets mooier nog. (volgens mij hebben we het over xaar, toch?)

vriendje gaat dinsdag weer weg.

ik ben niet lekker. verkouden, keelpijn, hese stem, hoofdpijn pfff niet leuk. ik kan niet wachten totdat het 5 uur is en ik lekker op de bank kan ploffen... (samen met vriendje)
Geen zon vandaag???????!!!!!! pfffffff helaas...'t was gisteren echt top weer!!! gisteren met Syenna een fotoreportage gedaan, ze had er niet zoveel zin in, ha ha!!! maar goed uiteindelijk zijn er toch wat leuke foto's gemaakt, over 2 weken kan ik even komen om ze te bekijken/bestellen!!

We hebben vanmiddag verjaardag en morgen middag gaan we op visite.. dus't weekend is zo voorbij en dan................gaat mijn allerlaatste week in dat ik niet hoef te werken!! ja ja de tijd is bijna aangebroken dat ik weer aan het werk moet en mijn kleine wondertje 2 {hele} dagen moet missen.. zie er als een berg tegenop hoor!!!...

xaar, hou je't nog vol??.....

Fijn weekend Liefs Koe
Nog niets van Xaar vandaag? Zou Coop dan toch gelijk hebben?

Spannend!

@ Koe: ach meid... wat zal dat weer wennen worden om aan het werk te zijn zonder Syenna. Gelukkig heb je een hele leuke baan en is ze dicht in je buurt! Geniet nog maar extra hard de komende week!

@ KK: beterschap meid! Fijn dat je kerel weer thuis is! Blijft ie lang?

Hier gaat alles goed. Dinsdag weer het hartje mogen horen, we groeien goed dus dat is fijn.

Ben echt ontzettend aan het bijkomen van de afgelopen studie-drukte. Begin nu weer een beetje ruimte te krijgen om te genieten en mijn rust te nemen. Morgen gaan we meubeltjes halen die we op marktplaats gekocht hebben. Vandaag zouden we verder gaan met het leegruimen van de kinderkamer, maar manlief ligt met een kater op de bank ... tja... morgen is weer een dag. Ik was al wel begonnen, maar ga niet alles alleen doen. ;)

Nou meiden, spreek jullie snel weer.
Xaar is bevallen! Lees het net op Hyves. Dus toch. Nou Xaar: onwijs gefeliciteerd!
Hallo meiden. Xaar, mijn vrouw, is vanochtend om 04h48 bevallen van een gezonde zoon. Het was een hele snelle bevalling en Xaar heeft het echt geweldig gedaan.

Onze zoon heet Rune Claes.

Xaar heeft me gevraagd jullie op de hoogte te brengen.

Zowel Xaar als Rune zijn wel moe, maar doen het geweldig. Jullie zullen snel weer van Xaar zelf wat horen.

Groeten, Edwin.
Jeej!!! Wat een geweldig nieuws!!

Gefeliciteerd Xaar en Xaar-man met jullie mannetje! Wat een mooie naam hebben jullie gekozen! Heelijk! Geniet ervan!
Xaartje, van harte gefeliciteerd! Dus toch 4 april! Mooie naam! Lekker genieten je laten vertroetelen nu en dan horen we snel hoe het met je is!

Groetjes Ukkie
Xaar, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! super zeg... gelukkig is alles goed gegaan!! laat je lekker verwennen door de kraamhulp en geniet van jullie wondertje!! We horen snel weer van je.. Liefs Koe!!
wat leeeeeuk

en wat een ontzettend mooi mannetje xaar en familie, ik heb de foto's op hyves gezien, heeel mooi en lief.

heel erg veel plezier!

koe ben jij je al mentaal aan het voorbereiden op het werk?

vriendje gaat dinsdag weer weg.

ik voel me knap beroerd dus ik ga ook helemaaaal niks doen dit weekend en laat me lekker verwennen, alleen beetje jammer dat vriendje mij niet wilt knuffelen of zoenen omdat hij bang is om ook ziek te worden

bah ik hoop dat ik er snel vanaf ben.

oh ja, en omdat ik mij al zo goed voel( ehum) kan een ongesteldheid er ook wel bij toch $#%^&*

verder iedereen een goed weekend
Hallo iedereen

Even een berichtje vanaf mijn iPhone. Ben goed ziek, ben vandaag zelfs niet naar mijn werk gegaan, ik kwam alleen effe checken of daar al was geweest. Hoe is het herder met iedereen?

Iedereen nog een fijne dag!
Hi lieve meiden, bedankt voor de felicitaties!

Alles gaat goed hier. Mn lieve kleine mannetje doet het super. Hij is zooooo mooi en lief, ben echt verbaasd als ik naar m kijk. De voeding geeft nog wat problemen, hij wilde niet drinken de eerst 36 uur. Intussen gaat het beter en geef ik hem ook nog wat flesvoeding na de borstvoeding zodat hij wat kan aansterken en weer op gewicht kan komen. Verder is hij vandaag in bad geweest, vond hij heeeeerlijk.

Ik voel me heel goed. Ik heb alleen last van mn bekken maar dat gaat ook al heel snel beter.

De bevalling heeft van 1e wee tot de geboorte 9 uur geduurd, dus dat is heel snel. Ik geef binnenkort een wat uitgebreider verhaal. Ik zet even wat fotos op onze hyve.

Groetjes van een hele trotse moeder
Hé Xaar nu alweer online? Super zeg, dat het goed gaat en wat een snelle bevalling zeg! (niet teveel hechtingen hoop ik...) En wat een kanjer zeg! Die in zijn bedje met dat mutsje, wat een stoere vent hoor!

Geniet ervan!

@KK; he getver, die griepgolf was allang voorbij toch? Bale zeg!
KK, beterschap!

Xaartje, ik zal zo even spieken. Laat je maar lekker verwennen!

Groetjes Ukkie
Xaar wat leuk dat je al of snel weer even online bent. Ik hoop dat het snel goed gaat met de voeding. Wil je perse een tijd borstvoeding geven?

En wat fijn voor je dat je zon snelle bevalling heb gehad! Komt vast ook omdat je er zelf zo relaxed er naar uit keek.

Met mij gaat het wel weer wat beter ik ga morgen ook gewoon weer aan het werk dus ik ga nu echt slapen x
KK, gelukkig voel je je weer wat beter!! werkse!

Xaar, hoop dat het snel goed gaat met de bv, vast wel.. fijn dat het goed gaat met jullie mooie mannetje, geniet er van meid!! En? beetje een leuke kraamhulp?? laat je maar lekker verwennen....

Gister naar cb geweest, ze was zo gezellig aan het kletsen tegen die lui!! grote verhalen aan het vertellen en lachen! geweldig! krijg wel evies een afspraak in het ziekenhuis voor een echo voor haar heupjes, links wijkt iets af, heel minimaal en wilden mij eigenlijk geen brief doen voor het zh, maar ik sta erop dat wel gebeurt, ik heb nl zelf ook heupdisplatie en weet wat de gevolgen ervan zijn als ze er niets aan doen, je leven lang rugpijn!! en dat wil ik haar niet aan doen! miss valt het mee hoor en kunnen ze er idd niets aan doen maar ik neem het zekere voor het onzekere!!.. ook weer prikjes gehad, super gedragen.. ze is nu 61,5cm en 6300gr!! een grote meid zeiden ze, maar goed ook niet zo vreemd moeders is ook niet klein!!

omdat ze van de prikjes koorts kunnen krijgen heb ik haar gister avond niet ingebakerd, maar in haar slaapzakje op bed gelegd en ja hoor ons wondertje slaapt door in de slaapzak!! kleine topper!!...

net ff gevoed en slaapt nu weer..... ik ga deze week gelijk met mijn mannetje uiit bed {6.15} zodat ik ff kan wennen aan het vroege opstaan... ja ja ff voorbereiden op volgende week!!

Morgen heeft Syenna een wen ochtend op kdv..... ga ik ff met mijn zusje lunchen in de stad {zij werk in dezelfde stad als ik}..

Ga nu ff beginnen met de grote schoonmaak ha ha, moet toch wat doen als ik er zo vroeg uit ben.....
pfff heb gister avond gekolft, vanmorgen en net en heb nu pas 1 voeding bij elkaar!! het kolven gaat niet goed meer!! maar sinds zondag ochtend heb ik ook geen harde borsten meer als ik opsta.... zal mijn bv teruglopen?? mag't toch niet hopen maar ben er wel bang voor eigenlijk! normaal kolfde ik 's ochtends een voeding {160cc} met gemak sinds aantal ochtenden dus niet meer!!..... iemand nog tips??
@Koe: hier geen tips over bv, maar wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet. Vindt die prikjes altijd zo zielig voor die kleintjes. volgende week weer aan het werk, dus? Hoeveel dagen ga je werken? en gaat de kleine meid nu wel of niet naar jouw kdv. Ben het ff kwijt

@KK: gelukkig ben je alweer aan de beterende hand. Wel hip hoor, ff posten via je Iphone, ben je er blij mee?

@Aapje: heb je al uitslag van je tentamen of duurt dat nog even? Ga je eigenlijk een baan zoeken voor of na de bevalling., sorry hoor, ben ook dat ff kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven