zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

xaar, gefeliciteerd met je verjaardag meid en een fijne dag toegewenst :-)

hier alles super, vandaag een ochtendje extra gewerkt ivm ziekte, Syenna gezellig mee genomen en heerlijk bij mij op de groep geweest! ben druk in de weer geweest met een raamschildering, maandag ff afmaken!! leuk werk alleen laatste tijd ff geen zin in!!!

na't werk ff bakje thee bij ukkie gedronken, ff mijn spetters nog zien voor het weekend!!!...

Gaan zo eten en dan ff Syenna in bad doen.. fijn weekend meiden
Hallo meiden,

Rustig hier de laatste dagen. Hier weinig nieuws. De kus voor de teen heeft helaas niet geholpen, Jayden heeft hem nu al een week ontstoken. Sodabadje 2x per dag en verbandje helpen niet en dus vandaag bij de ha geweest. Hij heeft een antibioicazalf gekregen. Nat houden het verbandje en 3x per dag zalf en 2x sodabadje. Als zijn teen ook rood wordt moet hij wederom een antibioticakuur!! Goed in de gaten houden dus.

Gezellige werkweek gehad. Volgende week hebben we zomerfeest op de locatie en het thema is "ik hou van holland" We zijn dus nu de groepen al aan het versieren en in het thema aan het steken. Zo hebben we afgelopen dagen dus raamschilderingen gemaakt van o.a. molen, kaas, tulpen, klompen, nederlandse vlag. Maken we slingers van papieren klompjes, versieren we blikken(voor het blikgooien) met oranje, rood, blauw en wit. Hebben we leuke kleedjes op tafel liggen, op een andere groep oranje slingers en de nederlandse vlag. Ik mag schminken en suikerspinnen draaien. Heb er nu al zin in!!!!

Syenna en Jayden even heerlijk geknuffeld vanmiddag. Jayden had haar op schoot en ze greep steeds zijn gezicht vast en dan moest ze lachen en keek Jayden helemaal vertederd naar haar!!

Joya vandaag iets wat mopperig. Is een echte meid en wil haar zin. Dat maakt ze duidelijk door te wijzen en dan eh eh te zeggen. Als ze haar zin niet krijgt, dan is het brullen, echt brullen. Dikke tranen en echt boos!! Wel lachwekkend! Ze krijgt sinds een aantal dagen wel eens een stukje kip en daar is ze dus dol op. Echt ze smult ervan en ze kan niet wachten tot ze een nieuw stukje krijgt. Vandaag heeft ze wel heel veel los gelopen en gestaan. Krijgt steeds meer vertrouwen in zichzelf en haar kunnen!! Zag net dat het erop lijkt dat ze toch eindelijk boven ook tanden gaat krijgen!! Misschien daarom wat gevoeliger dan anders vandaag.....

Ga even tv hangen

Xaartje van harte met je verjaardag!

Groetjes Ukkie
Xaar hoe was jouw verjaardag?

Hoe gaat het verder met iedereen??
heey meiden!!

Zo ff tijd om hiero een verhaaltje te tikken...

Syenna net in bad gehad, flesje leeg gedronken en nu op bed!

Voel me niet helemaal top, ben net ongesteld geworden dus fikse koppijn pffff, vanmiddag nog bbq, maar denk niet dat ik ga, lekker thuis op de bank.. Syenna breng ik straks naar mijn ouders, ze slaapt daar!! mijn moeder past maandag altijd op en ze moet morgen naar de kapper!! dus was het handiger dat Syenna bij hun was, anders moet ze morgen ochtend heen en weer rijden!!

Syenna nog steeds verkouden, vanmorgen werd ze om half 8 wakker met een enorme hoestbui, arme meid!! verder gaat het erg goed met haar, krijgt sinds paar dagen ook warme hap, vind ze nog niet echt lekker ha ha!!

ze is druk met pogingen doen om te rollen, lukt nog net niet en dan kan ze heel boos worden!!

meiden ga nog ff mail checken.. fijne dag
Koe, we lopen tegelijk op. Ik heb ook koppijn en ook ongesteld geworden gisteravond laat!! Waardeloos he, die ellende weer elke maand!

Zie je morgen.....
mmm ik ook ongesteld..
Hey dames,

Goedemorgen

Laat ik hier maar mee beginnen

Balen KK. dikke knuf.

Coop, nog bedankt voor de tips. helaas zat er niet iets bij waar we een beetje prettig met Rune terecht konden. We hebben het toch op Bruxelles aan Zee gegokt, en het was een goeie gok

Het eten was super en het was heel erg gezellig!

Hier gaat alles goed. Ik heb vrijdag mn eerste rijles gehad, dat was mijn verjaardagskado van mn man, rijlessen . Zaterdag is mn moeder gekomen em ben ik 's avonds voor het eerst weg geweest. mn man moest optreden met zn band en ik ben wezen kijken. Het was heel erg gezellig om iedereen te zien en ik had lekker 2 biertjes gedronken. Ik moest tussendoor kolven maar dat vond ik een ramp. niet zo'n beste lokatie.. Met Rune was t heel goed gegaan, niet gehuild lekker zn flesje gedronken en lief gaan slapen. Ik had m wel gemist en heb gister extra veel met m geknuffeld.

Vannacht heeft hij weer doorgeslapen. Hij/wij sliepen rond half 11/11 uur en pas na 6 uur is hij wakker geworden!

Ik ben bezig met wat filmpjes, zal kijken of ik ze op you tube kan plaatsen en dan op de hyves ;)

fijne dag allemaal
Xaartje, hij gaat lekker he! Top hoor.

KK, balen maar verwacht deze maand toch?

Drukke week voor de boeg, houd het dus ook kort. Joya zaterdag jarig en moet hele week voor werk bezig en ook nog alles regelen. Duimen jullie voor mooi weer??

Groetjes Ukkie
Wat gaat de tijd snel he!! Dat joya al 1 wordt!!

Uk ik wist dat ik ongesteld moest worden, maar ja het is nooit leuk.

Waarom hebben ze vrouwen niet op een andere manier vruchtbaar gemaakt?
KK, dat vraag ik me inderdaad ook weleens af!

Groetjes Ukkie
ja ik ben het ongesteld zijn ook alweer meer dan zat gedoe elke maand!!!

ik ben vandaag bij huis, kleine meid ziek, al hele tijd erg verkouden en rochelen maar sinds gisteren echt niet fit arme meid!! gister middag kreeg ze koorts toen heb ik met mijn werk maar geregeld dat ik een dagje thuis blijf!! vanmorgen om half 8 hostend wakker geworden, ff in bad en fles gehad en slaapt nu maar door... kan ik mijn vrije dag nuttig besteden ha ha heb de badkamer helemaal uitgesopt en ben nu op zolder bezig, wat een zooi zeg!!! nu ff tijdvoor kopje thee en dan weer verder....

hoe is het met iedereen???

groetjes Koe
Hi meiden,

Ben terug van een heerlijke vakantie!! Heb echt genoten! Zal snel hier alles bijlezen en reageren op iedereen!

Oh en ik heb foto's geplaatst op Hyves! Zitten wel blote-buiken-foto's bij...
aapje eeeeeindelijk!!!!!!!! hihi

mooie fotos en wat een buik heb je al zeg!!

geen lastn van de warmte gehad???
Alles oke hier. Druk met voorbereidingen voor zomerfeest morgen op de creche en daarna natuurlijk zaterdag Joya haar eerste verjaardag!!!!

Groetjes Ukkie
Hier ook drukdrukdruk

Morgenavond bruiloft van buren, zaterdag werken zondag feest van mijn moeder die wordt 50.

Cooper al wat gepland mbt operatie?
heey meiden, wat een zonnige dag vandaag, heerlijk!!

Ukkie, gefeliciteerd met je mooie meid!! leuke dag gehad?

KK, gefeliciteerd met je moeder, krijgt ze sarah in de tuin??

Hier groot nieuws, Syenna gisteren 5 maand en draait van haar rug naar haar buik sinds gister!! ben zo trots op der, zo bijzonder om te zien super!!

Vandaag de kinderwagen bak maar naar zolder gebracht en de wandelwagen geinstaleerd... vandaag ff gewandeld en ze vind het prachtig, zo kan ze mooi alles bekijken, wijsneus!!

Vanavond visite en morgen ook weer, druk weekend maar wel gezellig!!

Meiden geniet van het mooie weer!!! ik ga nog ff in de tuin schoffelen moet helaas ook gebeuren....
Wat een rust hier zeg! Alles goed met iedereen??

Hier alles oke, Joya topverjaardag gehad!

Ze krijgt er boven eindelijk maar toch 2 tanden bij en het hele weekend al dikke snottebellen, maar verder genoten van haar verjaardag! Jayden zijn teen wordt eindelijk iets beter, maar gaat niet erg snel!

Hoe is het met jullie allen??

Groetjes Ukkie
Hi dames,

sorry weinig tijd.

Heb wat fotos en een filmpje op hyves gezet.

Aapje, ziet er goed uit!!!!
zo wat een rust hier zeg...

Hier alles goed, kleine meid is flink aan het rollen, geweldig!! vanmorgen ff een idee kaart voor haar besteld, volgende week ophalen!! pasfoto's laten maken, wat een gedoe.. maar't is gelukt gelukkig!!!

straks bij mijn ouders eten ze zijn vandaag 32jaar getrouwd.. ga nu nog ff snel dweilen voor Syenna weer wakker word..

Groetjes Koe
pff, voelde me al schuldig omdat ik een tijd niet geweest ben, maar zo te zien is het hier erg rustig.

Leuke foto's Xaar!

Aapje: ziet er goed uit op de foto's!

@Ukkie: gefeliciteerd nog met Joya, 1 jaar alweer, time flies!

Hier weer ongesteld, volgende eisprong moment is tijdens de vakantie, dusse meer tijd/kans etc.

ik vlieg snel weer door, doeii!
Cooper lees net in de ouders van nu dat je moet zorgen voor hete seks.

Belangrijk is dat jullie allebei zin hebben en echt in de mood zijn.

Er staat letterlijk dat gepassioneerde seks de kans op een zwangerschap vergroot omdat de man dan 50% meer zaad produceert. Mannen die bovendien 5 minuten langer dan normaal hun orgasme kunnen uitstellen produceren 25 miljoen extra zaadcellen en tot slot is het ook nog heel goed als jij bovendien ook nog klaarkomt tijdens zijn zaadlozing omdat het sperma dan als het ware wordt opgeslokt door de samentrekking van je baarmoeder!!

Dat moet lukken in de vakantie toch? En bij jou ook KK als je je vriend een tijdje hebt moeten missen vanwege zijn werk. Hoe is het met zijn toekomst in het bedrijf??

Groeten ga even Herman kijken met herrie aan de horizon en dan straks weer lekker naar bed.

Groetjes Ukkie

p.s Joya gaat steeds meer los lopen, zo leuk om te zien.
@ Coop: lekker je eisprong in de vakantie!! Dat kan alleen maar goed gaan!! Had je trouwens de operatie nog ingepland? Of is het nog niet gelukt met bellen?

@ KK: hoe is het met jou? Hoe gaat het met tempen?

@ Koe: wat super dat je kleine meid zich al om kan draaien!! Helemaal te gek!! Wat zul je trots zijn! Het is trouwens ook weer tijd voor foto's!!

@ Uk: kijk dat zijn goede tips! ;) En leuk dat Joya al los gaat lopen. Wat gaat de tijd toch snel!!

@ Xaar: fantastische foto's op hyves!! Wat is de kleine man al veranderd zeg!! Het hele prille baby-gebeuren is er echt al helemaal af. Hij heeft al helemaal een eigen gezichtje enzo. Leuk!

Hier gaat alles redelijk goed. Ik merk dat het lichamelijk wat zwaarder begint te worden. Mijn rug doet steeds iets meer pijn. Vrijdag ga ik weer naar de fysio. Eens kijken wat zij ervan zegt.

Maar behalve dat is het ook heel leuk dat de baby nu heel druk is en veel schopt!! Gister had ik een de hele dag cursus en je zag gewoon mijn shirt bewegen door de bewegingen van de baby. Hihi. Zo gaaf. Kon me natuurlijk voor geen meter concentreren. Gister in bed hebben vent en ik er nog vol verwondering naar gekeken hoe mijn buik op en neer ging door de kleine. Hoe bijzonder allemaal!!
Aapje heb je een videocamera?? (hint)

met werk van vriend is nog niks bekend.

Lief en ik hebben afgesproken om na onze vakantie in aug naar de huisarts te gaan.

tempen doe ik deze maand effe niet. Heb het effe gehad allemaal en wil er effe niet mee bezig zijn, vriend is er deze maand toch weer niet op. Goede tijdstip.

Cooper Hoest met jou/ jullie? Nog druk aan t proberen?
Aapje, bijzonder he zo'n klein wonder wat zo in je buik leeft en beweegt.. vond het echt zo super om te mogen mee maken allemaal!!

Goeie morgen ladies...beetje vroeg klaar vandaag mijn schoonmoeder past op en komt rond 7.20uur ik denk bakkie koffie en computer ff aan!!!

Zal binnenkort ff weer wat foto's op hyves zetten..

vandaag nog werken dan alweer weekend :-) morgen bruiloft van nichtje van mijn man, gaan alleen 's avonds naar het feest Syenna slaapt dan bij mijn ouders....

meiden ga nog ff mail checken en dan op naar het werk..
Zo weekend, vanmorgen extra gewerkt op Uk haar groep!!

Nu lekker thuis, kleine meid zo ff in bad doen want ze slaapt bij mijn ouders, we hebben bruiloft :-) gezellig!!

nu ff bakkie thee drinken en mail checken!!

Wat is het rustig hier meiden jammer!!

Goed weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven