zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Marloussie, spannend nog ff dus. Heel veel succes vanavond enne ik duim voor je!!
Ja, iedereen aan het duimen! Spannend meid!

@ koe: had je de foto's al wel gezien? (wanneer ben je getrouwd?)

Geweldig he om zo een herinnering te hebben van de dag! Ik ben er nog steeds helemaal blij mee. Wij hebben ook een foto op canvas laten drukken en die hangt in de woonkamer. Erg mooie foto.
@Marmira, thanks voor felicitatie! Tja, ik realiseer me ook wel dat het wel uitzonderlijk is om zo snel zwanger te zijn!

@Mogalie

&

@Aapje: M'n moeder zag het niet aan me hoor! En ik was nog wel zo zenuwachtig om het haar te vertellen terwijl ik wist dat ze het superleuk zou vinden! Het is de eerste keer dat je uitspreek dat je zwanger bent, zoooo bijzonder! Zat helemaal te trillen van opwinding toen ze het wist, had haar een boekje uit laten pakken: "opa en oma pluis" van Nijntje, ze begon helemaal te gillen: Oh echt waaaaaaar, wat leueueueueueuk! Het is idd de 1e keer dat ze oma wordt.

Hoop voor jullie dat het ook gaat gebeuren in 2008!

Zal niet meer veel posten hier, maar zal af en toe een kijkje nemen! Doei!
Marloussie? vertel vertel.......de vellen vallen van m'n duimen
Hallo allemaal,

ik ben een nieuw iemand op dit forum.

Mijn vriend en ik zijn vanaf 15 december 2007 bezig om zwanger te worden.

Ik ben nooit aan de pil geweest, we kennen elkaar 7 jaar en hebben al die tijd condooms gebruikt.

Ik ben 24, mijn vriend is 30, en wonen in een veel te groot huis met zn 2en dus een kindje is zeer welkom. het is dus onze eerste.

Wij hebben geen vrienden of familieleden die kinderen hebben, dus wij zijn de eerste die eraan beginnen.

ik heb het alleen nog maar aan wat goede vriendinnen verteld, zij zeiden ach je bent jong en normaal qua gewicht en nooit moeilijk qua ongesteld zijn dus je wordt vast snel zwanger.

nou ja ben het nog steeds niet, ik vind het vreselijk om telkens weer ongesteld te worden nu. ik weet dat ik nog jong ben en tijd genoeg heb maar ik ben ontzettend ongeduldig van mijzelf.

mn vriend en ik zijn pas in new York geweest, precies tijdens dé datum. dus ik dacht leeeeuuukkk straks wordt ik bevrucht in New York hahah maar ben dus gister ongesteld geworden :_(

Mijn vriend is vaak in het buitenland voor zijn werk, wat het zwanger worden uiteraard ook niet echt bevordert.

iemand nog tips om het zwanger worden te bevorderen? standje, eten, drinken??????

ik ben altijd maar 3 tot 4 dagen ongesteld, zou dit een gevolg kunnen hebben met moeilijk zwanger worden?
Nog niet getest, Ringelding! Ik wacht tot later op de avond (vriend is uur vertraagd :((...)!

Reken er niet al teveel op, eerlijk gezegd. Ben bang dat het overtijd zijn toch echt van de stress komt.....Nah, wil mezelf gewoon niet blij maken en durf niet te testen. Triest toch??
Holy F^*%%^*&%.....

Heb 2 streepjes......
knappekloon, welkom !! schrijf gezellig mee!! succes met alles..

Marloussie, wat kut ja meid!! maaruh ook nog niet ongesteld.. dusse het kan nog he.. of je hebt het net zoals mij dat je strakies ongesteld word!! duim voor je.....
Geloof dat 2 streepjes bij deze test betekent dat ik zwanger ben....

Zit een beetje te trillen op de bank hier..
Marloussie, van harte met je zwangerschap. Te gek. Nu je lichaam vertrouwen en dan komt het vast allemaal goed!!

Just Married, begrijp me niet verkeerd, maar kom je nu je zwanger bent direct niet meer meeschrijven? Snap ik niet zo goed als ik eerlijk ben. Je kan hier toch ook schrijven en desnoods op 2 toppics!

Ik schrijf al ruim 3 jaar op 1 toppic is een hele hechte groep van 12 vrouwen, waarvan zeker 8 bijna dagelijks schrijven. Dit toppic heb ik er nu ook gezellig bij, nieuwe meiden, nieuwe gebeurtenissen, toch heel leuk om met meerdere mensen contact te hebben?

Welkom Knappekloon, 3 a 4 dagen ongesteld is niet raar hoor, maar gemiddeld is een vrouw een half jaar tot een jaar bezig om zwanger te worden. Je bent jong, normale cyclus, heb vertrouwen in je lichaam, dan komt het vanzelf. Tips en trucs kunnen altijd nog en wel lastig inderdaad dat je vriend veel in het buitenland is, dat bemoeilijkt het wel!

Hier een ziek ventje, niet echt doodziek, maar alles behalve fit, wat lichte koorst, niet eten, gelukkig wel drinken. Had hij vanmiddag een goed moment en was hij even met papa op het grote bed aan het stoeien, verliest hij zijn evenwicht tijdens het optillen van een kussen(wiebelbenen vanwege het niet eten) en valt hij ook nog van bed af. Gelukkig zorgde de snelle reactie van papa dat hij niet keihard viel(deed zijn voet snel naar vallende mannetje en brak de val iets) Gevolg een bult op zijn hoofd en een hoop verdriet natuurlijk.

Koe, morgen dus zonder je ventje moeten doen, want die breng ik naar mijn moeder. Die is nog thuis vanwege haar nieuwe heup en werkt momenteel nog maar 2 dagen in de week. Hoop voor jou en mij dat hij woensdag er weer is.

Groetjes Ukkie
gefeliciteerd marloussie
Dank je! Ik ga me dadelijk bij jullie in het December-topic voegen, Yamuna

Het was een licht streepje, maar toch.....Heb nog een test, die ga ik doen vlak voor vriend thuiskomt....Had al een Jip& Janneke rompertje gekocht in Ned voor vrienden, maar nu hou ik 'm lekker zelf! Zit eraan te denken deze in te pakken samen met de test voor hem. Leuk idee?

Welkom, Knappekloon!
marloussie, sorry verkeerd begrepen meid!!! van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!

liefs koe
Gefeliciteerd meid!! Geweldig nieuws!! Je vriend is dus nog niet thuis en weet nog van niets?

Leuk idee om het hem zo te vertellen!
Oh en Knappekloon: welkom!

Ik heb geen tips voor je behalve: probeer geduld te hebben! Een half jaar tot een jaar is heel normaal. Ik kan me wel voorstellen dat je het liever nu dan morgen wilt, maar geduld is een schone zaak hierbij! Succes!

Gezellig dat je mee komt kletsen.
Ja, vriend is over 2 uurtjes thuis. Heb net nog een keer getest en die was wat vager....Hmmm, heb wel heel veel water gedronken en er is echt een streep te zien. Maar goed, het was een Et*s-test, misschien dat ik morgen nog maar een clearblue of zo ga halen.....

Heb in ieder geval het Jip en Janneke rompertje en de test ingepakt....Ben benieuwd!
marloussie het is geld verspilling om morgen nog eens een clear blue te halen

door veel water te drinken word de test vager omdat het HCG gehalte in de urine dan lager is

maar zwangerschapstesten zijn heel simpel

nee is niet per defenitie nee

ja is wel zeker weten ja .

verder ga ik niet in het decembertopic schrijven, ik wilde daar wel gaan schrijven met mooncatcher samen, maar bij haar is het mis gegaan. ik ga nu met mijn andere digidinnetje Ring bij de kerstkindertjes schrijven.

Vraagje aan de zwangeren onder ons

Doen jullie mee aan Moeders voor Moeders?

ik krijg deze week de consulente over de vloer, ik ben immer zelf zwanger geworden door medicatie die geproduceert word door moeders voor moeders
**sluipt ff binnen voor Yamunma***

Ja ik doe mee met MVM. Ik vul nu al een week de groene flessen Die mevrouw was erg aardig en je krijgt leuke attenties. Hier in het Noorden brengen we het zelf naar een verzamelpunt en ik vind dat prima want ja buren he?

Die verzamelpunten zijn overigens erg dichtbij.

Marloussie: GEFELICITEERD !!

**sluipt weer weg**
Marloussie gefeliciteerd!!!!!!!!!!

@Yam is ring ook zwanger! wat gaaf, ga zo wel ff kieken bij het kribbetjes topic (heb ooit een blauwe maandag mee geschreven op de VFH....vandaar dat ik d'r een "beetje ken" , jou trouwens ook)
marloussie gefeliciteerd, echt super dat je zwanger bent. geniet er van he!! heb je nog een extra test gekocht?

en hoe reageerde je man/vriend? was vast helemaal door het dolle heen!!!

ik zit nu zelf op dag 31 van mijn cyclus (had de eerste maand 41 dagen en de 2de keer 33 dagen) het zegt bij mij dus nog niet veel maar ik hoop zo dat mijn menstruatie helemaal niet komt. wie weet kan ik het van de week ook vertellen dat ik zwanger ben, zou wel te gek zijn he!!!
Ik ga voor je duimen getrouwde juf! Zou geweldig zijn als je op je trouwdag al zwanger bent!

Ik ben ook nog niet ongesteld. Morgen ga ik maar eens een test doen. Ik hoop er nog maar niet teveel op. Vind het spannend!
@Marloussie: Joepie, leuk hoor! gefeliciteerd!

@knappekloon: welkom, schrijf en lees lekker mee. Wel respect trouwens dat je het altijd met condoom hebt gedaan ipv andere anti-conceptie. Pil vind ik een stuk makkelijker, en lekkerder. Was daar een speciale reden voor?

Ik ben eindelijk ongesteld, 46 dagen mijn record. Maar dan ook meteen alsof ik 2 maanden in 1 ongesteld ben. Tjonge, echt weer als vroeger, kramp in de buik en vloeien als een open sluis.

Heb dus voor straks geen idee wat mijn vruchtbare periode gaat worden, dus dan maar veel sexen. Goh wat vervelend

Ik ga nog niet naar de dokter, eerst maar even kijken hoe deze periode gaat en als dat weer zo lang is, dan ga ik.

@Yam: hoe voel je je? Ben je misselijk en dat soort ongein of valt het mee?

@Aapje: morgen testen, spannend! Veel nieuwkomers hier zijn snel zwanger, dus hoop dat dat voor jou ook zo is.
@Marloussie: gefeliciteerd!!! Wauw, wat snel!! Geniet er maar van!

@Cooper30: jemig, na 46 dagen ongesteld... naar dat het zo heftig is!

Ook al spannende tijden voor getrouwdejuf..!

Ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen; ben wel ooit eerder even met de pil gestopt geweest en toen bleef het gelukkig vrij regelmatig, dus we zullen zien!
maloussy, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

ik ben benieuwd hoe je vriend reageert.

ik heb het altijd met condooms gedaan omdat ik door de pil helemaal geen zin meer kreeg in sex en mij helemaal niet lekker voelde in mijn lichaam.

ik ben 5 maanden aan de pil geweest, de laatste pil was een hele lichte maar daar had ik last van dus toen ben ik er maar helemaal mee gestopt.

en tja als je geen zin meer hebt in sex, waar doe je het dan voor haha!!
MArloussie hoe reageerde je vriend?

@coop, 46 dagen! jeumig he....ben je dan blij dat je ongesteld wordt of is de telerustelling dan juist groter? Wel ff goed in de gaten houden want het zou zomaar kunnen dat er idd wat meer aan de hand is, als wat Yamuna ook al zei.

hier verder geen nieuws (iig geen bijzonder nieuws, ben bij buurvrouw op koffie geweest, let wel De Buurvrouw van het pleintje waar we aan wonen, mocht op audientie komen en ben voor de komende zomer bevorderd tot het bankje bij de zandbak Hoezeee)

o ja, over op meerdere topics kletsen, mijn "vaste" honk is eind 2006/ eind 2007, waar ik nu toch al 2 jaar met de dames daar aan het ouwehoeren ben en hier en daar wat losse topics die ik volg en zo nu en dan commentaar ner plemp. maar je kan echt wel meerdere topics bij houden, wil niet zeggen dat wanneer je eerst hier schrijft, zwanger wordt dat je niet meer mag komen ofzo.....lijkt me juist leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden van het wel en wee in hormonenland!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven