zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Ringel, ben het helemaal met je eens wat het schrijven op meerder toppics betreft. Had een beetje een rare smaak in mijn mond dat JustMarried eerst wel alles met ons deelt en dan vervolgens zwanger is en aftaait, maar misschien ligt dat aan mijn hormonen?? \\:-)//

Aapje, al getest??

Marloussie, hoe reageerde je vriend??

Yam, hoe is het ermee??

Cooper, dat is een lange cyclus zeg, maar wie weet is je lichaam nog niet helemaal op de hobbel na het stoppen met de pil, zou me ook niet gelijk zorgen maken in elk geval. (wel goede tip van Yam, maar ik ging ook niet direct naar de ha denk ik)

Vanmorgen met mijn kleine mannetje naar de ha geweest. Op zich wel weer goed te doen, maar de nachten zijn vreselijk. Hij heeft afgelopen nacht van 21.00 uur tot en met 2.00 uur elk half uur gehuild en moest ik naar hem toe. Toen 2 uurtjes geslapen en ik dus ook eindelijk. Om 4 uur weer bij hem geweest, half uurtje later weer en toen om 7 uur ook alweer wakker. Vandaar toch even de ha en mijn vermoeden blijkt waar te zijn. Hij heeft zijn amandelen licht ontstoken en daarom eet hij niet en heeft hij s nachts zeerdere keel(droog en slikken doet dan pijn, logisch) Koorts is weg, maar zere keel nog niet. Overdag is hij prima te doen, kletst lekker, drinkt wel en eet alleen praktisch niks. Mag hem 3 a4 keer daags pijnstilling geven(zetpil o.i.d.) nu heb ik zuigtabletten gekocht(zetpillen vindt hij een hel) en die vond hij ook niet bijzonder, maar goed. We zullen zien of het werkt. Hij slaapt nu een uurtje en over een uurtje moet hij eruit, want dan moeten we naar de vk. Niet gegroeid de qua gewicht de afgelopen 2 weken, fijn dus nog steeds maar 5,9 kilo zwaarder en nu inmiddels 33 weken en 2 dagen zwanger.

Ik ga nog even relaxen en bijtanken voor een middagje, want hoe gek het mag klinken, mijn nacht was niet bijzonder slaperig te noemen, eerder wat aan de actieve kant

Groetjes Ukkie
Hallo allemaal,

Wat een drukte! Gezellig! Maar het duurde wel even voordat ik bijgelezen was...

Marloussie, gefeliciteerd!!! Wat zei je vriend?

Just Married, ook gefeliciteerd (al lees je dit misschien niet eens meer omdat je ons ingeruild hebt voor een ander topic)...

Ukkie, das weinig aangekomen zeg! Hoe was het bij de vk? En wat gaan ze doen aan je zoontjes keel?

Cooper, sterkte meid! 2 maanden in 1 proppen....blegh!

Ik ga nu vast heel veel meiden vergeten, sorry alvast. Maar kan vanaf nu weer wat vaker online....

Hier weer ruzie over wel/niet. Het blijft zo'n moeilijk punt... En nou wil moman misschien ook nog een eigen zaak beginnen, waardoor hij helemaal 70 uur per week gaat werken. alhoewel hij ervan is overtuigd dat ie juist meer thuis zal zijn... Totale frustratie hier dus....ik ga maar eens aan die bak ijs beginnen!
Nee ik was niet teleurgesteld, ik had een week of 2 geleden al een test gedaan met 1 streepje. dus dat was al duidelijk, alhoewel ik me nu bedenk dat ik dan dus ook te vroeg heb getest. In het begin zat ik wel ff op een roze wolk, maar kan het nu wel goed relativeren. Ach, ben pas een maandje bezig en ben best geduldig merk ik nu. Wil mezelf niet gek maken. Cooperman is ook er ook nuchter onder, alhoewel hij het toch wel jammer vond dat ik ongesteld was geworden. en ook jullie zijn lekker nuchter, daar hou ik wel van. Ik zal zeker PCOS in mijn achterhoofd houden, maar ben niet iemand die stel naar de huisarts gaat. Ik wijt het aan het reizen, en hou de volgende keer gewoon goed in gaten.

@mogalie: lastig hoor, zo'n situatie. zeker als je er ruzie om hebt. Ze zeggen wel 'van uitstel, komt afstel' , ik hoop toch niet dat dat voor jou geldt.

@ukkie: tjonge, lekkere nacht zeg. Tja, dat zijn de mindere kanten van kinderen. Slapen is mijn hobby, maar die ga ik opgeven. Geen probleem hoor, hoorde laatst iemand zeggen dat moeders chronisch moe zijn, ach.

@ringel: gefeliciteerd met je promotie. Wie is De Buurvrouw, bepaalt zij het in de straat?

Ga maar eens op tijd naar bed, kom ik wellicht morgen weer eens wat beter eruit. Volgende week lekker een kort weekje met al die vrije dagen, heerlijk. En dan vlak daarna weer ivm met pinksteren. Zijn altijd lekkere maanden zo, ben wel toe aan ff rust. Heeft hier iemand nog plannen met Koninginnedag?
zoveel nieuwe berichten... zal morgen even alles lezen.

Heb vandaag nog niet kunnen testen. Er liep wat fout met een afspraak, waardoor ik gewoon geen tijd om een test te gaan halen... balen.

Maar: morgen is weer een dag. En nu snel m'n bed in. Ik ben zo ontzettend moe dat ik zelfs staand zou kunnen slapen.

Slaap lekker allemaal.
Vriend was blij! Niet door het dolle heen, maar erg blij. Hij had het nl wel verwacht Heeft al dingen op internet zitten zoeken, erg lief en schattig.

Vind het nog erg onwerkelijk, het is zooo snel gegaan! Ik heb gisteren nog een digitale clearblue gedaan en dat was meer dan duidelijk. Merk dat ik toch wel ben geschrokken dat het zo snel raak was! 3 weken had ik nooit verwacht! 2 vriendinnen weten het inmiddels, mijn vader ga ik het volgende week vertellen!

Reageer straks meer!

liefs!
goedenmorgen !

Gisteren had die mevrouw van moeders voor moeders gebeld om af te zeggen. ze zou deze ochtend langskomen, echter moet ze met haar dochtertje naar het ziekenhuis.

sja dat kan gebeuren. first things first!

Vrijdag dus een nieuwe afspraak met Moeders voor Moeders !

met mij verder alles goed, mijn slaap en waakritme ligt meer overhoop dan ooit tevoren ( zie tijdstip posting )en ik heb érg veel trek in karnemelk en verse sap.

Dat lijken me niet de meest ongezonde dingen om trek in te hebben.

Van de week naar de dierenarts geweest met mijn hond , was niet zo best hij heeft artrose in de heupen. Mecheltje word volgende maand 11 dus echt een oude mannen kwaaltje.

wel sneu hij mag niet meer spelen, gelukkig mag hij nog wel zwemmen. voor de rest kan hij nog pittig meekomen voor zijn leeftijd.

Kitten heeft zich ook dapper gedragen bij de dierenarts. ze heeft haar eerste inenting gehad, ze was er niet erg van onder de indruk.

cooper, je hebt een goede attitude. nuchter en realistisch.

ik wilde je ook absoluut niet op stang jagen, en zeg ook zeker niet dat je naar de huisarts moet rennen. Maar ik wilde je t wel even meegeven zodat je niet al te lang wacht met het naar de huisarts gaan als je cyclus zo blijft. want anders duurt het allemaal onnodig lang. en ik kan je vertellen .... zo lang wachten is niet leuk ! als komende cyclus weer zo lang is kun je overwegen te gaan temperaturen.
marloussi leuk zeg dat je vriend er ook zo enthousiast over is.

Mij lijkt het echt helemaal geweldig om het aan mijn vrienden en familie te vertellen als ik zwanger zou zijn. vooral omdat ik de eerste ben ik mijn familie en vriendenkring.

dus hopen dat het snel gebeurt

... maar ja tis toch de natuur he, dus afwachten maar.

op youtube staan er hele leuke filmpjes over hoe mensen die zwanger zijn dit gaan vertellen aan hun familie, das heel erg grappig om te zien.

of kan ik dat soort filmpjes beter niet bekijken omdat ik dan zelf ongeduldiger wordt....???
lollig dat dat op youtube staat! hmm.. wordt je denk ik wel ongeduldig van!

verder hier alles goed... nou goed. menstruatie in alle hevigheid losgebarsten. ik las het hier al eerder dat het voelt of alle sluisen open staan, nou hier ook! lijkt of ik dr zelfs n beetje koortsig bij ben... bleeehhh!

yamuna, ik had ook al eens gehoord van moeders voor moeders. mocht ik oooit zwanger worden zal ik dat ook zeker gelijk doen! zie dat ook n beetje als je vrouwelijke plicht!

marloussie; gefeliciteerd!

getrouwdejuf je bent toch nog niet zwanger??? zag/las dat iemand je al feliciteerde. maar wanneer ga je trouwen?? nog testen voor die tijd? spannend! leuke dag gewenst alvast!

nou ik ga in de zon... misschien dat ik dr wat van opknap...

doeiii
bij ons was het heel suf , iedereen ging huilen .....
heb nog niet getest lolaM. dat wil ik morgen doen. vrijdag trouwen we. maar als het negatief is wil dat nog niet veel zeggen omdat ik een onregelmatige cyclus heb. maar tot nu toe nog geen bijzonderheden. af en toe wat steken of rommelig gevoel in mijn buik. hoop niet dat dat betekent dat ik ongesteld moet worden. we zullen het wel zien, nog even atwachten. zit nu op dag 33 en dat was vorige maand ook.

voor het trouwen is het meeste wel geregeld. ben morgen lekker vrij. werd vandaag mijn klas uitgekeken. moest echt weg. dus ben benieuwd wat ze allemaal voor me in petto hebben.

ik zal morgen nog wel even vertellen hoe de test is gegaan. hoop dat ik mag schrijven dat het heel goed nieuws is. maar dat horen jullie morgen wel!!!
Jippie, hier lekker vrij morgen....! En verder alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht.

Marloussie, leuk dat je vriend zo blij is. je vader zal vast ook helemaal blij worden van het goede nieuws. Hoe voel je je verder?

Aapje, EN???

Cooper, zou denk ik ook niet zo snel naar de huisarts gaan, maar het even in de gaten houden. Enne, koninginnedag ben ik gewoon aan het werk... moman werkt altijd met feestdagen, dus ik heb me maar in laten roosteren. Maar heb wel zin om te werken dan. Jij plannen?

Yamuna, sneu voor je hond. Maar een oude man van 77 gaat ook niet meer achter een bal aanrennen, dus is het niet zo raar, maar wel zielig voor hem.

Mijn kat was ik eergisteren bijna kwijt. Was al de hele dag buiten en was zich niet (zoals altijd) komen melden. Om 22.00 is moman gaan zoeken in het appartementencomplex (wordt nog gebouwd) achter ons. Hij hoorde hem wel, maar zag hem niet, dus ben ik met hem mee gaan zoeken. Bleek dat ie onder een trap zat die de bouwvakkers die dag met een plankje en een dikke laag pur hadden dichtgemaakt.... ik was ZO blij dat we er achter waren gekomen, anders was ie gewoon gestikt.... :(

Lola, sterkte de komende dagen... Was het lekker in de zon?

Getrouwde juf, veel plezier voor vrijdag en veel geluk voor morgen!!!

Ga even eten.

Doeidoei!!!
Getrouwdejuf, alvast veel plezier voor vrijdag en succes morgen!

Mogalie, vervelend dat jullie er ruzie over hebben, zeg! Hoe voel je je nu?

Mijn schoonmoeder is er nu om ons te helpen met de verhuizing en ze weet nog van niets

Hier totaal geen klachten eigenlijk. Wel moe, af en toe wat steken en mijn buik jeukt af en toe. Net alsof er helemaal niets aan de hand is!

Raar misschien, maar ik zie er een beetje tegenop het mijn familie te vertellen.....Ik word toch nog een beetje als een klein meisje gezien. Denk dat mijn tante bijv. het veel te vroeg vindt! We zullen zien!

Ga ff thee drinken.

liefs,Marloussie
Hallo iedereen,

Ik heb vanmiddag getest en helaas maar 1 streepje. Dus niet zwanger. Jammer, maar helaas. Volgende ronde beter! Zou anders ook wel erg snel zijn geweest.

Zit nu nog met mijn neus in de boeken... heb ook nog geen tijd gehad om alles bij te lezen...

maar ff kort:

Marloussie: spannend om aan je familie te vertellen! En als ze stom reageren: trek je er niets van aan. Het is jouw leven en jij weet dat het goed voelt! Succes meid!

getrouwdeJuf: succes met de test morgen en met de laatste voorbereidingen van vrijdag! Leuk joh!

Nu ff snel verder en dan gauw naar bed toe!

Spaap lekker meiden.
@Marloussie: te jong?? je bent 27, toch? Das toch een prima leeftijd. Vervelend dat ze je als een 'klein meisje' zien. Waarom zien ze dat zo?

@Yam: zo vatte ik het ook niet op, je hebt me niet op stang gejaagd. Vond het aardig dat je me daarop wijst en hou het ook zeker in de gaten. Zal ff opzoeken hoe het zit met dat temperaturen. Is dat niet een beetje te vroeg dan al? Je zegt zelf altijd dat we geduld moeten hebben. (wat me wel opviel, dat je zelf toch iets te vroeg bent gaan testen :-) ) Enne, als ik ga temperaturen, dan koop ik wel zo'n ding voor in mijn oor. Want om dan iedere dag de thermometer in mijn kont te stoppen, daar heb ik geen zin in.

Moesten ze trouwens huilen? Wisten ze dat jullie er al zo lang mee bezig zijn geweest?

Hoe is het trouwens met je vermoeidheid vs. zwangerschap? nu nog erger?

@mogalie: moet je werken met koninginnedag? Werk je zeker in de Horeca? Ik heb geen plannen nog. Waarschijnlijk gewoon ff een borrel halen ergens. Niks bijzonders. Ga zeker niet naar een grote stad, kan niet zo goed tegen al die drukte.

@aapje: jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Wil ook nu al beginnen met minderen qua roken, dat bevordert de vruchtbaarheid ook niet bepaald. Maar stiekem vind ik dat toch wel erg lastig. Ga daar maar eens wat actiever mee aan de slag, want ik wil echt stoppen met roken als ik eenmaal zwanger ben. Roep trouwens nu ook al wel eens tegen vrienden dat ik wellicht binnenkort ga stoppen, dan valt het tenminste niet zo op icm met een zwangerschap. Jaja, voorbedachte rade.

Enne over moeders voor moeders: een absolute plicht voor iedere vrouw die zwanger is om daar aan mee te doen, vind ik.

Is trouwens erg gezellig hier, zeker ook met de nieuwe meiden erbij.

Nou, ik stop maar weer, merk dat ik net als irl, een lekkere klep ben.
ben wel aanwezig maar ook niet...dus ff geen uitgerbeide reactie van hier......

volgende keer beter, beloofd!
quote:Cooper30 schreef op 23 april 2008 @ 22:54:

@Yam: zo vatte ik het ook niet op, je hebt me niet op stang gejaagd. Vond het aardig dat je me daarop wijst en hou het ook zeker in de gaten. Zal ff opzoeken hoe het zit met dat temperaturen. Is dat niet een beetje te vroeg dan al? Je zegt zelf altijd dat we geduld moeten hebben. (wat me wel opviel, dat je zelf toch iets te vroeg bent gaan testen :-) ) Enne, als ik ga temperaturen, dan koop ik wel zo'n ding voor in mijn oor. Want om dan iedere dag de thermometer in mijn kont te stoppen, daar heb ik geen zin in.

Moesten ze trouwens huilen? Wisten ze dat jullie er al zo lang mee bezig zijn geweest?

Hoe is het trouwens met je vermoeidheid vs. zwangerschap? nu nog erger?

Cooper je bent erg scherp !

klopt ik loop altijd te blazen tegen mensen die in maand een of twee direct aan de slag gaan met temperaturen en vruchtbaarheidstesten. Om vervolgens elke maand als ze bloed zien hysterisch te gaan huilen op het toilet. nare typetjes zijn dat vind ik.

Echter was mijn advies aan jou om niet een jaar te wachten met temperaturen. en wel om de volgende reden;

Stel je hebt wel pcos. dan heb je geen eisprong , wacht je braaf een jaar ... ga je naar de huisarts , mag je eerst 3 maanden temperaturen, terug naar de huisarts, afwachten tot aan afspraak gyn .. voor je het weet zit je op anderhalf jaar ploeteren.

dan zet de gyn je op bijvoorbeeld clomid pillen mag je nog een half jaartje zelf proberen ... hoor ik daar dat je met een beetje pech zomaar twee jaar bezig bent ...

Als er duidelijke aanwijzingen zijn voor een verstoorde cyclus, een veel te lange cyclus etc. dan moet je niet een jaar wachten tot je naar de HA gaat.

Dan is op tijd temperaturen echt geen overbodige luxe.

afgezien van het gegeven, als je cyclus zo lang is hoe weet je dan waarneer je eisprong is ?

Temperaturen moet anaal. kan niet in het oor gemeten worden of onder de oksel. het gaat om temperatuursverschillen van tienden van een graad. dus dat luisterd heel nauw.

elke dag op het zelfde tijdstip temperaturen, nog voor het opstaan.

Dat we de familie vertelden stonden ze allemaal in tranen, zelfs mijn oudere broer de op zich een onwijs koele kikker is, snikkend viel hij ons om de nek ... niet verwacht toch wel pittig !

ja, familie wist waar we mee bezig waren, ik zag niet in om er een geheim van te maken, als mijn moeder zich niet schaamt voor haar reuma waarom zouden wij ons moeten schamen voor ons fertiliteitsproblemen, ik snap de taboe niet zo.

Tegen al mijn principes in heb ik inderdaad te vroeg getest.

om drie redenen:

- als we dinsdag hadden getest dan had yamman daarna naar zijn werk gegaan en had ik de hele dag mijn waffel moeten houden voor we de ouders gingen vertellen, we wilden het graag samen vertellen, zondag was makkelijker.

- dinsdag waren beide moeders al met de mobiel vergroeit omdat ze precies het tijdstip en paats der conceptie wisten ....en dus door konden tellen tot aan testdag.

Zo is er helemaal geen verrassing meer aan

- na twee en half jaar proberen weet je écht het verschil tussen zwangerschaps zere tieten en menstruatie zere tieten !

dus ik voelde het al bijna een week aan mijn lijf.

dus we namen de gok om twee dagen te vroeg te testen geheel tegen al mijn principes in.

@ mogalie ; wat een horror verhaal van je kat , blij dat jullie m nog bijtijds gevonden hebben !!

@ aapje ; jammer wijffi, het is toch altijd een teleurstelling he ?

marloussie; lekker boeiend wat je familie ervan vind, het is jou leven, het is jou lijf, en belangrijker nog "een slimme meid krijgt een kind op tijd !! " dat is beter voor moeder én kind!

als je zwanger bent moet je je helemaal niet druk maken over wat een ander er van vind hoe jij je leven in deelt. wees trots !

@ getrouwde juf : spannend !! en lekker vrije dag vandaag ... oh ik hou dit topic goed in de gaten ....

LolaM en Cooper: goed zo dat jullie willen helpen met moeders voor moeders! ik was het altijd al wel van plan, maar nu ik zelf pregnyl nodig heb gehad vind ik het toch echt wel een beetje een verplichting !( geen nare verplichting hoor ...)

ukkie hoe is het met de kleine man ? knapt hij al wat op?

pfff ik ouwehoer te veel ....
Goedemorgen dames!!!

@Marloussie, kan me voorstellen dat het spannend is om tegen familie te vertellen. Maar ze zijn vast hartstikke blij!!!! Kan me dat van dat 'kleine meisje' wel voorstellen, heb ik zelf soms ook. Ben de jongste meid in de familie en dan zien je toch snel als nog jong. Denk zelf ook steeds dat mijn jonge neefjes nog 12 zijn i.p.v. 18 en 17... ;)

@Aapje, jammer hoor, maar alvast succes voor de volgende ronde! En ook succes met leren....Ben blij dat ik daar vanaf ben, alhoewel ik over een jaartje of 2 wel weer een opleiding wil doen.

@Cooper, Stoppen met roken is inderdaad f*cking moeilijk!!! Ben er nu zelf mee bezig. Mag alleen nog maar 's avonds een paar sigarettten roken en dan iedere week eentje minder. Benieuwd of ik het volhoud. Jij succes in ieder geval!

Werk niet in de horeca, werk voor de gemeente en controleer of alle evenementen (+horeca) zich houden aan gestelde eisen, zodat er geen overlast en onveilige situaties ontstaan. Hartstikke leuk!!!

@Yamuna, Moeders voor Moeders is inderdaad hartstikke goed! Zal er zeker aan meedoen als het ooit zo ver is!

Ga maar eens douchen. Moet naar de tandarts vanmiddag en ze komen weer klussen hier...
Hoi Dames,

heb vanmorgen getest. helaas niet zwanger. wel jammer had het graag gewild, maar ja iedereen hier natuurlijk. hoop alleen niet dat ik dan morgen ongesteld wordt, lijkt me erg vervelnd op mijn trouwdag.

@aapje, voor jou ook balen, nu kunnen we samen op voor de volgende ronde.

ik ga maar eens aan de slag voor onze trouwdag. moet nog de traktatie voor mijn kids in elkaar zetten. tot snel.

groetjes Juf
Jullie zijn lief allemaal! Ik denk dat iedereen ook wel heel blij is, hoor. En waarom ik als klein meisje wordt gezien? Tja, ik ben altijd enig kind geweest, 10 jaar lang het enige kleinkind. Was altijd erg aan thuis gehecht, veel verantwoordelijkheid afleggen tegen ouders etc. Daar komt nog bij dat mijn moeder en mijn oma allebei in 2005 zijn overleden, dus daar heb je het wel zo'n beetje.....Moet eerlijk zeggen dat het vooral nu ontzettend klote (excuzes le mot) is dat mijn moeder er niet meer is. Vandaag berekend dat ik op de uitgerekende datum precies zou ben als mijn moeder was toen ze mij kreeg! Heel apart.

Laat het hier even bij, schoonmoeder is er

liefs,Marloussie
precies zou oud, bedoelde ik uiteraard....
@mogalie: dat je 's avonds alleen mag roken, mag dat van jezelf of doe je het anders? Goed hoor, dat je gaat stoppen.

@Yam:OK, dan zal ik na deze periode, als die weer zo raar is, gaan temperaturen. Klote dat het anaal moet, maar ja, beter dan het traject wat jij beschrijft.

@getrouwde juf: jammer joh. Maar wel heel veel plezier he, morgen. geniet ervan!

@marloussie: tjee, dat verhaal van je moeder, toeval bestaat niet hoor :-) maar wel een aparte situatie, toch?
anoniem_62445 wijzigde dit bericht op 24-04-2008 20:20
Reden: heb er een zooitje van gemaakt
% gewijzigd
Hoi meiden.....

Zo ff tijd voor het forum!! wat een verhalen zeg!! sorry dat ik niet eerder heb geschreven... maar drukke week gehad!! wel een super leuke week!! ik ben gisteren met een vriendin naar de Zwaluwhoeve geweest.. heerlijk dagje relaxen en genieten!! was helemaal kapot toen ik thuis kwam gister avond en had geen zin meer om alle verhalen te lezen { sorry !! }

toen ik vanmorgen de wekker hoorde dacht ik wat gebeurt er....... zo vreselijk vast geslapen ...na al die ontspanning gister!! vanmorgen op het werk dachten ze juist dat ik de hele nacht niet had geslapen, zo zag ik der uit!!! was ook erg duf vanmorgen.. maar meestal is dat maar van korte duur { he Ukkie ??? }

En vandaag tja de laatste werkdag van Ukkie, nu kan ze genieten van haar welverdiende zwangerschapsverlof!! vanavond gezellig met alle collega's naar de Griek geweest, echt heerlijk gegeten!! en nu net thuis denk zal eerst eens ff alle verhalen gaan lezen!!!

Getrouwde juf: Heel veel plezier meid, maak er een onvergetelijke dag van!!!

idd dat zal wel balen zijn als je morgen ongesteld word.... duim voor je dat het nog ff weg blijft...

Marloussie, niks van aan trekken meid het is jou leven en jou lijf!!! jij voelt zelf het beste aan wanneer je ergens klaar voor bent, daar kan niemand wat over zeggen!! och joh wat erg zeg dat je moeder niet meer leefd.. is ze ziek geweest?? kan me best indenken nu je kinderen krijgt dat je haar heel erg zal missen!!! Misschien had het zo moeten zijn dat jij nu net zo bent als je moeder toen, wel heel bijzonder meid!!

Mogalie, veel succes met stoppen.... het lukt je vast.. ik ben blij dat ik die verslaving niet heb zeg... als ik dat soms hoor hoe moeilijk het wel niet is!!! pffff petje af voor de meiden die stoppen enne het volhouden!!

dames ik ga nog ff mijn mail checken en dan onder de douche!!

Slaap lekker.. liefs Koe
Hallo meiden,

ik lees al een tijdje met jullie mee en vroeg me af of jullie al vol zitten? Zoniet, dan zou ik graag af en toe mee kletsen.

Ben 26 en sinds oktober 07 gestopt met de pil.
Getrouwde juf, heel veel plezier morgen, maak er een mooie dag van. (helaas niet zwanger, maar dat komt vast nog wel)

Aapje, jammer, ook op voor de nieuwe ronde.

Ik ga nu naar bed, lekker gegeten vanavond en heel gezellig gehad. Kleine man knapt al wel op, maar de nachten is hij wel zeer onrustig en veel huilen en auw roepen en dan zeggen dat zijn keel pijn doet. Slaapt al wel veel rustiger deze avond dan de afgelopen avonden!

Groetjes Ukkie
hoi dee welkom, ik ben hier ook net een paar dagen dus ook helemaal gloedje nieuw.

@getrouwde juf: heel erg veel plezier morgen op je trouwdag, ik hoop niet voor je dat je ongesteld wordt op je trouwdag, ik zal voor je duimen

over stoppen met roken:

ik ben er nu al een paar maanden mee bezig, ik rook op een normale doordeweekse werkdag 2 sigaretten op een dag. als ik ergens anders heen ga of uit ga ofzo rook ik meer.

vooral als ik ongesteld ben geworden ga ik meer roken omdat ik mij dan toch niet zo prettig voel, en het gevoel heb van "nu maakt het toch niet meer uit".

Ik weet dat roken je vruchtbaarheid vermindert, maar zou dan ook zo zijn als je 2 sigaretten op een dag rookt en dan heel af en toe wat meer??

als ik zwanger ben / wordt / zou zijn zal ik wel gaan stoppen. ook omdat mijn vriend het vréselijk zou vinden als ik door zou roken trouwens.

heeft hier iemand ervaring met ovulatietesten, werken die ook??

Ik twijfel of ik zoiets zou moeten proberen, of mijn temperatuur wel moet opnemen. Hoe meer ik met zwangerschap en met zwanger worden bezig ben hoe ongeduldiger ik namelijk wordt..

slaap lekker allemaal.

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven