zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Fijne dag allemaal!!!
hey hoi!!

Zo ff bijgekomen van een ochtend koppijn!!!!!! pffffffff.. gaat nu weer redelijk!! tsjonge, dacht gister dat het beter werd...helaas, lekker rustig aan doen vandaag!!

hoe is het verder met iedereen...

Ukkie kan je nog een beetje goed slapen??? of houd de kleine je steeds wakker.. Hoe is het met mijn vriendje, mist hij me al??.... Ga mijn best doen om er maandag weer te zijn hoor...
Hoihoi,

Heerlijk geslapen vannacht en vanmorgen lekker tot 9 uur. Heerlijk is dat. Was pas rond 10 uur op de creche, waar hij even wat mopperig was, want geen Koe en heel veel torren in de lucht. Is altijd de laatste week van mei hier in de wijk, die komen uit de weilanden om eitjes te leggen in het gras en daar is de kleine panisch voor. Even blijven kletsen en daarna ook nog met mijn collega's van de bso gekletst! Was al met al dus om half 12 pas weer thuis. Nu nog niks gedaan dus.

Koe, je moet er maandag weer zijn hoor, hij mist je en de andere kinderen missen je ook wel geloof ik! En je collega's ook!!

Iedereen verder een fijne dag gewenst!

Groetjes Ukkie

(38w4d)
Ukkie, ik doe lekker kalm aan en zorg dat ik maandag weer helemaal beter ben!!!!!! Ik ben onmisbaar op het werk geloof ik, ha ha!!!!

Wat is het rustig hiero vandaag....verder ook weinig te melden!! geen koppijn meer in ieder geval!!...

Fijne avond dames!!!
Hallo iedereen,

dinsdag echt een drama dag gehad waar ik nog steeds niet van bijgekomen ben...

Lees wel met jullie mee, maar ben er even zelf niet. Hoop dat ik mezelf snel weer een beetje terug vind.

x
Wat is er dan aapje? Sterkte
goedemorgen ladies,

succes aapje doe t rustig aan !

moggel mogalie

koe fijn dat je hoofdpijn weg is

vandaag mag ik naar de Verloskundige "de gewone" geen ziekenhuis, alleen volgende week nog een keertje, maar als dan alles goed is dan ben ik officieel ontslagen van de fertiliteits afdeling
Yamuna.... GAAF!! Heel veel succes, hoop echt voor je dat je dan uit de ziekenhuisbezoekjes bent en 'gewoon' kunt gaan genieten van je zwangerschap! Super!

Aapje... rustig verwerken, en sterkte!

Ik ben hartstikke moe. Husband was gister onverwacht toch thuis, laat pas, toch maar aan het werk voor een tweede maar het werd wel laat zo... bijpraten, vrijen... en om zes uur weer een heel wakker zoontje! Zzzz.... Alles voor het goede doel natuurlijk... (KOFFIE, please!)

Groetjes, Marlies
Aapje, wat is er meid, in ieder geval heel veel sterkte!!!!

Yamuna, geweldig joh, laat je ff weten hoe het was......... nu kan je echt gaan genieten van je zwangerschap!! helemaal super..

Marlies, ha ha je moet er soms wat voor over hebben he... nu hopen dat het raak was.................

Ik ga ff naar de supermarkt...voel me stukken beter, gelukkig!! nog wel verkouden maar dat mag de pret niet drukken!!!
Wat is er, Aapje?

Hier alles goed, voel me alleen niet lekker vandaag. Pijnlijke borsten, misselijk. Bah, begrijp er niets van. Tijdens zwangerschap nauwelijks klachten en nu opeens dit. Beetje cru.

Super, Yam! Hoop dat alles goed gaat!

liefs,Marloussie
hoi hoi

@YAm, gefeliciteerd!

2aapje, lekker rustig aan doen.......was het zo heftig bij de rechtbank?

@marloussie....kan me voorstellen dat het cru is nu je al die vage kwaaltjes hebt. Is je cyclus weer een beetje op gang gekomen? of ben je nog aan het wachten op menstruatie na de mk? je hoort regelmatig dat vrouwen meteen de 1e keer na een mk weer zwanger worden.

@Ukkie, doe niet zo eng zeg! een inwendige echo? brrrrrrr ws wel (helaas) het lijkt me zo raar om zo'n koekeloer dildo naar binnen geschoven te krijgen terwijl lief naast me zit! geniet nog maar dd van de stilte voor de storm.

@Koe jij ook ff kalmjes aan doen.......beterschap.

@Marlies, en nu duimen geblazen!
even een kort berichtje van mij. (sorry voor mijn gebrek aan socialiteit op dit moment)

- dinsdag ging mijn tentamen redelijk. Heel gestresst, maar het viel op zich wel te doen. Nu afwachten of het een voldoende is.

- de rechtbank was vooral heftig. Was super gespannen. Kon na afloop mijn kaken nauwelijks meer van elkaar krijgen. Op zich geen negatieve uitkomst, maar ook verder nog niets concreets. Ondertussen al heel veel geld kwijt aan advocaat kosten... enorm balen.

Door alle stress kon ik woensdag me niet meer bewegen. Mijn nek zit helemaal vast en is enorm pijnlijk. Dus ook gelijk naar de fysio. Dat gaat nu gelukkig een stukje beter.

Gister schoot het bij mijn hondje voor de zoveelste keer in de rug. Ze kan dus nu niet meer lopen. Alles weer verlamd en enorm veel pijn. Vanochtend vroeg naar de dierenarts en weer een spuit met prednison gekregen. Morgen nogmaals. Beestje heeft al een hoop dingen gehad en ik ben nu als de dood dat ze niet meer pijnvrij wordt. Tja.. en dan moeten we toch echt een moeilijke beslissing nemen. Maar goed dat is zorg voor later.

Ik zit er even helemaal doorheen...(wist woensdag niet eens meer welke dag het was op mijn werk) het zat er wel een beetje aan te komen met alle drukte enzo... maar nu is het echt helemaal binnen gekomen. Bleh.

Ik moet volgende week nog aan mijn scriptie werken en dan is ie af. Dan ga ik met mijn moeder een weekje op vakantie. Daar ben ik zo enorm aan toe.

Zo dat was even mijn zeur-verhaal.
He bah, wat vervelend, Aapje! Dikke knuffel van mij.

@Ringelding. Nou ja, mijn miskraam is 10 dagen geleden. Zou best kunnen dat mijn lijf alweer enigszins op de regel is, hoor. Ben ook al vrij snel gestopt met bloeden, net als een gewone menstruatie eigenlijk. Ben heel benieuwd wanneer mijn vruchtbare dagen weer zijn. We zijn alweer aan het proberen (vindt manlief helemaaaal niet erg ).

Knuffel, Marloussie
Goedenmiddag,

Yam hoe was het bij de vk? Leuk zeg dat je daar nu heen mag!

Aapje, sterkte meid, doe je kalm, bijna een weekje vakantie lekker hoor!

Marloussie, gek he dat je nu klachten hebt, wazig zo'n vrouwenlichaam!

Koe, fijn weer iets beter, nu nog even het weekend goed

bijkomen, zie ik je maandag weer

Ringel, is niks engs hoor, die dingen voel je echt niet en ze kunnen het vruchtje van dichterbij zien. Ik heb beide echo's met 11 weken inwendig gehad! Dit omdat ik aan de stevige kant ben en ze wilden het goed in beeld brengen. Ze hebben niet eens geprobeerd of het uitwendig kon bij mij!

Verder vanmorgen laatste dingetjes gekocht en lekker centrum nog even doorgeweest. Nu is bijna alles klaar. Vanmiddag nog het rolgordijn op de babykamer ophangen en dan de ooievaar uitzagen om te verven. Wil de kleine man zo graag!!!

Groetjes Ukkie
Marlies, je moet er wat voor over hebben soms he? Vanavond dan maar op tijd je mandje in!
Aapje, het is geen zeur verhaal, je kunt hier met al je verhalen terrecht, daar zijn we voor !!!Soms moet je gewoon ff wat kwijt..ff je hart luchten is goed!! Heel veel sterkte met je hondje, wat zielig zeg.. is het al een oud hondje... straks lekker op vakantie, heerlijk waar ga je naar toe

Marloussie, wat zit een vrouwenlichaam dan toch ook vreemd in elkaar he

Yamuna, hoe was het bij de vk, alles oke..

Ukkie, dus je kleine man houdt je flink bezig zeg maar gezellig!!

Net ff bij bruna geweest, ff een voornamen boekje gehaald.. zo ff heerlijk languit op de bank, ff doorlezen......... kijken of ik wat leuks kan vinden!!!!! Het is wel lastig, want wil eigenlijk geen naam die bij mij op het werk voorkomt...das dan weer het nadeel van het werken in de kinderopvang!!.........maar goed namen genoeg.. dus dat moet vast en zeker goed komen!!!

Wat is het vreselijk benauwd weer, pfffffffff!!! zal wel weer regen of onweer komen vanaaf!!!

En dames...gaan jullie nog op vakantie van het zomer... wij gaan 2 weken naar Kreta, heerlijk!! met mijn schoonouders... erg veel zin in,ff heerlijk genieten met zijn tweetjes... zal volgend jaar wel anders zijn als de kleine er is!!...

fijne dag meiden
ff een vraagje, hoe zit dat eigenlijk met kraamzorg, ik dacht dat het volledig vergoed werd! ben bij het groene land, 3 sterren en had gister ff een mail gestuurd, maar moet gewoon 3,70 per uur zelf betalen!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Ukkie: Hahaha, nee joh! Vanavond weer een sessie!
euh......kraamzorg, weet eignelijk niet meer zo goed hoe het was verzekerd, (ben bij de Friesland verzekerd meest uitgebreide dekking) maar ik heb geen cent zelf hoeven betalen. Er zat bij het kraam pakket een formulier wat ik moest invullen en na de bevalling moest terugsturen geloof ik.

ga ff speelgoedjes voor meisje bijelkaar zoeken, gaan zo op visite bij vrienden zonder kinderen.....moet eigenlijk de halve inboedel mee.
ringelding, lekker handig he de halve inboedel mee sjouwen!! ik heb sowieso speelgoed in huis.....wat barbiepoppen, wat auto´s een garage en kleur spullen.. zodat als er mensen met kids op visite komen ze niet van alles hoeven mee slepen!!!

Fijne avond....
Even tussen het poetsen door alle berichten gelezen.

Yamuna, ben wel heel benieuwd wat de vk zei!!!

Aapje, is geen zeurverhaal, maar je klinkt gewoon als iemand die het belachelijk druk heeft en flink wat vervelende dingen in een korte tijd te verwerken krijgt. Sterkte meid, komt vast goed. En over een weekje sowieso!

Koe, leuk he, door zo'n namenboekje bladeren. Moman en ik hebben dat ook gedaan, hij met blauwe stift, ik met roze stift....nu nog zwanger worden ;) Gelukkig gaat het beter met je.

Ukkie, ooievaar zelf uitzagen? Knap hoor!

Marloussie, gek dat je lichaam zo reageert. Hoop dat je je snel weer 'normaal' voelt.

Vandaag zou ik voor het eerst weer de pil moeten slikken, best raar. Moman heeft volgens mij nog geen condooms gehaald, maar ja, ik ben toch nog ongesteld..... Benieuwd of ie nog naar de drogist gaat....

Ga weer even verder poetsen!!!!
Mogalie, ik heb hem getekend op hout en mijn man heeft hem uitgezaagd hoor! Ik ben hem nu wel samen met mijn zoontje aan het verven. Snavel en stukje poot is al oranje en lijf ook al 1x wit. Morgen alles nog een keer en dan nog de zwarte accenten en zondag is hij dan wel klaar!

Marlies, succes vanavond dan nog een keer!

Grrr, wat was die kleine man chagie vanmiddag vanaf een uurtje of half 5 echt janken om alles en niks willen. Blokken bouwen lukte niet wat weer voor gehuil zorgde. Wilde van tafel en mocht niet want wij waren nog niet klaar, weer brullen(en helaas geen straf in vorm van trap, want dan was hij immers van tafel!!) Wilde met mij in bad en niet alleen, weer brullen, wilde nog naar beneden in ochtendjas en niet op bed, weer brullen, wilde nog langer met papa ouwehoeren op het grote bed, helaas nee nog even rustig knuffelen, weer brullen. Nu ligt hij erin!! Hoop dat hij morgen gezelliger is!!

Groetjes Ukkie
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve woorden en knuffels! Doet me goed!

Ben nu aan het bankhangen, terwijl mijn kerel laminaat aan het leggen is.

Met mijn hondje gaat het al wat beter. Prednison is toch zo'n paardenmiddel... maar werkt wel.

Vind het echt heerlijk om hier te komen en lekker mee te lezen met jullie verhalen en ook mijn verhaal kwijt te kunnen. Gek hoe je van zoiets kunt genieten!
intake gesprek gehad en echo ... alles is nog steeds goed . ik kan weer in relax modus

VK was een lekkere nuchtere noordhollandse. voelde me meteen op mijn gemak.

donderdag nog even echootje in het ziekenhuis... en dan hebben we het circus voorlopig weer gehad.
rustig hier......

ook verder niet zo veel te vertellen. Gisteren op visite geweest en meisje steelt natuurlijk keer op keer de show. en gek op poezen, maar poezen niet zo op kindjes en gaan er dus als een haas vandoor als ze er aan komt lopen.

Wat wel maf is dat die vrienden dus in ons oude huis wonen, was al een poosje geleden dat ik bij ze langs was geweest, mar tis wel heel mooi geworden! beetje chique (te naar mijn smaak, maar wij houden van rommelmarkt spul) maar ben zoooooo blijdat we met meisje zijn verhuisd. Zo benauwd binnen (en maar 1 klein bovenraampje wat open kan) pfffft hier lekker doorluchten en alles lekker tegenoverelkaar open zetten heerlijk!

@Cooper ik ben wel heeeeel nieuwsgierig hoor, je kon toch halverwege de afgelopen week testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven