zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Aapje, succes met de rechtzaak meid!!!

Super dat je scriptie bijna af is...
@ringel: tjonge ben ik je helemaal vergeten in de tabel, dat je zwanger bent. Foutje, maar ja je bent ook zo snel, hihi. Ben echt verbaasd dat het zo snel bij je gaat, maar het is je van harte gegund hoor, no hard feelings.

@marloussie: echt k, de miskraam. Helemaal vervelend dat je ook nog een curretage moet ondergaan. Ik ga nu een heeeeleee domme vraag stellen: maar doet je lichaam dat niet automatisch, dus. Het vruchtje 'laten gaan' uit het lichaam, bedoel ik..
Ik snap het zelf ook niet zo goed hoor, het was niet eens de meest fijne vrijpartij ever (sterker nog was niet eens klaargekomen!!!!) meer een van : goh ben volgens mij vruchtbaar?" O ja? ja! hmmmmmmm kom we gaan naar boven. Oke. nou 3 minuten later was het een feit. Kwam ik erna erachter dat m'n meest vruchtbare dag de dag erna was......dus had eigenlijk ook zoiets van, nou ja dan is de kop ermaar van af en zijn we "weer" begonnen.

@coop, soms gaat er een deel (he get wat klinkt dat naar) uit zichzelf weg. en blijft er een deel zitten. Dat moet dan onderzocht worden, want als het blijft zitten kun je heel nare gevolgen krijgen. Ook gebeurt het wel dat alles er in 1 keer uitkomt. Of niet. (wat dat betreft net zo anders als elke willekeurige zwangerschap) Een vriendinnetje van me heeft geloof ik 2 weken moeten wachten op een curretage omdat de gyn het nog niet nodig vond en de natuur de tijd wilde geven om het zelf op te lossen. Op zich is dat wel oke natuurlijk, maar ze heeft dus wel 2 weken met kraamverband in d'r onderbroek gelopen en met een niet levend vruchtje in d'r buik. vind ik best wel gruwel eigenlijk.
ringelding, een echt lucky shot zeg maar!! nou super toch...

Ik ga zo slapen dames.. kom morgen wel weer...
Haha, ringel, bedankt voor deze kleurige samenvatting

Ga naar bed, hoofd barst bijna uit elkaar.
pfff.. ik wil Hollands next top model kijken en niet meer hoeven te leren... boehoe!

(zo dat moest er even uit... en nu weer fris aan de slag)
Hoi,

Bij de vk alles oke. Bloeddruk was wel iets hoger dan vorige week en voor mij iets aan de hoge kant, maar nog heel netjes 125/80. Moet wel rustig aan doen van de vk en liever niet teveel autorijden met de duizelingen! Als ik me volgende week nog zo voel, dan urine meenemen omdat ze dan toch even eiwitten willen controleren! Verder was alles goed. Kindje is ingedaald en volgens de vk is het er klaar voor. Ik ook, dus wat ons betreft mag het komen!! Nu afwachten wanneer het komt!

Ga nog even de finale van dames in de dop kijken!

Groetjes Ukkie
Aapje volgende week is de finale. Ik heb het er nu ook opstaan, maar volgens mij mis je er niet veel aan.

Bah, heb megamaagzuur!! Vanillevla, melk en zelfs de rennies werken niet!(en ik maar zeggen dat ik nooit klaag!!) Soms mag het wel even toch?

Goed ik ga zo tv kijken en anders lekker mijn nestje in!
kwam alleen nog even welterusten zeggen en hoop dat iedereen nu wel van een wel verdiende nachtrust kan genieten.

@Ukkie, je hebt toch ook een drankje wat je mag nemen als je heel erg maagzuur hebt?
Zo, ook mijn dag zit er eindelijk op!

Gelukkig is de finale pas volgende week ;) Nu nog het laatste stukje van Dames in de Dop kijken en dan lekker naar bed!

Ukkie: succes met je maagzuur! Lijkt mij vervelend. En nu maar afwachten he tot die kleine bepaald dat hij/zij klaar is voor de wereld!

Slaap lekker iedereen!
@Coop. Het is idd al goed uitgelegd. Ik hoorde van mijn arts dat als bij een miskraam alles er in een keer uitkomt, de krampen in principe stoppen. Omdat ik nog steeds hele erge krampen heb gaan we er van uit dat er nog een deeltje zit. Omdat de boel kan gaan infecteren wil ik het er zo snel mogelijk uit hebben. En ook, omdat we gewoon graag weer opnieuw willen proberen. Vorige keer bleek dat ik behoorlijk vruichtbaar was, dus we gaan er gewoon weer voor.

Fijne avond voor iedereen!
Wat dapper Marloussie. Hartstikke knap hoe je hiermee omgaat!!

Ukkie, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt?

Ik geloof dat ik nu weer richting mijn eisprongtijd ga. Balen dat manlief de komende dagen niet thuis is :( :( :( maar ja goed... het hoeft natuurlijk ook niet meteen te lukken (maar ik wil het wel heel graag). Manlief is trouwens al blij met de verhoogde seksregelmaat Was hij niet meer gewend. Ik ook niet, maar los van het proberen zwanger te worden vind ik het heerlijk weer zo intiem te zijn en zo lekker van elkaars lichaam te genieten. Eindelijk weer!!! Nu wachten tot het weekend...

Groetjes, Marlies
Marloussie, knap hoor hoe je ermee omgaat.. Heb je nu geen leeg gevoel?? Succes meid...

Marlies, Balen dat je mannetje er dan niet is he..tja je hebt hem toch echt nodig ha ha........

Ukkie, das balen van het maagzuur, hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt... we wachten rustig af wanneer de kleine komt!!! enne sms-en he als hij/zij er is!!!!!!!

Net ff met het werk gebeld, de coordinator had mijn voicemail ingesproken, ik lag nog te slapen!! Ze hoorde mijn stem en zei, blijf jij maar lekker thuis meid, deze week!! Je moet nu juist extra om jezelf denken met een kleine!! Zo lief!! Ze schrok eerst toen ze hoorde dat ik ziek was..... ze zei al er ging van alles door me heen!! Geen zorgen het is gewoon griep, gelukkig!!..

Dames kom vanmiddag nog wel ff weer, ga lekker op de bank!!
hoihoi

ik ben een weekend niet op dit forum geweest, en wat is er veel gebeurd zeg!

@Ringel, van harte met de tweede. heel erg snel. Ik ben hartstikke blij voor je, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het wel "gemeen" vindt, dat sommige mensen in 1 keer zwanger worden, waarbij het bij andere mensen veel langer duurt. dus een beetje zuur gevoel is er eigenlijk wel. desalniettemin ben ik hartstikke blij voor iedereen die nu zwanger is natuurlijk!!!! en als ik het wordt / ben heb ik in ieder geval wat ervaringsdeskundigen.

@ cooper veel succes nog met testen

@ yamuna laten ze melchior erin zitten? of gaat hij of zij er vanzelf uit? groeit hij of zij dan ook nog iets mee of blijft het zo klein? welke mooie echo trouwens!

@aap heel veel succes met je tentamen,

ook heel veel succes met de rechtzaak tegen je (ex?) baas/

@ukkie: succes met de laatste loodjes. geniet je nog wel een beetje van het zwanger zijn of mag het van jou wel eruit komen nu? wat voor bevalling ga je doen eigenlijk???

nou meiden ik ga maar weer aan t werk.

doeidoei
Hoihoi,

Lekker geslapen en mijn kleine mannetje om 9 uur maar wakker gemaakt!

Goed zo koe, even uitzieken dus, heeft ze dus lief gereageerd, dat is positief

Knappekloon, hoop gewoon vaginaal te bevallen en dan wel poliklinisch in het ziekenhuis! Hoop zonder kunstgrepen, maar de vorige keer was er een vacuum aan te pas gekomen, omdat de kleine in kruinligging en als sterrenkijker besloot te komen, sterren in de zin van naar de lucht kijken!

En cooper?

Marloussie, sterkte ermee meid!

Yamuna, hoe voel je je?

En Ring, al misselijk??

Ik ga nog even mail checken

Groetjes Ukkie
@knappe kloon, fijn dat je eerlijk bent over je gevoelens. Snap het namelijk wel heel goed wat het met iemand kan doen als iemand zo snel zwanger wordt. had het met de eerste ook toen een collega vertelde dat ze zwanger was (al 3 mnd) heb toen als troost voor mezelf meteen de mobiele telefoon gehaald die ik mezelf al beloofd had en voelde me best wel een beejte in de zeik genomen op de 1 of andere manier.

en ik heb op vrijdag 13 juni de termijn echo. moet er met een volle blaas heen (ai ai ai en ik moet nu al zo vaak naar het toilet) van de vorige keer weet ik nog dat het erg vervelend was toen ze met dat echo ding over m'n buik ging en op m'n blaas drukte, man wat moest ik nodig plassen. bijzonder is nu wel dat we nu met z'n drietjes gaan kijken.....:-)
nope niet misselijk.
dag dames!

Weer thuis van het dagje werken.

Ukkie, hoop voor je dat het dit keer zonder ingrepen kan.

Koe, beterschap!

Ringel, hoop voor je dat je ook niet misselijk gaat worden!

Marloussie, knap dat je alweer op zoek gaat naar het positieve!

Ga lekker even bankhangen en internetten! Tot straks!
Ringelding, ik ben ook nog niet missellijk!! wel erg weinig eetlust, vooral het avond eten is een drama!!

Fijne avond dames..
quote:lolaM schreef op 28 januari 2008 @ 18:50:

hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

[afbeelding]Hoi ik ben net 3 weken gestopt met de pil! Dus ik ga ook voor een kindje in 2008, nog even afwachten dus....
Hoi!!!

Ik ben net 3 weken geleden gestopt met de pil!

Duimen dus.....
Leuk dat je je even voorstelt corkey.

Vandaag weer een stuk armer geworden , naar de dierenarts geweest met fret en kitten

Kitten moest tweede inenting en de poezenpil

Fret zat vast met zijn nageltjes in de vezels van de handdoek. arme beestje heeft bijna zijn nagel eraf getrokken in een poging zichzelf uit de benarde positie te bevrijden, twee dikke paarse gezwollen teentjes en een hangende nagel als gevolg.

zo zielig!

't kneusje heeft een antibiotica kuurtje en pijnstillertjes.

kitten heeft zich kranig geweerd met t prikkie.

verder hier alles goed, yam is een beetje uit r hum vandaag geen concrete reden voor te bedenken. ben gewoon een beetje narrig vandaag.

zal jullie verders niet vermoeien daarmee.

koetje beterschap !
welkom Corkey..

Yamuna, ja een dierenarts kan je idd wel arm aan worden.. pff alleen als je al binnenstapt kost je al geld..

nog steeds zo misselijk??? ik hoop dat het beter met je gaat...

liefs koe
Narrigheid mag je hier gewoon kwijt hoor, yamuna! spui maar!
Dieren kosten geld, wacht maar toch je kindje er straks is, dat kost nog veel meer geld!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven