zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

wauw dat klinkt als dat enge topic op de sexpijler van een vrouw die graag door haar man in haar baarmoedermond gevingerd word, mijn doos trekt steevast samen als ik die topic titel zie ...
uhm....iew.....aparte vrouw.......
Kheb maar weer een paar meiden uit de tabel gehaald op verzoek. Mochten ze weer terug willen, dan hoor ik het wel.

Hier verder geen nieuws, gewoon retedruk en weinig tijd voor het forum. Maar ben weer helemaal bijgelezen.

Door die retelange cyclus van mij, duurt het wel weer ff voordat er een ovulatie aan zit te komen(als die er al is). Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Sexdrive is wel wat minder dan in het begin, maar nog altijd beter dan de periode dat ik nog aan de pil was. Blijft toch troep die hormonen.

@Yam: das niet zo mooi, van je rug. Kijk maar goed uit joh@

@Ukkie: de laatste loodjes... wel handig van die forumafspraken, dat je je nu iedere dag ff komt melden.
nou ukkie succes!

yamuna; vervelend dat je last krijgt van bekkeninstabiliteit, maar ja je doet het voor een goed doel he.

thnx voor de tips. ik heb vanmorgen inderdaad mijn wekker aan de andere kant van de kamer gelegd, waardoor ik er wel uit moest. helaas kroop ik daarna weer gewoon het bed in. maar ja was niet te laat in ieder geval.

jaaaaaa vriendje komt vanavond weer thuis!!!!!!
in de baarmoederwand gevingert worden???

nog nooooit van gehoord.

beetje vreemd toch wel
Ieh Yamuna, ik moet er ook niet aan denken, gevingert worden in de baarmoedermond, hoe komt zo iemand op zoiets geks? Zeker ooit gestript en vond ze lekker voelen (hahahahaha)

Alles nog rustig hier. Weinig actie, begin me te vervelen. Mannetje is vandaag en morgen ook nog lekker thuis, dus wij zijn er klaar voor.

Deze week heeft mannetje Jayden naar creche gebracht. Ik dacht even afstand van het werk is misschien goed om de baby te laten komen, helemaal ontspannen, maar nog niks op dit moment. Die kleine zit gewoon veel te lekker!!

Nou dames, ik ga weer verloskundigenpraktijk kijken, misschien dat dat die kleine doet denken he ik wil er ook uit!!

Groetjes Ukkie
En Ukkie, heeft het geholpen?

KK, fijn dat ie weer thuiskomt. Eindelijk! Veel plezier vanavond ;)

Het is hier wel heel rustig de laatste dagen....

Ga eens even lekker koken. Mannetje komt lekker vroeg thuis.
ff weinig tijd meiden om te schrijven en te lezen SORRY!!!!!!

fijne avond liefs koe
Nee, heeft niet geholpen! De kleine trekt zich van al onze goede bedoelingen niks aan. Gaat het echt gewoon lekker zelf bepalen. Lekker eigenwijs, net als Jayden. Dat beloofd wat in de toekomst!!

Groetjes, kom me morgen wel weer melden

Ukkie
vandaag gewerkt, daarna meisje opgehaald bij de oppas vandaan, meteen naar de super om boodschappen te halen, eten koken zodat leif optijd zijn bordje warme prak voor zijn neus heeft staan (standaard 17.45 en ben altijd optijd klaar!) daarna meisje in bad, tandenpoetsen en naar bed! en nu.....tijd voor mij! jjjjiiiiiiihaaaaaw eindelijk na 11 uur tijd voor mij, zonder in dienst van een ander te staan! het leven van een moeder!

tis dat ons frummeltje een dikke lieverd is (ze is nu in de knuffelfase, steeds aan je been hangen en kusjes willen geven) maar anders.......(en zo is er steeds weer wat anders wat het gewoon de moeite waard maakt)
o ja en gevingerd willen worden in je baarmoedermond!!!!!!!!! meine gute dan moet die vent ws wel lange vingers hebben! m'n spieren in die omgeving knijpen zich spontaan samen bij het idee alleen al!
Hi dames,

Net terug van 3daagse cursus, heb ff snel gekeken of Ukkie al bevallen was, maar nee dus. Ga zo ff bijlezen!
goeie morgen meiden!!

sorry dat ik ff niet zoveel schrijf deze week!! gister eerst werken, snel naar huis, ging ik met mijn mannetje naar ziekenhuis, anestesist... vrijdag ochtend om 7.15uur al aanwezig zijn en word om 8u geopereerd aan zijn knie, spannend!! toen snel krukken halen, en ik ben nog wezen bloedprikken!!! of ik genoeg anti stoffen in mijn lichaam heb, voor eventuele kinderziektes...

waren we eindelijk thuis, bedacht ik me ineens dat we nog op verjaardag moesten van kleine nichtje van mijn mannetje!! werd 7 jaar!!! al met al een hele drukke dag, lag om half 9 in bed!! vreselijk moe op moment!!

iehhhhhhh gevingerd worden in de baarmoeder, auw!!...

Ukkie, hoe voel je je.. omdat je mannetje gister jullie topper kwam brengen...gezellig ff met hem thee gedronken!!!

dames ik ga snel tanden poetsen, moet om half 9 werken!!

fijne dag meiden!!!
Goeiemorgen Meiden,

Ook niet veel nieuws van mijn kant.

Heb niet mn week. Lukt me ook niet om wakker te worden vandaag... maar aangezien ik al op kantoor zit zal het wel moeten.

Heb ook al weer sinds zaterdag buikpijn . Volgens mn berekeningen is het na de eisprong ong. begonnen. Echt zon zeurend gevoel. Had t vorige maand ook een beetje, maar dat was pas een aantal dagen voor mn menstruatie. Iemand opperde toen geloof ik dat hetmisschien een gekantelde baarmoeder kan zijn. Kan dat kwaad? Moet ik daar wat mee? Het zal wel ontpillen zijn. Als het volgende maand nog zo is en ook weer zon enorm pijnlijke menstruatie ga ik denk ik naar de huisarts... word er toch een beetje ongerust van.

Ukkie, hoe gaat het nou? We zitten vol spanning af te wachten! Zo leuk om dit van 'dichtbij' mee te maken :-)
Goedemorgen,

Hier nog alles rustig. Baby zit nog steeds lekker knus in mijn buikje. We worden wel wat ongeduldiger nu, maar we kunnen toch niet meer doen dan afwachten!

Koe, prima, alleen wat duizelingen en aangezien mannetje vrij is, vind ik het heerlijk dat hij Jayden brengt. Kan hij ook gelijk wennen voor als straks de baby er is, zal hij vaker door papa gebracht worden!

Dames, ik ga nog even mail checken

Groetjes Ukkie
Xaartje, als je zwanger bent gaat je baarmoeder kantelen, zich afsluiten zeg maar. Dat kan ook pijn met zich meebrengen omdat er aan je banden getrokken wordt. Soms geeft dit ook rugklachten.

Slim om anders eventueel naar de ha te gaan
Thanks Ukkie!

Elke keer na mn eisprong speelt een lichte vorm van hypochondrie op

T zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het vanwege een zwangerschap is. Dan mag het van mij pijn doen.

Maar goed. Ik ga pas testen na de 23ste, mocht dit nodig zijn.

Sterkte Ukkie!

@Koe, wat een drukte. Hoop dat je een beetje aan je rust komt.

@Yamuna, hoe voel je je? Ik ben zelf, hypermobiel (zoheet t geloof k) oftewel alles lijkt leniger dan het zou moeten zijn. Dus ik vrees dat mocht ik zwanger raken dat ik ook heel voorzichtig moet zijn. Mensedieck kan wel heel prettig zijn.

@knappekloon, lukt het met wakker worden? Word je wakker van daglicht? misschien is een wake up light iets voor jou. Dan start je lichaam rustig aan al wat eerder op. Dan hoef je niet uit zon hele diepe roes te komen.

ok weer even aan de slag
ik ben stomverbaasd.

Net naar het toilet.. bloed?

Dat is dus ong 11 dagen te vroeg....

Bizar. Hoe in de war kan je lijf zijn.

het is nu dus 31-36-25

sjonge jonge
@Xaartje, misschien zwanger??????? Zou heel fijn zijn!!!!!

Misschien even testen.

Ik ben benieuwd!
kweet t niet hoor. Buikpijn, bloed. Lijkt me toch menstruatie.

voelde me al zo waardeloos vandaag.

Nu is er helemaal geen pijl op te trekken.

grrrr
Oei, hoop het niet voor je. En hoop dat je dan met een grote reep chocola en een potje thee op de bank kunt kruipen.

Arme jij....
Heb prefentief een balisto gegeten :-)

Helaas moet ik gewoon werken en ben ik vanavond alleen thuis met stiefzoontje, Dus moet nog aan de slag ook.

Fijn dat ik weer even kan zeuren hier, bedankt.
quote:xaartje schreef op 12 juni 2008 @ 14:14:

Heb prefentief een balisto gegeten :-)

. wel done!!
hoi hoi ladies

druk bezig met mentale voorbereiding heb met mijn hond heel wat te stellen op het moment.

zie hier voor het hele verhaal.

Vanavond naar de politiehondentraining met boedha

mijn hart krimpt ineen bij het denken aan de harde aanpak die ik hem vanavond moet gaan geven.

je houd het wel spannend ukkie .
Xaartje, en nog ongesteld of is het bloeden miss gestopt, zal super zijn natuurlijk!!! duim voor je!

vanavond gelukkig niets te doen, lekker bank hangen!!! eind van de week, gelukkig!! ben erg moe!!

Yamuna, succes met de training!! hoe voel je je verder.. nog steeds zo misselijk......

Morgen word mijn mannetje geopereerd... heeft net ff zijn been ingesmeerd met ontharingscreme, gekregen van het ziekenhuis, wat een stinkspul zeg!! iehhhhh.. nu een kaal beetje ha ha!!!

Vanaaf optijd onder de wol morgen om half 7 moeten we in de auto zitten, en dat op mijn vrije dag!!!!! beetje vroeg!!

nog een week.....dan de 1ste echo van onze kleine gup!! erg spannend allemaal!

meiden ik ga heerlijk languit op de bank!

tot morgen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven