zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

knappekloon, ik ben ook best wel ongeduldig maar heb nog geen zin om met van die testen bezig te gaan!! ik heb de tijd wel en die neem ik ook...kost een hoop geld al die testen en of het er nu echt beter van word...geloof der niks van!! je hoort zo vaak van mensen die er vreselijk veel mee bezig zijn dat het gewoon niet lukt.. en als ze het dan laten rusten toch zwanger worden.. neem nou vrienden van ons die zijn 8 jaar bezig geweest, van alles gerpobeert niks lukte.. ze hebben zich der bij neergelegd dat het niet ging lukken en ze is zwanger!!!! ze hebben het nog maar net bekend gemaakt... ze wilden eerst zeker weten dat alles goed was... ze is in oktober uitgeteld. dusse super spannend...

vanavond naar mijn ouders.. mijn zusje woont daar nog en ze heeft haar hbo diploma gehaald.. duuse klein feestje.. heb haar een hele mooie zilveren slavenarmband gekocht met steentjes.. vind ze vast erg leuk!!

zal nu nog ff snel naar de winkel fietsen.. we gaan zelfgemaakte pizza eten maar ben natuurlijk de helft vergeten!!

fijne avond..
quote:koe26 schreef op 25 april 2008 @ 15:28:

je hoort zo vaak van mensen die er vreselijk veel mee bezig zijn dat het gewoon niet lukt.. en als ze het dan laten rusten toch zwanger worden.. neem nou vrienden van ons die zijn 8 jaar bezig geweest, van alles gerpobeert niks lukte.. ze hebben zich der bij neergelegd dat het niet ging lukken en ze is zwanger!!!!

weet je hoe ze dat noemen, een fuckin' lucky shot !!!

en als je dit soort 'annekdotes' vertelt aan mensen in de medische molen ... dan heb je ze pislink!!!!

... hoe vaak ze dat soort verhalen horen......

dit soort succes verhalen (die er gelukkig echt nog wel zijn) worden breed uit doorvertelt,

echter de meerderheid die na 8 jaar ploeteren tegenslag na tegenslag, en nog eens een tegenslag uiteindelijk kinderloos achterblijven ... die verhalen worden vaak verzwegen.... waardoor de balans echter zoek is. De laatste groep is in deze de grootste groep... maar daar hoor je niet over ... dat is niet leuk om te vertellen ... dus verdwijnen ze in verzwegenheid ....
yamuna, dat is het zeker hoor ze hebben inderdaad super veel geluk!! en je hebt gelijk bij de mensen die het echt niet lukt hoor je meestal nooit wat over....
Hey meiden,

Ik lees al een tijdje mee op jullie topic en zou graag actief mee gaan schrijven. Ik hoop dat jullie nog niet vol zitten. Vind dit eerlijk gezegd het leukste en gezelligste topic over zwanger worden/zijn. Hieronder in het kort even mijn verhaal:

Ik schreef mee op het december 2008 topic maar moet daar helaas afhaken wegens een miskraam. Maandag krijg ik een curettage en daarna hoop ik me weer op de toekomst te kunnen richten. Al met al een heftige periode. Ik ben gelukkig snel zwanger geraakt na het stoppen met de pil, dus dat geeft vertrouwen voor de toekomst. Ik ben trouwens 31 en het wordt de eerste.
Welkom Panos en Dee

@Panos: was je al lang zwanger?
waaaaaaaaahhhhh jullie schrijven me veel te veel hoor! pffffft

Heb de afgelopen paar dagen geloof ik een beetje het idee om achter alles aan te moetn hollen, rennen en vliegen!

dus sorry als ik jullie en poosje heb verwaarloosd, het was geen kwade opzet:-) *grinnik*

anyhoe....zat me van de week te bedenken dat mei m'n laatste keer gewild ongesteld worden maand is...best bizar

ga nu lekker sigaretje roken en borreltje drinken! (nu mag het nog!)
welkom panos , wat jammer te horen dat het is misgegaan.

Thanx. Voordeel is dat ik met 5 weken al aan mn lichaam voelde dat het niet klopte. Bovendien waren we pas kort met zwanger worden bezig. Ben dus redelijk nuchter en heb goede hoop voor de toekomst. Alleen curettage lijkt me doodeng... Al met al toch een erg heftige periode. Gelukkig volgende week lekker vrij. We zouden eerst op vakantie gaan, maar das nu met curettage misschien niet zo handig... Jullie nog vakantieplannen?
Goedemorgen dames!

Dee en Panos, welkom. En Panos, sterkte maandag!

Yamuna, hoe voel je je? NOg altijd op een roze/blauwe wolk?

Koe, gefeliciteerd met je zusje!

Enne ringel, ik kan het soms ook niet bijhouden hoor.....

Gisteren metcollega's geborreld en gegeten, heel gezellig. Nu weer om 8.00 wakker :(

Straks poetsen, boodschappen, proberen een dutje te doen, koken voor vrienden, op stap met z'n allen.... en moet ook nog ergens zien te klussen dit weekend, want zo komt mijn huis nooit af...... pfffffffffffffffff.

Jullie een druk/gezelig wekend voor de boeg?

Ga maar eens wat eten...
ik mag straks op kraam visite bij mijn vriendin, ze heeft een meisje gekregen !!

ze had al een zoontje, we zijn tegelijk gestopt met de pil , wij knutselen nog op nr 1 terwijl zij de tweede er alweer bij heeft ... hoe raar kan het lopen!

ik heb een heel mooi muziekdoosje gekocht. als kraamkadootje.

en voor het eerst sinds lange tijd kan ik zeggen dat ik zin heb in kraamvisite !!
Have fun!!! Ik geef bijna altijd een muziekdoosje aan nieuwe kindjes. Van die schattige geverfde houten met ronddraaiende beestje erop.

Maar veel plezier meid!
misschien stomme vraag hoor maar wat is curratage??

om boos en jaloers van te worden: jij bent al heel lang bezig met een kindje, en andere mensen krijgen ze aan de lopende band. vooral die meisjes van 14 jaar die ongewenst zwanger worden grrr...
Leuk idee een muziekdoosje! Ik geef meestal heel saai kleertjes of een ochtendjasje. Moet zeggen dat ik het op het moment een beetje gefrustreerd raak als ik zwangere vrouwen op straat zie. Hoop dat dat snel weer overgaat.

Bij een curettage maken ze de binnenkant van je baarmoeder schoon met een zuigertje. In mijn geval dus voor een vruchtje, maar het wordt ook gedaan voor vleesbomen enzo.
Hey meiden..

Welkom panos, leuk dat je met ons mee wilt schrijven..het is hier altijd gezellig!! Succes met de curretage meid!!

Yamuna, veel plezier bij je vriendin, eindelijk kun je ervan genieten!! hoe is het verder met je?? zit je een beetje goed in je vel.. enne veel last van zwangerschapskwaaltjes???...

Mogalie, bedankt, het was een gezellig avond..

We zijn maar bij mijn ouders blijven slapen, het was zo gezellig en kon ik ook een glaasje rose drinken!!! vanmorgen ff gezellig ontbeten en toen naar huis!! want daar wachten onze katten alweer op eten!!

mijn mannetje is nu onze nieuwe vloerbedekking aan het ophalen!! vanavond gezellig met een groepje meiden stappen!! word vast wel ff gezellig....veel zin in!!

Zal nu ff in huis gaan poetsen, pffffffff geen zin dusse ga der ff snel door heen dit x!!!
Panos, hoe lang was je zwanger? Klinkt erg kl*te allemaal, succes meid.

Koe, veel plezier met poetsen ;) en veel plezier vanavond. Op stap met een groep meiden is altijd leuk!

Heeft iemand nog een lekker, gezond recept? Echt geen idee wat ik moet koken vanavond...

Genoeg schoonmaakontwijkend gedrag vertoont, ik ga dan maar eens aan de slag :(
Panos, welkom en

Yamuna, fijn dat je nu met een heel ander gevoel op kraamvisite kunt gaan! Goed idee trouwens, een muziekdoosje, ik moet toevallig vanmiddag een kraamcadeautje gaan kopen

Jemig, als ik de lijst bekijk ben ik een van de oudsten! En dat terwijl ik me nog haast te "jong" voel om aan kindjes te beginnen... Mijn vriend droomde vannacht dat we een dochtertje kregen, dat vond ik zo leuk! Voor mij een teken dat hij er ook best mee bezig is!

ze was er erg blij mee .... wat een poppedein dat kleine moidje !!
Hele schattige doosje Yamuna! Ze lijken op degene die ik altijd geef, maar deze heb ik nog nooit gezien...

Marmira, goed dat je marman er zo mee bezig is. Enne, oud ben je niet hoor. Ik voel me juist vaak heel jong...

En nu ga ik echt beginnen met schoonmaken...
Welkom Dee en Panos. Sterkte maandag Panos. Hoop dat het snel achter de rug is!

Yam, leuk doosje, schattig inderdaad ook. Moet ik ook eens doen, kom meestal met kleertjes of een bon aanzetten. Lekker origineel dus!

Mogalie, gezond niet, maar wel heel lekker, varkenshaasjes in bladerdeeg, met salade erbij naar keuze en gekruide opgebakken aardappeltjes. Om je vingers bij op te eten!!

Groetjes Ukkie
haai!!

iedereen vanmorgen an t opruimen en schoonmaken... hier dus ook! vanmiddag ideetjes opedaan voor nieuwe badkamer. wordt het n grote douche of n bad voor straks met de kleine?? lastig!

leuk idee van die muziekdoosjes. laatst mijn nichtje een sjirtje gegeven met haar naam erop. besteld via internet. was ook erg leuk. op dit moment geen zwangeren meer in mijn omgeving.

getrouwdejuf: hoe was je dag????

fijne avond!
@Marmira: bedankt voor je opmerking, maar niet heus :-). Zie nu dat ik met Panos en jij de oudste ben hier. Lekker dan. voel dat idd ook niet zo.

vanavond vrienden over de vloer gehad met een kleintje. Zij een beetje overbezorgde moeder, wel apart om te zien. en idd ook schoonmaakdag gehad vandaag. Alhoewel, een uurtje en dan ziet het er weer toonbaar uit.

Morgen hoop ik dat het mooi weer wordt, ga uit eten dus hoop dat het nog ff een terrasje kan worden.

Slaap lekker allemaal.

@ring: heb het bewust kort gehouden voor je, scheelt je weer -:)
Fijne zondag allemaal, het beloofd een mooie dag te worden. Zonnetje schijnt hier al flink, heerlijk vanmiddag de tuin in en genieten van het zonnetje, rest van de week wordt het niet zo lekker warm, dus moeten we even lekker genieten.

Groetjes Ukkie

(34 wk precies vandaag)
jaaa was ik weer ff.

Hou het niet zo goed bij allemaal, dus even ego berichtje voor nu.

Gisteren met het zakgeld besteden van de kids van m'n werk zo een gaaf T-shirtje voor Mayte gescoord, staat op de voorkant:" I love my attitude problem" T-shirt is kanl rood, ze zit in de begin fase van de peuter pubertijd (echt zooooo leuk, not) en een knipoog naar de kids van m'n werk, want die hebben dus zeker een attitude probleem! en nog lieveheersbeestjes regenlaarsjes voor in de zandbak en en en en....zoveel leuke dingen die je kan krijgen voor kindjes, wordt er erg hebberig van.

ff mutsen......had vanochtend zo'n zin in een boterham met tonijn salada en ui! (zou ik zwanger zijn?) en op het moment heb ik zelf ook een beetje moeite mezelf in de hand te houden, tranen vliegne om de haverklap m'n ogen uit en vindt Lief de laatste tijd erg onuitstaanbaar (of is dit nu de bekende 3 jaar itch?) anyhoe, we komen er straks wel achter.....mochten de r"rode duivels" zich wel/ niet aankondigen.

ga nu stofzuigen. door het gespeel in de zandbak is het in huis ook een zandbak gelijk! Hoezeee
ringelding, wat spannend zeg... wanneer moet je ongesteld worden dan????

Getrouwde juf,hoe was je trouwdag.... enne al ongesteld????

wat een heerlijk weer vandaag...zo ff lekker buiten zitten bakkie koffie drinken!!

fijne dag meiden, hiero ff weinig nieuws te melden ..
Hallo iedereen,

eindelijk weer een beetje tijd om alles bij te lezen!

Welkom voor de nieuwe meiden. En Panos: succes morgen. Lijkt me een hele nare periode die je nu door maakt!

@ Ringel: wat spanend! Zou toch erg leuk zijn als je daadwerkelijk zwanger bent. In de ochtend tonijn: ik moet er niet aan denken!

Dit weekend was mijn vader, stiefmoeder en oma op bezoek hier. Ik kom uit Duitsland en mijn hele familie woont daar nog, dus als ze op bezoek komen is het altijd voor een heel weekend.Is erg lang... maar dit weekend liep het echt fijn!

Mijn vader is nogal autoritair en moeilijk in het contact. Dit weekend hebben we echter goed kunnen praten over van alles. Zo ga ik volgend jaar een jaar pauze nemen van mijn studie, omdat het gewoon te zwaar is, naast mijn baan... en uiteindelijk begreep hij het soort van. Ik ben dan ook erg blij!

Nadat ze weg waren hebben mijn kerel en ik nog even in het park gelegen met een fles rose. (ik ben tenslotte ongesteld ;))

Echt een fijn weekend dus! Alleen wat is dat ongesteld zijn vervelend! Met mijn spiraaltjes ben ik ruim 7 jaar niet ongesteld geweest, dus nu is het echt weer ontzettend wennen... Alles voor het goede doel he! ;)

Ik weet nu iig dat mijn cyclus precies 28 dagen is ipv de 21 die het altijd was.

Nu moet ik helaas nog even aan een opdracht voor de uni en dan ben ik klaar voor bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven